Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ja zonder pregnyl springen deze grote ook. Met pregnyl geven ze alleen een extra duwtje. Maar de kans dat ze alle 3 ook echt een eitje hebben en alle 3 bevrucht worden is 20% per follikel. Dus ik zou ook niet afbreken maar gewoon zo verder ;)

2. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee! Bedankt satijn :)
    Ik heb het ziekenhuis even gebelt en wacht nu hun telefoontje af.. maar ook al zeggen ze nee dan doe ik het misschien nog wel gewoon.
    Wanneer kan ik een eisprong verwachten als ze nu al zo groot zijn?

Bedankt voor al je info! :)

3. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Meestal springen ze dan tussen nu en 5 dagen ongeveer. Haha moet zeggen dat ik mij soms zo irriteerde aan het beleid. Oké ze zijn er niet voor niks maar ik ben een individuele patiënt. Mijn echoscopiste was wel altijd erg schappelijk en zei dan dat is dan wel op eigen risico voor een meerling.

Bij deze keer ben ik ook beetje stout geweest :p
    Tweede ronde ben ik hoger begonnen met spuiten dit resulteerde in dat ik maar 1 dosis heb gebruikt en na 14 dagen een eisprong had. Maar goed had toen na dochterlief en de eerste ronde van deze de ervaring dat ik pas reageerde bij 150 ;) Laatste ronde was het met 125 raak :) Maar officieel zou ik dat dus niemand aan raden Haha

4. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Heb net telefoontje gehad.. ze zei nog een x dat ze het niet adviseren.. omdat ik op CD10 zit nu en zei niet weet hoe die kleine eitjes nog reageren op de medicijnen.. ze zei dat ik ook 1 van 14mm had ook al zAg ik dat zelf niet.. jeetje ik vind dit moeilijk!

Ja Indd ze hanteren natuurlijk een beleid! Maar ik vraag me nog steeds af hoeveel kans is er..

5. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    De kans dat ze doorgroeien is vrij klein maar hij is er wel.. De grote zullen wel echt doorgroeien. Ik snap hun angst wel en ook het beleid. Maar hmmm ;)

6. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Jaa Indd! Ohjee jij zegt gewoon klussen he? ;)
    Ik denk dat we dat ook maar gewoon moeten doen.. toch twijfel ik Hihi!
    Vind het heel moeilijk! De ene kant zegt niet doen stel dat je opeens zwanger bent van een 4ling ofzo & daarbij dat het ziekenhuis er niet achter staat... en de andere kant zegt;; hoe groot is de Kans dat alle eitjes bevrucht worden... dat is een kleine kans!

7. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Klopt 20% kans net als bij ieder ander die en eisprong heeft. Lastig he!

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Claudia, Oooh neee jeetje jij wordt ook steeds op en neer geslingerd. Ik zou de kans gewoon wel benutten.... zelf.... Zonder pregnyl te zetten... dan is de kans groot dat de 12mm follikels niet mee springen maar weggaan... Maar dat ben ik :)

Haha ik lees dat Satijn precies hetzelfde zegt :D

Hier ook eigenwijs geweest... ik moest aan de pil maar ben tegen advies gewoon begonnen met de clomid ( had de medicatie toch al opgehaald ) dus ook sneller 2 follikels dan normaal... en tadaa.... onze wondertjes zijn al bijna 35 weken onderweg :p

Satijn, Die 37 weken staat niet meer op jou teller he ;) Ben benieuwd met jullie kleine frummel

9. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hahahaha pfff ben het nu wel een beetje beu. Heb voorweeen word je niet vrolijk van. Maare jij hebt je grens van de dames al gehaald he!! Echt super!!

Hahaha ja ik zei hetzelfde als jij!

10. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ik lees het al .. je moet de regels gewoon overschrijden dan heb he de meeste kans Haha!

Jaa bij jullie schiet het al mooi oo zeg! Spannend satijn

11. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha soms hoe slecht ook moet je een beetje eigenwijs zijn. Heeeeeeel slecht van mij en Koekie maar helaas weten we dat je er soms wel kansen mee haalt die je anders mis loopt. En we gunnen het jou en je partner echt zo!!

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha en ja het schiet echt al op 38w2d vandaag. Al ben ik ergens bang dat deze net als grote zus heerlijk blijft zitten tot 41 weken. Als moet ik donderdag naar de vk en ik twijfel om stiekem te vragen of ze al kan strippen.

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Bij hoeveel MM springen eitjes? Weet iemand dat? Ik ben ook bang dat ik donderdag te horen krijg dat er meerdere eitjes op springen staan. Ik had altijd flinke PCOS, totdat ik meer dan 60 kg afviel. toen was het nog wel aanwezig, maar niet meer zo erg. Na mijn missed abortion met 11 weken afgelopen maand. Had ik deze maand een eigen eisprong. De ferti arts wilde toch starten met clomid. Ben erg benieuwd....

14. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Oh satijn hopelijk komt dit kindje eerder! Kan me voorstellen dat he er wel een x klaar mee bent! Succes donderdag :)

Ik blijf gewoon nog even door twijfelen :| Hihi!

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Niet te lang twijfelen Claudia ;)

Sher een follikel springt gemiddeld tussen de 18 en 24mm. Clomid zorgt wel voor groei meestal (bij mij nooit gedaan overigens en bij Claudia ook niet) maar bijna nooit voor overstimulatie. Dat is vrij zeldzaam. Bij spuit gebeurd dit in verhouding veel vaker. Maar goed de kans is er dus wel. Overstimulatie is pas als je meer dan 3 follikels hebt.

16. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nee gewoon maar klussen dan satijn? ;)

17. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hahahaha ;)

18. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    :p twijfel nog steeds hoor Haha!
    Maar wss gaan we toch kiezen om te klussen..

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hihi ik zei al heel stout om te adviseren, maar de kans dat het er 3 worden is vrij klein aangezien ze alle 3 maar 20% kans hebben. Ik zou er voor gaan!!

20. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Bedankt satijn! En Indd de kans is best klein..
    Waar ik nog meeste mee zit is wat ze int ziekenhuis zeiden over die eitjes die nu nog kleiner zijn dat die misschien nog groter kunnen zijn geworden.. die van 13mm (zij zei 14mm)..

Maar ik denk dat die kans klein is en dat we gewoon gaan klussen..

Deel Deze Pagina