Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ah lief Kortjakje! Dankje :)

Jullie geven me allemaal weer een beetje moed, we zitten/zaten allemaal in hetzelfde schuitje, dus ooit zou het bij ons ook goed komen denk ik :) Ik hoop morgen op 1 of 2 mooie follikels en dat we dan pregnyl mogen zetten. Ook al durf ik dat nu nog niet te geloven omdat ik altijd pech heb.. hihi

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ga heel hard voor je duimen Claudiaaxx!!

Snap heel goed dat de moed je af en toe in de schoenen zakt, het is ook soms allemaal zo oneerlijk!

3. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Sorry lieve meiden... internet in het zh is beetje een vervelende verbinding.

Claudia, priscil, Sher ik hoop echt dat jullie snel een positieve test in handen krijgen.

Wij verblijven nog steeds in het zh.. Maar het gaat allemaal steeds beter. Hopelijk zijn we over een weekje thuis. Onze kleinste laat hele sterke groei zien en zit nu op 7 voedingen... ze moet alles leeg drinken en dan mag dr sonde eruit en dan mag ze mee naar huis.. dus hopelijk doet ze dat snel :)

4. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    En weer Overstimulatie :(
    Verdrietig

5. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Oh jeetje al weer :(

6. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Neeeee niet alweer.. 😢 och jeetje wat moet jij je rot voelen meis.. hele dikke knuff 😘😘😘😘

7. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Jaa verschrikkelijk he! Ik was echt even verdrietig..
    Ze gaan overleggen hoe we het verder moeten doen. Als ik terug denk aan al die tijd dat ik al bij het ziekenhuis loop en 1 eisprong heb gehad denk ik echt "jemig" waar doe ik het allemaal voor :(

Maja niets. Aan te doen, vanavond maar weer provera.
    Wat zijn andere opties die ik zelf aan kan katen voor verdere behandeling?

8. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    En terecht.. je mag hier heel verdrietig om zijn!
    Ben benieuwd met wat voor opties ze komen..
    1 eisprong.. is ook wel echt iets om moedeloos van te worden.
    Hoeveel eitjes zaten er nu als ik vragen mag?

9. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Jaa :( ik ben benieuwd want zo Zie ik het niet echt meer zitten..
    Er zaten 3 van 17 en 4 of 5 van rond de 14/15mm dus ja echt teveel :(

10. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Nee logisch toch.. t gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten zo.. t lijkt zo net alsof t jullie dan niet gegund is he.

Das best wel veel ja. Echt zo rot dat t dan in 1 keer zo hard kan gaan...2 dagen tijd

11. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Denk wel aan jezelf he meis.. 💋

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Jeetje claudiaaxx wat vervelend!!

Koekie fijn dat het goed gaat met jullie..

Ik ben zo zenuwachtig deze ronde. Omdat ik geen echo krijg op cyclus dag 10 etc. Weet totaal niet wat de clomid deze maand doet.. voel van alles gebeuren in mn buik....

13. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ja wat gaat dat dan snel he in 2 dagen! :|
    Priscil lief dat je aan me denkt, maar dat komt goed hoor, eerst even weer rust door de provera en dan zien we wel verder. Ook al ben ik wel heel benieuwd wat nu het vervolg is.

14. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hee Claudia neeeen dat was zo niet wat ik gehoopt had te lezen meid.... 😢
    Zou aanprikken geen optie kunnen zijn? Niet meer spuiten en dan bv twee aanprikken zodat er maar 1 of 2 overblijven? Zo heb je toch geen' verloren ronde...

15. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Niet leuk he katje :(
    Nou ik weet niet en eerlijk gezegd wist ik niet dat dat kon, heb nu alweer provera gehad..

Het was misschien wel een optie geweest, maar dat moet het ziekenhuis dan toch ook weten :|

16. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Wat katje zegt idd. Dat doen ze bij mij in 't zh ook mocht t nodig zijn. Stom dat ze daar nooit wat over tegen je gezegd hebben..

17. Mikjeee89

Mikjeee89 Bekend lid

20 feb 2016
    561
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Mag ik hier komen meeschrijven? Door mijn lange cyclussen kreeg ik vrij makkelijk een doorverwijzing naar de gynaecoloog. Van de week toch te horen gekregen dat ik PCOS heb, wat ik al dacht. Inmiddels ben ik op dag 89 aanbeland en nog geen menstruatie te bekennen. Ik heb nu een recept voor 3 maanden clomid meegekregen, waar ik mee kan beginnen als ik ongesteld ben. Ik mocht ook Provera nemen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het nu niet meer lang zal duren voor ik ongesteld word dus liever nog even zonder proberen dan. Vandaar dat ik hier in dit topic beland ben😊

18. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hi Claudia
    En prescil

Ja bij ons heb ik het ook gehoord maar ook in topics al gelezen dat ze het niet overal doen.. Maar in jou geval met hoog pechgehalte zouden ze dat toch moeten doen ... X sterkte

19. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Het is even gleden dat ik ben geweest. Er is een hoop gebeurd lees ik.

Koekie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters. Wow een meidengezin! Mooi zeg. Heftig dat de verdoving niet echt goed werkte. Wat lijkt me dat schrikken en eng zeg. Hoe gaat het nu met de meisjes? Geniet van je mooie gezin.

Satijnvlinder, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn dat hij op de natuurlijke manier is geboren. Geniet van je prachtige mannetje.

Miesy, wat ontzettend vervelend dat je zwangerschapsdiabetes hebt zeg. 4x per dag spuiten lijkt me best heftig. Fijn dat de kleine zo lekker beweeglijk is.

Claudia, ik ga voor je duimen meid.

Hier, alles prima met de kleine. Groeit als kool. Morgen is hij alweer 11 weken oud. Het gaat veel te hard. Inmiddels gaan de nachten beter en genieten wij heel erg van de kleine man.

Hoe is het met de andere meiden?

20. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ik denk nu echt achteraf.. wat flauw dat ze dat nooit tegen mij hebben gezegd dat dat ook kon! Dan had ik misschien nog 2 goede rondes kunnen hebben, nu sta ik weer op 0 :(

Heb z'n vermoeden dat ziekenhuis niets van zich laat horen totdat ik oo cyclusdag 3 weer heen moet.

Deel Deze Pagina