Ik plaats t en denk.. miss een beetje rare laatste zin. 🙄 T is sowieso een rijkdom weer een mooi kindje erbij! Ongeacht 't geslacht. Hopelijk mogen jullie snel naar huis. 😊
Thanx girls. Het was idd echt een hel waar ik doorheen moest. Echt 1 van de dingen die door je hoofd spoken. Wat als de verdoving niet werkt? Gelukkig komt het niet vaak voor maar heb echt heel veel pub gehad. De mensen die erbij waren zijn er nog een aantal van terug geweest om hun excuses aan te bieden en te kijken hoe het met me ging. Hoop nooit meer zoveel pijn te hoeven ervaren..
Arme jij.. 😟 gelukkig komt t niet vaak voor idd maar toch wel erg jammer dat jij dan degene bent waarbij t gebeurt.. Wel heel netjes van ze dat terug zijn gekomen.. wel zo netjes! Hoe gaat het nu met je?? Hier vanmorgen echo gehad, aan de rechterkant zaten er al wat mooie eitjes. De grootste is 13 mm, vrijdag weer een echo als ze dan mooi verder gegroeid zijn is wss maandag of dinsdag de inseminatie. 😊
Gefeliciteerd Koekie en heel veel sterkte!! Hier zojuist een veeg bloed, precies 14 dgn na eisprong. Ferti arts geeft me nu voor 3 maanden clomid mee en hoef geen echo op cyclus dag 10. Vind dit zo appart, iemand daar ervaring mee of dit normaal is? Als we binnen 3 mnd niet zwanger worden, moeten we weer aan de bel trekken..
Hoop t ook claudia! Hoelaat mag jij vrijdag? Balen sher!! Bij ons was t ook zo met clomid. 1e maand moesten we voor echo's komen en toen ze wisten dat ik er gewoon normaal op reageerde hoefde ik de volgende 4 maanden niet meer terug te komen. Geniet er nog even van me, geen heen en weer gereis naar 't zh😊
Satijn hoe gaat het nu? Ik ben weer terug.. 1 follikel van 12 bij 14 en 1 van 12 bij 13 en veel kleintjes van rond de 10mm, baarmoederslijmvlies was 5,5 Zondag mag ik weer heen.
Het 'bloedverlies' is weer weg echt heel raar. Zit nu 15 dgn na eisprong. De arts had het erover dat de dosis wss te laag is? Wat hoort die clomid dan precies allemaal te doen? Want ik had wel 2 mooie gelijklopende eitjes Het idee om niet voor de echo te komen vind ik wel eng. Omdat je dan niet ziet hoeveel eitjes er zitten..
Dat is toch weer netjes claudia!! Gaat goed zo denk ik. 😊 Ben ook wel erg benieuwd hoe het met Satijn gaat! Heb je al getest sher? Ik zou me er niet druk om proberen te maken hoor! Ze zeggen niet voor niets dat je niet meer hoef te komen. Is echt heel normaal! 😊
Jaaa ik hoop dat ze mooi doorgroeien ik duim heel hard voor die twee!! Satijn is wel erg stil, Maar volgens mij zou ze Ks krijgen vandaag als de baby niet draaide.. spannend!
Ik had gister negatief getest. Gister en vandaag tijdens sex wat roze afscheiding. Maar daarna niet meer..
Koekie van harte gefeliciteerd! Wat heftif zeg. Hopelijk gaat alles goed met je @claudia hoop echt op n goeie ronde voor jou @hier weer een tegenslag erbij. Zwangerschapsdiabetes. Kan er ook nog wel bij4x per dag insuline spuiten. Waardes waren echt te hoog. Nu erg zoeken naar de juiste verhouding. Vanaf 27 weken groeiechos. Kleine man gwbruikt me als boksbal haha. Heerlijk. Alleen vaak snachts en kan ik ee niet van slapen haha. Maar als ik hem voel ben ik de helft weer vergeten dat ik me zo rot en moe voel @sorry voor de dames die ik even vergeten ben
De echo was goed, zaterdag op zondagnacht de ovitrelle zetten en dan maandag om 15.00 de inseminatie. 😊 Balen miesy, lijkt me heel lastig. Hopelijk vind je snel je weg erin/mee.
Ha lieve dames ik wilde koekie eerst persoonlijk laten weten dat we ouders zijn geworden van een gezonde jongen. C weegt 4210gr en is woensdag geboren op de natuurlijke manier