Gister gestopt met de utro. Was precies 2 weken na de inseminatie. T is nu afwachten of ik ongesteld word.. ben benieuwd hoelang t eventueel duurt. Mocht ik zaterdag nog niet ongesteld zijn ga ik er een testje tegen aan gooien.
Gister ongesteld geworden. Maar gelijk de 1e prik gezet en vandaag maar weer bellen wat de bedoeling is. Ivm kerst enzo
Oh shit priscil dat is even flink balen! Ik kom net uit het ziekenhuis.. mag weer beginnen met menopur! Alleen wat mij niet Zo lekker zit is dat er nu een eitje van 11.4mm zat! Is dit dan van de vorige ronde nog? Hij zei dat het geen kwaad kon omdat m'n baarmoederslijmvlies mooi dun was. Maja voor m'n gevoel niet een lekker gevoel
Hier gaat het wel goed! Vanmorgen 6 dagen voor NOD positief getest. Vind het zo spannend. Wilde niet eerder testen, maar was zo beroerd vannacht.
Hoi dames. Ik moet vandaag de laatste pil van de provera slikken. Dus de 5e dag. Maar er gebeurt nog steeds helemaal niks. Hoe snel werkt dit bij jullie? Ik las dat het soms een week kan duren maar het overgrote deel wordt na 3 dagen al ongesteld. (dat zei de dokter in 't ziekenhuis ook.) Vraag me af hoe lang ik het de kans moet geven en wanneer ik aan de bel moet trekken omdat 't niet blijkt te werken.
Sher!! Echt?? Wat spannend!! Featherr ze bedoelen 3 dagen na het laatste provera pilletje. Dus nog even rustig afwachten. Ben vanmorgen op dag 10 heen geweest! Er zaten zoals natuurlijk weer veel maar ze waren allemaal nog klein .. de grootste was 12 bij 7.5mm maar dat kan ook nog die ene zijn die er nog zat van de vorige ronde.
Wauw super zeg sher!! Ga voor je duimen dat alles goed gaat. Wel al super vroeg positief getest! Leuk leuk 😊. Hoe is t toch mogelijk he.. kan me voorstellen dat t je nou gelijk weer niet lekker zit. Wanneer moet je weer terug? Hier gaat t prima. Gister weer de 1e echo gehad. Mag morgen beginnen met menopur en dan gelijk anderhalf ampule. Woensdag weer een echo. Komt allemaal beter uit ivm 2e kerstdag.
Ja ik zit echt even in een dipje hoor priscil waar doe ik het allemaal voor.. denk ik dan! Ik heb even geteld maar ik ben nu totaal bijna 40x na het ziekenhuis gereden en maar met 1 eisprong het resultaat .. pfff soms denk ik stop er wel even mee .. Ah super voor jou dus! Hopelijk snel een mooi groot ei voor jou
K vind t zo sneu.. k vind dat ze vanuit t zh nu wel met een andere oplossing mogen komen voor jullie. Ze zien toch ook wel in dat t zo niet werkt x op x. Je kan een berg hebben maar t is ook gewoon een keer klaar.. Denk aan jezelf he meis.. als t beter voelt om even te stoppen moet je dat lekker doen. Ik heb nu al dat ik t best zat ben.en dan heb ik nog niet eens meegemaakt wat jij mee maakt. Dikke knuffel!!
Jaa komt goed hoor priscil! Lief van je.. Tegelijkertijd denk ik, als ik stop duurt het nog langer en dat wil ik ook weer niet! Ja eigenlijk moet het ziekenhuis inderdaad met een andere oplossing komen. Heb alleen het idee dat ze dat nog niet gaan doen. Ik had er laatst beetje na gevraagd, wat het vervolg was! Het moest zo lukken zeiden ze