Belony, Wauw idd pittig en een hele onderneming zeg. Nu lekker rustig aan doen en geniet van jullie nieuwe huisje. Jaaa bijna 20 weken... gaat nu ineens snel idd... Morgen de 20 weken echo. Vind het echt super spannend en hopelijk gaat alles goed met de beebs. Ja we laten ons nog steeds verrassen Ben best nieuwsgierig maar ja.... nog heel wat maanden geduld hebben... minimaal 4 maanden nog
Koekie ik ken het gevoel van nieuwsgierigheid, haha. Wij hoeven nog maar 11 weken te wachten ongeveer en dan weten we het Veel plezier en succes vandaag! Alles zit vast goed.
Jaaaaaaaaaaa alles is goed met de kindjes. Zo blij Wauw ja die 11 weken zullen snel voorbij vliegen. Hier nog 18 weekjes...
Wat fijn een nieuw huis, nu inderdaad rustig Aan doen Belony en lekker genieten. Wooh de tijd gaat snel zeg! Voor jullie het weten liggen de baby's bij jullie Hier vanmorgen op CD10 de eerste echo met 50EH Puregon. De eitjes waren 8.6 en 8.3mm niet heel groot helaas .. Zondag mag ik weer heen.
Belony fijn dat de verhuizing achter de rug is! Hopelijk is het helemaal naar jullie zin, of moet er nog veel gedaan worden? Hihi laatst zei iemand ook al tegen me dat je nóóit moet verhuizen als je zwanger bent, veel te zwaar! Hopelijk kun je nu dan een beetje bijkomen! Wauw inderdaad, het wordt echt al langzaam aftellen bij jou! Spannend hoor. Ben heel benieuwd wat het wordt. Heb je zelf een gevoel erbij, of helemaal niet? Koekie wat ontzettend fijn dat je kleintjes door de keuring zijn! Altijd spannend zo'n test. Enne... over de helft nu dus! Gefeliciteerd! Je was waarschijnlijk al over de helft, aangezien je een tweeling krijgt, maar nu is het officieel. Claudia balen dat er nog niets gegroeid was! Dag 10 is nog vroeg hè, dus hopelijk zondag beter nieuws! En anders ophogen, toch? Tot er wel wat groeit. Ik duim voor je!
Jaa ik denk ook dat ze het dan gaan ophogen. De gynaecoloog zei dat alles prima was en dat het inderdaad nog vroeg was. Alleen had ik liever dat het eitje al 12mm ofzo was.. We zullen zien hoe het verder gaat..
@belony fijn dat jullie nu zijn verhuisd! Lekker genieten van jullie nieuwe huis @koekie wat fijn dat alles goed is met je kindjes! @claudia, ik had dat de eerste ronde ook. Pas op cd 20 of nog later pregnyl kunnen zetten. Ze gingen toen pas ophogen bij cd16. Je hebt altijd een eisprong met spuiten, komt goed! Daarna ging ik altijd met 1 tikje omhoog spuiten en dat waren de goede eenheden voor mij. Het is beetje uitproberen waar jouw lichaam op werkt. @hier nog veel krampen en bloedverlies. maakt me zoo onzeker. Vandaag ook veel bloedverlies gehad,maar stopt ook weer snel. Iedere keer als ik nog maar wat doe, bv douchen of iets krijg ik weer pijn in mn buik en wat bloed. Dus ik rust alleen maar en heb mijn werk afgebeld. Het moeilijke is dat mijn vriend ook aan het varen is. Gelukkig krijg ik veel steun van ouders en schoonouders. Ik heb het maandag mijn schoonouders ook verteld. Mijn vriend was erbij aan de telefoon op luidspreker. Ik had witte, roze en mintgroen/blauwe ballonnen aan elkaar geknoopt en een test eraan gehangen en dat in een doos gedaan voor mn schoonmoeder dr verjaardag. Mn schoonouders pakte het beide uit en mijn schoonvader hadhet gelijk door haha. Daarna mn schoonmoeder ook en ze waren super enthousiast! Mijn schoonzus en schoonzusje waren er ook bij. Was echt super leuk, ook dat mijn vriend alles hoorde en mijn moeder had alles gefilmd.
Wat leuk miesy hoe je het jouw schoonouders hebt verteld! En dat je vriend er ook een beetje bij was .. Wat een onzekerheid .. Jeetje! Komt dit vaker door? En is rust de enige methode ? Hopelijk komt alles goed! Ik duim voor je. Jaa dat zei de gynaecoloog ook al inderdaad, de eerste keer kan lang duren om de juiste dosering te vinden, daarna gaat het sneller. De eitjes zaten er, dus dan komt het vast goed! Dit zou dan mijn eerste eisprong worden... Ik ben heel benieuwd of het ook echt gaat lukken of wat er nu weer gaat tegenzitten
bloedverlies komt wel vaker voor. ook een vriendin van mn schoonzusje had t t de hele zwangerschap door. Denk niet dat rust de enige methode is, want je kunt er toch niks aan doen. Maar voor mijn lijf voel ik nu dat dat nu wel het beste is. Hopelijk is het heel snel raak bij je. Ik blijf duimen voor je!
