Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Haai meiden..
    Hoe is met jullie??
    Balen claudia dat je eisprong niet goed was, hopelijk met de 150 wel!

Hier denk vandaag de eisprong, vanmiddag echt zo'n giga buikpijn. Dus vanavond maar nog even gezellig maken.

Ach zo schattig vanmorgen zei m'n dochter uit t niets wij moeten ook een baby nemen dus ik was verbaasd dus ik huh. Dus ze herhaalt het ik vraag van wie moet dat dan. Nouu van mij dat wil ik graag. Zegt ze dan kan ik de baby een flesje geven en kroelen.
    Echt m'n hart smolt 😍 droppie!

2. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ahh dat is super lief van jouw dochtertje! Dat zou vast een grote en trotse zus worden :)

Jaa we gaan het weer zien wat het deze ronde wordt.. Heb maar met mezelf afgesproken om te proberen er iets minder mee bezig te zijn.. Ook al zou dat tijdens de ziekenhuis bezoeken wel wat moeilijker zijn! Maar nu even er niet zoveel bij nadenken.

3. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Claudia Ik hoop dat bij jou 150mg net zo goed gaat helpen als bij mij! ❤

Ooh priscil maar gauw gezellig maken idd 😉 Suuuuper schattig van je dochtertje, je hoeft je geen zorgen te maken dat ze erg moet wennen 😋

4. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Is miss fijner idd. voor zover t lukt.
    T is zo lastig om t helemaal los te laten als je in t zh loopt.

Lies alweer 12 weken wat gaat het snel! Ging je nog een geslachtsbepaling doen?

5. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja gaat echt zo snel priscill! Nou we hebben over 2 weken met 14.2 weken een echo en dan zal ik eens vragen of ze al iets ziet en anders een afspraak maken voor rond de 16 weken!

6. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ah wat jammer Miesy en Claudia! Hopelijk volgende ronde meer geluk! En inderdaad Claudia, gewoon doen zoals Lies heeft gedaan, 150mg meteen raak. :) Fijn in elk geval dat bij je vriend alles in orde was! Ik vond dat toen wel een opluchting om te weten, dat ik in elk geval niet voor niks al die Clomid aan het slikken was en twee, drie keer per week naar het ziekenhuis op en neer aan het fietsen was.

Awwww wat een poppetje Priscil! Ik smelt al alleen al bij het lezen! Enne, succes weer deze ronde! Laat je dochtertje niet te lang op haar broertje of zusje wachten. ;)

Jemig wat gaat dat inderdaad snel Lies! Ben zo benieuwd wat het wordt! Hopelijk kunnen ze bij je volgende echo al wat zeggen. Hoe voel je je zelf trouwens?

hier voel me zo goed dat ik het niet meer vertrouw. ;) De groei- en rugpijn zijn al een stuk minder, borsten doen ook niet meer zo heel veel pijn, ben niet misselijk maar heb er sinds een paar dagen wel een afkeer aan eten bijgekregen. Oooh ik vind het nog steeds zó spannend! Aanstaande maandag de eerste echo; ik hoop zo dat alles in orde is! De week erna gaan we naar Israël en ik hoop dat we mijn schoonouders dan gewoon goed nieuws kunnen vertellen. :) Dan ben ik nog steeds wel erg vroeg in de zwangerschap, maar ik zie ze maar ongeveer twee keer per jaar en ze zullen er toch ook voor ons zijn als het alsnog misgaat.

7. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Waaaah heerlijk Kortjakje Israël en dan ook nog vertellen dat je zwanger bent! Dat pas leuk!!
    Oehh spannend de eerste echo.. Wat gaat de tijd dan snel he!!

Ja dat lijkt me een goed plan om het zelfde als Lies te doen met de 150mg clomid! Hihi.. :)

Heb nu weer 3 pilletjes provera op.. Vind het alleen zo jammer dat ik een kuur van 10dagen heb.. Mijn zus had een kuur van 5 dagen. De vorige ronde heb ik een beetje gesmokkeld en de laatste pilletjes ook 2 per dag genomen :|

8. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kortjakje Ja bizar hé.. ooh nou heerlijk dat je je goed voelt, maar kan me voorstellen dat het ook een beetje beangstigend is! Oooh eindelijk een echo, wat leuk! Hoop dat je mooi het hartje ziet kloppen, zo bijzonder! Zou wel super zijn als je het dan persoonlijk aan je schoonfamilie kunt vertellen! Ik voel me best goed, maar er zijn ook veel momenten dat ik heel misselijk ben en ben ook moe. Ik ben ook heeel benieuwd wat het wordt!! We zullen zien...

Claudia Oh das wel lang idd! Vreemd hé die verschillende doseringen! Nou toi toi toi deze ronde meid!

9. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Oooh Priscil wat lief van je dochtertje. Hoe oud is ze?
    Hier zijn de meiden nu ook erg bewust met mijn zwangerschap bezig. Ze vertellen tegen iedereen mama heeft baby'tjes in de buik. 1,2 baby'tjes. En ze knuffelen mijn buik en ik moet goed eten en drinken en goed zorgen dat de baby'tjes niet uit mijn buik vallen... hahaha.. geweldig.

Lies wat gaat het snel zeg. 12 weken alweer. Ben zo benieuwd wat jullie krijgen.

