Tweetje, Late reactie maar klopt Voor mijn oudste twins hadden we 1 ronde Clomid 50mg nodig en toen was ik zwanger. Bij de kleine meisjes had ik tussendoor de mk nog gehad. De zwangerschap van de mk had ik 6 rondes Clomid gehad. Na de mk 2 rondes Clomid en toen zwanger van de kleine meisjes. Priscil, Wat fijn dat je zo bij komt van de pauze. Lijkt me ergens ook wel moeilijk. Neem de tijd en doe wat goed voelt. Kim, Wat spannend zeg. Hoe oud is je dochtertje? Heel veel succes. Hier, gaat alles goed. De kleine meisjes zijn alweer 4 maanden. Wat gaat het snel. Ze dragen kledingmaat 62. Zijn we niet gewend... haha
Hoi meiden, Ik ben hier al heeeeeel lang niet geweest. Hoe is het met iedereen? Koekie, fijn dat het goed gaat met de 4 meiden. Gezellig druk in huis? Hoe is het met de andere mama's? Priscil en Claudia, hoe gaat het bij jullie. Nieuwe meiden, welkom. Ik hoop dat de Clomid zal aanslaan bij jullie. Hier alles prima. De kleine man is alweer 6,5 maand oud. Hij kan al bijna zitten. Gaat ontzettend hard. Verder groeitvhij als kool en is een ontzettend lief en vrolijk mannetje.
Wat fijn Belony! En Wooh de tijd gaat hard alweer een half jaar jeetje!! Nou ik zit nu in Zwolle bij het ziekenhuis en spuit Puregon.. ben 7februari begonnen met spuiten.. en zit nog steeds in die ronde! Dus ben al bijna 2 maand aan het spuiten en om de 3 a 4 dagen na het ziekenhuis. Ze proberen het heel voorzichtig, zit nu op 75eh .. heb geen idee of dit wel gaat lukken! Vanmorgen zat er een ei van 13mm, 12mm en 2 van rond de 10.5mm.. voor het eerst dat 1 ei de 12mm heeft overschreden .. ze zitten al langer dan een maand op 12mm! Tja we blijven maar moed houden, meer kan ik niet doen.
Niet goed Belony Deze ronde (van maar liefst 59 dagen) is stop gezet. Nu weer aan de provera en dan weer menopur Oeff even slikken en weer doorgaan.
t gaat hier allemaal goed gelukkig. nog geen behoefte om weer te starten met alles dus dat doen we ook lekker niet. he balen Claudia, ben ook wel erg benieuwd naar de reden.. rot joh.. zo'n lange ronde en dan uiteindelijk toch voor niks 😔
Ik kom ook weer even buurten. Was zo benieuwd hoe het met iedereen gaat! Maar Claudia toch, de soap gaat dus nog steeds door bij jou!! Zo'n ellenlange ronde en dan toch nog afgebroken... Wat een tegenslag weer, zo knap dat je het volhoudt! Ik hoop voor je dat je gauw eindelijk wat positief nieuws mag krijgen. Welkom nieuwe meiden, heel veel succes met de Clomid! Maarre.. Tweetje, zie ik het goed, ben je ondertussen al zwanger?! En best al een tijdje ook, gefeliciteerd! Bijna het eerste trimester voorbij, geniet ervan! Koekie & Belony fijn te horen dat het zo goed gaat met jullie kindjes! Geef af en toe nog eens een update, zou ik leuk vinden. Onze vent is nu ook de drie maanden voorbij en hij doet het fantastisch. Hij groeit goed, mooi gemiddeld, en het is een ontspannen en blije baby, we hebben heel veel lol met hem. We zijn zelfs vorige maand al met hem in het vliegtuig geweest (naar de schoonfamilie) en het ging heel goed. Volgende week weer... Sinds vorige week ben ik weer aan het werk; valt toch weer even tegen! Gezellig om iedereen weer te zien, maar ik had liever nog een paar maanden extra verlof gehad, het beviel me veel te goed.
Er was een eitje die 17mm bij 13mm was wn opeens was die weer "ingestort" .. de arts zei dat ik niet goed reageerde en schrok er eigenlijk beetje van. Ik moest bloed laten prikken en daar kwam inderdaad uit dat Puregon niks met mijn lichaam deed. Ik vind het ook nog steeds raar dat ze dat niet eerder hebben ontdekt, ze hadden stiekem wel hoop erin. Jaaa wat een ellende he! Er zijn verschillende tranen over mijn wangen gerold .. Ben sinds gister weer begonnen met menopur moet om en om spuiten 75eh, 93eh, 75eh, etc. Dit geeft me Een goed gevoel ook al heb ik wel eens vaker een goed gevoel ergens overgehad en toen zat het ook tegen we zullen zien wat het deze x gaat worden.
