Mijn menstruatie is begonnen na de missed abortion met 11 weken.. a.s donderdag mijn 1e clomid pilletje nemen. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Succes meiden xxx
Hoi meiden, hoe is het hier? Miesy heel vervelend dat je vk zo heeft gereageerd. Heb je er nog wat mee gedaan? Kortjakje fijn dat je niet meer zo'n last hebt van je schouder/rug. Als lopen zoveel last bezorgt dan zou ik dat inderdaad maar niet meer teveel doen. Fietsen is ook heerlijk. Bijzonder hè om je buik zo te zien bewegen? Sher1986 welkom! Wat ontzettend verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Ik hoop dat het vanaf nu goed gaat en dat de Clomid aanslaat. Satijn, wat fijn dat de kleine vanzelf goed is gaan liggen. Zo'n draaipoging schijnt geen pretje te zijn. Hoe voel je je verder? Het einde nadert al bijna. Wat spannend. Koekie wat fijn dat de kleintjes nog lekker veilig in je buik zitten. Hoe voel je je verder? Je hebt de 34 weken gehaald, wat goed! Het gaat al opschieten voor jou. Wat is het snel gegaan. Priscil fijn om weer wat van jou te lezen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je zin hebt in deze nieuwe stap. Ik ga voor je duimen! Claudia balen dat je menstruatie niet heeft doorgezet. Maar goed dat je gebeld hebt en dat je eerste spuit is gezet. Hopelijk snel goed nieuws. Hier gaat het prima. De nachten blijven pittig, maar ons mannetje doet het verder goed en daar gaat het om. Hij is een heerlijke kroelbaby en we genieten volop. Bijna 6 weekjes alweer, het gaat ontzettend hard.
Belony, Wauw wat gaat het hard. 6 weken alweer zowat. Pittig die nachten maar dat is even doorbijten. Gaat vast en zeker goed komen En jaaa gaat snel nu he Ben echt zo blij dat de 34 weken op de teller staan. Toch wel een mijlpaal voor mij al hoop ik nog een heel stuk verder te komen. Vanmiddag weer een groei echo. Eigenlijk is dat te snel maar ja... dan hebben we wel een idee... Verder voel ik me prima. Het wordt elke dag pittiger maar dat hoort erbij. Veel last van mijn banden en in de nacht is het hopeloos. Veel wakker en veel draaien wat eigenlijk niet meer echt gaat... maar we houden vol Hoe gaat het met de rest?
Wat fijn claudia dat je nou weer mee mag doen! Hopelijk deze ronde dan eindelijk positief resultaat! Jeetje wat gaat het hard Belony! Niet normaal eigelijk he. Je zwangerschap kan meestal niet snel genoeg gaan, maar als de kleine er is dan vliegt de tijd dan zou je willen dat je de tijd stil kon zetten. Koekie bijna 35 weken! Super zeg.. Hebben ze een max datum in hun hoofd of gewoon wachten tot de kleintjes zich aantonen? Hier afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Dus ook gelijk begonnen met spuiten. Aankomende woensdag m'n echo, benieuwd of we de volgende spuit er gelijk bij mogen zetten 😊. Best wel een drukke week verder, aankomende donderdag word onze dochter 6🙈.. dus woensdag kinderfeestje, donderdag trakteren en zaterdag vieren voor familie en vrienden. Gezellig drukke bedoeling allemaal! 🤗
Priscil, Wat een drukke week. Alvast gefeliciteerd met je dochter. En hopelijk word deze ronde echt jullie ronde. Ik ga voor je duimen. Jaaa donderdag 35 weken... die hoop ik echt te gaan halen. Zou echt zo'n mijlpaal zijn voor mij. Met 35 weken zijn onze meiden geboren en hoop hier echt wel overheen te gaan. De gyn heeft aangegeven dat we het per keer bekijken... maar ze gaf aan tussen de 35 en 37 weken dat deze kindjes geboren gaan worden.... Heb vrijdag, gister en vandaag ctg gehad en morgen ook weer. Ook krijg ik weer een echo van de doorbloeding van de placenta en een gesprek met een andere gyn. Die heeft ons de vorige zwangerschap begeleid en heel wat weekjes terug hebben we hem ook nog een keer gehad tussendoor. Ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen morgen. Hoop dat hij zegt zo doorgaan en dan zien we elkaar donderdag weer hihi maar het blijft gewoon afwachten. Mocht er iets veranderen en echt niet goed zijn, wordt er natuurlijk direct ingegrepen
