Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel mamba! Leuk om je hier weer eens te zien!
    Fijn dat het zo goed gaat met je. Vervelend dat hij niet meer wilt slapen. Fijne vakantie!

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ja ik blijf toch stiekem nog begaan met jullie! Wat fijn dat er al zoveel baby's verwacht worden!

Ik ben inderdaad al een eind op weg als we terug komen! Vandaag weer flinke nesteldrang gehad. To-do-lijstje streept al lekker weg zo. Na de vakantie komt de wieg weer van de vliering en dat soort dingetjes. Het beweegt heerlijk, (nog) niet zo ruig als zoonlief die me 's nachts echt wakker maakte. "Het" ja, want we laten ons verrassen :)

Jullie nog vakantieplannen?

3. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat jullie je laat verrassen! Ik zou dat niet kunnen denk ik haha

Wij hebben geen vakantie plannen. Ik zou eigenlijk twee weken mee gaan varen met mn vriend, maar door de pup ga ik dat niet meer doen. Kan altijd nog

4. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ha die mamba! Inderdaad moet je vaker langskomen! We zijn ook begaan met jou. :) Gek is dat eigenlijk hè, mensen die je nooit hebt gezien en waarschijnlijk ook nooit gaat zien, maar dat je toch zo met ze meeleeft. Ik heb het ook.

Haha lekkere timing ook van die kleine van je! Maar ik ben blij dat het behalve de vermoeidheid allemaal voorspoedig gaat bij je. Je maakt me wel nieuwsgierig naar het geslacht! Kom dat in elk geval in september wel nog even vertellen. ;)

Hier gaat alles voorspoedig, behalve wat rommelende darmen en vermoeidheid nog steeds. Ben van mezelf al bepaald niet energiek, dus vind het wel wat vervelend voor de mensen om me heen dat ik nogal levenloos erbij zit af en toe. :D Begin ook langzaam mensen te vertellen nu, en dat is wel superleuk!! Mijn jongste zus schoot gister zelfs een beetje vol toen ik het zei, en daardoor kreeg ik spontaan zelf ook vochtige ogen uiteraard. Donderdag combinatietest en over vier weken weer naar de vk.

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat fijn dat het goed gaat kortjakje!
    Leuk om het te vertellen!
    Ik heb het gisteren mijn ouders verteld. Dit ivm dat mijn vriend aan het varen is en mocht het toch mis gaan dat ik dan steun heb. Ook kan mijn moeder dan mee naar de eerste echo.

Ik wou een taart doen en in de doos wat schrijven, maar natuurlijk was de ah niet meer open.. want het was zondag. haha
    Dus bij domino's allemaal lekkere taartjes enzo gehaald en in grote doos gedaan. Heb ik aan de binnenkant van de doos geschreven: 'Eet maar lekker alles op... want ik ... kan natuurlijk niet de enige zijn met een buikje straks'. En tussen de regels een test geplakt. Mn ouders hadden t niet door dat het een zwangerschapstest was haha, ze moesten gewoon lachen om dat buikje en duurde even voordat ze het door hadden haha

6. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Haha Miesy wat leuk gedaan zeg!

Ik kwam eventjes binnen vallen... druk weekend gehad en vandaag weer inkoop gehad...

Kortjakje super leuk is dat he om het mensen te vertellen... ook hier hield ik het niet droog soms hoor :p haha

7. ManSte

ManSte Niet meer actief

@mamba; Heey! leuk om weer van je te horen!

Fijn dat het met de rest van de dames allemaal goed gaat :)

8. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa klopt kortjakje ik was zondag jarig en wist het ook niet idd! Het wordt een meisje! (Al ben ik er tot de 20wekenecho nog niet helemaal van overtuigd haha)

Fijn dat het goed met je gaat mamba, leuk dat je wat van je laat horen! Wat heerlijk dat je lekker 4 weken op vakantie gaat! Ben ik ook wel aan toe, maar helaas wordt het hem niet dit jaar.

9. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ooh dubbel gefeliciteerd dan Lies! Hee, had jij aan het begin niet het gevoel dat het een jongen zou worden? Hihi grappig dat het dan toch stiekem anders is. En zo lang is het niet meer tot de 20-wekenecho ook, zie ik! Ook wel weer spannend. En misschien alsnog een jongen... ;) Ik hoop stiekem toch ook wel op een meisje, al maakt het bij de eerste natuurlijk geen drol uit. Al is het maar omdat ik geen leuke jongensnamen kan verzinnen. ;) En bovendien krijgen volgens mijn vriend echte mannen alleen dochters, dus voor hem zou het ook leuk zijn. ;)

Vanochtend combinatietest gehad en de kleine is voorlopig goedgekeurd! Kans van 1:348 op Down dus volgens Nederlandse normen in elk geval geen verhoogde kans (maar volgens Israëlische dan wel weer: die zetten de grens op 1:380, dus mijn vriend was nog niet helemaal gerust). En verder zag alles er lichamelijk ook picobello uit.

10. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een super leuk idee van de taart trouwens Miesy, zo spannende tijd ook allemaal!

Kortjakje Dankjewel!! Haha ja klopt, was ervan overtuigd en stond ook echt ervan te kijken dat de taart roze was haha. Maar Ik ben er echt heeeeel erg blij mee hoor, van mij hoeft het nu niet meer te veranderen!
    Super dat de tests goed waren! Lucht toch vaak weer op, al heb ik hem niet gedaan, kan het me wel voorstellen!

11. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Wat leuk Miesy hoe jij het vertelt hebt aan je ouders! ;)

En wat goed dat het bij de andere allemaal goed gaat.
    Een meisje Lies! gefeliciteerd!!

Hier vandaag begonnen met spuiten. 14 juli mag ik weer na het ziekenhuis...

12. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Claudia! Oh ik hoop echt dat je nu eindelijk eens goed nieuws gaat krijgen! Je hebt al best wat geduld moeten hebben... Zo jammer dat de Clomid helemaal niks gedaan heeft bij je. Hopelijk is het nu dan gewoon in één keer raak! Vind je het eng, dat prikken, of heb je er geen problemen mee?

Ow Miesy ik heb je berichtje helemaal gemist! Wat leuk zeg, om het op die manier aan je ouders te vertellen! Hihi beetje jammer alleen dat ze het niet meteen helemaal snapten... :) Maar enthousiaste reacties waarschijnlijk toen het kwartje eenmaal viel? Ik vind het een heel goede reden trouwens om het zo vroeg al aan hen te vertellen - lijkt me best pittig als je vriend zoveel weg is! Zo heb je toch nog wat steun thuis, en sowieso zullen ze het vast ook erg waarderen, geeft toch blijk van stukje vertrouwen en waardering.

Lies jaa op het moment zelf was ik wel erg blij, ook omdat verder alles er prima uitzag - hersentjes, mooi regelmatig kloppend hartje met vier kamertjes, maaginhoud, buikje, twee armpjes en twee beentjes, neusbeentje aanwezig, nekplooi - maar voor mijn gevoel zit ik toch een beetje in een grijs gebied; in Nederland val je gewoon veel minder snel onder 'verhoogd risico' dan in andere landen. Beetje spijt dat we niet meteen naar België zijn uitgeweken voor een NIPT, maar geen idee dat dat een mogelijkheid was. Maar aan de andere kant is een kans van 0,3% erg klein natuurlijk, dus misschien moet ik me ook niet te druk maken. :)

13. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Dat is inderdaad een kleine kans.. Ik zou me er niet te druk over maken denk ik. Al snap ik het wel dat je het wel doet..
    Stel dit, stel dat.. Het zet je aan het denken.

Ja ik hoop ook dat dit aanslaat! Vind het allemaal ook lang duren. Ben nu al blij dat we optijd begonnen zijn.. Maar vind het tegelijkertijd ook weer eng, stel dat dit ook niet aanslaat wat dan? :|

Met het spuiten heb ik niet veel problemen.. De eerste keer was het wel spannend en kwam er ook wat vloeistof mee uit. Vanmorgen ging het prima! :) gelukkig maar

14. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Lies, Wat leuk een meisje! Gefeliciteerd.

