Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Die kans is indd best klein ;) veel plezier Haha

2. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Satijn, Wat vervelend zeg die voorweeen... Hopelijk zet het bij jou snel door.
    Nee de grens van de meiden is morgen ;) Ze zijn toen met 35 weken gehaald. Wordt nu wel spannend en wordt steeds zenuwachtiger :) Best stom he..

Sher, Bij deze zwangerschap had ik ovitrelle nodig om ze te laten springen want heb ze ook wel is 25mm gehad. 1e zwangerschap sprongen ze vanzelf...

Claudia, ooooh wat hou ik van eigenwijsheid ( tot op zekere hoogte ;) ) Hoop toch echt wel dat je het gezellig hebt gemaakt hoor... go for it... en anders vanmiddag of vanavond even.... Gewoon eigenwijs zijn... in het zh zeggen ze zoveel. Bij mij zei de arts dat ze echt niet wilde dat ik 2 follikels had want nog een tweeling was toch niet de bedoeling. Zoooooooooooo blij dat ik eigenwijs ben geweest :p Wij zijn dol gelukkig met ook deze tweeling die al bijna 35 weken aan het groeien is in mijn buik :D

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hahaha claudia, doen wat goed voelt!

Koekie wat leuk nog een tweeling 😃..

Dank jullie wel, morgen om 11.45u krijg ik de echo dus ben benieuwd

4. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ah Jaa kan ik me goed voorstellen koekie een tweeling is hier ook welkom!!

Wat ik nog zat te denken.. toen ik vorige week dinsdag mocht beginnen met spuiten toen wisten ze niet precies op welke CD ik zat omdatnik geen bloeding had gehad.. ik zat op 5 dagen na m'n laatste provera pilletje toen.. afgelopen zondag had ik erge buikpijn en rekbaar slijm, kan het ook dat ik toen al een eisprong heb gehad? Of zeg ik nu iets doms :| en had ze dat dan ook kunnen zien Op de echo? omdat die grote eitjes er nu nog zitten..
    Mn temperatuur was niet hoger..

5. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Het kan zijn dat je toen de groei van deze eitjes hebt gevoeld. Ik voelde met spuiten namelijk heel goed de groei en had meer slijm ;)

6. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee dat zou Indd ook kunnen ;) we wachten af

7. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Spannend spannend. Ik probeer zoveel mogelijk van mijn laatste hcg naar je te sturen

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Sher, spannend zeg morgen! Ben benieuwd. En thanx :)

Claudia, denk ook dat het met de groei te maken heeft.
    Ja een tweeling is echt super leuk.. ben wel benieuwd hoe ik het deze keer ga ervaren omdat we nu natuurlijk al 2 kids hebben rondlopen. Moet je eigenlijk tussendoor nog terug naar het zh? Of nu wachten op positieve test... ( of ongi )

9. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nou het ziekenhuis raad het dus af.. dus van hun moet ik nu met provera beginnen en dan op dag 3 weer een echo!

We hadden zondagavond geklust dus vanavond weer :p ik wil zo graag maar tegelijkertijd heb ik hele tijd het ziekenhuis in m'n achterhoofd dat die zeggen "niet doen,. Stel dat de kleine eitjes ook hard meegroeien" dan heb ik er dus geen 3 Maar 7 Hihi!
    Ik wou dat ik nu even in m'n lichaam kon kijken

10. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik snap dat je het lastig vind... maar provera zijn 7 dagen?
    Heb je die al opgehaald?

Als je het vanavond gewoon gezellig maakt.... duurt 2 weken voordat je kunt testen... Je zegt gewoon dat je tussendoor ziek bent geweest en de provera niet in kon nemen doordat je steeds moest overgeven... haha... En dat je later bent begonnen met de reeks. gewoon iets van maken maar zou het zeker niet in gaan nemen.

