@Dio1985 fijn dat je er weer bent. Wat ontzettend k*t dat je dit hebt moeten meemaken. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat je snel goed nieuws hebt. Knuffel.
Zelf gebeld voor een second opinion. Had wel een verwijzigingen van mijn huisarts nodig toen ik op intake ging. Ik begrijp heel goed dat wachten echt zwaar k*t voelt. Ik had dat destijds ook. Ik heb het daar erg moeilijk mee gehad. Maar zoals jij zegt: zo doorgaan was geen optie. Dat lijkt me echt heel moeilijk om die vraag van je zoontje te moeten krijgen. Ik heb hetgeen plekje kunnen geven doordat er een oorzaak voor mijn miskramen werd gevonden. Het lag ergens aan en het was ook nog eens te verhelpen. Dat gaf me hoop en toen ik goed zwanger bleek kon ik de miskramen gemakkelijker een plekje geven. Ik hoop dat jij niet lang hoeft te wachten en dat je snel goed zwanger bent. Is ervan warm eer bekend over je onderzoeken? Wanneer ze starten?
Hoi meiden, Op dit moment zit ik in ronde 7 met Clomid. Sinds ik hiermee ben begonnen heb ik elke maand precies een week na mijn eisprong bruinverlies, dit word erger en dan weer precies een week later start mijn menstruatie. Het bruinverlies blijft tot aan mijn menstruatie. Hebben jullie dit ook? Ik had er laatst met mijn gyn over maar die reageerde daar eigenlijk niet echt op, dus ga er vanuit dat het niet een enorm probleem is. Maar toch blijft het wel steeds door mijn hoofd spoken.. Onzeker pff
@Dio1985; hee meis! Wat fijn om weer wat van je te horen! Jep een miskraam komt helaas heel vaak voor, en er wordt ook maar weinig over gesproken. Wat leuk dat je gaat trouwen! alvast gefeliciteerd! tja. wat je moet doen is natuurlijk een eigen keuze. Nu zou ik kunnen zeggen dat ik wel een paar dagen zou kunnen wachten. Om dan niet ongesteld te zijn, maar voor mijn eerste kindje wilde ik niets liever, en iedere dag wachten was te lang. Dus het is echt heel persoonlijk. Doen wat goed voelt! @Bobbi28; Pff wat heftig hoor! Ik snap best dat je daar echt down van wordt! Lijkt me ook echt lastig dat het de onderzoeken zo lang duren. Maar ik snap ook echt heel goed dat je de oorzaak wil weten! Hier weer ongesteld geworden. Natuurlijk baal ik er weer van. Ik baalde er ontzettend van. Maar dan kijk ik naar mijn lieve mannetje en dan maakt het allemaal een stuk minder uit. Gewoon weer opnieuw proberen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik ben nu al bijna klaar met de Clomid voor ronde 4.
hoi hoi! ik heb wel dat de tijd tussen mijn eisprong en de dag dat ik ongesteld met moet worden minder is dan 14 dagen. De laatste rondes begint op dag 11 - 12 wat roze afscheiding, maar zet dan toch wel redelijk snel door. Een week.. lijkt me eigenlijk wel lang... Had je dit voordat je aan Clomid begon ook al in je eigen cyclus?
@ManSte echt knap en goed hoe je er in staat. Mag je best trots op zijn. Ik heb besloten vanavond te starten met provera. Als het dan volgens het boekje gaat dan wordt ik pas volgende week weekend of iets erna ongesteld. Kan niet meer wachten met starten hihi.
Fijn @Dio1985 en dan hopelijk wat meer geluk!! @ManSte toch weer niet dus .. Nou gelukkig sta je er een beetje positief in, dat is soms moeilijk maar over het algemeen wordt het er wel makkelijker van
@Claudiaaxx lief dat je het vraagt. Ik voel me nog steeds kiplekker. Dit trimester is zo fijn. Ik voel de kleine sinds een week echt heel goed! Zo bijzonder weer om dat te mogen voelen. Volgende week maandag de erkenning en volgende week woensdag de 20 weken echo. Hoe gaat het met jou? Wanneer heb jij je 20 weken echo?
Fijn @Belony dat je jou zo goed voelt! En dat lijkt me bijzonder en heel fijn om de kleine te voelen. Ik dacht dat ik hem gister ook voelde, het waren een soort van plopjes/zenuwtrekkingen Wat is een erkenning als ik vragen mag? Na het gemeentehuis? Of heb ik het helemaal mis Spannend de 20 weken echo. Hier gaat het ook prima, nog altijd weinig klachten, ik heb niets te klagen wel ben ik s avonds wat eerder moe. De 20 weken echo heb ik 7 november!
@Claudiaaxx het begint met plopjes en daarna voel je echt schopjes. Erkenning doe je inderdaad in het gemeentehuis. De papa erkent dan dat het zijn kind is. Dat kan ook bij de geboorte, maar het kan ook dus eerder. Erkenning van het ongeboren vrucht noemen ze dat. De vermoeidheid 's avonds is herkenbaar. Jij moet nog eventjes geduld hebben dus.
Okee! Ben benieuwd wanneer ik de schopjes ga voelen Ah ja, daar had de verloskundige het van ons ook over, dat we dat moesten doen maar wist niet precies dat dat “erkenning” heet. Moeten wij ook nog doen Ohja dus toch wel? Ben soms blij dat ik in bedje lig s avonds Hihi.
jeetje dames alweer de 20 weken echo! wat gaat het alweer snel! Ik hoop dat jullie allebei goede resultaten hebben. Geniet ervan
Vanmorgen de 20 weken echo gehad en de kleine is goedgekeurd. En hij is nog steeds een hij Placenta ligt wel over mijn baarmoedermond. Hopelijk gaat hij nog verschuiven met het groeien van mijn baarmoeder.
Dank je. Ja, heel spannend. Dat hij voor mijn uitgang zit. Als hij daar blijft zitten dan kan ik niet op de natuurlijke manier bevallen.