Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Nou en echt mega groot! Het hele echo scherm was z'n beetje zwart! Dat waren de cystes. Jaa waarom zit het mij nooit mee :(

Nu eerst even rust. Ik denk dat dat ook wel goed voor me is, Maja wel weggegooide tijd.

2. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    hoe kan dat dan dat je elke keer van die cystes krijgt? komt dat door de medicijnen?
    is een beetje dubbel he.. rust aan de ene kant heerlijk maar aan een andere kant voet t als weggegooide tijd..
    had je nou al een afspraak staan of nog niet? sorry ben nogal vergeetachtig. 🙈

hier vandaag weer de inseminatie gehad. dus we zitten op t wachtbankje. weer even helemaal niks..lekker

3. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    lieve claudia
    ik lees hier soms even mee en ik wil je toch even veel sterkte en moed wensen. zo k.t dat het je telkens niet mee zit!!
    houd hoop dikke knuffel

priscil wat spannend! hoop op een goeie ronde voor jou deze keer!

4. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    lief van je Miesy!
    jij bent ook al aardig op weg! de laatste loodjes 🤗
    gaat het goed met je?,

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja zeker aardig op weg haha
    Gaat wel goed. Wordt nu wel zwaar haha
    Gwlukkig krijg ik veel hulp in huishouden en met mm hondje van 9 maanden oud.
    Over 6 weekjes is hij er al zo spannend. Vrijdag 3d echo kijk ik ook enorm naar uit

6. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Gelukkig! jaa dat zal best, wel fijn dat je hulp krijgt!
    lijkt me ook best pittig, zwanger zijn en dan nog zo'n jonge hond
    over 6 weekjes al? Dat is snel! Word je eerder ingeleid?
    Ahh dat is leuk!! vind dat altijd zo bijzonder een 3d echo 😍

7. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ah Dankje Miesy, lief van je! En wat gaat dat snel zeg 32 weken alweer!! Ah wat leuk veel plezier vrijdag!!

Hoe voel je je priscil? Spannend hoor :)

8. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    voel me gewoon normaal hoor claudia! verwacht er ook niet teveel van 😊. zelfbescherming🙈

hoe is t met jou??

9. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Haha ja dat is ook het beste priscil ;)

Hier gaat het prima hoor.. nog 2 dagen provera en dan eerst even niks.. volgende week donderdag na het ziekenhuis om te kijken hoe het met de cystes is. En 7febr pas een afspraak bij het nieuwe ziekenhuis een intake gesprek.. duurt lang!

10. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    echt he! k heb altijd t idee dat de mensen om ons heen die t weten t spannender vinden dan wijzelf.

Gelukkig! is denk wel even lekker hé niks? gedachten op 0 en straks weer vol goede moed naar de afspraak
    ik hoop dat de cystes weg zijn volgende week!
    duurt idd nog best lang.. pfoeh. heb je leuke dingen op de planning staan als afleiding??

11. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Haha Jaa! Je probeert er zelf zo weinig mogelijk mee bezig te zijn!

Ja dat hoop ik ook! Ik schrok best laatst toen ik die grote cystes op de echo zag!! Ja duurt Lang.. nee niet echt iets bijzonders maar ben altijd wel actief qua sporten, daar heb ik mijn zinnen nu ook even opgezet ;)

12. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @priscil ja is zeker zwaar. Niet helemaal goeie timing haha. Het duurde al een tijdje natuurlijk en mn vriend dacht ik geef dr een puppy voor dr verjaardag is ze daar lekker mee bezig en ze houdt van dieren enzo en toen hadden we haar 2 weken en toen.bleek het dus ineens raak te zijn :) maar dat is nu idd erg pittig en ook in het begin toen ik nog zo misselijk was enzo pff en toen had mm hondje heel veel diarree en ziek dus ja. Gaat nu goed met haar. Ze is allren erg gevoelig op dr darmen. Gelukkig krijg ik idd veel hulp! Want mn vriend vaart ook nog s en ik heb ook ms dus t moet wel.

En ik word idd met 38 weken ingeleid. Dit ivm zwangerschapsdiabetes. Dus erg spannend. Precieze datum weet ik nog niet.

@claudia ik hoop zo voor je dat ander ziekenhuis goed met jullie gaan mee denken en dat je cystes weg zijn volgende week!

13. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    logisch toch! denk dat iedereen wel zou schrikken..
    als het nou niet weg is volgende week.. wat gaan ze dan doen? ohh lekker toch meis! je gedachten op 0 en gaan. 😊

@Miesy dat wist ik idd! zal je net zien dan hé. Wel heel gezellig lijkt me een hond. zeker omdat je best vaak alleen bent.
    Ahh okee dat maakt t wel allemaal spannend idd. Wel fijn dat je iig niet overtijd gaat lopen!
    ik ben bij mijn dochter ook ingeleid bij 38.3 weken, en moet zeggen ik vond 't alles meevallen. heb juist een hele fijne en gezellige dag gehad 🙈. stom hé. haha

14. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja dat zie je altijd dat soort dingen. Is wel gezellig idd maar wel ff zwaar op t moment. Haha stuiterende viervoeter is het :p

Blij om te horen dat jij het mee vond vallen. Hoor veel verhalen over inleiden die niet zo leuk zijn... alsof ik daar op zit te wachten op die verhalen haha.

15. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    haha je handen vol! 😋
    ohh irritant is dat he.. alsof t allemaal niet al spannend genoeg is. 😐
    iemand had toen tegen me gezegd je moet t gewoon allemaal over je heen laten komen en vooral niet druk maken. en dat heb ik gedaan. dus zou t lekker over je heen laten komen als de tijd daar is.
    hij moet er toch uit, gaan stressen heb geen zin! 💋

16. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Aah!! Heel verhaal getypt en nu is het weg...

Anyway, ik lees ook af en toe nog mee. :) Claudia wat ontzettend k*t dat het maar niet wil lukken!! Zelfs niet toen al die eitjes bij je op springen stonden. En dan ook nog die dikke cystes erbovenop.. Ik hoop zo voor je dat ze je in Zwolle beter kunnen helpen, na alle pech die je steeds maar hebt. Heel succes en sterkte meis, en hopelijk kun je alles tot die afspraak even van je afzetten en wat rust in je hoofd krijgen.

Spannend Priscil, inseminatie! Klein weekje dus nog tot je kunt testen, of niet? Hopelijk positief nieuws zometeen!

Ooh Miesy ik vergeet steeds hoe vlak achter me je eigenlijk zit, zeker nu je wordt ingeleid! Ik heb idd ook gehoord dat inleiden best heftig kan zijn, maar Prtiscils ervaring stemt dan weer hoopvol. Hopelijk valt het mee en heb je straks een mooie gezonde baby in je armen. Succes nog even!

Hier gaat alles heel voorspoedig. De kleine maakt voorlopig nog geen aanstalten om eruit te komen, maar dat maakt me niet zoveel uit want ik voel me heel goed en mijn verlof bevalt me uitstekend. Perfect formaatje ook volgens de vk, niet te groot niet te klein. We wachten dus nog even af. Als de baby maar gezond ter wereld komt, zonder al te veel complicaties, dat vind ik nog het allerspannendste van alles.

17. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Hoi dames,

Sorry dat ik zomaar inbreek, maar ik zag dat dit topic over clomid 50mg gaat, en had hierover even een vraagje.

Ik zit nu in mijn laatste iui-poging, ik heb van mezelf wel een goede eisprong, maar ik mocht clomid proberen om kans te maken op twee eitjes. Bij meer dan 2 eitjes gaat de iui niet door. Nu heb ik in een eerdere cyclus al eens clomid 50mg geprobeerd van cyclusdag 3 t/m 7. Hiermee had ik 4 grote eitjes, dus de iui ging niet door. De aantal pogingen daarna heb ik weer zonder hormonen geprobeerd en allemaal mislukt. Nu wilde ik deze laatste poging proberen met 25mg clomid op dag 3, dag 5 en dag 7. Denken jullie dat ik hierdoor minder eitjes zal hebben? Of betekent minder hormonen dat de eitjes langzamer zullen groeien? Dus bijvoorbeeld wel 4 eitjes, maar dat ze veel minder snel groeien als de vorige keer?

Ik ben nog een leek op dit gebied, maar ik hoopte alles te kunnen halen uit deze laatste poging, en ik hoop zo dat minder hormonen ook minder eitjes betekent! Ik hoop op twee eitjes zodat de inseminatie doorgaat

18. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi salie helaas kan ik je hier geen antwoord op geven. Ik had pas met 150 mg 1 follikel. Hoop dat je ondertussen al wat meer duidelijkheid hebt. Hoop op een snel mooi wonder voor je!

@kortjakje jij ook veel succes spannend!!

@priscil ja ik ben er nu nog niet teveel mee bezig en ik laat get ook op me af komen tot nu toe. Hoop dat dat op t laatst ook zo zal zijn haha.

19. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    wauww kortjakje, bij jou is t bijna zover!! hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten en heb je een voorspoedige bevalling!

Gelijk heb je Miesy! eerst nog lekker genieten van je zwangerschap!

Salie ik heb eerlijk gezegd geen idee. ik had clomid 50mg en daar reageerde ik goed op alleen niet t gewenste resultaat helaas.

Hoe is het met jou claudia?

hier gaat t prima.. vrijdag is t alweer 2 weken geleden van de inseminatie. Dus verwacht ergens begin volgende week m'n menstruatie. of niet natuurlijk.
    Moet wel zeggen als ik ongesteld word ik nu al er tegenop zie om weer een poging te doen. pff maar niet teveel aan denken

20. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Salie zover ik weet ligt het aan hoe gevoelig jou lichaam is voor hormonen.

Priscill hopelijk geen menstruatie!

Miesy geniet nog even van het zwanger zijn

Kortjakje nog eventjes en dan een kleintje :)

Claudia wanneer heb jij nou eens geluk!!!

Deel Deze Pagina