Miesy, wat een onzekerheid zeg. Hopelijk is het gewoon de doorbloeding en is er niks mis met jullie kleintje. Snap je onzekerheid. Wanneer heb je weer echo? Oooh het spuiten gaat hopelijk helemaal goed komen Claudia Heeft even tijd nodig. Duimen blijven draaien voor je. Hier, Dankjewel. Wij zijn ook erg blij dat alles goed is met de uks. Ik voel ze nu echt duidelijk. Zo leuk. Ik ga jullie eventjes verlaten voor 2 weekjes. Hierna kom ik weer terug. We gaan 2 weekjes op vakantie
@koekie veel plezier op vakantie! Ik zou eig maandag echo hebben gehad. Had vandaag gebeld, omdat de afgelopen dagen mn bloedingen meer zijn geworden. Verloskundige snapte mijn onzekerheid goed en mocht vandaag komen. Het was allemaal goed! Het hartje klopt en wurmpie is 6,5 mm groot <3 Bloedingen horen er waarschijnlijk bij en die pijn iedere keer in mijn buik ook
Belony wat fijn dat je eindelijk over bent en leuk dat je je helemaal kunt focussen nu op de kinderkamer! Ja dat was idd de bedoeling haha, maar vind maar weinig spulletjes in die kleur, dus denk dat het toch een paar lichtroze accesoires worden, hihi! Koekie waauw super dat alles goed was! Hier over 10 dagen de 20wekenecho, erg spannend!! Fijne vakantie!! miesy aah wat ontzettend naar steeds die onzekerheden, maar wat ben ik blij dat alles op de echo er goed uitzag!! Keep going!! claudia hmm het is idd nog vroeg en die eisprong komt sws lees ik, dus blijf hoop houden!!
Spannend lies bijna de 20 weken echo! Ik kom net terug uit het ziekenhuis één eitje was nu 11.3mm Dinsdag mag ik weer heen. Ik vroeg ook hoe ze dat doen met verhoging van de dosering maar dat gaan ze niet doen omdat er veel eitjes klaar staan. Met Puregon duurt het wat langer zei ze, als ze te snel verhogen dan is er kans dat er teveel tegelijk rijpen en dan moeten ze de ronde afbreken. We wachten rustig af.
@miesy; wat vervelend van de bloedingen en de buikpijn! Hart onder de riem; ik heb tot de 14 weken om de paar dagen ook last gehad van roze of bruine afscheiding. Ik had gewoon een gevoelige baarmoedermond. Hoop dat het goed blijft gaan! Fijn dat de echo er in ieder geval goed uit zag! @claudia; wat fijn! een eitje boven de 10 mm. Hopelijk blijft het zo goed doorgroeien! @hier; alles nog steeds goed. Ik zit nu alweer in mijn derde trimester. En nog steeds gaat alles voorspoedig Alhoewel het kindje wel wat boven de groeicurve zit. Langen benen. Maar ach, daar is niks mis mee. Fijn dat het met de andere dames hier ook goed gaat!
Koekie fijn dat je 20 wkn echo goed was. Nu lekker genieten van je welverdiend vakantie! Kortjakje nee er hoeft gelukkig niet veel meer gedaan te worden. Wat kleine dingetjes. Mijn gevoel zegt vanaf het begin een jongen en dat is eigenlijk niet veranderd. Ben benieuwd straks of mijn gevoel goed zat. Wil jij weten wat het wordt? Miesy wat een goed nieuws! Gelukkig is alles goed. En nu lekker genieten van dit goede gevoel. Lies haha ook erg mooi toch. Accessoires in roze of blauw komen na de bevalling bij mij. Claudia wat fijn. Laat het eitje maar lekker doorgroeien en hopelijk is dat het eitje dat jou een mooie zwangerschap en kindje oplevert. Ik duim heel hard voor je. Manste ik vergeet iedere keer hoe dicht bij mijn zwangerschap jij zit. We schelen maar een week. Wat gaat het hard. Inderdaad lange benen zijn niet erg. Heb ze zelf ook Donderdag de groeiecho. Ben benieuwd hoe mijn kleine het doet.
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties Genieten doe ik al meer Ik word ook steeds meer misselijk, niet leuk, maar wel een goed teken haha hoop dat het bij deze misslijkheid blijft en dat t niet erger wordt
@Belony; ja scheelt inderdaad maar een week. En het gaat inderdaad hard. Maar aan de andere kant kan ik niet meer wachten! Geniet van de groeiecho! Hier eigenlijk pas in week 34 de groeiecho. Maar als ik volgende week bij de VK nog steeds boven de groeicurve zit moet ik een extra echo, en wordt ik door verwezen naar de gyn. ivm met eventuele eerdere inleiding. @miesy; haha de misselijkheid dient zich aan! Inderdaad een goed teken. De HG is aan het stijgen. Ik had dit ook rond de 6 weken. Helaas werd het bij mij steeds erger, tot het bij de 13 weken weer afnam. Ik hoop dat het bij jou zo blijft!