Hoi ladies! Ik heb lang niets van me laten horen door allerlei drukke dingen (vooral werk, ziek zijn in de eerste weken, klussen en ook nog 2 weekjes vakantie), maar was jullie zeker nog niet vergeten. Heb alles terug gelezen Fijn om te weten hoe het met jullie gaat verder. Als ik dan lees/zie hoe ver iedereen al is met de zwangerschap dan realiseer ik me pas dat de tijd echt heel snel gaat! @ Belony: Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een leuke naam @ Mamba: Gefeliciteerd met jullie meisje! Bevalling in 2,5 uur, dat is wel ongelooflijk snel zeg. @ Claudia, priscil en sher: Ik hoop echt dat het voor jullie ook snel raak mag zijn! Ik duim mee met jullie. @ Koekie: Wat maak jij het spannend zeg. Hopelijk mogen de kleintjes nog even blijven zitten! Wel fijn in ieder geval dat je de 34 weken gepasseerd bent @ de rest: ik heb al jullie kwaaltjes en frustraties gelezen en met jullie meegeleefd, maar is teveel om nog overal op te reageren natuurlijk... @ hier: gaat het echt goed. Ik voel me echt fantastisch, heb natuurlijk wel kwaaltjes en heb veel last van mijn hartritmestoornis door de zwangerschap, maar het kan me allemaal niet schelen. Ben zo ontzettend blij met het wondertje dat in mijn buik aan het groeien is. Moet wel verplicht in het ziekenhuis bevallen en blijft ook onder controle bij de gynaecoloog, maar dat vind ik wel fijn want heb geen idee wat mijn hartritme nog gaat doen verder. De kleine gaat daar ook nog extra op gecontroleerd worden, dus krijgen een uitgebreide 20 weken echo. Verder ook nog contact gehad met een geneticus en zij hebben mij verzekerd dat ons kindje niet meer kans op een beperking heeft dan elk ander kindje. Dus daar werden wij heel erg blij van natuurlijk
Duna ik vroeg me al af hoe het met je ging. Super dat je goed in de gaten wordt gehouden. En je bent alweer bijna 17 weken... gaat echt snel zeg. Heb je een fijne vakantie gehad? Niet meer ziek nu? Hier was het idd flink spannend maar we genieten van iedere dag die we af mogen strepen.... elke dag verder is er weer 1 extra.
Vandaag mijn laatste clomid pilletje genomen. Ik heb links en rechts een beetje een drukkend gevoel. Geen idee wat dit kan zijn. Donderdag op cyclusdag 10 de echo. Ben erg benieuwd. De afgelopen maand was mijn cyclus zonder clomid 33 dagen. Veranderd de cyclus door clomid? Of heeft het geen invloed?
Duna wat fijn dat het zo goed gaat! Lekker genieten. Sher succes donderdag! Ik moet morgen ook op dag 10 echo laten maken... ook ik heb buikpijn/ drukkend gevoel in m'n buik.. Dit heb ik in de rondes hiervoor niet gehad.. hopelijk betekent dit niet iets slechts..
Geen idee van het drukkend gevoel. Kan ik me niet herinneren dat ik dit heb gehad. Sher succes donderdag. Hier mocht ik na goedkeuring weer naar huis Hopelijk hobbbelen we weer wat daagjes verder
Nou dat drukkend gevoel bij mij zegt genoeg.. Kom net uit ziekenhuis .. 3 eitjes van 20mm en 4 van rond de 12mm Dus ik dacht a 3 dat mag misschien net.. maar nee hoor deze ronde afbreken jeetje ik ben er zo klaar mee .. kan beter stoppen " verdrietig "
Oh lieve Claudia toch. 3 is de max en je hebt ook nog 4 kleintjes. Weet je ik snap je gevoel heel goed. Maar ik heb met mijn dochter echt even in de rats gezeten want achteraf bleken er 5 eitjes gesprongen te zijn en ik was zwanger. Is het er 1 of zijn het er 5!!! Dat is ook echt geen fijn gevoel. Hele dikke dikke digitale knuffel weet zo goed hoe kl*te dit is
Okee dat is ook niet echt een fijn gevoel.. maar hoe groot is die kans .. ik ben al bijna een half jaar bezig om een ei te krijgen "zucht" Je jij toen pregnyl gehad? Of vanzelf gesprongen?
Hier waren het er toen 3x 24mm en 2 van 12mm ze dachten dat die 2 niet zouden springen en hebben de gok genomen toch pregnyl te geven omdat ik dus al 18 maanden in de MMM liep zonder resultaat en het mijn 2de eisprong pas zou worden. Dus eigenlijk precies jou situatie. Bij de echo om te kijken of er dus wat was gesprongen zag ze vocht van alle 5! Toen ik met 6 weken kwam om te kijken was zij net zo zenuwachtig als wij. Dus ik snap hun maar jou ook
Oh inderdaad zelfde situatie.. ja moeilijk! Ze kunnen ook vanzelf springen toch zonder pregnyl? Of wordt het dan weer z'n mega ei (cyste) zoals afgelopen x.. Ik twijfel wel een beetje hoor.. maar jullie zouden het niet aanraden?
Overigens zou ik er ook voor kiezen geen pregnyl te spuiten en om niet af te breken maar om tegen hen te zeggen we klussen niet en zitten deze ronde uit. Dan kun je eigenwijs toch klussen en heb je niet het risico dat die andere 4 springen. Alleen kans op 3 kindjes. Heb dit alleen niet gezegd
Oh echt? Toch wel je maakt m'n dag al iets beter Hoe groot is de kans he.. en ik heb liever 3 kindjes tegelijk als geen kindjes.. maar zonder pregnyl gaan ze ook springen?