HAHAHA die Lies!! Wat hilarisch! Klopte je gevoel dus toch! Ik hoop niet dat iedereen nu allemaal roze kleertjes is gaan kopen! En was ie verder ook helemaal goedgekeurd? Je klinkt enthousiast, dus ik neem eigenlijk aan van wel. Goed, mocht ik een echo krijgen volgende week (hm bedacht me later dat ze dat misschien niet bij elke afspraak doen...), dan weet ik dat ik niet meteen los moet gaan in de winkel. Gelukkig probeer ik me sowieso wel een beetje in te houden: we zullen vast ook nog wel allerhande dingetjes krijgen, en met 16 weken krijgen ze het bovendien misschien nog niet zo duidelijk in beeld allemaal. Over dingetjes krijgen gesproken: ik kreeg gister uit onverwachte hoek ineens een teddybeer in de post! Echt zoo cool en zo superlief! Ik ben er nog steeds helemaal blij van! Belony ja ik vind het stiekem zo leuk dat ik al duidelijk wat boller word. Gister even uitgezocht welke jurkjes te strak (gaan) zitten en welke ik nog wel een tijdje zal kunnen dragen; dat vond ik al leuk om te doen. En tja, ik was natuurlijk verwend met de echo's: tussen week 7 en 12 wel vier, en vervolgens vier weken niks... Gelukkig word ik zoals gezegd nog steeds groter en zwaarder, dus hij groeit vast nog lekker door!
Belony Ja hahahah nee het is nog steeds niet helemaal gezonken hah was net zo aan het idee van een meisje gewend! Al was toen mn voorgevoel zoooo zeker van een jongen. Blijkt het toch zo te zijn haha! Het voelt wel alsof alles nu toch weer op z'n plek valt, heel gek. Kortjakje Stom toch haha ja mn schoonmoeder wa zoooo blij met een meisje en had al een jurke gekocht, dus haar moesten we elaas teleurstellen al vond ze et gelukkig niet heel erg! Nou mn collegas hadden al een babyshower gehouden dus ALLES ROZE hahaha. Nouja kan er ook wel om lachen achteraf! Ik had me een keer zo verheugd de volgende afspraak bij de verloskundige op een echo bleek dus dat ik de helemaalniet meer kreeg. Alleen met 20 weken en dan pas met 35 weken weer!! Echt balen. Alle extra echos zoals geslachtsbepaling en pretecho etc betaal je zelf, dus met 25 weken hebben wij nog zon 3d/4d echo gepland staan gelukkig!
Hoi Lady's! Ik heb een aardige tijd niet meer meegeschreven, om heel eerlijk te zijn omdat ik het heel moeilijk vond dat bijna iedereen zwanger was en ik niet en ook geen vooruitzichten had vanwege de pauze. Máár wij zijn afgelopen maand weer begonnen en nu denk ik dat ik zwanger ben! Mijn test liet een duidelijke streep zien gisteren :-O Ik zou vandaag ongesteld zijn geworden, maar dat is dus (nog) niet gebeurd. Ik ben nog vol ongeloof, want 22 maanden gebeurd er niets en dan toch ergens onverwacht (maar ergens ook verwacht) ineens een positieve test en zwanger. Zo raar! Heb nog niet echt kwaaltjes, denk ik. Mijn buik voelt een beetje opgeblazen en heb wat krampjes onderin. Verder voel ik er niet heel veel van. Ben moe en heb hoofdpijn, maar dat kan ook aan andere dingen liggen. Nu hopen dat het goed blijft gaan! Maar wilde dit toch even met jullie delen Heb zoveel aan dit topic gehad!
Ik val ff in. Nog steeds op vakantie en heel traag internet. Whaha lies wat leuk toch een jongen. Nu even omschakelen. Belony wat leuke meubeltjes zeg! Claudia succes morgen en klinkt positief. Duna ik heb veel aan je moeten denken. GEFELICITEERD Wat ontzettend gaaf. Heb je een foto van de test? Het is je zo gegund
Dunaaaaa wauwww super!! Oh zo blij voor je!!!! Het is je gegund! Ik dacht pas geleden nog aan je hoe het met je ging haha @claudia succes vandaag! Hoop dat er een heel mooi eitje zit! @lies haha een jongen!! Dat is wel weer even wennen haha en alles met babyshowerr roze haha ook wel weer grappig! Klopte toch je voorgevoel!
