Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Super Koekie dat hij goed was :)

2. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Thanx Satijn! :)

3. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Hoe gaat het met jullie bolle buikjes? ;)

Ik heb even een vraag maakt het ook uit als de uitgangsecho een dag later gemaakt wordt? :)

4. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Claudia, Hier gaat nog alles wel goed.... ze zitten nog steeds in mijn buik gelukkig.

Hier hanteerde ze best wel strikt die dag van de echo maar als het in het weekend viel dan een dag eerder... maar ik moest pas op dag 10. Heb je het zh hierover gesproken?

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi meiden hier ben ik ook weer eens!
    ik kan niet meer op mn telefoon op zp, krijg dan iedere x een site met virus vet raar en zo vaak zit ik niet achter pc/laptop vandaar dat ik er niet zo vaak ben!

@satijn spannend voor je echt de laatste loodjes!

@koekie fijn dat de ctg goed was!

@Claudia ik duim zoo op een goede ronde voor jou!! Bij mij was uitgangsecho altijd op cd10 en moest ook echt die dag, ook al was het in het weekend. Heel enkele keer op cd 9 of cd11 gehad.

@hier gaat alles goed. ben nu alweer 22 weekjes en mn vriend is gelukkig weer vanaf donderdag thuis. Vrijdag 20 weken echo gehad en alles was goed :D 6 november taart aansnijden met familie en 2 goeie vrienden en dan weten we eiiinndelijk wat het is, ben zoo benieuwd!

6. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nee ik moet op CD 3 al een echo laten maken.. voor het spuiten aan zeg maar..

Wat fijn koekie! Nog even volhouden hoor!

Ah wat leuk miesy & fijn dat alles goed gaat.

7. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hier ook op dag 3 maar als het weekend was deden ze wel 4 of 5 maar bij ieder zkh is dat anders.

Miesy wat leuk 6 nov is mijn uitgerekende datum ;)

Het gaat hier nog goed

8. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee satijn! Komt niet op een dag aan dus. Gelukkig maar!

9. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Het gaat om het kijken of je "schoon" word met menstrueren

10. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ja klopt! Maar dat maakt niet uit of dat een dag kater is toch?!

11. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Nee hoor

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Miesy, wat fijn dat de 20 weken echo goed was. En wat spannend zeg! Vertel je hier ook wat jullie krijgen?

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Vandaag op cyclus dag 15 opnieuw een echo gehad. Nu zijn de eitjes geen 9.9 mm meer maar beide 16mm het slijmvlies was 5.5mm en ze zag wat vocht/deukje in slijmvlies. Geen idee wat ze ermee bedoelde (vergeten te vragen) maar ze leek positief en zei dat we moesten gaan klussen tm donderdag ochtend. Donderdag om 08.30 terug komen voor een nieuwe echo. De kans op een tweeling is groot gaf ze aan.....

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Vocht kan zijn dat er al follikels zijn gesprongen ;)
    16mm is mooi en grote kans dat de goed door groeien!
    Ik ga duimen voor je!!

15. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @koekie jaa iedereen mag t dan weten :D

@sher spannend duim voor je!

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Zojuist een smiley gehad bij de clearblue ovulatietest :eek:.. here we go! Gister 2 eitjes van 16 mm, slijmvlies was maar 5.5mm en vandaag de dan smiley en morgen de echo

17. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Spannend Sher

18. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Beide eitjes waren gesprongen. Op het dunne stuk was het slijmvlies 5.8 mm en op het dikke stuk 7.2, ze gaf aan een gemiddelde van 6mm. Donderdag bloed laten prikken voor de eisprong (nog nooit eerder gehad, dus weet niet wat ik daarvan moet verwachten en wat ze dan kunnen zien aan het bloed). Iemand dit eerder gehad?
    Nu is het wachten op het wachtbankje....

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ze kunnen aan je bloedwaarde zien of je een goede eisprong hebt gehad ;)

20. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Hee meiden, ik kom ook weer even buurten! Ik heb wel een beetje met een half oog meegelezen, maar vervolgens steeds niet geantwoord, en ik hoop dat ik alles nog goed herinner. :)

Allereerst: ooooh Satijnvlinder & Koekie, jullie staan echt op knappen nu!! Wat onwijs spannend, en wat fantastisch Koekie dat je kleintjes nog zo lang zijn blijven zitten. Ik ben inderdaad wel nieuwsgierig wie er nu als eerste gaat bevallen. Mooie buik ook, Satijn. :)

Claudia jee wat een gedoe weer. En wat ontzettend knap dat je zo brutaal bent geweest om het advies van Koekie en Satijn op te volgen, hopelijk nu eindelijk met goed resultaat! Geen idee wat ik in jouw geval zou hebben gedaan; ik herinner me ook nog de frustratie en het verdriet, dat een normale eisprong kennelijk al te veel gevraagd was, maar tegelijkertijd ben ik ook vrij braaf en redelijk snel geïntimideerd. ;)

Miesy wat fijn dat de 20-wekenecho goed was! Elke goede uitslag is weer een opluchting hè. Ik ben ook heel benieuwd wat jullie krijgen, en fijn dat je vriend weer thuis is! Geniet ervan, uiteraard ook van jullie taart zometeen.

Sher heel veel succes deze ronde! Klinkt als een mooie eisprong; ik hoop dat jullie 'm goed benut hebben. :)

Hier gaat alles uitstekend. Ongemerkt het derde trimester ingerold; het gaat snel nu! Over een maandje of twee is ie er misschien al... Nauwelijks te bevatten! Volgende week komt de kraamzorg al langs. Met mijn rug gaat het al een stuk beter, wel nog steeds een vervelend klein ontstekinkje denk ik bij mijn ribben/borstbeen, en moe natuurlijk. Deze maand nog een vrij drukke maand, maar ik heb besloten vanaf volgende maand geen afspraken buiten onze woonplaats meer te plannen; als mensen me willen zien, kunnen ze hiernaartoe komen. ;) Vorige week weer ijzer laten prikken, en was weer op de ondergrens (6,4 nu geloof ik), maar in combinatie met een MCV van 88 was het wel weer oké, dus alles in orde wat dat betreft. Gister een enorme berg gebruikte kleertjes van een nicht van mijn vriend gekregen; vanavond maar even doorspitten om te zien of er wat bij zit. Volgens mij hebben we niet eens plek voor zo'n grote garderobe voor meneer. ;)Bewaren

Deel Deze Pagina