Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nou we blijven duimen! ;) nogmaals bedankt dat jullie zo met mij meeleven dat doet me goed :)

2. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Natúúrlijk leven we met je mee! De onzekerheid en frustratie liggen hier ook nog zeer vers in het geheugen, en je gunt het iedereen toch om moeder te worden. Het is ook gewoon ontzettend kl*te dat het zo ingewikkeld moet en je lijf niet meewerkt.Bewaren

3. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hihi zoals Kortjakje al zegt we weten zo goed wat je doormaakt. Hoe zwaar dit voor je is en vooral omdat vele uit het begin groepje al enige tijd onderweg zijn en jij staat nog steeds met legen hadden. Ondanks dat we elkaar niet persoonlijk kennen doet dit iets met ons alle. Voor jou een machteloos gevoel dat het zo lang duurt, maar ook voor ons want we zouden je zo graag wat hcg geven maar helaas werkt dat zo niet. Maar hopen kunnen we allemaal doen en dat doen we dan ook massaal voor je :)

4. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik sluit me aan bij Kortjakje en Satijn.
    We blijven hopen en duimen voor je

5. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nee helaas satijnvlinder werkte het maar zo dat jullie een beetje aan mij konden geven.. Dan was het misschien zo klaar.. Hihi!

Inderdaad Kortjakje wat zit een lichaam eigenlijk raar in elkaar he! Kon ik er maar even binnenin kijken..

Maar toch wil ik zeggen dat ik het lief vind van jullie :) .. Ook al lijkt het voor jullie heel gewoon. Ik vind het fijn dat ik mijn verhaal kwijt kan.

6. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Kortjakje 1 week vóór de uitgerekende datum 😳 ..... mag dat in België dan? Zou er niet aan moeten denken. Moet mezelf nu al naar mijn werk toe slepen.
    Mijn babyshower was super. Mijn vriend heeft mij met een lulverhaal ergens heen gelokt, waar een ruimte was afgehuurd. En daar stond iedereen mij op te wachten. Het was een high tea. Alles was erg mooi versierd. Het was supergezellig en ben ontzettend verwend.
    Yoga doe ik voor de ontspanning en om te oefenen voor mijn ademhaling straks bij de bevalling.
    Fijn dat je je zo goed voelt en dat je zo geniet. Zenuwachtig zijn voor de 20wkn echo is normaal. De kleine wordt straks helemaal goedgekeurd.

Claudia vreemd dat de eitjes verdwenen zijn. Ik wist niet dat dat kon. Het positieve nieuws is in ieder geval dat je aan de andere kant een mooi eitje hebt. Hopelijk is dit dé ei!

Koekie fijn dat het beter gaat. Hopelijk ben je snel volledig hersteld.

Hier vanmorgen mijn 2e groeiecho gehad en de kleine is weer goedgekeurd. Hij/zij zit mooi op het gemiddelde en weegt zo'n 2228 gram. Hoofdje nog steeds naar beneden en is zelfs al een beetje ingedaald. Placenta lag ook goed en is omhoog geschoven. Over 2 weken weer een groeiecho.

7. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Belony fijn dat alles goed was :)

Kortjakje :$ dat heb ik helemaal gemist. Maar 1 week voor de bevalling. Dan zou je mij op kunnen vegen en heb je toch geen rust gehad vooral niet als je eerder bevalt.

Hihi Claudia ;) Fijn te lezen

8. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Kortjakje: Lastig dat je vriend in nl niet mag rijden met zijn rijbewijs. Maar zal vast wel goed komen :) Maar wel maar gewoon op tijd regelen inderdaad.

@ belony: wat leuk dat ze een onverwachte babyshower hebben georganiseerd voor je. Hopelijk kun je genieten van je verlof!
    Fijn dat de kleine het goed doet! Je gaat echt richting de laatste loodjes. Leuk!

@ claudia: Wat balen dat je eitjes verdwenen zijn. Ik heb het wel vaker gelezen op het forum ergens. Gelukkig hebben ze nog wel een ander eitje kunnen vinden! Benieuw naar je echo van vandaag. Ik duim voor je!

