Mijn ongi is weer voorbij.. yeah! Hihi nu cd 6, alleen vandaag en morgen nog clomid. Gelukkig nog altijd niet of nauwelijks bijwerkingen. Donderdag cd 11 voor controle. Spannend!
@Belony lief dat je het vraagt.. ik zit nog steeds op het wachtbankje.. ben bang dat ongesteld ga worden.. Zit nu op 11dpo
@Belony ik weet het niet.. het maakt je zo onzeker en ik als controle freak wil graag wat zekerheid Heb gister hele dag hoofdpijn gehad.. en vandaag met vlagen! Je leest veel dat mensen dit voor hun menstruatie hebben..
IK BEN ZWANGER!!!! Oh jeetje zeg ik geloof het zelf nog niet helemaal!! Heb 2 testen gedaan en beide positief!! Zit nu op 12dpo
@Claudiaaxx JAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD!! Wauw meid wat een GEWELDIG NIEUWS!! Ik ben zo blij voor je. Zo lang gewacht, iedere keer de teleurstelling, maar iedere keer vond ik het zo knap van jou dat je positief en sterk bleef. Oh wat ben ik blij voor je! Hoe voel je je?
Fijn dat je vakantie zo heerlijk was. heeft je goed gedaan . haha wij gaan zaterdag weg.. we gaan weer naar de camping waar ik 3 jaar geleden mn laatste pil in nam. raar om te denken dat we nou al 3 jaar verder zijn. en nog steeds met lege handen staan. maar goed we houden moed. onze tijd komt wel
@Belony @priscil89 dank jullie wel!! Wat een lieve tekst @Belony !! Het is onwerkelijk!! Geloof het gewoon niet. Voel me verder prima hoor!! Alleen word ik nu een beetje geleefd ofzo Hihi! Ik had honger vanmorgen, maar kreeg mijn eten bijna niet weg. En heb al een aantal dagen gevoelige borsten aan de zijkant, maar ik wou dit eerst niet zien als een eventueel symptoon, ook al had ik dit nog nooit eerder gehad. @priscil geniet van je vakantie meid!! Misschien helpt de ontspanning voor jou ook!!
@priscil89 houd moed! Ik ga heel hard duimen dat jij ook snel goed nieuws hebt. Geniet nu eerst lekker van je welverdiende vakantie. @Claudiaaxx in het begin is het ook onwerkelijk. De pijn in mijn borsten begonnen bij mij ook aan de zijkant. Ik heb er nu geen last van. Wel van misselijkheid. Heb je al gebeld met je gyn?
@Belony @Claudiaaxx Gaat goedkomen.. genieten gaan we zeker!! onwerkelijk dat nu zo eindelijk zover is he Claudia! zo fijn!!
@priscil89 ja inderdaad! Heel bijzonder. @Belony jaa net gebeld 22augustus onze eerste echo, spannend!
@Dio1985 Dankjewel!! Op dit topic is iedereen gelukkig wel blij voor mij!! Lastig hoor in een ander topic reageerde ik ook zo enthousiast, dit werd niet zo gewaardeerd, omdat ze al lang bezig waren met een hormoonpompje...
Hebben ze je misschien niet zo lang meegemaakt in dat andere topic? Ik kan alleen maar zeggen WAAAAAHHH WAT GEWELDIG!!! Zo fijn voor je, na al die tegenslagen steeds!! Ik wens je een mooie plakkerd en zometeen een prachtig gezond baby'tje toe.
@Claudiaaxx ik heb uit nieuwsgierigheid even bij dat andere topic gekeken. Ik weet zelf heel goed dat zulk nieuws soms hard binnenkomt als je zelf al heel lang bezig bent en het wil maar niet lukken. Zelf heb ik er ook 2 jaar over gedaan. Maar hoe zij reageert op jou vind ik ook niet leuk. En dan heb ik het over degene die het voor haar opneemt (mes in de rug??? Ben je nou serieus?) Als je al zolang in dit traject zit, leef je tussen hoop en wanhoop. Zij zal ook een gat in de lucht springen wanneer zij zulk goed nieuws krijgt. En terecht. Laat haar woorden geen schaduw werpen op jouw blijdschap hoor. Jouw dag kan niet meer stuk.