Spannend meiden! Jij mag ze nog wel even binnen houden hoor koekie!! Hier gaat alles goed. Aankomende week als t goed is ongesteld worden en dan kunnen we beginnen met spuiten. Heb er gek genoeg zin in. 😆 t idee dat we eindelijk weer voor het echie mee doen.
Dat kan ik mij voorstellen dat gevoel had ik ook toen ik mocht gaan spuiten. Voelt gewoon als eens opluchting
Priscil wat spannend zeg! Snap helemaal dat je er zin in hebt. Eindelijk iets nieuws. Heel veel succes. En ik hoop dat ik ze nog even binnen mag houden. Morgen weer naar het ziekenhuis... blijft spannend
Satijn fijn dat de kleine toch nog goed is gaan liggen! Lijkt me geen pretje als ze 'm gaan omdraaien. Wauw en 37 weken al!! Je kindje is dus in feite nu helemaal af! En nu maar hopen dat ie deze keer niet zo lang blijft zitten. Spannend hoor. Sterkte nog met de laatste loodjes. Koekie wat goed dat je je kindjes nog binnenboord weet te houden! Ik hoop dat het nog even een tijdje zo blijft. Veel succes in het ziekenhuis weer vandaag! Is het allemaal nog te doen, al die tripjes naar het ziekenhuis elke keer? Priscil spannend dat je nu mag gaan spuiten! Heel veel succes, en we hopen natuurlijk op resultaat. Hier alles uitstekend. Al is baby niet super beweeglijk en aanwezig of zo, hij wordt wel al duidelijk sterker, echt tof als je ineens zo'n bult over je buik ziet bewegen! Mijn rug-/schouderpijn is ook een stuk minder nu, waardoor zitten ook makkelijker gaat, alleen lopen wil echt niet meer. Ik ben gister even op een kwakkelgangetje naar de rand van de hei gelopen (normaal 5 minuten) maar het was echt een uitputtingsslag. Gelukkig gaat fietsen nog zonder problemen, en ik mag al met al absoluut niet mopperen, 't is alleen even een klein moment van frustratie over mezelf.
Ohjee ik heb dit forum de laatste tijd een beetje vergeten.. kreeg opeens weer een mail dat er een reactie was geplaatst. Nou ik heb donderdag m'n laatste pilletje provera gehad.. normaal zou ik dan zaterdagavond of zondagmorgen ongesteld horen te worden.. maar tot nu toe nog niets .. zou ook Een x mee zitten "zucht" Dus we wachten rustig af! Koekie wat goed dat ze nog steeds lekker warm in jou buik zitten! Nog even vol houden hoor
Claudia wel even melden als het echt niet doorzet he. Kortjakje Haha herkenbaar. Ik ben vrijdag naar de Action gelopen dat is werkelijk straat uit 4 straten over steken dan nog een straat door een klein paadje door en rotonde oversteken en toen ik terug kwam was ik echt op. Kan zelfs het huis niet meer met fatsoen poetsen dan word ik echt niet flauw en moe. Heerlijk met nesteldrang
Jaa moet ik dat nu al doen? Of vanaf wanneer? Ik zit nu dus op 4 dagen na het laatste pilletje. Dit is de eerste x .. normaal zit er altijd 1 dag tussen het laatste pilletje en m'n ongesteldheid..
Ik zou dan alvast even bellen. Meestal houden ze een week aan maar dan weten ze al hoe en wat en kan goed zijn dat ze dan nu al zeggen dat je verder mag met medicatie
Okee .. normaal moet ik op cyclusdag 3 voor een inwendige echo.. en nu na een maand rust lijkt mij dat wel nodig of zou het niet? Ik denk inderdaad dat ik maar even ga bellen
Ik heb gebeld.. moest eerst een test doen.. deze was negatief! Nu moet ik morgen heen voor een echo. Vind het eerlijk gezegd nu al Eng .. kun je ook gewoon geen bloeding krijgen en wel mogen starten met medicatie?
Kortjakje Het wordt steeds pittiger om van alles te ondernemen maar we gaan gewoon door. We moeten nog eventjes Al ben ik al super blij dat we dit termijn hebben gehaald. Maar wil eigenlijk nog wel een week of 3 doorgaan zo of nog iets langer... Wauw jij bent ook al ver ineens qua termijn... wat gaat het toch snel. Leuk he die bewegingen Claudia Dankje Jaa we moeten nog even doorgaan he.. En ik zou wel bellen hoor als het te lang op zich laat wachten. Ik had duphaston altijd en kon tot een week duren. De ene keer was het er met 2 dagen en de andere keer duurde het een week of langer. Oooh ik lees nu dat je gebeld hebt... Wacht maar rustig af morgen. En soms kun je idd al beginnen zonder menstruatie... Hier CTG was goed Helemaal blij. Nu moet ik woensdag weer naar het zh... de 34 weken komen steeds meer in zicht... zo spannend... en dan nog een aantal weekjes erbij sprokkelen hoop ik
Vanmorgen na het ziekenhuis geweest.. alles zag er goed uit!! Yess ik was echt even opgelucht! M'n eerste menopur spuit is weer gezet
Bedankt satijn! Ook voor gister dat ik even moest bellen Ik hoop het zo dat deze ronde wel een x goed lukt!!
Wat fijn Claudia! Heel veel succes deze ronde en hopelijk is het nu eindelijk raak voor je. Ik gun het je zo