@ hier: eerste echo gehad. Was goed gegroeid en knipperend hartje gezien! :D Super blij!
    Krijgen 5 september nu een nieuwe echo, bij de intake voor prenatale screening. De fertiliteitsarts adviseerde toch zo'n intake te doen om zeker te weten dat ons kindje niet meer risico loopt dan anderen. En een intake kan nooit kwaad :)
    Verder ben ik heel veel misselijk. In de ochtend gaat het nog redelijk, maar in de middag is het bijna niet te doen. Kan dan een uurtje werken en dan moet ik weer gaan liggen om zo de hele middag werken en pauze af te wisselen. Heb nu medicijnen gekregen en die lijken wel iets te helpen. Vanochtend in ieder geval voor het eerst niet misselijk opgestaan. Hopen dat deze trend zich doorzet. Mijn buik is ook echt mega opgeblazen, wat dat betreft zie ik er al zwanger uit (jammer dat het alleen mijn darmen nog maar zijn :p)
    Gisteren hebben we het mijn zus vertelt, was echt super leuk om te doen. Ik denk dat zij er al zeker 10 jaar op zit te wachten om tante te mogen worden. Dus ze kreeg echt een glimlach van oor tot oor, maar daarna wist ze niet goed wat ze er mee moest doen. Want ik heb nog niet echt een dikke buik en dus ziet ze er verder nog niet veel van. Het echte trotse tante-gevoel zal dus wel pas komen als er echt een baby is...

9. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Of als ze een echo ziet waarop de baby al groter is ;)
    Fijn dat de medicatie lijkt te helpen.

Hier verga ik momenteel van de pijn aan mijn rib. De baby trapt echt altijd op dezelfde plek

10. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Duna wat leuk :D Altijd fijn om een knipperlichtje te zien.

Satijn au... das pijnlijk.

Belony wat goed gegroeid!

Hier, bezig met nog steeds de schoonmaak en de to do lijst .. langzaam worden alle punten langzaam aan afgevinkt. Zo fijn.

11. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Belony wat fijn dat alles Goed is!! :)

Duna wat leuk dat je het hebt vertelt aan je zus & fijn dat alles goed was.

Vanmorgen na het ziekenhuis geweest.. Twee eitjes van 12mm.. En weer veel die klaar staan! Dus weer een beetje een tegenvaller.. :(.. Dinsdag weer heen. Wat ik ook zag op de echo was Eem zwart bolletje in m'n baarmoeder met daaronder het baarmoederslijmvlies .. Achteraf denk ik nu had ik maar gevraagd wat dit kan zijn.

Heb de hele dag buikpijn en Een zere onder rug. Maar dat kan bij de bijwerkingen horen las ik..

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Jeetje wat een tegenvaller. Ik snap niet dat het bij jou steeds zo wisselend is.. Moet je nu ophogen? Of dinsdag eerst even afwachten?

13. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Dinsdag afwachten.. Als ze gaan verhogen is ze bang dat het er teveel worden..

14. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Duna gefeliciteerd met je goede echo. Wat fijn dat alles goed is. Heel vervelend dat je zo misselijk bent. Ik hoop dat het wat minder wordt. Leuk dat je zus blij reageerde. En dat grote tante gevoel komt straks wel.

Satijn heel vervelend zeg. Hopelijk houdt de kleine snel iets meer rekening met mama.

Claudia wat een tegenvaller weer. Ik had gehoopt dat je beter nieuws zou hebben. Ik ben benieuwd naar morgen. Ik hoop morgen echt op goed nieuws. Dikke knuffel.

Hier ben ik me zaterdag rotgeschrokken. Dacht dat mijn vliezen gebroken waren. Zoveel vocht verloor ik van onderen. Naar het zkh geweest en daar bleek het na onderzoek gelukkig geen vruchtwater te zijn. Mijn vruchtwater was nog net zoveel als de dag ervoor met mijn groeiecho. Zo opgelucht. De kleine moet echt nog even blijven zitten.

15. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Duna ooh wat fijn dat je een goede echo hebt gehad!! Ik was zo zenuwachtig voor de eerste (als z'n hartje maar klopt, als ie maar netjes in de baarmoeder zit, je weet wel..). En toch ook wel fijn dat ze je wat extra in de gaten houden; beter te veel dan te weinig, en hopelijk blijkt het achteraf overbodig. Maar sterkte met je misselijkheid...

