Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Dit is de test van dinsdag (1 dag voor NOD)
    IMG-20160727-WA0000.jpg

Dit zijn de testen van woensdag en donderdag.
    20160728_070601.jpg

2. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Claudia wat ontzettend balen zeg! Ik begrijp heel goed dat je verdrietig was. Idd wel fijn dat ze er zo bovenop zitten en je gelijk weer door kunt met iets nieuws, ik hoop zo dat dit wel werkt voor je meid. En ik vind het, net als Duna echt knap dat je zo lang mee schrijft hier. Ik weet nog goed hoe ik me voelde steeds als er iemand zwanger werd, het is iedereen zo gegund, maar kon steeds wel janken. Kop op meid, we zijn er voor je!!

Koekie Wat heerlijk zeg dat gevoel heb. Ik voel de baby ook al een paar weken en mijn vriend heeft ook afgelopen week de baby gevoeld en ik heb m'n buik zien bewegen, zo gek! (Weet trouwens niet of ik dat al had verteld, want ik lijd echt aan dementie haha)
    Hij is ook zoooo druk, maar vind het heerlijk! Wel balen dat je nog steeds zo verkouden bent zeg, word je helemaal naar van.

Duna Wat een mooie testen zeg en idd eindelijk zit het je mee! NOGMAALS GEFELICITEERD! Lekker genieten. Ja, stom hé zelfs mijn vriend gelooft nog steeds niet dat we nou echt een kindje krijgen, omdat hij zelf niets meekrijgt. Beetje oneerlijk hé haha 😋

3. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ooh Claudia wat verschrikkelijk kl*te toch weer!! Natuurlijk ben je verdrietig, het zit je ook helemaal niet mee! Hopelijk de volgende ronde dan... Maar inderdaad, knap dat je nog steeds niet gillend van dit groepje bent weggerend! ;)

Duna wat een prachtige testen! Super, gefeliciteerd nogmaals! En fijn dat het 'gewoon' voor de zomerstop nog even gelukt is. Maar pfff wat een verhaal, wat een verschrikkelijke keuzes hebben jullie moeten maken zeg, en nog steeds. Lijkt me niet makkelijk. Succes met alles, zometeen hopelijk een prachtig gezond kindje!

Ooh Lies en Koekie, wat tof al die schopjes! Kan zelf ook niet wachten tot ik wat voel; dacht van de week een paar keer iets te voelen kriebelen, maar waarschijnlijk was dat meer wensdenken. :p De vk had me wel al gewaarschuwd dat het misschien wel lang zou duren, omdat de placenta aan de voorkant ligt, dus waarschijnlijk nog even geduld oefenen.
    Ja inderdaad, die arme mannen maken het allemaal veel minder mee, die hebben alleen de lasten: een vermoeide, zieke, chagrijnige vrouw thuis! :D Wordt voor hen vast veel leuker als het allemaal wat tastbaarder wordt. Als het kind geboren is bijvoorbeeld. ;)

4. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa precies kortjakje dan pas 😋 Ooh das wel balen zeg, vriendin van mij heeft ook de placenta precies aan de voorkant en voelde het niet zo vaak en pas met 26 weken! Maar dat hoop ik natuurlijk niet voor je! Dat gekriebel kan zo maar een schopje zijn hoor!

5. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Claudia Ikzelf voel ze echt al heel lang maar mijn vriend vond het weer erg bijzonder idd. :D En ik gun het je ook zo erg. Ik hoop echt dat het heel snel raak is bij je. We zijn er voor je!

Duna Hahaha moet je vriend niet te hard zeggen... nog ff en hij merkt het in heel veel dingen dat je zwanger bent :p

En wat een mooie testen zeg! Het is jullie van harte gegund.

Lies Ja leuk he die bewegende buik :D Kan niet wachten totdat ik dat veel meer zie.. echt genieten dan.