Waaaah Duna, wat een fantastisch nieuws!! Hoop dat ie lekker blijft plakken! Jaa vond het zo rot voor je dat je ook nog eens een pauze moest inlassen! Maar dat onderzoek is dus goed uitgevallen? Want gingen ze niet kijken of de handicap van je zus erfelijk is? Heb het niet helemaal precies meer in mijn hoofd zitten... Maar ontzettend leuk ook dat je ook hier het grote nieuws even komt melden; we hebben je gemist! Kom nog eens vaker langs, zou ik zeggen. Snap helemaal dat je je hier niet meer zo op je plek voelde; ik had dat gevoel op het laatst ook, zowat als enige nog niet zwanger, en dan was ik gewoon nog met het traject bezig. Krampjes, hoofdpijn en vermoeidheid klinkt goed! Betekent dat je lichaam al lekker hard aan het werk is om alles daarbinnen in te richten voor je kleine spruit. En trouwens, voor wie Help85 nog kent: zag toevallig in een ander topic dat ze nu ook net zwanger is! Al met al gaat het dus best goed met de mensen in dit groepje; ben zo blij! Lies hihi cool ook met die megaroze babyshower! Leuk om later aan je zoon te vertellen. En dat jurkje van je schoonmoeder kun je misschien voor de volgende nog gebruiken.
Duna wat een geweldig nieuws! GEFELICITEERD!! Ik moest van de week nog een paar keer aan je denken. Vroeg me af hoe het met je ging en dat ik hoopte dat Claudia en jij ook snel zwanger zouden zijn, want dan is volgens mij iedereen zwanger. Ik ben zo ontzettend blij voor je. Het is je zo gegund. Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is geweest om hier te kletsen. Hopelijk kom je nu vaker kletsen. Hoe zijn je onderzoeken gegaan? En nu met z'n allen heel hard duimen voor Claudia. Ik hoop dat je straks ook een positieve test in handen hebt. Heel veel succes vandaag! Koekie voel je je al wat beter? Lies gewoon bewaren dat jurkje en alle andere roze spulletjes, haha. Wie weet krijg je hierna echt een meid
Duna gefeliciteerd!! Super zeg Geniet van je vakantie Koekie! Wat leuk Lies een jonge! Ik ben net na het ziekenhuis geweest. Het grootste ei is 17.5mm maar er zitten er ook een paar van 16, 15. 14 en aantal van 12. Zaterdag moet ik weer heen. Hij hoopt dat de grootste doorzet, maar als de andere ook doorgroeien dan moeten we de ronde afbreken Dan heb ik overstimulatie. Ik hoop dat het nog goed komt ook al baal ik nu al wel .. En heb ik het gevoel dat die andere ook gewoon groot gaan worden.
Aaaaah Claudia dat meen je niet!! Zijn ze zo voorzichtig geweest, en dan misschien alsnog overstimulatie zometeen! Jemig, het zit je niet mee zeg! Hopelijk valt het toch nog mee zaterdag. Heel veel succes alvast; ik hoop dat je goed nieuws krijgt.
Lief Kortjakje! Ja ik hoop ook zo dat die ene doorgroeit en de andere niet. Het zit inderdaad niet echt mee! & dan lees ik al die leuke verhalen van andere allemaal.. Dat doet soms best zeer, maja we houden de moed erin en gaan zaterdag voor de 8e keer deze ronde na het ziekenhuis! Hihi
Aaah claudia ik hoop zo voor je dqt het je mee zit zatrdag! Pfff ik snap het dat het heel zwaar is om de leuke verhalen te lezen. Ik gun het je zo!
Duna Gefeliciteeeerd, wat ben ik ook ontzettend blij voor je!! Het is je echt gegund!! Lekker genieten meid en kom vaker langs idd! Claudia Oh maar de grootste is best positief, vaak groeien ze zeker door! Maar hopen dat de rest niet zo hard mee groeit nee, zou enorm balen zijn! We blijven voor je duimen!! Koekie Hoe gaat het met je? Belony en Kortjakje Ja, klopt achteraf is het best humor haha. Leuk om later te vertellen idd! En ja de roze spulletjes bewaren we gewoon!
