@Claudiaaxx ik heb wel eens gelezen dat dat kan, een vroege innesteling. Ik heb geen ervaring met zo'n cb test met indicator, dus ik zou het verder ook niet weten eerlijk gezegd. Wachten op de echo's duurt inderdaad lang. Heel dat zwanger worden en zwanger zijn is een proces van wachten. Je wacht op je eisprong, je wacht op dat wachtbankje, vervolgens wacht je op echo's, je wacht op de eerste 3 maanden, daarna wacht je op allerlei andere dingen en vervolgens wacht je totdat je je kindje eindelijk mag vasthouden, haha. Komt allemaal goed, meis
Daarnaast wist je niet wat je cyclus is toch? Zal dus gokken blijven als je gaat rekenen met een korte of lange cyclus...
Wat vinden jullie van mijn ovutests tot nu toe? http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/20170801_093821-jpg.539417/ Ik heb nog steeds (meer) ovulatiepijn.. dus volgens mij zijn ze giga aan het sprinten om te groeien... ik ga vanmiddag nog een keer testen. Heb ook giga veel vruchtbaarslijm... pff Op dit soort momenten is het echt klote dat mijn vriend vrachtwagenchauffeur is. Geen idee of ie thuis komt vanavond... belde hem net... gelukkig komt ie nog wel in de buurt en ik ben vrij vandaag hihihi... dus straks maar even een tussenstopje maken hahahaha!! Wat erg he... gelukkig kunnen we er samen om lachen hihi
@Belony haha nou inderdaad.. wachten wachten en geduld hebben. Hihi @Dio1985 de keren dat ik een eisprong heb gehad werd ik op dag 11 na de eisprong ongesteld, dus tot zover weet ik het wel! Maar inderdaad afwachten. Ohh je ovulatie testen is inderdaad best duidelijk. Gisteravond was ie lijkt het feller of niet? Haha je vriend moet inderdaad maar even een tussenstop maken. Je hoort ook wel eens dat je nog pijn hebt na je eisprong. Wanneer was je vriend nog meer thuis dan afgelopen tijd? Best lastig als je dat niet kunt plannen zeg. Ik hoop voor je dat je vanavond een knaller hebt en dat je net optijd bent met klussen Meet je ook jou temperatuur?
Hihi ja hoop het ook! Zondag hebben we het nog sochtends en savonds gezellig gehad. Dus vandaag een tussenstop zou goed zijn Ja mijn temp daalt nu.. (zie mijn handtekening voor mn tempkaart)... maar als ie daalt, is ie dan gesprongen of gaat ie dan springen? Ben benieuwd! Spannend!!
@Dio1985 ohhziet er goed uit!! Waarschijnlijk stijgt ie morgen of overmorgen.. Voor je eisprong zakt ie altijd een beetje.. en daarna gaat ie stijgen. Als ie stijgt is je eisprong geweest veel klus plezier vanmiddag
Hihi dank je!! Ik heb een gelukstreffer... m'n vriend komt net thuis whoo hoo!! Haha Gelukkig geen cabine-tussenstop haha
@Dio1985 ziet er goed uit!!! En ook nog net geklust. Ik denk een super timing Ik ben benieuwd of jou temperatuur morgen omhoog gaat!
@Claudiaaxx; helaas! wachten tot de meeting tijdens de echo...... @Dio1985; spannend! ik vind het op de foto wat lastig te zien. De controle streep moet duidelijker zijn dan de test streep (zeggen ze. maar ik ken ook mensen bij wie dat niet zo was, en wel gewoon zwanger zijn ) volgens mij was de laatste dat zo te zien wel. Nu weer op de wachtbank Succes!! we duimen mee!! Hier alweer op de helft van de wachtweken. Vandaag bloed geprikt voor progesteron (eisprong) maar ik verwacht daar geen bijzonderheden uit. Ik merk toch wel dat ik het langzaamaan weer wat spannend begin te vinden. en ik was vergeten hoe gruwelijk lang dit ook alweer duurde. en @Claudiaaxx hoe nog langer het leek voor je 8 en 12 weken echo kreeg. hahaha was ik alweer helemaal vergeten.
Ja is altijd wat lastig te zien op fotos.. beide strepen zijn minimaal gelijk aan elkaar. Heb gister 2x getest en vandaag 2x.. dan zie je duidelijk verschil met de tests van vd week. Ik heb er alle vertrouwen in dat dat m'n ei was. Mijn temp is ook gezakt (hopelijk gaat ie nu stijgen.. gister en vandaag op 36.4 gezeten) en heb echt ovulatiepijn gehad. Poeh! Tis en blijft afwachten..
Morning! Hier wat frustratie... mijn temperatuur stijgt maar niet!! (Zie handtekening) Terwijl de daling, de tests, vruchtbaar slijm en het gevoel juist een ovulatie aangeven (gaven). En nu stijgt mijn temp dus niet en mijn tests blijven positief!! Grrrr... De test van vanmorgen lijkt weer meer te knallendan die van gister en eergister. Tjee... echt irritant!! Zal straks kijken of foto maken lukt...
Ja.. of ik was te snel tevreden met de verkleurende strepen? Naja.. aan de andere kant moet ik niet zeuren! Er is/komt tenminste een eisprong. Dat is voorheen wel is anders geweest. Gelukkig gisteravond nog gezellig gemaakt... dus op zich kansen wel benut, mocht m'n vriend niet thuis komen vanavond.. (vrachtwagenchauffeur).