Satijn een dikke digi knuffel terug! Laat de baby maar snel komen bij jou eigen vertrouwde verloskundige Priscil Jaa ook menopur inderdaad.. ik zit morgen op CD10, heb morgenochtend een echo. Ben benieuwd, ik hoop nu echt een x op meer geluk, heb z'n beetje alle pech al gehad .. Jij zit op CD28? Wat is er nu te zien op jou echo? Ben je het prikken al zat? Soms doet het best zeer he
Ik hoop t ook echt voor je! T prikken is al niet fijn en als t dan elke keer zo rot moet aflopen maakt t er niet beter op. Ben ook wel benieuwd of er morgen al wat moois te zien is bij je! Vorige week zagen ze een boel kleine eitjes en 1 wat grotere maar die was nog maar 6.8 mm dus dat was nog lang niet goed. Nouu idd, had vorige week op de linkerkant van me buik een blauwe plek zitten door t prikken. Was geen pretje en soms kom ik er niet eens doorheen. Pak ik gauw een ander plekje Gaat het prikken bij jou nog goed na al die maanden??
Okee nee dat is jammer genoeg nog niet echt groot genoeg .. wat spuit je nu precies? Ja ik ben al een paar x verdrietig daar weg gekomen, gelukkig kan ik het tot nu toe steeds omzetten en weer positief vooruit denken, maar het is soms wel vervelend De vorige x op dag 10 had ik Overstimulatie (3 eitjes van 20mm en 4 van 13mm) dus ik hoop echt dat morgen er anders uit ziet. Ja soms echt even op je tanden bijten he! Ik heb ook al blauwe plekken gehad en inderdaad de ene x wil het beter dan de andere keer. Nouja we blijven gewoon positief! Alles voor een klein wondertje
Ik spuit nu Decapeptyl en Menopur 150. Jij? Ach ja dat kan ik me best voorstellen. T is soms lastig positief te blijven hé.. Dat was wel echt al super snel dat ze zo groot waren bij je.. Jeetje! Zo is dat meis. Gelukkig kan je hier altijd wel je hart luchten en is t ook wel fijn om te weten dat je niet de enige bent. Dikke knuff! Hoop dat we beide dit jaar mogen afsluiten met een mooi wondertje in onze buik.
Dat hoop ik ook priscil, dat zou het mooiste kerstcadeau ooit zijn!! Ik spuit nu weer 75eh, vorige maand 112,5eh dus even weer een stapje terug. Ja dat is wel fijn dat we hier gewoon alles kwijt kunnen en alles tegen elkaar kunnen zeggen.
Echt he! 🎁 Ojaa ik ook. Zat even verkeerd te rekenen, zit ook op 112,5 eh. Laat je weten hoe je echo is geweest?? Succes strakjes!
Ben weer terug! Links zat één van 10mm en rechts allemaal nog onder de 10mm.. Donderdag weer heen. M'n baarmoederslijmvlies was ook nog dun 3.8mm
Okee kwa grootte is best netjes toch voor 11 dagen!? Jij moet best vaak voor een echo.. of lijkt dat maar zo. K heb we tot nu toe 3 gehad, iedere week 1. Maar goed bij mij gaat t niet zo snel. Dit is iig al positief voor jou!
Dit is cd 10 dus vrij netjes had natuurlijk gehoopt dat ze al iets groter waren maar ben al blij dat er niet weer Overstimulatie is. Ja ze doen bij ons echo om de 2 a 3 dagen, ze zei eerst dat ik vrijdag terug moest komen maar ivm werk kwam donderdag beter uit. Zaterdag wou ik ook wel maar dat duurde te lang zei ze. We wachten af en spuiten maar rustig door! Wanneer moet jij nu ook alweer heen? En waarom gaan ze jouw dosering niet verhogen?
Nee idd.. laat t maar gewoon gestaag groeien! Okee das best vaak. Ben eerlijk gezegd wel blij dat mijn zh dat niet doet 🙄. Ik heb morgen om 11 uur een afspraak, ik ben al verhoogd. Heb eerst 2 weken 75eh gespoten en dat werd vorige week verhoogd. Nu even afwachten tot morgen. Benieuwd of t nou wat sneller gegroeid is.
Ohh Okee! Spannend dus morgen ja ik vind ook vaak hoor, moet ook steeds smoesjes verzinnen tegenover werk en familie. Maar aan de andere kant hebben ze dan wel een goed beeld.. soms zou het handig zijn als je gewoon zelf even in je lichaam kon kijken, Hihi!
Weten ze t op je werk niet? Bij mij weten een aantal t. Soms heb ik ook nog geeneens zin meer om er geheimzinnig over te doen.. Nouu echt he! Zou wel is handig zijn! Ohh balen satijnvlinder! De kleine is lekker eigenwijs!
Ohh satijn nu al ondeugend! Hoe gaat het nu verder met je? Nee mijn ouders weten het en mijn zus. Verder niemand, mijn vriend wil het niet tegen zijn ouders zeggen, waar ik het eigenlijk niet mee eens ben maja als hij dat graag wil.
Morgen nieuwe draaipoging en dan donderdag ks als het niet lukt. Ben zelf erg down nu merk ik. Ben er klaar mee
Even een heel snel berichtje. Wij zijn afgelopen donderdag opnieuw papa en mama geworden van 2 mooie meiden. 1 van de meisjes ligt in de couveuse vanwege dat ze nog geen 1700 gram woog. De andere dame ligt in een bedje. Nu moet dame 1 nog ff flink aansterken en dan hopen we dat we eind deze maand naar huis mogen. Ik heb een ks gehad met precies 37 weken en deze was erg heftig. De korte versie van het verhaal... de verdoving werkte niet zoals het moet dus heb echt ontzettend veel gevoeld van de operatie. Bijverdoven werkte niet. Satijn spannend maar wel echt flink schakelen voor jou zeg
Gefeliciteerd koekie!!! Hopelijk sterkt ze snel aan en kunnen ze allebei snel mee na huis!! Verder zijn ze allebei wel gezond? En hoe heten de dames? Ohjee dat klinkt heftig zeg.. verschrikkelijk lijkt me, wat zou je een pijn hebben gehad. Nou lekker rustig aan doen en geniet van jullie 2 mooie wondertjes!
Okee. Vervelend als je vriend t niet wil vertellen en jij eigelijk wel! Hier weten wel een aantal mensen t. Niet iedereen vooral de mensen die heel dicht bij ons staan. Vind 't wel fijn om t ook te kunnen delen met hun. En 't is ook praktisch handig. Heb geen eigen auto. Alleen auto van de zaak en die heeft m'n vriend altijd bij zich. 🙄 Auuw dat lijkt me best pijnlijk satijnvlinder! Succes morgen, hopelijk heeft 't morgen effect. Dikke knuffel! Ahhh gefeliciteerd met de 2 mooie meisjes erbij!! Ohmy wat erg! Denk je grootste nachtmerrie. Lijkt me zo eng.. gelukkig is 't nu achter de rug.. maar denk dat je die pijn niet meer zo snel vergeet. Geniet van je meisjes! Wat een rijkdom 4 meisjes, lijkt me heel gezellig!! 😁