Okee satijnvlinder jij bent dus ook met menopur zwanger geraakt.. Begon jij ook steeds met een kage dosering int begin? Of dan de volgende ronde direct met de verhoogde dosering verder? Vanmorgen na het ziekenhuis geweest en ja alweer een tegenvaller. Het grootste eitje was z'n 11mm. De dosering is nu verhoogd naar 112,5EH. Ik ben benieuwd..
Hier de eerste keer met 50 en de volgende ronde met 75 menopur. Ben indd met spuiten beide keren zwanger geraakt. Deze keer had ik puregon eerste keer op 50 begonnen en 2de keer op 100 ben de 2de ronde wel lichtelijk stout geweest want heb toen zelf eerder naar 125 verhoogd. Hierdoor had ik wel een cyclus van 28 dagen of ja 9 maanden, maar eigenlijk niet zoals de procedure hoort. Alleen na 18 maanden MMM bij dochter en het kennen van mijn lichaam toch de stoute schoenen aangetrokken. Ik adviseer je dat niet te doen, maar je mag wel vragen om sneller te verhogen en bij eventuele volgende ronde hoger te starten
Haha ja soms denk ik het ook wel eens.. Net als met de provera daar smokkel ik ook wel een beetje mee! Nou ik hou het goed in de gaten en in m'n spuitje menopur houd ik het ook meestal ruim aan. Als donderdag nog geen duidelijke groei is ga ik wel vragen of ze nog meer gaan verhogen. Met 37dagen spuiten.. Had je niet een zere buik? M'n buik is nu al gevoelig! Zoek steeds maar weer een plekkie op waarvan ik denk hier heeft nog geen naald gezeten
Ik zou indd wel even doorpakken want wat mij opviel is dat ze anders erg lang blijven hangen. Wat ik deed om dat te voorkomen is een tekening maken of een lijstje met links rechts en datum. Ik heb even een snelle schets gemaakte dus hij is niet heel netjes
Ah dat moet ik ook gaan doen satijnvlinder! Ik deed al om en om links en dan weer rechts! Maar de plek op z'n tekening is handig Oké! Ik dacht echt dat ze in het ziekenhuis wel wisten hoe en wat.. Maar nu je het zo zegt zijn ze best een beetje sloom! Maar had jij ook meerdere eitjes, want ze zijn bang voor overstimulatie.. Er zitten er een stuk of 3 van rond de 10.. 11mm
Ja bij mij was dat ook iedere keer 2 a 3 maar sprongen dan niet allemaal. Soms zijn ze echt heel voorzichtig terwijl als ze net wat meer door durven pakken het beter gaat Haha graag gedaan mij hielp dat om zo min mogelijk beurs te worden
Belony, Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Gelukkig was het vals alarm. Claudia, al teruggeweest naar het zh? Wat balen dat het zo langzaam gaat steeds he Hier doe ik even een 26 weken dansje. Op naar de 28 weken!
Ja vanmorgen moest ik weer heen! M'n bms was nu 6mm (nog nooit zo geweest) en er zaten drie eitjes van rond de 13mm.. Zag er goed en anders uit zei die met deze dosering! Hopelijk groeit het nu mooi door.. Zaterdag weer heen. Ah fijn 26 weken alweer! De tijd gaat snel
Klinkt goed Claudia! Langzaam maar zeker groeit er dus hopelijk wel iets (en niet te veel tegelijk). Het zal vast moeilijk doseren zijn, als er te veel follikels zijn. Vraag me echt af hoe dat bij mij zou gaan; ik had er echt wel een stuk of 20 aan elke kant, een hele druiventros. Hopelijk is het gauw gedaan voor je, met je beurs geprikte buik. Satijnvlinder haha cool die tekening van je! Jeetje, je moet dus nog een beetje planmatig prikken ook. Koekie gefeliciteerd met je 26 weken! Een bijzondere mijlpaal, of gewoon zomaar blij?
