Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ja dat zou ik indd ook niet doen. Ik wou die 26/2 weten of de pregnyl weg was ;)

2. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ohjee vanmorgen was mijn temperatuur wel erg gezakt..
    Ik houd hem elke morgen bij en hij schommelde rond de 36.9 graden.
    Vanmorgen was ie 36.4..
    Ik zit nu op dag 10 na de eisprong.

Eigenlijk zakt de moed alweer weg, maar het zou ook nog een innesteling kunnen zijn? Als dat zo zou zijn heb ik dan gister een innesteling gehad of vannacht of gewoon vandaag?

Zit nu dus op cyclus dag 24, lijkt me vroeg om ongesteld te worden maar we zullen zien.

3. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Kan ook komen door het weer. Ik heb het momenteel erg koud bij op staan bijv en dat kan invloed hebben

4. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nou we wachten af..
    Als het wel door ongesteldheid komt.. Wanneer kan ik die dan verwachten?:| direct vandaag al? Of kunnen hier zo 2 of 3 dagen overheen gaan?

5. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Dan meestal vandaag of morgen. Maar ik blijf duimen

6. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Sorry gister druk dagje en had vriendinnen op bezoek.

Gister CTG en doppler echo gehad en da zag er goed uit.
    Dinsdag weer terug voor de groei echo.
    Ik zie dan geen gyn dus ga wel even aan de echoscopiste vragen wat voor gewichtjes eruit komen...
    Ik krijg die mail van berichtje uit je buik en als ik dat vergelijk met mijn kindjes zitten ze er net iets onder... maar in het zh zeggen ze wat anders.. en anders vraag ik dat over 2 of 3 weken even na...

Ik zou nog niet testen hoor Claudia. Of idd al vanaf het begin zowat zodat je kunt zien wanneer de pregnyl verdwijnt.
    Dit was mijn test op 14 DPO ( 16 dagen na Ovitrelle )
    Even kijken of ik hem in kan voegen

Bijgevoegde bestanden:

7. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    #3067 Satijnvlinder, 7 sep 2016
    Laatst bewerkt: 7 sep 2016
    De vraag is natuurlijk wie gelijk heeft. Ons kindje is 1800 gr nu en volgens berichtje uit je buik moet ie 1500 zijn nu, kindje was p49 dus net onder het gemiddelde ;)

8. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Koekie dat is een mooie duidelijke test!!
    Ik denk niet dat ik z'n test in mijn handen krijg deze maand.. Temperatuur opnieuw laag.. 36.5 :(

9. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Helaas ongesteld geworden :( ..
    Zaterdag op dag 3 weer uitgangsecho

10. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Grrrrr niet leuk :(

11. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Misschien kan je deze ronde vragen sneller door te mogen met spuiten en hoger te beginnen. En eventueel iui?

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Satijn Neeeeee meen je niet. Nou dan heeft die app echt geen gelijk. Onze frummels zitten onder de P10.

Claudia :( Niet leuk zeg! Knuf voor jou. Had echt iets anders gehoopt voor je. Ik hoop dat je deze ronde wat sneller door mag en dat het nu wel raak is.

13. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ja balen he.. :(
    Dit is wel mijn eerste eisprong sinds jaren geweest.. Best apart eigenlijk.
    Ohh normaal gesproken beginnen ze weer bij de lage dosering? Ik dacht dat ik nu gewoon moet beginnen met de dosering waar ik mee gestopt ben..

Iui.. Ik denk niet dat ze dat nu al gaan doen omdat de zaadjes van mijn vriend gewoon goed zijn :)

14. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Aww Claudia wat ontzettend jammer!! Succes dan maar weer volgende ronde... :( Hopelijk op z'n minst weer een mooie eisprong, maar we hopen natuurlijk op meer!

15. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Claudia wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden zeg. Had er echt vertrouwen in dat het deze ronde ging lukken. Ik blijf voor je duimen.

Hoe is het met de andere meiden?

Hier vanmorgen mijn echo gehad ivm mijn vruchtwater wat steeds minder wordt. Mijn vruchtwater bleek vandaag iets te zijn toegenomen, maar zit nog steeds onder de normale waarde. Ik moet vanaf nu gaan bijhouden hoe vaak ik de kleine voel. Dinsdag terug voor weer een controle. De gyn zei dat als mijn vruchtwater zo weinig blijft, ze niet gaan wachten tot 40 weken. Ik ben hier heel blij om, want ik vind dit niet meer relaxed zo. De bewegingen nadrukkelijk in de gaten houden, levert mij alleen maar stress op. Ik voel me fit en ben de zwangerschap zeker nog niet zat, maar op deze manier kan ik niet meer genieten. Ik ga dinsdag dan ook vragen of ze een datum kunnen inplannen om mij in te leiden. De kleine is weer helemaal goedgekeurd. Daar ben ik dan weer blij om.

16. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Gelukkig is de kleine weer goed gekeurd! :) en wat spannend allemaal Belony!

Nou :( de tranen rolden net voor het eerst over mijn wangen.. Mijn eierstokken zijn niet voldoende tot rust gekomen er zaten aan beide kanten follikels (cystes?) van 3 cm :(... Ohjee ik vind dit niet leuk!

17. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    aah claudia neee had t zoo gehoopt! dikke knuffel

18. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Koekie nee die app klopt echt niet. The bump klopt beter.

Claudia wat balen van de cyste. En hier starten ze wel wat hoger maar niet veel. En mijn man heeft boven gemiddelde zwemmer toch mocht ik iui als ik wou. Wij wilde dit zelf niet.

Belony ik zou dan ook zeker vragen om een datum gewoon voor je gevoel. Nee dinsdag dan wel een vluchtkoffer mee want soms mag je meteen blijven je bent dan toch bijna 38 weken

19. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Claudia, jeetje wat een pech. Het zit je niet mee... Maar het komt echt wel goed... goed werk heeft tijd nodig ;) Dat zeiden we hier altijd... maar leuk is het zeker niet.

Belony, ja das een goede wat Satijn zegt... idd je ziekenhuistas meenemen. Ik snap wel dat het je stress oplevert... op alles te moeten gaan letten. Ben heel benieuwd hoe het je verder gaat verlopen maar denk niet dat je nog een week door moet lopen hoor.

Satijn is dat ook een app? Of gewoon een site.. zal is op onderzoek gaan.

Hier, dinsdag hebben we weer een groeiecho. De meiden gaan mee.. is de laatste keer dat ze mee kunnen gaan. Dit keer spreken we geen gyn en dat vind ik dan toch fijner... anders is het voor hun ook een lange dag... ze hebben er in ieder geval erg veel zin in.
    Baby's kijken op het televisie scherm... aldus Z. hahhaa

20. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Koekie daar heeft Z helemaal gelijk in! En ja is een app

Deel Deze Pagina