Niet zo goed helaas .. Ik heb vandaag mijn eerste pilletje provera weer geslikt Er zaten teveel eitjes en het slijmvlies was te dun. Ik moet nu dus provera en op dag 3 terug voor een echo. Daarna ga ik weer andere medicijnen proberen.. Nu Menopur. Shit he! Ik was echt even verdrietig vandaag..
Aah nee claudia snap dat je verdrietig bent dikke knuffel voor jou had zo gehoopt dat er een mooi eitje zat. Hopelijk volgende ronde wel!
Claudia Ooh nee wat een verdrietig nieuws Dit is echt niet leuk. Het zit je niet mee he Hier vroeg iemand hoe het met mij gaat. Wij zijn vanmiddag weer terug gekomen van vakantie... gaat zo snel voorbij altijd he. Verder gaat het op en af. Veel buikpijn, nu weer verkouden enz... maar de kindjes schoppen behoorlijk en straks heeft mijn vriend de 1e schop gevoeld van 1 van de 2 Zo leuk!
Bedankt meiden! Lief van jullie en we gaan er gewoon maar weer voor. Ohh het eerste schopje gevoeld.. Bijzonder of niet?
@ claudia: Wat ontzettend klote dat deze ronde is afgebroken Ik hoop dat ze snel iets vinden wat beter bij je lijf past zodat je goede kansen hebt! Ik vind het wel een goed teken dat ze wel snel door zoeken naar een nieuw hormoon wat beter te doseren is, vergroot misschien wel gewoon je kansen voor een volgende ronde ipv dat ze maar aan blijven klooien met hetzelfde... En dat het zeer doet om alle verhalen te lezen, snap ik ook heel erg goed. Heb echt bewondering voor je dat je nog steeds hier mee leest en schrijft (heb het wel zo nu en dan gevolgd hier, dus weet dat je al best een tijdje mee schrijft). @ Koekie: Vind het moeilijk om een foto te plaatsen omdat ik niemand wil kwetsen, maar zal het zometeen toch even proberen Wat bijzonder als je vriend zo'n eerste schopje heeft gevoeld! Mijn vriend zei vandaag een tikkeltje gefrustreerd 'nou ben je zwanger, en dan merk ik er totaal niks van'... @ kortjakje en belony: Het onderzoek bij mijn zus is wel al gedaan (het syndroom waarvoor we gingen is het zeer waarschijnlijk niet, daar durfde de geneticus wel over te zeggen dat ze dan haar schoen op zou eten, maar ze is nu getest op alle mogelijke genetische afwijkingen), maar hebben nog geen uitslag, die komt pas aan het eind van augustus waarschijnlijk. Maar we hadden een gesprek gehad met de fertiliteitsarts en die zei het volgende toen we onze situatie uitlegden: 'het is toch wel jammer dat je je kinderwens stop zet door deze onzekerheid. Want stel dat het nou wel een erfelijk dingetje blijkt te zijn, stopt dan je kinderwens'. Daarna ging mijn vriend toch eens nadenken en bedacht hij dat we net zo goed door konden gaan. Vervolgens moesten we even wachten tot ik weer ongesteld zou worden en hopen dat we nog net voor de zomerstop een ronde IUI konden doen. In de tussentijd hadden we afgesproken met de fertiliteitsarts dat ik ook nog een HSG zou ondergaan en uiteindelijk bleek ik een cyclus van 40 dagen te hebben en gingen we weer in stroomversnelling richting de zomer. Arts heeft snel opgehoogd met hormonen toen bij de eerste echo bleek dat er niets gegroeid was en dat pakte goed uit, dus net voor de zomerstop nog een IUI en met succes dus. Het zat een keertje mee. Nu twijfelen we of we onze kleine spruit laten testen met een vruchtwaterpunctie of vlokkentest. Ik neig ernaar om het niet te doen ivm de risico's, maar weet het nog niet. Even overleggen met de fertiliteitsarts bij de eerste echo....