Mocht je positief testen.... is dat natuurlijk geweldig... :) En zeg je dat je stomverbaasd bent...
    Mocht je negatief testen en je wordt ongi, bel je naar het zh.
    Mocht je negatief testen en de ongi blijft uit, bel je gewoon weer naar het zh dat je nog niks hebt gespot ;)

11. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Haha slecht hoor jou tips Koekie, maar ik zou precies dat doen. Oh wij zijn echt erg samen.

12. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Haha ja koekie en satijn jullie spreken uit ervaring.. beide de regels overschreden en nu wel mooie kindjes in jullie buik!!
    Ik wou dat wij ons er zelf van hadden overtuigen maar wij twijfelen teveel.. ik heb gister een ovulatietest gedaan, deze was wit! Dus nog geen eisprong.

Ik en mijn vriend hebben afgesproken dat ik vandaag het ziekenhuis nog eens bel en vraag hoe dat precies zit met die kleinere eitjes en het stoppen van menopur en of ik eventueel nog een echo kan laten maken.. want met drie grote eitjes willen we de gok graag nemen, maar mochten nou die kleine ook al 18mm ofzo zijn dan durven we het niet aan. Overigens denk ik dat het ziekenhuis niet mee wil werken.. en dat we dan nog niet weten wat we moeten doen..

13. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ik zou zeggen dat je graag nog een echo wil omdat je na vorige maand bang bent voor cyste

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    En klinkt hard maar dat leer je wel in de MMM

15. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ja ik heb gebeld.. ze bellen me straks terug!
    Mijn moeder zei ook al je moet wel hard zijn inderdaad en je niet laten afpoeieren.. want daar zijn ze goed ik!

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Net terug van de ferti poli. Ik heb vandaag op cyclus dag 10, 2 eitjes die even groot zijn. 9.9 mm. Voor de rest waren allemaal kleine eitjes te zien. Mijn bm slijmvlies was ook nog dun. A.s dinsdag terug komen.

17. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee Sher! Even afwachten wat het verder gaat doen dus.

Nou m'n ziekenhuis wil zoals verwacht niet meewerken :( ..
    de kans dat de kleine eitjes mee gegroeid zijn is net zo groot als de kans dat ze klein gebleven zijn.. ik zo is het misschien handig als we dan nog een echo doen... neee uit onderzoek is gebleken dat dit geen zin heeft zei hij ... pfff! Op het moment zelf weet ik niet wat ik moet zeggen maar nu denk jeetje wat een onzin..

En de kans dat ik Indd een cyste weer krijg die is meer aanwezig dan dat ik nog nooit een cyste had gehad..

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Claudia wat houdt die cyste precies in??

19. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Dan wordt je follikel erg groot .. 3 a 4 cm en is gevuld met vocht.. ik heb net een maand rust gehad dat ik een cyste had! Ben er nu weer bang voor :(

20. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Satijn, Hahaha geweldig. We zijn gewoon goed :p;)

Claudia, Balen zeg. Maar wat is je besluit? Hier ook vaker cystes zelfs met afbreken en spuiten. In de MMM leer je idd om hard te zijn en af en toe zelf je eigen plan te trekken. Het zal ook wel schelen dat Satijn en ik al eerder in de MMM hebben gezeten denk ik maar echt... denk aan jezelf en volg je gevoel

Sherr, Hopelijk gaan je eitjes flink groeien. Ben benieuwd dinsdag. Hopelijk zijn ze dan of in ieder geval 1 rond de 16-18 mm

Hier, ooooh ik ben zo blij. Ik mag nog even door :D Ik heb nu om de dag ctg en woensdag weer ctg, groei echo en doorbloedings echo en weer een gesprek met de gyn.. dan ben ik 35.6 weken.. zou echt fijn zijn als we dat gaan halen. Maar voor nu.... alles voor stapje.

We hebben vandaag ook nog groen licht gekregen van de anesthesist voor de ks. Er is nog niks gepland.... eerst even de groei echo afwachten en de ctg's. Zo spannend :)

Deel Deze Pagina