@Duna: yeahhh fijn zeg! Geniet ze van de klus! @samsie: volgens mijn gyn gemiddeld tussen dag 17-20 ik heb 'huiswerk' om van dag 14-24 om de dag te klussen zodat we er geen missen ook niet als die net voor of na het gemiddelde valt
Fijn samsie dat je nu minder last hebt na je menstruatie! Yes! Mijn eisprong is nu voor de 2e keer op dag 17 van de cyclus. Maar heb ook een LF van 17 dagen gehad vorige keer dus verwacht een cyclus van 34 dagen...
Haha Help altijd leuk zulk huiswerk Hier moet ml maar heel hard zijn best doen op dag 14 aangezien hij dan vertrekt naar Afrika; -) Klinkt ook goed Duna! 37 dagen is wel wat lang of niet?
ja, maar veel korter dan dat ik gewend ben (55-65 dagen). En met 50 mg een overproductie en geen kortere cyclus... dus ja... heb het er niet met de arts over gehad maar denk dat het niet veel korter kan...
Duna, Ik heb geen idee of eitjes altijd tegelijk springen. Ik hoop natuurlijk van wel maar dan moet de 2e wel iets gegroeid zijn anders springt ie niet en krimpt ie waarschijnlijk. En wat fijn! Vandaag waarschijnlijk je eisprong Have fun met de gezelligheid! Haha. Samsie, Dankjewel. Het is heel wisselend wanneer iemand een eisprong krijgt. Groeien de eitjes snel, langzaam? Bij mij vorige keer voor dag 16. Hopelijk nu ook. Vrijdag zit ik op dag 16 en dan kijken ze of er iets is gesprongen. Hoelang gaat je man naar Afrika? Hier, gister echt ontzettend veel last gehad van pijnlijke borsten en echt heel veel steken in mijn buik links en rechts. Ook echt een opgeblazen gevoel. Aantal happen gegeten en ik kreeg echt niks meer op. Hele avond last van gehad. Hopelijk komt dat doordat mijn eisprong eraan komt? nu ook nog wel een rare buik met allemaal vage dingen.. we zullen zien. Ben echt heel erg zenuwachtig voor vrijdag.
Samsie geen probleem ben blij dat ik je er bij kon helpen Ik krijg mijn ei meestal rond cd 17 het kan bij iedereen verschillen en is ook afhankelijk van de lengte van je cyclus.
Thanks voor de antwoorden ladies! Tsja....we gaan hier denk ik voor een gelukstreffer aangezien ml voor 8 dagen naar Afrika gaat misschien moet ik 'm een training scherpschutter geven? hij vertrek op cd 14 en komt op cd 22 weer terug. Hmmm koekie misschien idd door je naderende eisprong? Dan is het zeker wel fijn Duna! Nu op naar een zwangerschap
Ow jee echt een hele week van huis. Op dag 14 nog maar even flink aan de bak en hopen dat je ei op dag 16 of 17 springt zodat er nog een kansje is. Kon je het maar invriezen he.. haha. Ja ik weet niet. Ik hoop natuurlijk van wel. Ben echt niet helemaal mezelf. Ik ga zo even in bad en dan nog even gezellig maken.. Heb echt helemaal geen zin maar ja. het moet he.
Dag 14 weg, dat is wel het moment supreme inderdaad Samsie. Hopen dat je eitje ook vroeg is, net als je menstruatie... Lastig het koekie, ik denk ook de hele tijd dat er iets aan de hand is. Succes nog even tot aan de eisprong! Ik ben in ieder geval blij dat mijn eisprong weer geweest is (en vriendlief ook) want het waren echt moetjes de laatste dagen... Nu even rust, gewoon lekker knuffelen zonder andere poespas Of in ieder geval niet omdat het moet...
