Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Tot nu toe wacht ik echt... :thumup:

Claudiaaxx vindt dit leuk.
  2. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Ohjee... denk toch dat ik voor de bijl ga en morgenochtend ga testen... pfff :eek::eek:

3. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43

Haha! Heel herkenbaar hoor.. het kriebelt zo he. alleen ik durfde toen op 11dpo niet omdat ik bang was dat het toch niets was en dan teleurgesteld zou zijn. Mijn moeder en zus zeiden probeer gewoon eens een keer, Hihi! 12dpo kon ik het niet laten omdat ik normaal gesproken op 11dpo ongesteld word.

Ben heel benieuwd hoor!

Hoe gaat het met @Belony ?

Dio1985 vindt dit leuk.
  4. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Helaas wit... nu echt wachten tot zaterdag.

5. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Oh shit @Dio1985 dat is altijd even balen he.. jouw temperatuur is wel goed bezig!

6. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Ach nee @Dio1985, maar het kan nog steeds hè. Ik blijf duimen voor je.

@Claudiaaxx met mij gaat het prima. Mijn misselijkheid is echt zo goed als weg. Ben wel erg moe en futloos. Hoe is het verder met jou? Nog 2 dagen en dan je echo. Wat spannend. Ben je zenuwachtig?

Dio1985 vindt dit leuk.
  7. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    @Belony wat fijn dat de misselijkheid weg is. Kan je er al een beetje van genieten?

Jaa ik ben zenuwachtig! Heb weinig symptonen, alleen vaak honger, een iets opgezette buik (Maja ik (vr)eet ook meer) En in sommige dingen geen zin bijv. Brood. Ik ben ook lid van het groepje die uitgerekend zijn in april 2018, en daar had vanmorgen iemand een echo en die had een leeg vruchtzakje, eigenlijk niet goed als ik zulke dingen lees, maak me gelijk druk.

8. ManSte

ManSte Niet meer actief

Dio1985 vindt dit leuk.
  9. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43

Waaahh een kloppend hartje gezien!!! Yjeeeeh

ButterflyPassion, BB83, ManSte en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Claudiaaxx WOOHOO gefeliciteerd!!!!! :D. Zeiden ze ook hoe ver je ongeveer bent? Omdat je zelf een beetje twijfelde.

11. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43

Nou nee ze dacht rond de 7weken, maar dat was nu niet echt belangrijk zei ze! Mijn baarmoeder, het vruchtje en het hartje zagen er prima uit.
    Misschien had het er ook mee te maken dat we een verloskundige in opleiding hadden, maar ze zei meerdere x dat het goed en mooi eruit zag.

As dinsdag heb ik nog afspraak staan bij het ziekenhuis, misschien kijken hun hier wel na! Maar voor nu echt opgelucht en een kloppend hartje!!

Dio1985 vindt dit leuk.
  12. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Claudiaaxx die ervaring heb ik in ieder geval wel in het ziekenhuis. De echo geeft in mijn ziekenhuis meteen ook de termijn aan als ze het opmeten. Wat fijn dat je zo kort op elkaar 2 keer mag kijken :)
    Ik moet nog geduld hebben tot volgende week vrijdag.

13. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Okee! Ja dat lijkt me ook fijn, maar dit is al heel wat!! Ik was erg zenuwachtig voor vandaag!
    Ja het ziekenhuis weet niet dat ik al bij de verloskundige ben geweest.. Ik had mijn verhaal uitgelegd bij de verloskundige dat ik ze zo onpersoonlijk vind in het ziekenhuis, daarom mocht ik al eerder bij de verloskundige komen.

14. ManSte

ManSte Niet meer actief

@Claudiaaxx; Woop Woop! Super!! Nu op naar de 12 weken echo.

Bij mij hebben ze bij de eerste afspraak in het zhk ook het vruchtje opgemeten.

Hier zitten we weer op dag 10. Begin van het weekend weer met de ovulatietesten. Vind dat toch wel fijn. Ik dacht dat dat ongeveer dag 17 was ofzo. Maar we zullen t zien.

15. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    @ManSte Jaa jeetje wat was ik opgelucht toen ik het hartje zag knipperen .. had echt een beetje last van de spanning.
    Dinsdag is ook wel weer spannend hoor, maar dat zou bij elke echo wel zo zijn.

Okee hopelijk groeit er een mooi ei en volgende week een eisprong! Jij staat niet onder controle van ziekenhuis he? Aan de ene kant natuurlijk veel beter, maar ben je aan de andere kant niet benieuwd hoever je ongeveer bent in je cyclus?

ManSte vindt dit leuk.
  16. ManSte

ManSte Niet meer actief

@Claudiaaxx; Bij mij bleef die spanning wel. Bij de 12 weken echo, maar ook vooral bij de 20 weken echo. En eigenlijk wel tot ons manneke werd geboren. Omdat we toch "moeilijker" zwanger waren geworden kon ik op de een of andere manier niet helemaal geloven dat de zwangerschap dan wel goed zou gaan. Achteraf heb ik me natuurlijk druk gemaakt om niks. Maar ja, hormonen he?

nee, ik sta niet meer onder controle bij het ziekenhuis. En nu vind ik dat heel prettig. (vorige keer vond ik het wel moeilijker) Maar ja, ik ben natuurlijk al een keer op deze manier zwanger geworden. Dus het gehele traject is nu gewoon echt stukken makkelijk, omdat je het allemaal al een keer hebt meegemaakt. Ik gebruik nu wel ovulatie testen, dus die zouden mooi een eisprong aan moeten geven. En verder klussen mijn man en ik twee weken lang gewoon om de dag. Dan zou het gewoon een keer raak moeten zijn. haha :rolleyes:

17. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    @ManSte haha ja inderdaad als jullie om de dag klussen en een positieve ovulatietest dan moet het vast een keer goed komen!

Ja klopt, ik heb er ook beetje last van! Al zolang bezig zijn met zwanger worden en nu is het zover en dan bang zijn dat er als nog van alles mis gaat. Maja dat hoort er inderdaad vast een beetje bij.

18. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
  19. Claudiaaxx

Claudiaaxx Bekend lid

30 aug 2014
    810
    173
    43
    Ohh ik zie jou temperatuur kaartje.. jammer :(

20. Dio1985

Dio1985 Niet meer actief

Ja balen he... ging best lang goed :p maar ja.. helaas toch niet. Op naar ronde 3 met clomid... laat die rode duivels maar komen!!!

Deel Deze Pagina