Hey meiden daar ben ik weer eens suuuper lang gelelden! Wat een hoop veranderd deze site zeg.. Ik ben op 2 februari bevallen van mn zoontje Kai. Ik zou met 38 weken ingeleid worden ivm zwdiabetes, maar helaas kreeg ik met 33 weken een mega hoge bloeddruk wat uiteindelijk overging naar zwangerschapsvergiftiging. Ik kon niet meer, mm voeten waren zooo opgezet en deed zo veel pijn en ik ging eiwitten lekker uit mn nieren en mm lever functioneerde ook niet meer. Mn vriend wqs toen nog varen. Ik werd opgenomen en gelukkig kon mijn vriend gelijk van boord af komen anders had ie de bevalling gemist... ik ben met 35 weken en paar dagen bevallen. Ze hoefde geen ballonnetje mer te plaatsen voor ontsluitig want bleek van mezelf al 2 cm ontsluitif te hebben. Mn zoontje moest gelijk bij me weg heb hem nog even een kus kunnen geven toen hij naar kinderafdeling moest en hij heeft paar dagen in couveuse gelegen maar t ging allemaal goed en mocht hij lekker naar den warmtebedje en daarna naar een gewoon wiegje met kruikje. Ik heb voor mezelf ook nog 2 weken in t zkh gelegen. Ze kregen mm bloeddruk niet naar beneden en heb nog 2 zakken bloed gekregen ivm hele erge ijzer tekort. Want mn zoontje had okk 2 placentas en heeft dus letterlijk alles van me gepakt haha Op dit moment gaat het goed! Kai groeit als kool en lacht al lekker veel. Ook slapen doet hij goed. 9 uur latste voeding en dan rond 10 uur in zn bed tot volgende morgen uur of 7! Heb ook een inbakerslaapzak waar hij met zn armen omhoog kan liggen. Swaddle up echt n ideaal ding! Kai is ook echt een hele tereden baby zo fijn! Met mij gat het ook veel beter. Nieren en lever funtioneren weerr en mm bloeddruk is weer hrlemaal goed. Zwdiabetes is weg! Heb nog minimale eiwitlek maar over een half jaar pas weer controle! Ben wel heel erg moe maar komt ook door de ms. En heb wel elke dag hulp nodig als mn vriend vaart maar al met al gaat het goed! Zo een heel verhaal haha
Wauw Miesy, wat ingrijpend allemaal, maar wat ontzettend fijn dat alles nu beter gaat met je, en het allerallerbelangrijkste: dat alles zo goed gaat met je kindje! Zo knap van je ook, met alle trubbels die je hebt gehad en een vriend die uit varen moet; lijkt me niet makkelijk als je vent dan zo ver weg zit... Petje af! En hoe is het met de andere meiden? Wil het ondertussen al wat lukken Claudia? En Priscil weer begonnen of nog steeds even rustpauze? Hier nog steeds alles uitstekend!
Jeetje Miesy, wat een heftig verhaal. Fijn dat alles goed is gekomen en dat Kai een tevreden mannetje is. Ook mij lijkt het zwaar als je veel alleen bent. En dan nog je ziekte erbij. Kortjakje, fijn dat alles goed gaat met jou en de kleine Hier gaat alles goed. De kleine man is alweer 8 maanden oud. Kan zitten, kan sinds kort zwaaien (zo leuk) en is een ontzettend vrolijke baby. Claudia, hoe is het nu? Priscilla, nog steeds een pauze of gaan jullie er inmiddels weer voor?
Gefeliciteerd miesy! Wat heftig allemaal, gelukkig gaat het nu goed. Nou ik ben bijna zover dat ik de moed opgeef. Heb er net Een ronde menopur op zitten met je raad het al : OVERSTIMULATIE .. Dus weer aan de provera en overlegd dat we nu voor een hormoonpompje gaan en morgen een afspraak voor verdere overleg, ik had weer moed en zag het positief in totdat ik net de post uit de brievenbus haal.. Sorry mevrouw we zijn genootzaakt je afspraak te verzetten van 19 mei naar 28 juni!!!!!!! Ik vind dit echt belachelijk, voel me net een nummertje. Ik zit nu aan de provera, wat moet ik nu op dag 3? Wel of geen uitgangsecho? En sireus 1.5 maand wachten tot Een afspraak, dan waarschijnlijk dat hormoonpompje nog bestellen , (tussendoor nog op vakantie) ik ben bang dat we dan z'n 2 a 3 maand verder zijn voordat het pompje werkend is. Wat een ellende!! Alles wat tegen kan zitten zit bij mij tegen. het lijkt net of me het niet wordt gegund
Even een update.. ik heb de dag nadat ik de brief in de brievenbus vond het ziekenhuis opgebeld.. ze waren het volkomen met me eens dat ze mij niet netjes behandelde. Ondertussen zit het hormoonpompje al op mijn buik en heb ik as donderdag een echo. Spannend hoe dit gaat verlopen, en of dit werkt!
Ooh claudia ik hoop toch eens op goed nieuws voor je! Heb nog best vaak aan je gedacht toen ik niet op forum zat. Sterkte met alles!
Dankjewel miesy! Ja het valt helaas niet mee.. al 1.5jaar bezig met in totaal 2 eisprongen (waarvan 1 eigenlijk ook nog stiekem was).. Gister eerste echo gehad met het hormoonpompje.. mijn baarmoederslijmvlies was 4mm en de eitjes waren nog klein..één eitje aan de linkerkant was Ietsie groter maar nog klein.