Ik heb een ovutestje gedaan ( beter niet kunnen doen ) Mijn streep is donkerder dan de streep dinsdag. Volgende week zit ik heel krap met werk enzo dus zal lastig worden om terug te moeten komen. Ja heel spannend. Ik ben benieuwd morgen hoor.. Ben echt zenuwachtig. Nou.. knuffel ze.. moeten is inderdaad niet echt fijn he
Ow ja... dat had ik ook gisteren... mijn ovulatietest bleef ook maar positief. Had er echt geen zin meer in, maar ja.... alles voor het goede doel! Je bedoelt dat je geen tijd meer hebt om terug te gaan volgende week voor een echo? Misschien dat ze morgen wel gewoon zeggen dat het goed gegroeid is en dat ie wel gaat springen... en dat je dat af mag wachten en alleen maar even bloed prikken om te kijken of ie ook echt gesprongen is? Dat zou wel makkelijker zijn misschien
Ja zo bedoel ik het ook inderdaad. Maandag, dinsdag, woensdag hele dag aan het werk. Ik zal morgen eens eventjes kijken en anders moet ik gewoon iets eerder weg van het werk of een late afspraak in het ziekenhuis
Hallo lieve meiden! Sorry dat ik als nieuweling zo midden in jullie gesprek val, maar ik zag deze hot topic en dacht 'hier moet ik zijn' Ik ga namelijk vandaag ook beginnen met Clomid 50 mg en ik vind het uiteraard erg spannend allemaal, dus ik ben op zoek naar wat mensen in dezelfde situatie om andermans ervaringen te horen en vooral eigenlijk gewoon om mijn hart af en toe eens te kunnen luchten want dat zal vast nog wel eens nodig zijn als ik de gesprekken op dit forum zo lees Ik ben in januari gestopt met de pil, maar behalve begin april niet meer ongesteld geweest, dus in juli heeft de huisarts me naar de gynaecoloog doorverwezen, waar ik helaas pas deze maand terecht kon. PCOS vastgesteld maar verder zag alles er goed uit behalve dun baarmoederslijmvlies, dus ik mag zometeen mijn Clomidpilletjes gaan ophalen. Eerst zou ik ook nog pillen krijgen om mijn menstruatie weer op gang te brengen, maar na het bloedprikken bleek dat dat niet nodig is en ik ook geen cyclus hoef af te wachten maar gewoon met de Clomid kan starten, wat ik niet helemaal snap, maar goed ze zullen het wel weten daar... Anywho, please continue.
Spannend Kortjakje! Weet ook niet hoe het precies zit met clomid en niet je menstruatie opwekken, maar wat je zegt. In het ziekenhuis zullen ze het wel weten! Gezellig dat je mee komt kletsen in ieder geval
Sorry voor het inbreken, maar las dit berichtje dus denk ik reageer even @kortjakje: Een menstruatie is alleen nodig als je iets hebt om af te breken. Maar als er geen eisprong is geweest (vertelt de bloedtest) en je baarmoederslijmvlies is nog mooi dun dan laten de meeste ziekenhuizen je gewoon zo beginnen! Helaas had ik de pech dat ik elke ronde 6mm bms had (en geen eigroei) en dit moest dus eerst worden afgebroken.
Welkom Kortjakje en heel veel succes! Ik moest wel opwekken. Heb geen eisprong maar ze zullen het inderdaad wel weten. Mocht ik na 2 weken geen ongi hebben kon ik ook na een echo direct beginnen met Clomid 50mg maar mijn ongi brak net voor tijd door. Nou hierbij mijn update. Mijn eitjes ( eigenlijk follikels ) zaten er nog steeds. De 1 was nu 24mm en de ander 23mm. Ik heb bij de apotheek Ovitrelle moeten halen en heb mezelf vanmorgen onder toeziend oog van een verpleegkundige de injectie toegediend. Vanaf dat moment springen de follikels binnen 40 uur. Dus vanavond aan de "klus" en vandaag of morgen springen ze beide. Dus het wordt heel spannend. Mijn NOD zal dan zijn op 10 oktober ( bijzondere dag -> verjaardag 1e 2 kindjes ) dus als ik dan geen ongi krijg, test ik 11 oktober -> hou ik dat vol???? Vanaf morgen mag ik dus officieel op het wachtbankje.
Fijn dat ze je iets gegeven hebben om de eitjes te laten springen! Spannend! Ik zit ook op het wachtbankje tot 10 oktober
Spannend koekie, veel klus plezier! @hier: flink verkouden pffff hoop dat ik beetje kan slapen. Haat het als ik niet door mijn neus kan ademen