Wat fijn toch op de normale manier!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje! Geniet ervan meis! Xx
Gefeliciteerd Satijn! Hier toch echt ongesteld geworden.. Even een vraagje.. Gister had ik de hele dag door hele kleine beetjes bloed. En vandaag is het meer. Moet ik gister als dag 1 rekenen? Voor de clomid
Vanmorgen weer bij het ziekenhuis geweest.. baarmoederslijmvlies is dunner geworden en eitjes kleiner.. helaas nu dosering verhoogt! Moest vanaf morgen de dosering dan verhogen maar heb vanmorgen direct de verhoogde dosis geprikt. Hopelijk groeien ze nu niet allemaal heel hard maar gewoon 1 of 2
Ohhhh balen zeg!! 't ging zo de goede kant op.. Nu weer 112.5 spuiten zeker? Wanneer heb je weer een echo??
Sorry meiden voor de afwezigheid, maar ik was jullie niet vergeten! Gefeliciteerd Koekie!!! Wéér twee meiden erbij, wat cool! Echt een gezellig kippenhok bij jullie thuis. Maar wat ongelooflijk heftig, de geboorte zonder verdoving te moeten meemaken! Ik moet er toch echt niet aan denken... Gelukkig is met de meisjes nu alles goed, en wat fijn dat je ze nog zo lang in je buik hebt weten te houden. En ook een dikke felicitatie voor Satijnvlinder! Fijn dat alles toch nog langs de natuurlijke weg is gegaan, en dat je kleutertje (4200 gram?! wow!) gezond ter wereld is gekomen. Geniet ervan! Heel veel succes vandaag Priscil! Ik wens je een mooi plakkerdje toe. Balen Claudia, het zit je echt nooit es mee hè? Sher spannend dat je nu zelf mag gaan proberen. Bij ons in het ziekenhuis wilden ze graag twee goede eisprongen achter elkaar zien voordat je niet meer tussendoor op controle hoefde, en moest je bellen als je zwanger was of niet ongesteld werd. Dat was bij mij pas in ronde 6, dus tegen die tijd was ik juist heel blij dat ik niet meer steeds op en neer naar het ziekenhuis moest. Maar na de eerste ronde meteen losgelaten worden zou ik ook erg spannend gevonden hebben! Miesy balen van je diabetes! Toevallig heb ik me afgelopen vrijdag ook even laten testen, maar puur omdat ik me wat zorgen maakte over mijn enorme dorst de hele tijd (3,5-4 liter per dag is nu heel normaal). Vervelend dat je meteen moet spuiten; een ander voedingspatroon zou onvoldoende zijn? Maar dat getrappel is wel ontzettend leuk! Ik ben jaloers! Die van mij is zo verschrikkelijk rustig dat ik me wel eens zorgen maak. Mijn vk heeft me afgelopen woensdag op het hart gedrukt op zulke dagen absoluut te bellen, dus nu heb ik geen rustig moment meer - zit de hele tijd maar op te letten of ik hem wel genoeg voel bewegen... Zometeen dan toch maar bellen, want gisteren was zo'n dag dat ie bijna niet aanwezig was. Pff ik moet toch vaker schrijven - sorry voor mijn enorme verhaal weer!
Ik vind het zelf ook erg spannend hoor zo zonder controle. Moet zeggen dat ik er deze maand wel meer last van heb, van de bijwerkingen. Ik kan ze gewoon overdag op mijn werk niet innemen, zo erg!
Dankje kortjakje! 't was zo gepiept gelukkig. Gisteravond gelijk begonnen met de utro. Nou even 2 weken genieten van de rust 😊! Miss lees ik t verkeerd hoor.. maar jij hebt nu toch geen diabetes?? Ohhhh getsie, dat kan ik me helemaal voorstellen. Mijn dochter was ook zo rustig.. en dat icm 2 bloedvaten in de navelstreng was niet echt fijn. Werd er heel onzeker van. Moest begeven moment gaan turven hoevaak ik d'r voelde op een dag. Hopelijk laat de beeb zich toch vaker voelen.. kan je wat meer genieten van alles!
Nou kom net terug.. nog steeds twee eitjes die iets groter zijn maar ze zijn gemiddeld nog 12mm en baarmoederslijmvlies was wel weer iets dikker. Donderdag weer heen. De gynaecoloog zei zelf dat ze iets gegroeid waren maar afgelopen zondag waren ze ook rond de 12 geloof ik. Wat fijn priscil even rust! En heel hard duimen op een positieve test met twee weken
Blijft nog even spannend dus.. wel fijn dat je bmslijmvlies wel dikker was geworden. Ben benieuwd naar donderdag. Lukt t nog goed met mengen?
Ik ben ook benieuwd hoor! Toen ik in augustus een goed ei had was het ook de 2e controle na de verhoging. Maar dat zegt natuurlijk niet veel over deze rode, kan wel weer helemaal anders zijn. Het mengen was gister een drama, heb het wel 10x opnieuw op moeten spuiten omdat ik niet alle vloeistof in m'n spuitje kreeg. Vanmorgen ging het direct goed . M'n buik ziet er wel een beetje stipperig uit, is maar goed dat ik geen bikini aan hoef. We blijven positief en duimen heel hard door! Sta nu in startblok om een rondje te gaan hardlopen even kekker ontspannen
Vervelend dat je zo'n last van bijwerkingen hebt Sher! Hopelijk gaat het je niet te veel belemmeren... Anders ook gewoon aangeven bij de gyn hoor! Goed op jezelf passen. Klinkt op zich goed toch Claudia, 12mm? Maar hopelijk zijn ze donderdag wél even een stukje doorgegroeid, zodat ze uiteindelijk ook echt gaan springen! Fijn dat je bms ook wat dikker was, maar follikels zijn natuurlijk belangrijker; bms groeit wel mee, en als je nagaat dat een embryo zich ook in een eileider kan nestelen, heeft ie kennelijk niet zoveel nodig... Hihi klinkt fijn, al dat geknoei en geprik! Pff. Goed dat je even wat ontspanning zoekt! Priscil ik heb inderdaad geen diabetes (als ik vandaag niks van de vk hoor tenminste), maar de alarmbelletjes gingen bij mij af door de extreme dorst elke dag. Ik maak me gewoon (te) snel ongerust. De vk ried daarom aan gewoon even te testen, zodat ik het kan uitsluiten en het uit mijn systeem is. Gisteren nog even extra bij de vk geweest vanwege mijn ongerustheid over mijn stille kind, maar gelukkig zag alles er goed uit. Ik ben inderdaad ook naar huis gestuurd met de opdracht de rest van de middag te ontspannen, op bed te gaan liggen en te gaan turven.
Ik hoop ook echt dat ze donderdag groter zijn!! Maar ik ga maar nergens meer van uit, dan kan het alleen maar meevallen. Wat fijn dat toch alles goed is Kortjakje! Ik snap jou onzekerheid wel, dat zou ik ook hebben denk ik.