Kortjakje Nou het kan best hoor dat je wat voelde kriebelen. Zelf had ik bij de zwangerschap van de meiden ook de placenta voorliggen en ik moet zeggen... ik heb ze zo goed als nooit gevoeld. Maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. En ook toen had ik er 2 inzitten wat me nogal frustreerde. Deze 2 in mijn buik zijn wel echt flink actief maar heb deze placenta's ook voor liggen.

6. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Claudia wat ontzettend klote dat deze ronde is afgebroken. Net als alle andere meiden hier gun ik het jou heel erg. Jouw verdriet snap ik heel goed. Gewoon aan toegeven. Vaak lucht dat op. Fijn dat ze meteen overgaan op iets anders in het zkh. Hopelijk gaat dit wel helpen. Ik duim hard voor de komende ronde.

Koekie welkom terug. Fijn dat je genoten hebt van je vakantie. En wat bijzonder dat je vriend 1 van de kleintjes heeft gevoeld.

Duna fijn dat de arts die ongerustheid bij jullie heeft kunnen wegnemen. En natuurlijk fijn dat jullie je kinderwens weer hebben opgepakt en nu ben je zwanger. Mooie testen!

Kortjakje bij mij ligt de placenta ook voor, dus ik voelde de kleine later pas duidelijk. En toen kwam ik erachter dat ik de kleine al eerder voelde, maar het niet kon plaatsen. Dacht steeds dat het mijn darmen waren. In het begin voelde ik eerst alleen maar gekriebel, dus het kan kloppen wat jij voelt. Dat gekriebel werd na de 20 weken pas echte schopjes. Gaat goedkomen, meid :)

Hier ontzettend last van maagzuur. Vannacht was echt vreselijk. Geen oog dichtgedaan, zo erg brandden mijn maag en slokdarm. En ook geen eetlust door het zuur, waardoor ik me futloos voel. Hopelijk gaat dit snel voorbij, anders worden het 8 hele lange weken tot de uitgerekende datum. 😖😖

7. Mangotoetjes

Mangotoetjes Actief lid

27 jul 2016
    155
    26
    28
    Hoi dames hoe lang duurde jullie cyclus met 50mg en op welke dag hadden jullie je eisprong?

8. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Tussen de 26 en 29 dagen bij mij. Mijn eisprong was altijd tussen cd 12 en 15.

9. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Mangotoetjes bij mij zo rond de 35 dagen, en eisprong rond dag 20.

Belony ja hoor ik geloof ook wel dat het goed gaat komen; ik ben gewoon ongeduldig. ;) Vervelend van je maagzuur! Je moet natuurlijk wel een beetje kracht en energie hebben zometeen. Hopelijk is het maar van korte duur; je hebt straks al genoeg doorwaakte nachten hihi.

10. Mangotoetjes

Mangotoetjes Actief lid

27 jul 2016
    155
    26
    28
    #2930 Mangotoetjes, 1 aug 2016
    Laatst bewerkt: 1 aug 2016
    Zijn er meer mensen geweest die op cyclusdag 17 maar een eitje van 11 mm hadden?

11. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Zeker! Soms slaat de Clomid gewoon niet aan (of te weinig). Bij mij braken ze de ronde af als er op dag 22 nog geen overtuigend groeiend follikel was, en de volgende ronde begon ik dan met een hogere dosis. Ik zei in mijn vorige berichtje trouwens wel rond dag 20 eisprong, maar nu ik erover nadenk, zat het dichter bij 22-24. ;) Succes met de Clomid! Eerste ronde dat je bezig bent? Hopelijk krijg je gauw resultaat in deze spannende tijd.

12. Mangotoetjes

Mangotoetjes Actief lid

27 jul 2016
    155
    26
    28
    Ja kortjakje dit is mijn eerste ronde. Ik zie dat jenzwanger bent! Gefeliciteerd!! Geeft toch een beetje hoop.

13. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    OK spannend! En dank je wel! Ben zooo blij dat het met alleen Clomid gelukt is, als je bedenkt dat het ook net zo goed een meerjarenproject had kunnen worden! In zes rondes vier mooie eisprongen gehad, en de laatste was dus raak. :D De meeste meiden in dit groepje zijn nu zwanger, niet allemaal met Clomid - sommigen zijn ook overgegaan op andere behandelingen omdat het niet aansloeg, of te veel bijwerkingen, of sperma niet goed, of weet ik wat nog meer - maar wat je zegt: ik hoop dat het toch een beetje hoopgevend is voor je. Het is echt super onzeker en oneerlijk allemaal, en maar hulpeloos afwachten wat voor jouw lichaam werkt, dus ik hoop dat het uiteindelijk allemaal zal meevallen voor je.

14. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Mangotoetjes hopelijk slaat de Clomid aan bij jou en heb je snel positief nieuws.

Kortjakje dank je. De afgelopen dagen heb ik mijn maagzuur iets meer onder controle. Als dit zich zo aanhoudt, dan is het goed te doen. Ook ontzettend last van benauwdheid. Ik heb continu het gevoel dat ik naar lucht moet happen. Hopelijk daalt de kleine snel in, want hij/zij zit echt heel hoog. Hoe voel jij je verder? Wanneer heb je een echo?

15. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Sorry even druk geweest

Claudia wat balen!!

Duna Gefeliciteerd!!!!!!!

16. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Pff ben gister gevallen... Vreselijk. Loop nu op krukken.

Mangotoetjes, welkom en heel veel succes.
    Mijn cyclus varieerde heel erg met de Clomid...... maar ondanks dat het wel aansloeg, dan weer minimaal of helemaal niet nu al 23 weekjes zwanger van onze twinnies...

17. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Hee Satijnvlinder, toch leuk dat je tussen de bedrijven door nog even langskomt! :) Hoe gaat het nu met je?

Belony
    fijn dat het tenminste te behappen is nu! Maar oei, benauwdheid is niet fijn! Het hoort erbij helaas; gelukkig hoef je niet zo verschrikkelijk lang meer (wauw blijf me verbazen over hoe snel het gaat!). Ik heb de afgelopen drie weken ook flink last gehad van benauwdheid en hartkloppingen, maar natuurlijk puur door het extra bloed dat moet worden aangemaakt en rondgepompt. Gelukkig is dat sinds afgelopen weekend een stuk minder, dus voorlopig weer even vrij ademhalen.

Ik was gisteren bij de vk en inderdaad geen echo, pas met 20 weken weer. Maar de hartslag van de kleine was mooi regelmatig, alleen mijn bloeddruk en ijzergehalte zijn wat aan de lage kant, maar niet té laag, dus niks om me zorgen over te maken. Volgende afspraak is pas weer 7 september, direct na de SEO op 5 september. Hihi iedereen in mijn omgeving denkt net als ik dat het een jongen wordt! Over een maand weten we het. :)

18. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Iiieeh Koekie! Hoe is dat gebeurd? En hoe lang moet je nu op krukken lopen? Alsof je niet al gehandicapt genoeg was met die tweeling in je buik. ;) Alles OK verder?

19. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Koekie wat balen!! Doe je rustig aan!!

Kortjakje haha spannend wat het word ;)

Hier Gaat het wel goed alleen heb ik snel last van moe zijn en mijn bekken. Mijn zusje heeft net geholpen met even snel door het huis poetsen omdat ik ook in moest pakken voor weekendje weg wat betekend dat ik nu dus doodop ben en mijn buik erg gevoelig is

20. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Satijn fijn om weer wat van je te lezen. Doe je een beetje rustig aan? Lekker een weekendje weg. Waar gaan jullie heen?

Koekie aaaaai dat is niet zo best. Doe lekker rustig aan. Hopelijk knap je snel op.

Kortjakje jammer dat je geen echo hebt gehad. Toch geen geslachtsbepalingsecho vóór de 20 weken echo?

Deel Deze Pagina