alles was weer goed. aan de linkerkant zat 1 grotere eitjes. Maar was nog onder de 10 mm. En rechts zaten boel kleintjes. volgende week woensdag weer terug. heb t nog gevraagd over t prikken. maakt gelukkig niks uit! stelt me ook weer gerust
Wooh jeetje volgende week woensdag pas weer terug?! Hopelijk heb je dan een mooie follikel.. Oh dat is fijn te weten dat het niet op een half uurtje aan komt
jaaa meestal 1 keer in de week dat ik moet en als t eitje bijna groot genoeg is moet ik 2/3 dagen later weer 😊 Haha echt he waar je je al niet druk om kan maken 🤔😂
Echt lekker dat je njet zo vaak heen hoeft! Nou weer Overstimulatie 2 van 14 1 van 15 en 1 van 17.. jemig! En hoe het ziekenhuis reageert echt belachelijk.. ze had geen tijd om het uit te leggen kan nu pas 5 januari terecht voor een gesprek. Ook het vervolg (ivf of iets anders?) kon ze niks over zeggen. Ben zo flauw van dat k*t ziekenhuis.. Twijfel erom om gewoon zelf de pregnyl te zetten. Lijkt me sterk dat ze alle 4 bevrucht worden..
Ik volg je nog steeds hoor Claudia Vind het zo zo zo zo erg voor je. Weet je, het houdt risico's in, maar moest ik jou zijn, met alle miserie dat je gehad hebt, zou ik zelf de sprong wagen denk ik... je vriend moet natuurlijk ook akkoord zijn, maar de kans is zoooooo klein dat het er 3 of 4 worden... Maar pas op ik wil het risico zeker niet minimaliseren... Maar ik snap dat je er klaar mee bent een de sprong zou wagen... Je kan nog altijd vragen of je ergens terecht kan om 2 eicellen aan te laten prikken? Ik vind echt dat ze jou dit verschuldigd zijn na alle miserie...
Hallelujah. wat een ellende. k zou idd ook de gok gaan wagen. t is nou al zo vaak afgebroken en de kans is idd klein. zo raar dat dat ze t eventueel niet bij je aan willen prikken zodat t er minder zijn..
Bedankt voor jullie lieve reacties! Katje wat fijn dat je aan me denkt! We hebben de pregnyl gezet en even goed geklust! Het voelt eigenlijk als een grote opluchting We hebben met mijn ouders uitgebreid over gehad, mocht het nu wel uit de hand gaan lopen dan gaan we gewoon opzoek na een oplossing.. Ik heb rond elf uur vanavond de pregnyl gezet en ook vanavond geklust.. moeten we nu nog weer klussen of is het zo voldoende?
ohh super meid!! eindelijk een stap in de goede richting. k ga zo voor je duimen dat t gewoon raak mag zijn deze keer!! Dat zou toch echt een cadeautje zijn dan 😁 volgens mij als je de pregnyl zet springt je eitje binnen 48 uur als ik t goed heb hoor.. dus ik zou gewoon nog keer klussen.. Just in case! en gelijk hebben jullie.. ze komen best laks over.. iedere keer maar zeggen dat t over stimulatie is en niet met een andere oplossing komen. zo duurt t nog wel een tijdje allemaal.
Hoi Wat goed ! Moet echt voelen als een overwinning ! En een dikke f u c k y o u naar het geknoei in het ziekenhuis Ik zou ook nog een keer klussen deze voormiddag. Mijn eitje sprong altijd tussen 36 en 40u ongeveer zei het ziekenhuis en klopte naar mijn gevoel ook wel. Rond dat tijdstip altijd inseminatie gehad, maar dan zijn de zaadcellen natuurlijk al verder ingebracht en hoeven ze nog maar twee uurtjes te zwemmen dus je hebt er zeker goed aan gedaan om gisteravond te klussen. Fijn dat je het met je ouders hebt besproken. Wat makkelijk ook kan is dat die van 14 nog te klein gaan zijn voor bevruchting hé als je zo snel de pregnyl gezet hebt, en dat het uiteindelijk enkel nog gaat om die van 15mm en 17mm die net groot genoeg gaan zijn voor bevruchting. Komt wel goed meid. Geniet van het geluksmomentje en ik duim voor jullie allemaal mee. Weet heel goed hoe het voelt dat niet alles van een leien dakje gaat, zelfs al ben je in behandeling.
Dankjewel meiden! Ben blij dat jullie het eens zijn met onze keuze En we zouden nog een x klussen vandaag! Ik hoop inderdaad op een heel mooi cadeautje! Maar deze kans is al heel wat voor ons, Hihi! Ik hoop dat die van 14mm dan niet mee doen katje maar we gaan het grwoon afwachten! Ik vind jullie reacties erg lief en het doet me goed!!
Jou hetzelfde gewenst priscil!! En de rest van de dames ook en hopelijk mogen we in 2017 allemaal mama worden
vandaag weer in t zh geweest. was niet waar ze op gehoopt hadden.. ben weer opgehoogd. 2 ampules per dag! volgende week dinsdag weer terug.. hoe is t met de rest?
Oh shit priscil.. jij moet nou net wat van mij hebben.. bij mij groeien ze te hard en bij jou te langzaam.. Hopelijk heb je dinsdag 1 of 2 mooie eitjes!
echt he.. zou handig zijn als we dat zo zelf even konden regelen. Hoe gaat t nu met jou? hoeveel dpo ben je nu?
Nou inderdaad!! Het is nu een week geleden dat ik de pregnyl heb gezet.. dus morgen een week na de eisprong (vandaag dan toch 6dpo? ) Verder gaat alles prima.. ik voel van alles maar probeer er zo weinig mogelijk mee te doen, want wie weet houdt m'n lichaam gewoon keihard voor de gek Hihi!
okee nou dan ben je al bijna op de helft! fijn dat je je goed voelt, haha zou er idd ook niet teveel achter zoeken.. om jezelf een teleurstelling te besparen. k ga morgen toch maar weer even t zh bellen.. k verlies al een week bij afvegen bruin slijm zeg maar.. en nu vanavond is t gewoon rood.. t is wel bij afvegen alleen en heel soms een beetje in m'n ondergoed. vind t een beetje apart. 🤔
Ohh?? Dat is raar! Ja ik zou ook zeker even bellen.. Jaa ik hoopt het zo!!! en dan voel je van alles, Hihi! Ik ben nog steeds blij dat ik de pregnyl zelf heb gezet, tenminste weer een kans
heb maar even een mailtje gestuurd.. kan pas vanaf 11 uur bellen morgen. zo'n rottijd. Kan ik me voorstellen, eindelijk gewoon weer een dik verdiende kans! hoop echt zo hard voor jullie dat het gewoon gelijk raak is.