Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Meer meiden ervaring met utro btw?
    Vind 't echt smerig.. zeker als je weer opnieuw van die dingen in moet brengen. Bleghh 😝

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hier geen ervaring mee maar hoor dat wel veel

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Wat doet utro precies??

4. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Moet als ik t goed begrepen heb de eventuele innesteling bevorderen. 😊

Hoe gaat het met je satijnvlinder?
    En de rest van de meiden natuurlijk 😊

5. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ik kom net weer uit het ziekenhuis.. baarmoederslijmvlies is nu 5.7
    Recht zitbeen ei vam 14 bij 13 ongeveer en rechts 1 van 15.7 bij 13 of 14. Zag er goed uit zei de gynaecoloog.. hopelijk groeit het nu mooi door.
    Ik vroeg ook nog of de andere eitjes niet te groot waren, dit was nu niet zo en hopelijk blijven die dus klein! Deze twee vielen op zei die en zag er anders uit als afgelopen dinsdag. Zaterdag mag ik weer heen :)

6. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Is het trouwens erg als je in de ader spuit? Vanmorgen per ongeluk gedaan.. kwam Wat bloed uit en zit nu blauwe plek Met bult :|

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Claudiaaxx ik ga voor je duimen meis.
    Wat betreft je ader zou ik even over bellen!

8. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Dankjewel Sher!
    Ja heb inderdaad even gebelt.. kon opzich geen kwaad zei ze! Naar wel beetje met een twijfel. Dus dan twijfel ik nog steeds.

9. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ja dat is dan niet echt geruststellend..
    Bij twijfel gewoon weer bellen.

10. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hi Dames

Ik schrijf mee in een ander topic, maar uiteraard loer ik vaak met jullie verhalen mee omdat ik mee supporter natuurlijk...
    Ik dacht ik reageer even @Claudia omdat ik het ooit ook gehad heb. Had vaak wel een drupje bloed, maar 1 keer ook echt een bultje en volgens mij in ader, zag helemaal blauw en er was zelfs bloed mee in mijn spuit gekomen.
    De dokter zei toen ook echt helemaal niet erg. Zolang de vloestof maar in je buik zit, voor de rest kan het eigenlijk geen kwaad. Zo hopelijk ben je gerustgesteld.

11. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Katje gefeliciteerd met jouw zwangerschap!!
    En wat fijn dat je mij even weer een goed gevoel geeft! Hihi ;) ik was nog steeds aan het twijfelen, maar gelukkig hoeft dat dus niet! Bedankt ;)

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36

Lief dat je het vraagt. Volg jullie wel maar reageren is wat lastiger nu. Moet een aan een heel nieuw ritme wennen met 2 kindjes. Soms best lastig maar het gaat wel heel goed verder. Kleine man doet het goed. Grote zus ook alleen tja die oortjes ;)

13. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Graag gedaan hoor ! Ja super bedankt, kan het zelf nog niet geloven.
    Heb jou verhaal ook vaak gevolgd wat ben ik blij dat je nu een of twee eitjes hebt die normaal wel verder zullen groeien ! jij hebt echt veel pech gehad... Daarom ik je volgde want heb van de acht behandelingen in de mmm ook maar 4 eisprongen gehad, dat maakt het nog eens dubbel zo zwaar als dat ook allemaal niet werk.. Maar zoals je ziet, je hebt maar 1 kansje nodig en pats, het kan zomaar... ;)
    Veel succes en goede moed allemaal.

14. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Is indd niet erg alleen vervelend Claudia
    Wat een mooie follikels!!!

15. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Katje oh inderdaad wij maken dan hetzelfde mee met de behandelingen.. gelukkig heb jij goed nieuws en kun je lekker genieten! Ook al zul je vast nog vaak onzeker zijn of alles goed gaat.
    Ik hoop dat ik mij binnenkort aan mag sluiten.

Bedankt meiden jullie geven me weer wat moed!

Dankje satijn.. gelukkig is alles dan goed gegaan vandaag behalve die reuze blauwe plek op mijn buik.

16. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ja daar kun je enorme plekken van krijgen. Hier vorige week in een ander gestoken met infuus inprikken mijn arm is nog bont en blauw

17. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hier overigens ook geen tot nauwelijks een eisprong bij dochter destijds

18. Wish4four

Wish4four Lid

29 apr 2016
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerste keer 2e ronde zwanger met 100mg. Tweede keer in 1x zwanger van 50mg. Bijwerkingen vond ik ook niet grappig, maar wel te doen.

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Satijn, wat fijn dat het goed gaat met jullie. Lekker genieten meis!!

Claudiaaxx ik heb tussen mijn zoon en dochter 6 jaar zitten. Dit kwam omdat ik ook nooit een eisprong had. Wonder boven wonder raakte ik uit t niets natuurlijk zwanger van mijn dochter. Tussen mijn dochter en missed abortion zit ook een aantal jaar. De maand dat ik met clomid zou beginnen had ik een lucky shot (wel met nieuwe partner), helaas eindigde dat met 11 weken. Nu inmiddels aan de clomid.

Heb altijd flink last gehad van PCOS, na meer dan 60 kg afvallen, was het alleen nog in mijn bloed te zien. Helaas nu weer terug te zien op echo's..

Samen staan we sterk <3

20. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weer wat gerustgesteld bent Claudia, en wat goed dat je follikels mooi aan het doorgroeien zijn! Inderdaad, je hebt zo veel pech gehad in dit hele traject! Zo deprimerend als zelfs een eisprong niet wil lukken! Ik was vorig jaar september begonnen, maar van oktober t/m januari (ronde 2 en 3) geen effect, en ik was al zo neerslachtig van de naderende winter en de Clomid. :p Wat een ellendige tijd. Hopelijk heb je nu eindelijk eens geluk en kun je je "gewoon" bij het rijtje zwangeren voegen! Mijn duimen draaien overuren voor je.

Katje hihi gezellig dat je zo op de achtergrond meeleest! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ongelooflijk, je hebt er ook al een heel traject op zitten zie ik. Hopelijk blijft je wondertje lekker bij je.

Satijnvlinder fijn dat alles goed gaat! Zal inderdaad even schakelen zijn, nu met twee kindjes die veel aandacht nodig hebben. Mijn wijze oude moeder zei ook altijd dat van één naar twee een veel groter verschil was dan van twee naar drie. :)

Priscil ja hoor het gaat goed met turven! :p Ik tel nu gewoon elke dag een uurtje hoe vaak ik hem voel bewegen. Ik ben blij ook te weten dat ik niet helemaal paranoïde was: maandag bewoog ie inderdaad zo'n 2-2,5 keer minder dan de dagen erna, en ik vond dat ie maandagmiddag juist wel weer aardig op gang kwam. Blij dat ik gebeld heb. :) Nu kan ik me weer verder zorgen maken over de naam - pff wat is het moeilijk! Bij een meisje waren we er zo uit, maar een meisjesnaam voor een jongen is ook zo zielig.

Deel Deze Pagina