Kortjakje, Wat fijn dat de test goed was.

Ik ben dit weekend alleen thuis met de meisjes...
    Mijn vriend is een weekend weg... en nu ga ik lekker naar bed :p

15. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @hier ik ben niet zo veel aanwezig, want ik ben echt gebroken. Gelukkig mag ik mn pup vaak naar schoonouders paar uurtjes brengen om zelf even te kunnen slapen.Ben paar dagen geleden bij hap geweest met enorme krampen. Dag erna bij vk echo gehad en je zag een vruchtzakje in mn baarmoeder. Heb paar keer wat helder rood bloed gehad en nog 1x heftige krampen. Vk kon niet zeggen of het goed blijft gaan. Het is echt 50/50. Moet nu de 18e terug komen bij mn eigen gyn ipv de 19e. Zoo spwnnend en ga dr echt aan onderdoor:( hoop zo dat t goed blijft gaan

Lies wat leuk een meisje! :)

Claudia hopelijk gaat het nu snel raak zijn!

16. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Oooh Miesy wat eng! Ik hoop zo dat het goed blijft gaan! Hoe is het nu met je?

17. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het gaat iets beter. Telkens wat bloed verlies nog. Vandaag vooral bruin.
    Had veel stress wat betreft mn pup. Is erg zwaar ivm mijn MS ook en het alleen te moeten doen. Telkens had ze ook diarree en poept ze in de bench snachts. Het brak me letterlijk helemaal op en dasrdoor stond ik continu onder dr stress. En werd daar meer gestresst van omdat stress niet goed is voor de baby en pff.
    Gelukkig sprint mn moeder veel bij en nu is mn pup even een weekje uit logeren bij schoonouders zodat ik even op adem kan komen. Ik ga elke dag lsngs natuurlijk en ga ook de hort op met mn hondje. Zij gaan haar proberen vd diaree af te helpen en om niey meer in dr bench te poepen. Ben ze zo dankbaar. Merk dat rust mn krampen ook goed doet..

18. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ooh zo zie je maar hoe belangrijk het is goed voor jezelf te zorgen; jammer alleen dat je dat lang niet altijd (bijna nooit eigenlijk...) zelf in de hand hebt... :( Maar wat ontzettend lief dat alle ouders meteen zo bijspringen! Echt goed! Pas goed op jezelf meis, en doe voorzichtig!

19. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    `Miesy, Doe rustig aan meid... hopelijk zegt het bloed niks... en zie je op de volgende echo gewoon een mooi kindje met kloppend hartje.

20. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Even een tijdje offline geweest. Ben inmiddels verhuisd en ben echt bekaf! Zwanger zijn en verhuizen .......... pfffffffff. Maar goed, we zitten in ons huisje. En nu focussen op de babykamer.

Inmiddels alles bijgelezen en ik hoop dat ik niemand vergeet met mijn zwangerschapsdementie 😜

Claudia wat fijn dat het spuiten nu goed is gegaan en dat je het niet eng vindt. Ik hoop dat spuiten bij jou helpt. Sommige dames hebben er veel meer succes mee dan Clomid. Ik hoop jij ook en dat je komende ronde zwanger raakt.

Mamba wat leuk dat je af en toe wat van je laat horen. Fijn dat het goed gaat. Ik hoop dat je zoontje als nog besluit weer een middagdutje te gaan doen. Fijne vakantie!

Lies een meisje, gefeliciteerd!! Zalm-/perzikkleurig werd het kamertje toch? ;)

Kortjakje ik zou me geen zorgen maken hoor. De kans is echt heel klein. Ik snap het wel, je wilt zekerheid, maar blijf positief.

Koekie bijna 20 weken, wat is het hard gegaan! Laten jullie je nog steeds verrassen?

Miesy wat ontzettend schrikken dat bloedverlies. Het hoeft niks te betekenen. Doe rustig aan. Gelukkig kan je pup logeren bij je schoonouders. Probeer veel te rusten. Ik duim heel hard voor je.

Deel Deze Pagina