Claudia hè wat vervelend toch weer! Het lijkt maar niet te willen lukken bij jou. :( Succes dan maar weer morgen!
    Ik ben blij dat je toch wat steun hebt aan dit groepje, ondanks dat je tussen allemaal zwangeren zit. Ik heb er in elk geval ook heel veel aan gehad (nog steeds :)).

Belony oooh da's schrikken!! Ja de kleine moet zeker nog even blijven zitten! Gelukkig was het dus loos alarm, maar wat een stress dan ineens...
    Ja, België hè, ik ben steeds weer verbaasd hoe anders alles daar geregeld is. Mijn Belgische vrienden lachten me ook keihard uit toen ik vroeg of ze na de geboorte dezelfde dag weer naar huis mocht; de standaard is daar een dag of drie geloof ik. En een week tot de uitgerekende datum werken mag dus ook gewoon. Mijn vriendin heeft wel een zittend beroep, misschien scheelt dat? Maar toch, wel voltijd enzo, en al een kleintje thuis... Chapeau.

Satijn auw! Hopelijk geen gekneusde ribben. ;)

Koekie fijn dat het to-do-lijstje steeds korter wordt. Heerlijk ontspannen te weten dat alles gedaan is zometeen.

Hier afgelopen zaterdag heeft mijn zus de wieg gebracht, waar haar man en kinderen ook in hebben gelegen. Ik ben helemaal verliefd! Zelfs helemaal mooi afgewerkt ook met mijn zus d'r bruidsjurk nog (wel even gewassen ;)), *zwijmel*.

16. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Claudia hoeveel IE menopur zit je nu? Bij mij duurde het helaas ook heel lang. Pas met 150 IE had ik telkens reactie die voldoende was :( ben zowel bij dochter als nu in ronde 2 zwanger geraakt, maar het is echt slopend!

Belony ben bang dat die telkens op dezelfde plek blijft trappen. Schrikken is dat he helaas verlies je tegen het eind meer vocht. De blaastest is voor jezelf ook wel fijn om na te gaan of het vliezen zijn ;)

Kortjakje huisarts is toch bang dat wel gekneusd aldanniet gebroken is :$ wat gaaf dat het wiegje dan naar jou komt :)

17. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Sorry, kan het niet laten toch even een fotootje te plaatsen... :) Komt u maar met uw ohhhs en ahhhs.

Satijn nogmaals auw! Gebroken misschien zelfs?? :$ Als ie nu al zo hard kan trappen, wat kun je dan over een maand of twee nog wel niet verwachten?! Door je eigen kind het ziekenhuis in geschopt; waar gaat dat heen met deze wereld.

Bijgevoegde bestanden:

• wieg.jpg
      wieg.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      3
  18. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Satijnvlinder ik spuit nu 75EH.
    Ja miss is het een optie om het te verhogen.. Maar ik zou ook balen als er dan Weer teveel gaan groeien..

Ohjee sterkte ermee! Dat doet vast heel zeer..

Belony Ohjee dat is schrikken Belony! Gelukkig is alles goed

Kortjakje wat mooi!! Ik vind z'n wieg zo leuk!!

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Daar was ik ook heel bang voor maar ik herken je verhaal heel erg in mijn verhaal van 3 jaar geleden. Deze keer hebben we meteen hoog in gezet ;)
    Ik had toen telkens dat ik op dag 37 de pregnyl zetten, dus ja het kan lang duren (met spuiten kunnen ze langer doorgaan) maar je hebt met menopur meer ruimte.

Ik duim heel hard dat het zijn werk gaat doen! En ik had dus veel nodig zowel van menopur als puregon, alle cyclussen behalve deze laatste op 150 geëindigd op cd 37 bij dochter in ronde 2 spuiten zwanger en deze laatste keer 125 ook in ronde 2 dus ik duim voor jou op hetzelfde geluk

20. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Die is mooi!!

Haha dat hoop ik ook niet. Wil graag thuis bevallen :p

Deel Deze Pagina