Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ben benieuwd Satijn... Dalijk bevallen we op dezelfde dag :p haha

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hahahaha dat zou wat zijn

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Zojuist de Ferti arts gebeld. Mijn HCG was negatief en de progestron waarde was nog niet binnen. Is de HCG niet te vroeg gemeten?? Aangezien ik pas 2/3 november mijn eisprong had???? Stel dat mijn progestron maandag goed is, kan het dan nog zijn dat de poging wel gelukt is????????

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Even een vraagje.. ik ben al jaren bekend met PCOS. Nu loop ik ook bij de ferti artsen. Wel met tussen pauzes, maar ben daar al bekend sinds 2010/2011. Nu is mijn vraag kan je zelf om IUI of IVF vragen?? Of is dat een no go en moet je een heel traject af voordat je dat krijgt?

5. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Je hcg waarde is indd vroeg gemeten. En kan nog veranderen.

Ik heb zelf gevraagd of ik mocht gaan spuiten en daar gingen ze mee akkoord. Dus ik denk wel dat je kan en ook mag vragen af ze dit traject op willen starten.

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Satijn wat heb jij gespoten? Thanks voor de tip :)

7. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Bij mijn dochter menopur en bij deze puregon.
    Hier deden ze alleen met spuiten IUI dat was hier niet nodig ivm de zwemmers van man. Maar het spuiten hielp wel mijn cyclus op orde

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Dank je wel voor je antwoordt. Ik moet morgen bellen voor mijn progestron uitslag en dan ga ik het meteen vragen, wat de mogelijkheden zijn.

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mijn man zijn zaad was goed. (89 miljoen) en ik heb dan pcos

10. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Hoeveel rondes clomid heb he gehad?

11. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Oh dat is super netjes!!! Dan zou IUI niet nodig zijn maar mag met spuiten vaak wel. Wij kregen die keuze destijds maar ben 2x in de 2de ronde spuiten zwanger geraakt zonder IUI

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    8 rondes maar die duurde ieder zo'n 55 dagen met provera

13. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Dag dames,

Na een tijdje stilletjes meelezen vond ik het wel zo netjes om me even voor te stellen. ;)

Ik zit sinds september jl. in de MMM (heb PCOS) en ben nog erg m'n weg aan het zoeken in alle afspraken, pillen, afkortingen, verschillende gyns, planningen, testen etc. etc. Soms best verwarrend en lastig allemaal... Maar daar weten jullie (helaas) alles vanaf.

Ik merk de laatste weken bij vlagen meer pessimisme en somberheid bij mijzelf, vooral in het weekend, als werk even geen afleiding vormt. Ergens voel ik me daar rot over (er zijn heel wat mensen die al veeeeel langer bezig zijn dan ik) maar omdat er vrijwel niemand op de hoogte is van onze situatie en ik niet continu een beroep wil doen op mijn vriend (die een absolute rots in de branding is, maar af en toe ook niet goed weet wat hij met me aanmoet) leek het me fijn om me bij jullie topic te kunnen aansluiten. Ik hoop dat jullie dat oke vinden.

Ik zal later wat uitgebreider reageren op anderen.

Voor nu: Lieve groet voor allemaal!

14. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Ohh pff even een ego berichtje hoor..

Van de week weer een echo gehad en er was nog niks goed gegroeid. Dus me medicijnen zijn verhoogd.
    Moet nu 1 ml water mengen met 3 ampules medicijnen, eerst alles in ampule 1 spuiten laten oplossen en dan weer opzuigen en dan in ampule 2 doen dan t zelfde herhalen en in ampule 3. 😕
    En t dan verdelen over 2 spuitjes. Wat een gedoe zeg.. vind t echt irritant en t lukt me gewoon niet om in allebei de spuitjes 0.5 ml te doen.

Satijnvlinder t zit er bijna op bij jou hé! T strippen heeft niks gedaan bij je??

Koekie hoe gaat het met jou??

15. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Priscill ja lastig he! De vorige ronde moest ik ook twee poeders.. nu minder en weer éen poeder. Maar het inderdaad nest moeilijk doseren.

16. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hmmm Priscill is ook erg vervelend te doseren, nu is het niet zo erg als het een beetje anders is, als je uiteindelijk maar de goede dosering in zijn totaal binnen krijgt.

Noortje welkom en succes in het traject

Claudia gewoon een digi knuffel

Koekie hoe gaat het met je

Hier donderdag gestript maar wel een conflict met de vk gehad over wel of niet thuis bevallen. Gisteren is dat zo uit de hand gelopen dat ik de vk die langs kwam letterlijk de deur uit heb gezet. Vandaag een andere vk, die bij dochter dienst had en dus groot deel van de bevalling toen heeft gedaan gebeld (mijn vk had daar allerlei leugens tegen verteld hoorde we nu) en zei neemt nu alles over. Voel mij erg opgelucht en denk laat maar komen nu

17. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

@Priscil: Jeetje wat vervelend voor je en wat klinkt dat inderdaad als een gedoe en een vreselijk ingewikkeld priegelwerk... Hoe gaat het nu met je?

@Satijnvlinder: Dankjewel. Wat irritant, zo'n VK! Fijn dat je nu een ander hebt. Succes met de laatste loodjes!

18. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    @claudia nouu idd vind t echt lastig! Hoe gaat t nu met jou?? Zie nu pas dat jij ook Menopur gebruikt. 😊
    Hopelijk kom je deze maand een keer verder.. k duim voor een positieve test voor jou!!
    Hier zit ik nou op dag 28 was nog niks vorige week in t zh. Dus opgehoogd en nu aankomende woensdag weer terug. Hopelijk dan wel wat leuks te zien!

@satijnvlinder wauw dat t zo moet gaan zeg. Wat een *÷&$;÷£ wijf!
    Gelukkig ben je nu van d'r ad maar zo jammer dat je dit nog moest meemaken zo op t einde.
    Fijn dat je nu weer een goede vk hebt.
    Succes met de laatste loodjes meis!

@noortje wat vervelend dat je je zo voelt in t weekend..
    T is ook niet fijn allemaal. K heb ook wel is m'n dagen en als t kan trek ik me gewoon terug. Is t beste..
    Ik zou me er niet rot over voelen hoor meid! Maakt niet uit hoelang je bezit bent.. t blijft vervelend als t niet lukt. 😕

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ja was even heel heftig en dat in de laatste loodjes van je allerlaatste zwangerschap. Hoe dat iemand op deze manier met je om kan gaan alleen al. Maar goed vandaag echo en ctg en dan even kijken wat het beleid word

20. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Mijn progestron uitslag was 60. Nu afwachten...

Deel Deze Pagina