Fijn om te horen! Ik hoop ook dat die van mij lekker blijft plakken. Zo onwerkelijk he haha. Helaas is mn vriend nu niet meer thuis, maar hij was 'er wel bij'. tijdens test gingen we bellen haha.
Oh wauw miesy!!! Gefeliciteerd!!!!! Super zeg!! Gister was er niets gegroeid .. Dus ben gister weer begonnen met provera en moet daarna gaan spuiten met menopur & pregnyl. Dus weer een nieuwe ronde..
Miesy YEAH WAT GAAF!!! Haha ik zei van de week nog hopelijk deze keer van een zwangerschap. Stuiter stuiter stuiter. Aaah Claudia nu jij nog ik duim heel hard voor jou!!
Dank jullie wel! haha jaa je zei het nog satijnvlinder. Ik had echt gedacht van niet, maar zo zie je maar weer! @claudia wat vervelend voor je zeg! ik hoop echt dat menopur en pregnyl goed aanslaan en dat het de volgende ronde raak is!
Hallo dames, Lees af en toe nog wel mee, maar al lang niet meer gereageerd. Als eerste; Miesy; GEFELICTEERD!!! Eindelijk na zo lang wachten een positieve test! Het is je zo ontzettend gegund! Geniet ervan! statijnvlinder en koeki; Goh wat jammer dat het bij jullie allebei wat moeizamer gaat. Ik hoop dat jullie met voldoende rust en geen of minder werk toch een hele fijne zwangerschap hebben! claudia; wat ontzettend jammer dat de clomid niet het gewenste effect heeft gehad. Ik hoop dat het spuiten je meer succes geeft. Zoals bij vele andere dames op dit forum belony; Wat heerlijk he? Het begint nu echt op te schieten. Nog even en het derde trimester begint alweer. Geniet ervan! hier; Mijn tweede trimester gaat heel voorspoedig. Ik heb een ontzettend druk en helemaal goedgekeurd kindje De hele dag door getrappel. Zo ontzettend lief. Gelukkig op wat rugpijn na (voornamelijk aan het einde van de dag als het gewoon echt tijd is om te gaan zitten en me koest te houden.) geen lichamelijke klachten. Ik geniet er echt van. En ook van de steeds groter wordende buik. Zo bijzonder. En langzaamaan begint het aftellen.
Miesy wat een geweldig nieuws! GEFELICITEERD, meid. Het is je zo gegund! Claudia wat ontzettend balen dat het deze ronde niks was. Ik ga duimen dat de volgende ronde wel een succes is. Geef niet op. Satijn goed dat je bent ziek gemeld. Lekker aan jezelf denken en lekker ontspannen. Manste fijn om weer wat van je te horen. Goed om te lezen dat het goed gaat met jou en de kleine. Ook hier begint het aftellen bijna. Het gaat zo hard.
Ohh ik zei menopur maar het is Puregon.. Heb net uitleg gehad in het ziekenhuis! Manste wat fijn dat alles Goed gaat!
Claudia wat ontzettend jammer dat Clomid je niet de oplossing heeft gebracht waar je op gehoopt had! Heel veel succes met spuiten dan maar! Ik ben al volop plasjes voor je aan het plegen (op de valreep nog voor Moeders voor Moeders opgegeven); ik hoop dat het helpt. Zelf nooit gespoten, maar ik heb wel begrepen dat je nu in elk geval geen 'verloren' rondes meer zult hebben, omdat je tussendoor kunt ophogen, dus da's dan wel weer positief! Oooh ManSte wat gaat het alweer hard bij jou (en Belony natuurlijk ook trouwens!)! Leuk dat je weer even een berichtje achterlaat, en wat fijn dat alles zo voorspoedig gaat. Lijkt me inderdaad heel bijzonder om zo je buik te zien groeien en uiteindelijk ook je kindje te voelen! Ik moet helaas nog wat geduld hebben (al is er zeker al wat ronding voelbaar). Vandaag wel een vrolijk zwaaiend baby'tje gezien op de echo bij de vk.
Kortjakje wat fijn dat je een goede echo had. Bijzonder om te zien hè zo'n zwaaiend kindje. En dat buikje komt wel. Het was alsof ik wakker werd en opeens een buikje had, haha.
@claudia ik vond puregon veel fijner dan clomid. bij puregon geen bijwerkingen en de eerste ronde pas laat een eisprong en op moeten hogen, daarna 1 tikje van eenheden omhoog en dat was precies de goeie hoeveelheid. Iedere dag op cd16 pregnyl mogen zetten! Heel veel succes met spuiten! Hopelijk is een wondertje je snel gegund met puregon! @kortjakje wat fijn dat de echo goed was!
