Zaterdag 4 juni zit ik 16 dagen na pregnyl. Maar ik wacht eerst wel af of ik ongesteld word of niet. Als dat dan nog niet is dat weekend ga ik testen. Meestal haal ik zo lang niet haha. Vorige keer werd ik al 13/14 dagen na pregnyl ongesteld. Wanneer kan jij testen? Zeker spannend!
Ik zit vandaag op CD29.. Dus ik kan eigenlijk testen. Ik weet nog niet goed of ik morgen een test zou doen of maandag.. Haha jaa normaal gaat een week altijd snel voorbij maar Als je zit te wachten op een bepaalde datum dan duurt het zooo lang!! Nog even vol houden tot volgende week
Vanmorgen getest, maar was helaas negatief! Jammer! Misschien ben ik nog te vroeg maar ik denk dat ik niet zwanger ben..
Oh neeeee wat weer super kl*ten voor jullie dames Claudia en Miesy!! Ik had zo goede hoop voor jullie.. Miesy zou toch eens even vragen of dat gekke bloed/Bruinverlies!
De gynaecoloog belde mij net.. Helaas heb ik geen goede eisprong gehad. Morgen na het ziekenhuis om nieuwe provera en nu 150mg clomid op te halen. Jammer maar helaas! Een nieuwe ronde! __________________
Ja ik hoop het ook koekie! Vind het wel beetje eng hoor.. Stel dat dit ook niet goed aanslaat .. Wat dan?
Is er al een semenanalyse gedaan (zwemmerscontrole), zo niet gaan ze je man/vriend stalken met een potje daar wachten ze dan de uitslag even van af. Is deze goed ga je waarschijnlijk spuiten en zelf proberen tijdens eisprong of met iui (inbrengen met spuitje van zwemmers) dat is wat je afspreekt. Zijn de zwemmers niet goed dan gaan ze kijken of het via iui, ivf of icsi verder gaat. Maar in de meeste gevallen ga jij gewoon spuiten en gaan jullie het dan samen proberen. Maar hoop dat de 150 gewoon aanslaat
Bedankt voor de info! Jaa zijn zwemmers zijn getest hoor Hihi! Dit is gelukkig allemaal goed! Het ligt zeg maar echt aan mij en niet aan mijn vriend. Gelukkig zijn er nog vele andere opties, maar inderdaad hopelijk slaat deze 150mg gewoon aan
Dan gaat dat helemaal goed komen. Ergens fijn dat het alleen aan jou kan is (al weet ik hoe kl*te dat voelt)
Jaa het liefst had ik natuurlijk gehad dat het aan beide kanten goed zou zijn,..maar inderdaad als er dan toch één niet goed moet zijn is het geloof ik beter dat ik het niet helemaal goed heb. Maar inderdaad ik vind het wel vervelend allemaal! Nouja we gaan er gewoon weer voor
Ik ga voor je duimen. Tuurlijk is het niet leuk maar gelukkig zijn er meerdere wegen die jullie naar een wondertje kunnen leiden Maar hopelijk gaat dat gewoon goed komen met de 150 mg.