Klopt Kortjakje ze adviseren om de ene dag link en andere dag rechts te prikken, maar uhm ja als je telkens rond de zelfde plek prikt word het als nog helemaal beurs en of blauw. En dat kan echt super vervelend zijn. Kom zelf officieel uit de zorg dus dit was iets wat ik meteen deed, ons ziekenhuis heeft het momenteel zelfs in hun advies/prikinstructie opgenomen omdat ik daardoor in 4 ronde prikken maar 1 blauwe plek heb gehad en nooit beurs heb gevoeld Ze vonden mij wel apart ik spoot ook mijn pregnyl zelf
Kortjakje ik heb er ook meerdere hoor inderdaad.. Maar deze drie staken er gister bovenuit. Ik hoop dat het inderdaad niet meerdere grote worden ..
Oh yeass!! Ik ben blij!! De pregnyl is gezet!! Er zat een mooi ei van 18.3mm bij 18.5mm En nog 1 van 15mm Yess! En nu aan de klus en heeeeel hard duimen!! Hoe deden jullie dit met klussen? Gewoon 1x per dag en dan elke dag? Hij zou rond de 36u springen.. Dat is rond half elf morgen avond
Kortjakje, Haha ik was gewoon blij. 26 weken vind ik toch wel weer een mijlpaal. Vooral met 2 weet je het toch nooit he.. dus leef echt naar elke 2 weken toe Claudia, Wauw jeeeeeeeeeej wat super goed! Hier zeiden ze tot 48 uur kunnen de follikels springen. Wij kregen advies om de dag en dit deden we ook Have fun!! Satijn, Morgen ben je alweer 30 weken... wauwie zeg wat gaat het snel!
@Claudia joepie, eindelijk!! Wat goed! Wij kregen ook het advies een keer elke twee dagen. Spermaatjes leven lang genoeg daarvoor, en dan is de kwaliteit van het sperma beter dan wanneer je elke dag zou doen. Succes en veel plezier! Hopelijk is het raak deze ronde. Wauwie Satijnvlinder 30 weken! Dat klinkt ook al indrukwekkend! Gelijk heb je, Koekie! Dan dans ik gewoon gezellig met je mee, op naar de 28 nu.
Haha bedankt! De gynaecoloog zei hier dat ze inderdaad zeggen dat om de dag beste kwaliteit sperma is! Maar we mochten het voor de zekerheid elke dag wel doen ...
Claudia indd 36 uur en na het springen ook nog 12 uur te bevruchten dan kom je op de 48 uur uit ik zou morgen dus ook zeker nog even klussen. Super mooi! Koekie Hahaha ja het kan zomaar dat we tegelijk bevallen of jij zelfs eerder met de tweeling. Kortjakje Ja 30 weken alweer hier het gaat veel te hard hihi.nog maar 10 weken tot de uitgerekende datum
Satijn, Nee nee, jij gaat maar mooi eerst bevallen. Ik wacht wel tot 38 weken Woensdag weer een echo... vind het wel spannend. Omdat 4 weken geleden het lijntje een ietsie pietsie af buigde ( wel nog gewoon mooi binnen de curve ) maar toch....
hey daar ben ik ook weer eens sorry sorry dat het zo lang geduurd heeft! beetje veel om allemaal terug te lezen, dus vanaf nu probeer ik weer mee te lezen. Claudia spannend!! ik duim echt heel hard voor je! Wij hebben het gewoon iedere dag gedaan haha hier gaat alles goed. Nog steeds wel misselijk en erg sterk ruiken waardoor ik wel eens boven de wc hang als een luchtje mij niet aan staat haha Vanmiddag weer echo zo spannend weer. 3 weken terug ook echo gehad en toen was er echt al een babytje te zien en toen wakker gemaakt en was het aan het bewegen, zo bijzonder om t te zien Mijn broertje moest huilen toen we het vertelden zo lief haha Op de verjaardag van mn vriend hebben we het verteld aan vrienden en familie. Bij vrienden hebben we shotjes embryo uitgedeeld (wij deden apfelkorn rode wodka en baileys en dan lijkt die baileys net n embryootje) met viltjes waar we een echofoto op hadden geplakt en dat erbij uitgedeeld. Bij familie viltjes uitgdeeld en degene die er niet bij waren gebeld of appje gestuurd. Zulke leuke reacties kregen we allemaal!