Ik hoop het ook zo! Ik heb op 5 januari nog een gesprek staan met mijn behandelde gynaecoloog, mocht het nu toch niet lukken dan gaan we dan in gesprek hoe het verder moet! Ook al denk ik dat dat gesprek tegen zou vallen (het ziekenhuis te kennen) we waren al zo ver dat mijn moeder dan mee zou gaan omdat zei haar woordje wel klaar heeft tegen de arts (ik ben altijd zo weer uitgepraat als hun boos praten).. maar ik hoop zo dat het niet nodig is!!! Ohh 11u pas? Ik vind het bij ons ziekenhuis al laat (9uur) maar het kan nog erger dus..
verstandig dan idd om je moeder mee te nemen.. ik ken t wel een beetje hoor. t vervelende ook altijd is als ik dan thuis kom.. ( weet niet of je t herkent) je je bedenkt wat je allemaal had kunnen/moeten zeggen.. zo irritant! jaa maandag is t vanaf half 10 volgens mij tot half 1 en de rest van de week van 11 tot half 1. Maar heb een mailtje gestuurd gisteravond. Kan geen kwaad zeggen ze. Dus dan zal t wel.
Oh Okee dan zou het wel goed zijn.. misschien betekent het dat je lichaam er nu wat mee doet .. Ohja dat is heel herkenbaar voor mij, thuis weet je opeens alles weer,maar op het moment dat het moet, dan weet je het niet meer te zeggen ..
jaa t zal wel. haha dinsdag zien we wel weer verder! ohh zo irritant is dat he.. haha maar fijn dat ik niet de enige ben 😜
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Vanmorgen (10.5 dagen na pregnyl) even een test gedaan.. deze was negatief.. de pregnyl is uit mijn lichaam! Nu hopen dat er snel weer twee streepjes verschijnen..
Succes vandaag priscil! Ik zit op 11dpo.. helaas een negatieve test! Het is nog vroeg om te testen maar ik denk dat het niet gelukt is.
echo weer gehad. zat eindelijk een mooi eitje. Moet vanavond nog 1 keer menopur 150 spuiten en decapeptyl. En dan morgenavond om 10 uur de ovitrelle. En dan vrijdag ochtend de inseminatie. had een andere arts dan normaal.. en ook nog is een gynaecoloog in opleiding ( mannelijk ). voelde me best ongemakkelijk 😷
Oh Yess priscil eindelijk!! Spannend!! Ah Jaa Indd! Bij ons zijn okk vaak stagiaires, en dan vragen ze of je er problemen mee hebt, ik durf dan nooit nee te zegge Hihi.. Hier net bruine afscheiding.. oh shit! maar vind 1 ding beetje raar m'n temperatuur was vanmorgen nog hoog .
jaa dat heb ik dus ook.. en dan denk ik jaa.. zij moeten t ook leren. Maar prettig is anders.. ohh balen, hopelijk is t niks.. Wellicht een eventuele innesteling. blijf voor je duimen 🤗
Ja precies Haha! Nou ik denk dat ik ongesteld geworden ben .. moet nog even kijken of het echt doorzet maar daar lijkt het wel op. K*t!! even flink balen.. Maar aan de andere kant, ik heb eindelijk weer een echte kans gehad.
Hoi Claudia Aiai inderdaad mega balen Is het al helemaal doorgezet? en heb je altijd zo vroeg je menstruatie? Zo neen is misschien nog niet alle hoop verloren maar wil je natuurlijk ook geen valse hoop geven. Fingers crossed.
Nou niet echt! Bij het afvegen geen bloed.. maar binnen in wel! Dus niet echt doorgezet nog (geen stolsels ofzo) maar denk morgenochtend wel, we wachten af. Hoe normaal mijn cyclus is weet ik eigenljjk niet.. de vorige x na de pregnyl had ik op dag 12 volgens mij mijn bloeding, maar toen had ik al 2 dagen een lagere temperatuur. Ik hoop het zo katje!! Maar ik denk dat het niet gelukt is deze ronde. Hoe gaat het met jou?
he bah.. balen clau😔.. wel bijna t gesprek in t zh toch? ik hoop echt dat ze met een goeie andere oplossing komen!
Heee Claudia Neeeeeen meen je niet Had toch wat stille hoop voor je met je 3-4 eitjes deze maand...... Moet zeker fijn zijn dat je eindelijk nog eens kans had, maar moet nu verschrikkelijk balen zijn. Ken het gevoel, gewoon even over je heen laten komen en er niet tegen vechten, dan ging het bij mij het snelste over... Ik hoop zo dat je nu wel een normale en goede ronde kunt hebben. Wat is het plan voor deze ronde, of is dat nog niet besloten? Met mij alles goed. Kijk vol spanning uit naar vrijdag, 3e echo op bijna 11 weken. Als deze goed is hoop ik er echt te kunnen van gaan genieten ik blijf zo beetje schrik hebben als ik hier sommige verhalen lees op zw.pagina. Wil het echt niet verliezen. Op zich nog 1à2 dagen in de week misselijk of overgeven, maar andere dagen niets. Is al weken zo. Geen bloedverlies oid. dus ik moet er in principe van uit kunnen gaan dat het goed zit......
Super zeg katje.. ja dat zou wel het blijft spannend en onzeker! Maar ik denk gewoon dat je daar niet vanuit moet gaan.. lekker van genieten, en dat misselijk en overgeven moet je maar even voor lief nemen Hihi! Ja ik had het gesprek afgezegd omdat zowel mijn vriend en moeder niet mee konden na het ziekenhuis. Morgen moet ik wel weer voor een uitgangsecho op dag 3, ben benieuwd of het schoon is of dat er ook Nog een cyste zit .. ik ga sowieso vragen hoe nu verder en miss dan toch een gesprek! Maar die gynaecoloog van de laatst x deed zo stom, de andere hebben wel iets meer tijd om het 1 en ander uit te leggen.. Ik mag hopelijk morgen weer beginnen met een nieuwe ronde en dan moeten we verder maar overleggen hoe en wat, vind het zonde om nu te wachten op een eventueel gesprek
Okee ik ben terug uit ziekenhuis. Er zaten grote cystes van 5cm (meerdere) ik dacht dat ik gewoon dikkere buik had gekregen van de feestdagen en dat daarom mijn riem een gat losser moest, maar dat komt dus denk ik door de cystes! Ik hoefde niks te zeggen ze waren wel beetje klaar met mij qua behandelen en heb verwijzing gekregen voor Zwolle. Maandag moet ik daarheen bellen. Voor nu: ik heb gezegd dat wij de gok deze ronde hadden gewaagd en gewoon mijn cyclus hadden afgewacht. Nu moet ik als nog provera gaan slikken en met twee week echo om te kijken hoe met de cystes is.
jeetje weer cystes . dat is ook rot zeg! spannend weer een nieuw zh, maar wel fijn dat ze je door verwijzen. hopelijk kunnen hun wel iets voor je beteken!