Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Hihi ja idd... Ik zal is kijken naar die app.. thanx

2. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dag meiden, na een pittige bevalling ben ik vannacht bevallen van een prachtige zoon. Hij is een beetje aan de kleine kant (2445 gram), maar hij maakt het verder goed.

3. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Hij wou zelf die 40 weken dus ook niet afwachten. Geniet maar lekker van hem!

4. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Wauw Belony! Gefeliciteerd!!!
    Geniet ervan

5. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw Belony, gefeliciteerd met jullie zoontje. Inderdaad wat kleiner. Zijn jullie nog in het zh?
    Als je zin en tijd hebt ben ik wel benieuwd naar je verhaal. Tis toch ineens snel gegaan dus.
    Doe rustig aan.

6. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Ik kom weer even spieken hier..

Belony! Gefeliciteerd!! Wat fijn joh! Hoe heet hij?

Hier 39.2 en ik ben het zat. Ik ben onwijs gezegd met mijn zwangerschap natuurlijk, maar ik kan die warmte niet meer zien of voelen. Doe mij m'n baby maar, haha!
    Morgen afspraak bij de vk en als het kan word ik gestript. Bij de eerste ook gedaan en 3 dagen later was hij er met 39.4. We vinden over tijd gaan onwijs spannend omdat ons neefje met 39.6 door 'dikke pech' is overleden. Als ik eenmaal de 40 heb bereikt moet het er ook echt uit van mij :$

Hoe is het verder hier? Ik heb even geen puf om 50 pagina's terug te lezen dus een korte update van iedereen vind ik wel ff leuk!

7. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Kan mij voorstellen dat je dat dan enorm eng vind.
    Hier gaat het goed, last van BI maar die is stabiel momenteel.
    Verder gewoon enorm groot qua buik, dus hopelijk huist deze niet tot 41 weken want dan ga ik deze keer eerder aan de bel trekken.

8. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Hoera Belony gefeliciteerd met jullie zoon!! Fijn dat hij er gezond en wel uit is gekomen. Als je weer puf hebt: ik ben ook erg benieuwd hoe het uiteindelijk allemaal gegaan is. :) Maar rust uiteraard eerst even lekker uit en geniet van jullie wondertje! Zo fantastisch dat het nu uiteindelijk allemaal gelukt is.

Claudia hè wat een verschrikkelijke tegenvaller weer!! Pas goed op jezelf meis; hopelijk mag je gauw weer verder.

Heee mamba gezellig dat je ook weer even langskomt! Ieps! Ik was vergeten dat jij ondertussen nu ook op knappen staat! :$ Zeker met die hitte erbij kan ik me voorstellen dat je het ondertussen wel zat bent...
    Hier gaat alles prima! Een week geleden de 20-wekenecho gehad en onze kleine jongen is voorlopig weer helemaal goedgekeurd. Behalve wat lage rugpijn aan het eind van de werkdag met mij ook alles goed. Morgen babyshoppen met mijn moeder. :D

9. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Heeey Mamba wow ben je alweer zo ver. Hopelijk komt jullie ukkie snel. Een vriendin van mij is vandaag 40 weken... :) Wordt ook spannend.

update... ik ben gestopt met werken. Kindjes groeien op de onderste lijn. Maar zolang ze niet afbuigen mag ik na elke controle weer naar huis en wachten op de volgende afspraak. Moet elke week naar het zh.

Vandaag weer een groei echo gehad. Kindje A weegt 1187 gram en kindje B weegt 1030 gram. Aldus de schatting. Ik heb geen grafiek gezien maar er werd door een arts gezegd dat hij goed nieuws had en alles er prima uit zag

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @belony van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Lekker genieten

@koekie goed dat je gestopt bent met werken. Spannend allemaal elke week naar t ziekenhuis.

@mamba leuk je weer te zien hier! Wow wat gaat t hard bij je! Hier gaat alles goed. Vaak last van lage rugpijn en bekken maar heb ik fysio voor. Mn buik groeit ook hard. Voel al paar weken veel plopjes en wel s een luchtbel en gister dacht ik t echt te voelen schoppen! Twee x achter elkaar daar is t bij gebleven.

11. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw das vroeg zeg! Maar super leuk he om dat te voelen.
    Doe verder maar rustig aan hoor met je rug en bekken...
    en alweer 15 weken?? Wat gaat het toch hard zeg.

12. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Koekie wat fijn dat de arts positief was! Hopelijk groeien je ukkies lekker door.

Miesy ahh wat leuk dat je de kleine begint te voelen! Hier pas sinds een paar dagen... :) Ik ben op zulke momenten helemaal verliefd en wil dan liever niet opstaan, even nog wat langer van die beweginkjes genieten! Zolang ie nog geen ribben breekt is het heel gezellig. ;) Sterkte met je rug en bekken; hopelijk gaat het je niet te veel belemmeren al.

Hier gisteren een gezellig dagje Haarlem gedaan met mijn moeder om babyspulletjes te kopen. Hihi ik met mijn moeder op stap is echt een unicum, doen we echt nooit! :D Maar het was heel leuk, en ik kreeg een budget van 150 euro vrij te besteden, superlief.

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Oh wauw dat klinkt erg gezellig Kortjakje! EN fijn zo'n budget vrij besteden :D haha

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha leuk Kortjakje even samen op pad. En lief dat je dat mocht besteden. Ik kreeg toen van mijn ouders ook een bedrag.

15. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de felicitaties., meiden.

Even mijn bevallingsverhalen in het "kort". In de nacht van zaterdag op zondag voelde ik krampen, maar ze zaten in mijn onderrug / bij mijn billen. Alsof ik nodig moest poepen. Zondagochtend nog steeds dezelfde krampen. Zo ging dat eigenlijk de hele ochtend. En maar steeds poepen. Toen ging ik douchen en onder de douche ben ik mijn slijmprop verloren. 's Middags rond een uurtje of 3 werden het krampen in mijn buik en een uurtje later waren het echt weeën. Om 17:15 was ik in het zkh met heftige weeën en bleek ik 2cm ontsluiting te hebben. Ik moest meteen blijven, want de weeën werden ook heftiger. Bij 4cm ontsluiting hebben we de pijnstilling besproken en ik koos voor de ruggenprik, maar ik gaf aan dat ik het nog wel even trok. Eventjes later trok ik het echt niet meer en vroeg om de ruggenprik. Ik werd eerst nog even gecontroleerd en toen bleek ik al 8cm ontsluiting te hebben. Ik kreeg dus geen pijnstilling meer. De laatste 2cm duurden ontzettend lang en de pijn was heftig. Toen ik eenmaal mocht persen, perste ik mijn ogen uit mijn hoofd en had het gevoel niks op te schieten. De kleine bleek niet goed te liggen. Ik kreeg een knip en hij is mbv de vacuümpomp om 3 uur 's nachts geboren.

De kleine bleek erg klein te zijn, dus we moesten nog even blijven in het zkh. Woensdagmiddag mochten we naar huis. De kleine doet het goed. Zit inmiddels boven zijn geboortegewicht en wij genieten volop.
    Hij heet Lennox.

Mamba, ik hoop dat je gauw mag!

Zodra ik wat kerktijd heb, reageer ik wat uitgebreider.

16. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    *meer tijd

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Belony jeetje ook wel even pittig lijkt me. Vooral dat hij niet goed lag en die toeters en bellen aan je lijf. Maar zo te horen doet hij het super. Nu al boven geboortegewicht... super zeg.
    Geef je bv?
    En echt een hele leuke naam zeg! :)

Heerlijk genieten. En doe lekker rustig aan

18. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aah belony pittig zeg, gelukkig doet je kleine man het goed!

@hier vandaag een pakketje gehad van nicht uit andere kant van nl dan waar ik woon met een lieve kaart een een luistertoeter! Zo ontzettend leuk! Echt wat voor mm vriend die zit nu al vaak te luisteren met zijn oor hahah

@claudia hoe gaat het met jou?

19. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Gaat z'n gangetje miesy.. lief dat je het vraagt! Ik probeer er niet teveel nee bezig te zijn en kijk maar vooruit en na de leuke dingen.
    Maar het blijft een beetje zeer doen..

Wat leuk een luister toeter!! Haha :)

Lennox! Wat een mooie en bijzondere naam Belony!

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Snap ik heel goee claudia. Houdt moed! Dikke knuff

Deel Deze Pagina