Kortjakje wij duimen voor een goede echo. En wat leuk naar je schoonfamilie in Israël. En dan kun je gewoon het goede nieuws vertellen :) Daar gaan we vanuit.

Hier over 3 weken pas weer een echo... zo benieuwd hoe ze zijn gegroeid.

10. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Spannend lies, zou leuk zijn als ze t dan al kunnen zien!
    En anders nog eventjes wachten, een echo is sowieso leuk!!

Spannend kortjakje je eerste echo! Hopelijk een mooi kloppend hartje en dan heerlijk genieten in Israël.
    Fijn dat je je wel weer goed voelt. Maar kan me best voorstellendat dat je best onzeker kan maken.

Alles duurt nu te lang hé claudia, je wilt nu gewoon beginnen aan de volgende ronde. Kan niet snel genoeg gaan dan. 😊

Ach wat onwijs schattig koekie!!
    M'n dochter is 5 en half. Maakt alles lekker bewust mee
    Niet dat ze weet dat we er mee bezig zijn hoor.
    Jij bent ook alweer 14 weken, t vliegt echt voorbij.
    Over 3 weken een echo en dan 2 weken later weer voor de 20 weken of is die wat later?

11. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa koekie ben ook super benieuwd!! Ja heb ook zo zin in mn echo, duurt me elke keer veel te lang. Heb het liefste elke week 1!😍

Leuk dat jullie kindjes zo meeleven en het echt meemaken!

Belony en Santijnvlinder hoe gaat het nu met jullie?

12. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Claudia en Miesy wat ontzettend balen. Ik had zo gedacht en gehoopt dat het raak zou zijn deze ronde. Geef niet op dames. Claudia ik hoop dat 150mg gaat helpen.

Priscil lief van je dochtertje zeg.

Kortjakje wat leuk dat je naar Israël gaat. Je schoonouders zullen vast blij zijn met het mooie nieuws.

Lies de 12 weken voorbij, gefeliciteerd!

Hier gaat alles z'n gangetje Een beetje druk met het klussen in onze woning, de verhuizing, enz. Druk op mijn werk. Het is gewoon een beetje druk in mijn hoofd. Ik hoop dat we snel over kunnen, want ik merk dat ik het echt zat begin te worden.

Verder voel ik de kleine heel goed. Van de week mijn buik voor het eerst zien bewegen. Zo bijzonder om te zien en te voelen. Volgende week vrijdag weer een echo. Kan niet wachten.

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Priscil, Aaah ja dan maakt ze het echt bewust mee en ziet natuurlijk op school ook kindjes die broertjes of zusjes hebben. Ja 14 weekjes alweer. Gaat heel snel... maar vind ik niet erg... ik geniet er met alle teugen van... en ik heb 3 weken later weer een echo... net voordat ik 20 weken ben maar ik moet nog even vragen of dit DE 20 weken echo is. Ik verwacht van niet want de vorige keer moest ik ergens anders heen maar als het wel is moet ik dat wel weten want dan nemen we de meiden niet mee...

Belony, Doe je wel rustig aan. Wat leuk dat het zo goed voelbaar is.

Lies, Ja soms een echo meer is wel fijner he... maar vind het zo nog wel prima :)

Hier, Ik voel de kindjes!!! ZO vroeg maar ook wel echt super fijn.
    Hopelijk gaat alles goed met de kindjes.

14. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Oh wauw koekie super dat je je kindjes nu al voelt! En belony natuurlijk ook, hihi met je bewegende buik. :D maar hopelijk krijg je snel weer een beetje rust in je leven! Doe rustig aan zover als dat kan.

Vandaag de eerste echo gehad en ik ben helemaal gerust gesteld. De kleine zat mooi op zijn plek en het hartje klopte! Ik ben vandaag 7w4d dus 19 januari uitgerekend. 23 juni weer een echo, maar puur voor mijn eigen gemoedsrust - ze bood het aan, dus ja graag. :)

15. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw super fijn! Nu lekker genieten

16. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Super zeg een goede echo! Extra echo's nooit vervelend

En wat bijzond3r dat je de tweeling al voelt koekie!!

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ja ik vind het ook echt bijzonder. Hopelijk ga ik ze snel heel goed voelen... geweldig vind ik dat

18. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Koekie wat leuk dat je de kleintjes al voelt. Blijft een bijzonder gevoel hè?

Kortjakje gefeliciteerd met je goede echo. Fijn gevoel is dat hè. Alle extra echo's gewoon aannemen hoor. Het is nooit een straf om naar de kleine te kijken.

19. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Kortjakje wat fijn een goede echo.

Hier even wat minder online mede omdat ik een peuterpuber in huis heb (ene moment lief andere moment heb ik graag een rol behang bij) Maar ook omdat het werken mij te veel word, heb continu harde buiken en de dag na het werken ben ik serieus niks waard, kan dan echt gewoon niks. Heb vanmorgen met veel pijn en moeite wat boodschappen gedaan, maar dat kosten mij echt veel energie.

20. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Belony, Ja heel bijzonder.... moet nog wel heeeel goed stil zijn en stil zitten of liggen wil ik ze voelen maar toch... nu alweer eventjes niet meer gevoeld maar ben ook gister en vandaag hard aan het werk in de winkel.

Satijn, Oooh nee das echt niet fijn. En dan ook nog veel last van harde buiken. Doe je wel rustig aan!

Deel Deze Pagina