Claudia klinkt heel raar, maar fijn dat je eindelijk mag spuiten. Bij de meeste werkt dit toch net wat beter dan de clomid (of heel veel beter) Manste fijn dat alles goed gaat Kortjakje leuk he zo zwaaiende baby Hier Voel hier het kindje ook echt heel duidelijk en veel erg fijn is dat. Nou vandaag rooster gekregen zonder mij er op, maar hij zou van de week al hebben gebeld en heb hem niet gehoord. Straks maar even mailen met zwangerschapsverklaring
Whaaaaa miesy gefeliciteerd meid ben super blij voor je!! Sorry dames dat ik de afgelopen tijd zo weinig gereageerd heb, drukdrukdruk en mn telefoon is stuk en heb een rot leentelefoon. Blij om te horen dat het met de meeste goed gaat en balen voor jou claudia duim heel hard dat jij ook snel positief mag testen! Hier gaat alles ook prima hoor, vandaag ook een druk Zwaaiend babytje te zien! Ook de geslachtsbepaling gehad en is gefluisterd aan een vriendin die mee was, zij gaat een taart maken en die gaan we in het weekend voor mn verjaardag met de familie aansnijden; suuuper spannend! Ik hou het allemaal niet zo goed meer bij, sorrydat ik niet op iedereen persoonlijk reageer. Probeer het nu weer goed bij te houden!
Claudia klinkt heel raar, maar fijn dat je eindelijk mag spuiten. Bij de meeste werkt dit toch net wat beter dan de clomid (of heel veel beter) Manste fijn dat alles goed gaat Kortjakje leuk he zo zwaaiende baby Hier Voel hier het kindje ook echt heel duidelijk en veel erg fijn is dat. Nou vandaag rooster gekregen zonder mij er op, maar hij zou van de week al hebben gebeld en heb hem niet gehoord. Straks maar even mailen met zwangerschapsverklaring
Kortjakje, Haha dus het was echt een verassing voor je ouders. Super leuk zeg. Miesy, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hoe gaaf is dit Gefeliciteerd! Claudia, Wat balen dat er niks was te zien en je weer bent moeten beginnen met Provera. Ik hoop zo dat het bij jou ook snel raak is. Heel veel succes met het volgende traject. Manste, Wat fijn dat je kindje het goed doet. Je bent al aardig op weg he.. Sorry maar was een aantal dagen niet online geweest hier. Maar hier gaat alles zijn gangetje
Haha zeker gaaf koekie Al kan ik het nog steeds niet bevatten, maar dat komt wel Misschien heeft hondje goed gedaan, veel afleiding zodat ik er niet veel aan dacht, want ben meer met haar bezig haha
Oooh Lies dus als ik het goed begrijp, weet jij ook pas wat het wordt als je op je verjaardag de taart aansnijdt?? Wat een superleuk idee! En wat gaaf dat ze al zo best vroeg het geslacht konden zien. Ik kan ook echt niet wachten; volgende echo bij de vk is met 15w6d maar dat zal misschien nog te vroeg zijn om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Wanneer ben je jarig? Tof verjaardagscadeau voor jezelf. Miesy haha ik ben blij dat de afleiding je in alle opzichten zo goed heeft gedaan!
Miesy, Hhaha het zal echt niet aan de afleiding hebben gelegen maar wel fijn dat je niet zo gefocust was en het nu wel is gelukt. De bevatting heb ik hier soms nog steeds niet... zo onwerkelijk maar je zult er snel aan wennen... haha. Wij hebben de 1e pakjes thuis liggen Super leuk. Over 2 weken de 20 weken echo... komt ook steeds dichterbij
Ik spiek weer even hoor. Dat moet ik vaker doen! Gefeliciteerd Miesy! Geweldig nieuws! Hier gaat het uitstekend. Ik word wel weer moe en zoonlief (2,5) heeft helaas besloten dat hij geen middagslaap meer nodig heeft. Soms dus wel even doorstapmpen., baby en buik worden natuurlijk ook groot. Zondag 29 weken. Over anderhalve week heerlijk op vakantie! En dan zal het snel gaan! Met 33 weken komen we weer thuis. Hoe is het verder met alle meiden hier?
Wauw 29 weken... en dan lekker op vakantie. Dan gaat het ineens snel met de weken als je terug bent van vakantie. Spannend zeg. Probeer de rust te pakken. Snap dat het best vermoeiend is dat je zoontje niet meer gaat slapen tussen de middag