Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Hey Lady's!

Ooooh sorry sorry sorry ben echt al te lang niet meer geweest.
    Hoe gaat het hier met iedereen?
    Claudia het zit je echt niet mee he... Had gehoopt dat je een positieve test in handen had gekregen.

Miesy jij gaat ook hard nu... spannend.

Kortjakje hoe gaat het met jou? Je bent al gewoon 40 weken geweest. Jeetje wat gaat het snel.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

hier gaat alles goed. Druk druk met de winkel, inkoop en nieuwe collecties. met de meisjes en dames gaat alles goed :)
    Zijn alweer 9.5 week

2. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi Claudia hoe gaat het met jou? Wanneer had je je afspraak of begin je nieuw traject? Ik duim voor je meid.

3. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    hier weer ongesteld geworden..

4. Salie

Salie Actief lid

16 jun 2016
    268
    40
    28
    Vrouw
    Dank jullie wel voor de reacties dames! Ik heb uiteindelijk 25mg clomid genomen op dag 3, 5 en 7 en had op dag 11 twee mooie grote follikels klaarstaan, dus nu weer op het wachtbankje :)

5. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Spannend Salie!

Priscil pff balen zeg. Niet leuk!

6. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames, dank jullie wel voor de goede wensen! Ik ben nogal laat met reageren - ongelooflijk hoe snel de tijd gaat! - want onze kleine vent is al bijna twee weken oud! :D Hij is met 39w2d geboren, en alles is heel voorspoedig verlopen. Het begon met 's middags/'s avonds vruchtwaterverlies, en zo rond 1 uur 's nachts begonnen de weeen. Na 9 uur zat ik pas op 2cm ontsluiting, maar nog eens 3 uur later ineens op 8cm. Naar het ziekenhuis en ik mocht meteen persen, en na zo'n 40min was hij er. Hij is zo mooi en lief! Hij neemt nogal zijn tijd bij het voeden maar doet het in alle opzichten fantastisch. Ik hoop zo dat het voor jullie ook gauw raak is, want dit is echt een wonder zo'n klein mensje in je armen.

7. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Al een hele lange tijd niet geweest. Satijnvlinder en Kortjakje, gefeliciteerd met jullie kindjes. Fijn dat alles goed is gegaan.

Koekie, fijn om weer wat van je te lezen en om te lezen dat het goed gaat met jou en de meisjes.

Claudia, wat spijtig om te lezen dat je nog steeds geen positief nieuws hebt.

Priscil, wat ontzettend balen dat je weer ongesteld bent.

Hoe is het met de rest?

8. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ik ben hier ook een hele poos niet geweest! Ben er even totaal niet mee bezig geweest en dat heeft me goed gedaan. Vandaag voor het eerst na Zwolle geweest.. ik heb echt het gevoel dat ze daar tenminste weten waar ze over praten. We beginnen opnieuw met de Puregon. Het is uitzoeken zei ze en misschien ga ik een lange cyclus krijgen maar we zullen het zien.

Ivf was nog veel te vroeg en voor een hormoonpompje kom ik ook niet ik aanmerking omdat daar mijn hormoon waarden te goed voor zijn.

Dankjewel katje :) hoe gaat het met jou?

Oh balen priscil! Hoe gaat het nu ondertussen?

9. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hee
    Blij om iets van je te horen!
    Ook blij te lezen dat je het gevoel hebt dat ze jou goed kunnen gaan helpen. Hopelijk is dat ook zo maar als je gevoel zegt van wel, dan klopt dat vaak ook !!
    Hier alles prima hoor. Bedankt!

10. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Even een update;
    Afgelopen dinsdag en vandaag een echo katen maken..
    Er zitten twee eitjes plus de (kleine) cyste
    1 was 11.8 bij 12 mm ongeveer en de andere 10mm en de cyste is 11mm

Vandaag was de grootste 12.6mm bij 12.6mm m'n baarmoederslijmvlies was nog dun.. zondag moet ik weer heen!

Hoe gaat het met de anderen?

11. Katje77

Katje77 Actief lid

11 dec 2015
    498
    33
    28
    Hoi Claudia,

Wat wil dat dan precies zeggen dat er ook nog een cyste zit? kan dan de rest wel gewoon doorgaan zodat je geen verloren ronde hebt? Of is dat nog niet zeker dan?
    En hoe zie je het verschil met een cyste en een eicel als die even groot zijn ongeveer?

Veel succes meid!!

12. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    De cyste maakt gelukkig niet uit! Nou de laatste 3 echo's die er gemaakt zijn zat die cyster er steeds, ook toen alle ander follikels klein waren toen wat er 1 van 11mm en nu is die dat nog steeds. Vandaar dat ze denken dat het een cyste is! Maar zo noemen ze het niet hoor int ziekenhuis. Is te klein om een cyste te noemen..

Ben benieuwd of het ei zondag groter is of dat toch de dosering te laag is..

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Spannend Claudia. Hopelijk is het deze ronde raak bij jullie.

Hier gaat alles goed. De kleine meisjes zijn alweer 3 maanden geweest. Wat gaat het toch snel.

14. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Ik ben vandaag bij de gyneacoloog gehad en daar is ook geconstateerd dat ik pcos heb. Ik heb al een dochtertje waar ik meteen zwanger van was dus had dit niet verwacht. Ik ga nu starten met provera om mijn cyclus op te wekken en daarna met clomid. Ik ben benieuwd..

15. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wat vervelend dat je PCOS hebt. gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel veel en hoop dat het snel lukt met Clomid.
    Succes en natuurlijk welkom.

16. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo, mag ik met jullie meekletsen?
    Ook bij mij is pcos geconstateerd. Ik kon de dag erna al direct starten met clomid. Vandaag weer een echo om te kijken of mijn eitjes zijn gesprongen. Er waren 2 eitjes rijp genoeg dus ben heel benieuwd.

Wat zijn een beetje jullie verhalen?

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Welkom en wat fijn dat er 2 eitjes rijp zijn.

Hier door middel van Clomid 3x zwanger geraakt.

1e keer twins
    2e keer mk
    3e keer twins

Heel veel succes!

18. tweetje87

tweetje87 Actief lid

29 nov 2011
    282
    0
    0
    Noord-Brabant
    @koekie2, ik zie dat je 2 tweelingen hebt?! Wauw, dat lijkt me echt bijzonder, maar ook best heftig of viel dat allemaal wel mee?
    Mag ik vragen...hoeveel rondes heb je erover gedaan met de clomid? Ik ben zo benieuwd...ik moet morgen weer terug. Gisteren waren ze beide nog niet gesprongen.

19. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    hee claudia! je bent weer gestart, fijn zeg! hopelijk nu wel snel met t gewenste resultaat.

hier weer ongesteld geworden.. we hebben nu even een pauze. vind t heerlijk. Gewoon even niks, kom er nu al van bij.. wanneer we weer gaan beginnen geen idee.
    ga er voorlopig even niet meer aan denken.

20. Kim111

Kim111 Actief lid

8 jun 2015
    109
    5
    18
    Spannend!

Ik heb een dochtertje en bij mij is er een paar weken geleden ook pcos geconstateerd. Heb nu provera om mijn cyclus op te wekken en mag daarna aan Clomid beginnen. Ik ben ook heel benieuwd en klets ook graag mee

Deel Deze Pagina