Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonne

nonne Lid

24 aug 2015
    56
    0
    6
    Groningen
    Ik zal als ik jou was vragen in het ziekenhuis om echo's om te zien of er een eitje groeit. Ze kunnen wel zeggen het is te belastend voor een vrouw, maar zo in de onzekerheid zitten is dan niet belastend. Dat lijkt me nog veel erger, want je bent aan het gissen groeit er wel wat van de clomid en zal het eitje überhaupt wel springen.

2. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik denk dat als je je ongi op gaat wekken dat de eitjes geremd worden in hun groei/sprong... maar dat weet ik natuurlijk ook niet.
    Ik krijg elke nieuwe cyclus echo's zoals ze zeggen...
    Ben benieuwd donderdag

3. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw super zeg! Hopelijk groeit die van 11mm ook gewoon verder.. Ben benieuwd morgen :D

4. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw Nonne je bent al 7 weken.
    Hoe gaat het met je?
    Wanneer had je je echo?

5. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Help: Als je geen vertrouwen heb in 150 mg zou ik dat sowieso bespreken, misschien dat ze uit kunnen leggen waarom je dat dan juist wel of niet nog moet proberen. Verder zou ik echo's eisen. Gewoon aangeven dat je wilt weten hoe het zit en dat het voor jou belastender is om niet te weten hoe het zit dan op en neer te moeten naar het ziekenhuis.
    Hoe het zit met eventuele eitjes en menstruatie weet ik ook niet, dat zou ik ook op mn lijstje met vragen zetten als ik jou was!!

@kortjakje: Eitje van 15,5mm klinkt goed! Heb eens horen zeggen dat ze verder groeien als ze geoter zijn dan 14mm. Wel fijn dat je zo snel alweer terug mag!

6. nonne

nonne Lid

24 aug 2015
    56
    0
    6
    Groningen
    Ja gaat snel he:). Het gaat op zich aardig goed, de kwaaltjes vallen me nog mee. Wel vaak erg moe, en misselijk maar als ik dan even wat ga eten dan is het zo weer weg. Kan geen vlees meer bakken en prullenbakken meer legen zo'n vieze geur haha, dus dat is nu manlief zijn taak.

We hebben toen gelijk 17-9 een echo gehad, heel weinig nog te zien was toen ook 4 weken, 1-10 een echo gehad hier was wel al een dooierzak op te zien, maar nog geen kloppend hartje, komende vrijdag weer een echo hopelijk klopt dan het hartje.
    Afgelopen weekend hebben we het de ouders en broer/schoonzus/zus/zwager verteld, die waren allemaal erg blij.

Hoe gaat het met jou? Je NOD is zo in aantocht toch? Voel je al iets?

7. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Alie succes morgen in het ziekenhuis! Hoop dat er goed nieuws uit komt.

Koekje kan je het wachten nog een beetje volhouden? Vind het zo spannend voor je!

Ik ben best wel benieuwd morgenochtend. Mijn gevoel zegt zelf van niet waarom weet ik niet. Hoop maar dat mijn gevoel niet klopt.

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Mijn lf is korter als gedacht.
    Ik heb helaas vanavond mijn eerste bruin gespot en straks beetje rood.
    Ik mag dus door naar de volgende ronde.
    Had toch wel wat hoop.
    Ik ga er vanuit dat er niet alsnog 1 zich heeft ingenesteld... zou dat kunnen? Morgen even het zh bellen

9. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    :( pfff

10. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    We gaan weer gewoon verder... wel even een baal momentje hoor maar ik kon alweer snel vooruit kijken. ;)

11. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ahhhh wat vervelend! Had het je zo gegund. :(

12. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Dat is wel heel erg balen koekie!! :( Had het heel erg gehoopt. Innesteling kan natuurlijk wel, maar dan mag het écht maar heel weinig bloedverlies zijn...
    Hier nog steeds op het wachtbankje... dag 15 van LF van 17 :)

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Fijn dat je het verder toch al meteen weer zit zitten!
    Even een dipje en dan weer verder, succes meid!

14. Alie89

Alie89 Lid

28 jul 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Balen Koekie!! Vol goede moed op naar de volgende ronde dus!

Ik ben vanochtend voor de tweede echo geweest (CD 13). Er zat 1 eitje van 15 mm en deze willen ze in de gaten houden. Had ook nog 2 van +/- 11 mm, alleen deze waren te klein gaf ze aan.

Ik moet dinsdag terugkomen om te kijken of die van 15 mm verder is gegroeid. Ik zit dan op CD 18. Is dat niet al redelijk ver?

15. Alie89

Alie89 Lid

28 jul 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Manutje, hoe lijkt het bij jou? Ben je al naar het ziekenhuis geweest?

16. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Dankjewel lieve meiden.
    zaterdag weer beginnen met de Clomid en vrijdag op dag 9 terug.

Super Alie :D Nee hoor... kan alle kanten op hoor. Hopelijk is het dan al gesprongen bij jou

17. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Hoi hoi

Mag ik me ook melden? Ik gebruik clomid 50 op dag 3.5.7 omdat ik er erg heftig op reageer. Ook spuiten ik pregnyl rond dag 10. Want dan zijn mn eiblaasjes al groot genoeg..
    Ik zit nu op cd 6

18. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Noord Brabant
    Bij mij heeft de clomid 50 teveel gedaan. Heb 5 follikels, 1 van 20 mm, 1 van 18 mm, 1 van 17mm en 2 van 10 mm. De grootste 3 zijn wel een risico en was dus medisch gezien ook afgeraden om door te gaan deze ronde. Zelf hadden we dat ook al afgesproken dat als we er meer aan 2 hebben we die maand niet verder gaan.

Wacht nu tot 26 oktober of er vanzelf een cyclus doorbreekt waardoor we dus ook gelijk weten of ze wel gesprongen zijn. Dan beginnen we met clomid 25. Als de cyclus niet door komt dan wekken we die weet eerst op.

19. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Wauw dat die Clomid zo tekeer gaat bij jou manutje! Hopelijk gaat het de volgende ronde dan precies goed.

Zo te horen gaan we echt gelijk op Alie ;) Gister dus weer in het ziekenhuis geweest, maar ik had nu een assistente die een stuk minder optimistisch en communicatief was. Mijn ei van 15,5 was niet verder gegroeid dan 16,5, die van 11 is überhaupt niet ter sprake gekomen, en ook het bms was veeeel te dun, dus ik moet morgen wéér naar het ziekenhuis toe. Fijn dat ze het zo in de gaten willen houden, maar drie keer in de week wordt me wel wat veel icm een voltijdbaan (het is ook nooit goed met het aantal echo's ;)).

20. Emma88

Emma88 Lid

8 okt 2015
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik meng me graag in jullie forumgesprek.

Wij proberen gedurende 1,5 jaar om zwanger te worden. Door mijn onregelmatige cyclus zijn wij in augustus naar de huisarts gegaan en direct doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar werd al vrij snel de diagnose PCOS gesteld. Ik mocht toen direct beginnen met provera en clomid 50mg. Inmiddels zit ik op CD 7 en neem vanavond mijn laatste clomid-tabletje. Aankomende maandag moet ik naar het ziekenhuis voor mijn eerste echo (CD 11). Hopelijk is er dan een eitje te zien!

Tot nu toe heb ik weinig last van bijwerkingen. Wanneer begonnen bij jullie de eerste bijwerkingen?

En wanneer stopte jullie menstruatie. Ik zit nu op CD7 en ben nog steeds opgesteld. Is dat normaal?

Deel Deze Pagina