Miesy wat fijn dat je even terug komt om bij te kletsen! En wat goed om te horen dat alles Goed is .. Aha wat bijzonder allemaal om het te vertellen Aan familie etc.. Leuk hoor! Nou hier is het nu afwachten geblazen.. Heb geen eisprong gevoeld ofzo, wel had ik gister en vandaag een opgeblazen gevoel, maja wie zegt niet dat dit gewoon door het eten ofzo komt ..
Heee Miesy leuk dat je weer even komt buurten! Wauw, je bent gewoon heel sneaky en stilletjes je eerste trimester achter je aan het laten! Wat fantastisch, en wat een opluchting na die eerste spannende weken! En ahh wat schattig van je broertje; mijn jongste zus zat inderdaad ook even in tranen. Zo leuk hè, alle reacties. Geniet ervan! Spannend Claudia! Nu dus twee afschuwelijk lange weken door! Niet vreemd hoor dat je je eisprong niet gevoeld hebt; ik vind het altijd bijzonder als ik lees dat sommige mensen 'm altijd voelen, zo raar. Ik voelde wel vaak dat het follikel er nog zat, gewoon omdat ie bij mij nogal eens tot gigantische proporties uitgroeide, helemaal pijnlijk als het er twee waren. Koekie succes bij de echo dan morgen! Iedereen zit vast gewoon netjes op schema. En geen ruzie maken met Satijnvlinder. (Maar ik ben het met je eens hoor dat zij maar lekker voor jou moet bevallen!)
Thanx! Nee nee ik maak zeker geen ruzie met Satijn maar ik ga echt niet eerder bevallen hoor! Dat mag niet Miesy, ik voelde mijn eisprong ook nooit.. en had vaker 2 follikels die sprongen
Haha Koekie en ik zijn goede maatjes maken niet zomaar ruzie Eigenlijk mag ze niet eerder bevallen dan ik, maar ja zij is zwanger van een tweeling en ik ben bekend met een dochter die graag lang beleef zitten, dus het is reëel dat ze eerder bevalt, al hoop ik natuurlijk dat ze heel lang blijven zitten is toch beter voor ze Aaaah Claudia die wachtweken, ik duim en duim en duim en probeer de HCG naar je toe te strooien. Miesy welkom back!! IK SNAP HET NIET, haha serieus ik vreet en vooral heel slecht vet eten maar ben nog maar 2 kilo aangekomen. Ik vind het niet erg maar wel bizar.
2 kilo?? Hè?! Is dat kind alleen al niet 2 kilo ondertussen? Weet je zeker dat ie er nog zit? Bij mij zit er al zo'n 4,5-5,5 kilo aan, en het schommelt verschrikkelijk - ben regelmatig van de een op de andere dag ineens 1-1,5 kilo 'kwijt', die dan de dag erop zelfde tijd gewoon weer terug is, of andersom. Ook best bizar. Zwangerschap is gewoon raar. Maarrr.. over je zwangerschapskilo's hoef jij je dus alvast geen zorgen te maken! Relaxed! Laat die frieten met mayonaise voorlopig nog maar even komen!
Haha bij mijn dochter ben ik eerst 9 kilo afgevallen door spugen en vervolgens 4 kilo aangekomen. Mijn dochter woog 3595 gram bij geboorte. Nu dus 2 kilo aangekomen uhm kindje is nu volgens de app 38cm en 1300gr Ik heb al wel wat extra kilo's dus het is niet zo erg voor mij Eet verder overigens wel heel gezond maar zou het liefst de hele dag vet eten. En het getrappel zegt dat ie er nog zit Fijn dat jojo effect dan. Het is ook zeker niet erg om aan te komen. Mijn lichaam is sowieso raar. Te dik maar lage bloeddruk en lage suiker uhm ze snappen er niks van
Haha ja hoor ik vind het juist ontzettend fijn dat het zo geleidelijk oploopt. Ik voel nog niks bewegen (gelukkig was ik daar van tevoren al voor gewaarschuwd) en als ik dan ook nog eens niets zou aankomen, zou ik mezelf helemaal gek maken volgens mij. Had sowieso wel graag de 20-wekenecho deze week al gehad, maar nog even wachten tot aanstaande maandag. In plaats daarvan morgen naar de tandarts, ook leuk. @Koekie hoe is het bij jou gegaan vandaag?
Kortjakje spannend maandag de 20 weken echo! Succes alvast! Nou ik zit nu op 4 dagen dpo.. Heb eigenlijk alle dagen een mega opgeblazen gevoel gehad en echt heel winderig .. Sorry! Hihi! Vanmiddag is boor het eerst dat het wat beter gaat maar ik hou een dikke buik.. Zou dat een bijwerking van de pregnyl zijn? Hadden jullie ook tussen de eisprong en tot je kon testen bijwerkingen of klachten?
