Inderdaad het is ook niet niks volgens mij en van lezen op het forum. Maar ik zou hen wel de vraag stellen waarom ze dit niet opperen? Zeker bij jou he.
Vandaag toch maar om 15:30u naar het ziekenhuis voor een echo. Vind het idee dat ik wel clomid moet slikken maar geen echo krijg helemaal niks. Zit nu op cyclus dag 13.
Hoi Dames. Hier ook PCOS en gister een afspraak in het ziekenhuis voor de bloeduitslagen. Alles goed, testosteron iets verhoogd. Naar huis gegaan met provera en clomid 50mg. Volgende week begin ik met de provera en dan dus ook met clomid. Dan op dag 10 een echo. Ik vind 't onwijs spannend allemaal.
Okee das fijn sher! Dan nu de wachtweken in.. Spannend weer! Provera is om je menstruatie op te wekken toch? Hoelang duurt t dan ongeveer voordat je ongesteld word? Spannend Feather, hopelijk heb je snel positief resultaat!
PriscillProvera, primolut en duphaston zijn inderdaad tabletten om je menstruatie op te wekken. Soort hele sterke pil. Het is per vrouw verschillend de ene is meteen na stoppen ongi en de andere pas een week later. Hier was het meestal na 3 a 4 dagen. Sher veel klus plezier en succes op de wacht bank Claudia hopelijk nu een goede ronde! Feather welkom Hier alles zijn gangetje
Ik heb vorige keer idd primolut gekregen. Daarom kon ik deze niet ☺ . Weer wat geleerd! Fijn dat alles goed gaat met jullie satijnvlinder!
Zojuist mijn eigen ferti arts gesproken.. Als deze maand mislukt, wordt er aankomende maand een HSG foto gemaakt van de baarmoeder. De maand daarna gaan we dan starten met IUI. Tot die tijd wel nog clomid doorslikken.. Vind het toch wel spannend allemaal...Normaal is IUI een langer traject en willen ze eerst nog andere dingen gaan proberen, maar aangezien ik al een zoon van 10 heb gaf ze aan dat we ook eerder mogen starten met de IUI dan eerst het hele behandelplan aflopen.
Spannend Sher! Priscil.. weer beginnen met 75eh en dan niet verhogen met 37.5 maar met de helft daarvan.. Ben nu al ongesteld geworden.. maar ik kan woensdag echt niet na het ziekenhuis.. als ik dit donderdag plan kan dat geen kwaad toch?
Oké. Hopelijk gaat 't dan wel zoals t hoort te gaan en geen overstimulatie.. ga weer flink voor je duimen! Denk dat t geen kwaad kan hoor.. bij mij in 't zh is de uitgangsecho pas na 7 dagen.
Kan dat op Overstimulatie wijzen dan dat ik nu Zo snel ongesteld ben? Dat ik een cyste heb? Of bedoel je dat niet? Ik zou zou morgen wel even bellen..