Hihi Satijn.... we zijn best lief voor elkaar he En 2 kilo? Das weinig. Ik ben nu 5.1 kilo aangekomen. Even snel... Vandaag zijn we weer op controle geweest in het ziekenhuis. Wat een andere wending was dat. Onze wondertjes groeien op de onderste lijn. Als dit zo door gaat is er niks aan de hand maar moet nu wel stoppen met werken. Dus direct gemaild aan de bedrijfsarts en manager. Ook moet ik nu elke week op controle in het ziekenhuis. De ene week is het een doppler meting met de echo en CTG. De andere week groei echo, doppler en flow meting, CTG en gesprek met de gyn. Mocht er iets veranderen of vertrouwen ze het niet, dan volgt er direct ziekenhuis opname met 2x per dag CTG, Nu gaan we dus heeeeel rustig aan doen want ik wil dat deze wonders niet onder de lijn gaan zitten. Ze zei dat ik echt niet langer door zal lopen dan 37 weken. Hoop echt die 37 weken te halen en het liefst zelfs de 38 weken en dat zonder zh opname. Morgen 27 weken. We bekijken het nu maar per week. Dinsdag weer terug naar het ziekenhuis. Ook flink wat buisjes bloed moeten prikken om alle waardes na te checken... Echt een andere wending maar alles voor onze kindjes. Super leuke echo foto's zijn er gemaakt maar door de drukte zijn ze deze helaas vergeten mee te geven. Baal baal
Miesy fijn om weer wat van je te lezen. Wat lief dat je broertje zo reageerde en wat fijn dat je je eerste trimester voorbij bent. Claudia wat een supernieuws. Hopelijk heb je je vruchtbare dagen goed benut en heb je binnenkort goed nieuws! Kortjakje 20 weken vandaag! Wanneer heb je je 20 wkn echo? Dan weet je het geslacht ook. Satijn 30 weken zwanger en 2 kilo maar! Wauw, ben jaloers. Ik eet ook van alles, maar zat pas geleden al op 12 kilo. Koekie dat is inderdaad en andere wending. Hopelijk maken ze een groeispurt of gaan ze in ieder geval niet onder de lijn gaan zitten. Doe lekker rustig aan. Hier sinds gisten met verlof! EINDELIJK!! Lekker veel rusten. Morgenochtend onze 3e groeiecho en meteen kijken hoe het met mijn vruchtwater is. Dat was de vorige keer namelijk niet echt heel veel.
Dankjewel Belony. Ik ga ook echt rustig aan doen. Succes morgen! Hopelijk is het vruchtwater nog gewoon mooi op orde en niet te weinig. Geniet van je verlof!
Ohjeetje Koekie zie je wel dat de kans reëel is. Echt rustig aan he dat ze nog maar ff bij mama mogen blijven . Claudia, dat zou indd kunnen van de pregnyl. Belony heerlijk met verlof. Haha ja ik krijg ook van vele te horen dat ik er goed uit zie. En mijn buik is echt niet klein of zo. Wegens privacy mijn hoofd weg geplakt. Links dus van boven en rechts zijkant
Satijn, mooie buik! Vanmorgen mijn 3e groeiecho gehad en mijn vruchtwater is niet veel meer. Ook zitten het buikje en de beentjes net onder het gemiddelde. De rest zat goed. Volgende week groeiecho 4 en dan wordt mijn vruchtwater weer gecontroleerd. Ik heb het gevoel dat ik de 40 weken niet ga halen. Voor nu geen zorgen, maar ze houden me in de gaten.
Oh jee Koekie dat klinkt spannend! Wel even een domper op de feestvreugde zeg. Ik hoop maar dat je kindjes nog mooi een tijdje doorgroeien in je buik, en dat ziekenhuisopname voorkomen kan worden. Doe vooral lekker heeeeel rustig aan! Belony jij ook veel geluk nog even! Gelukkig ben je al een heel eind op weg naar de 40 weken, maar spannend is het wel! Hopelijk wil de kleine nog even een paar weken blijven zitten. En inderdaad, hier op de helft nu! Aanstaande maandag heb ik mijn 20-wekenecho; ik ben er toch wel een beetje zenuwachtig voor. Hopen maar dat de kleine netjes wordt goedgekeurd. En stiekem toch ook wel dat ie niet te preuts is en gewoon duidelijk laat zien of het een jongen of een meid is. Tot nu toe denkt zo'n 90% van de ondervraagden van 18 jaar of ouder een jongen. Satijnvlinder dat is zeker een mooie buik! Die mag gezien worden hoor.
Belony das ook wel spannend. Maar gelukkig heb je volgende week de 37 weken gepasseerd. Kortjakje, 20 weken echo is echt een spannende echo. Hopelijk alles goed. En ben benieuwd of de beeb laat zien wat voor geslacht ie heeft. Hier wordt ik steeds nieuwgieriger maaaaaar we moeten nog even volhouden
Koekie Ohjee dat is schrikken! Heel rustig aan doen!! Belony geniet van je verlof! En lekker rustig aan doen.