Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw dat is tegenstrijdig inderdaad maar de arts zal het wel weten... geen idee hoor.
    22 is echt heel groot op dag 11... :D

Help jemig 3 tabletten... pff... hihi. Sterkte. Ik vind 1 al gedsie.

Hier hebben vrienden van ons een zwangerschap aangekondigd gister. Hun 3e kindje. Super leuk! Maar ook wel even een jammer momentje :)

2. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik vind het ook heel gezellig om hier een beetje met iedereen te kletsen en ervaringen uit te wisselen. Juist het idee dat we allemaal hetzelfde beleven en in verschillende vormen dezelfde fases doorlopen maakt het zo leuk vind ik. :)

@Help vervelend voor je dat het allemaal zo stroef gaat bij het ziekenhuis. Je kunt elkaar helaas zo weinig helpen maar ik hoop dat je gauw weer een wat positiever gevoel krijgt!

@Emma wat fijn voor je dat ze al zo'n groot ei bij je hebben gespot! Meestal springen ze als ze zo'n 20 à 24 mm zijn, dus 22 is een mooie score!
    Samenlevingstest heb ik nog niet meegemaakt. De gyn zei bij de eerste afspraak wel dat ze willen checken dat in elk geval bij mijn vriend alles in orde is, maar ondertussen heeft hij nog niet hoeven langskomen. Hopen dat alles ok is bij hem en het gewoon in één keer raak is ;) We gingen in elk geval een 'super vruchtbaar' weekend in zoals de assistente dat zei vrijdag, en het voelde ook echt of er binnenin iets op knappen stond: het deed best veel pijn als ik te snel opstond of moest niezen! Heb vandaag weer een beetje bewegingsvrijheid herwonnen ;)

3. Emma88

Emma88 Lid

8 okt 2015
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    @koekie2: Vervelende situatie is dat als andere mensen wel zwanger worden. Je bent blij voor hun, maar toch ook teleurgesteld omdat het bij jezelf niet lukt.

Hebben jullie ook altijd het gevoel dat de hele wereld zwanger is/wordt en jijzelf niet?! Ik ben echt zo gefocust op zwangere vrouwen. Naar mijn gevoel zie ik ze overal lopen.

@kortjakje: Spannend hoor! Wanneer moet je weer naar de gyn? of is het nu eerst afwachten?

4. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Emma88: dat gevoel heb ik zeker vaak de laatste tijd. Durf soms ook FB niet meer open te slaan. Want alleen maar baby aankondigingen, geboortes etc grrrr

Wel lastige situatie voor je, ik hoor idd ook altijd dat ze tussen 22 en 24 mm springen. Maar hoorde laatst ook iemand met een 'xl' ei van 33mm :)

5. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Emma: 22 mm is groot voor dag 11. Maar wel fijn dat het goed werkt! Nu hopen dat ie (snel) springt. Ze kunnen springen vanaf 20mm is mij verteld, maar heb ook al wel mensen gesproken bij wie het eitje niet vanzelf sprong en die kregen dan pregnyl om hem te laten springen.
    Om de dag gemeenschap hebben zou genoeg moeten zijn, dus als je gisteren wel gemeenschap hebt gehad en je zou vandaag niet doen en morgen weer wel dan zit je ook nog goed. Maar snap dat je dan wel bang bent dat je je kans mist.

@koekie: Snap het wel, aan de ene kant blij voor je vrienden, aan de andere kant balen voor jezelf omdat je ook zo graag wilt. Hier weten het de vrienden die het dichts bij me staan dus zij houden er wel rekening mee denk ik :)

@ kortjakje: Hopen op goed nieuws over 2 weken :)

Ik heb ook heel erg het gevoel dat iedereen zwanger is. Op facebook komt er ook zoveel voorbij wat dat betreft, zoals Help zegt... pffff... vind het maar lastig. Sommigen hebben pas net hun eerste en zijn nu alweer zwanger van hun tweede (of derde) alsof het niks is...
    Komt ook wel omdat we in die leeftijdscategorie vallen...

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooow Help ik snap je gevoel! Ik baalde er ook zo erg van! :( Is het niet een overweging om van ziekenhuis te wisselen? Of gaat dat niet bij jou in de buurt? Ik duim iig dat de 150 zijn werk gaat doen meissie!

Eeh Koekie, je kan idd op een gegeven moment 'resistent' worden voor Clomid. Daarom mag je het volgens mij maar 6-12 maanden gebruiken.

MissDonna...fijn dat het met om de dag slikken wel goed te controleren is! 2 klinkt best prima toch?

Oef Emma lastige keus! heb je het ziekenhuis al gebeld? wellicht kunnen ze met je meedenken?

Hier goed nieuws! Mijn progesteronwaarden was......191! Tadaaaa! :D en dat terwijl hij de laatste keer 2.3 was ;) Beide eitjes zijn gesprongen. Ik heb uiteindelijk dus twee echo's gehad i.v.m de aanhoudende pijn. Mijn ene ei was 28mm de dag voor ovulatie en de ander 23mm geloof ik ;) die van 28 (zat rechts) gaf mij dus veel pijn. Maar achteraf ben ik stiekem blij met die pijn omdat ik daardoor nu wel echo's heb gehad.
    NOD is nu 18 okt als ik uitga van een lf van 14 dagen.

7. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw super samsie. Was je vriend op tijd terug zodat jullie het nog gezellig hebben kunnen maken?
    Of heeft ie dat niet meer gered?

8. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Eeeh nee dat niet! Ei is op cd 17 gesprongen en ml was pas op cd 22 thuis ;) maar we hebben het op de woensdag (cd13) nog wel heel gezellig gemaakt dus het is ook zeker niet uitgesloten ;) Durf er alleen niet op te hopen!

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ohhh dan heb je zeker wel kans hoor samsie, super spannend! Ga duimen voor je!

10. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Oooh dan heb je echt nog wel kans hoor.... spannend :D

11. Alie89

Alie89 Lid

28 jul 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ben vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest. Had nu een ei van 21mm en eentje van 16mm. Ze verwacht dat ze één dezer dagen springen, dus om de dag 'klussen' is het advies.

Het is inderdaad raar dat er bij sommige ziekenhuizen geen echo's gemaakt worden om het proces te volgen.. Het is juist goed om te weten dat het aanslaat en hoeveel eitjes er zitten, toch?

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Jeej super zeg!
    Have fun deze dagen :D

13. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Goed nieuws Alie! Veel klus fun! :D

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja dat lijkt mij ook alie maar kreeg ze helaas niet overtuigd.

Maar bij jou mooi nieuws! Veel klus plezier!

15. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha dat kan ook alleen maar op een zwangerschapsforum, dat je elkaar een plezierige vrijpartij toewenst! :D

Enjoy!

16. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Haha ja echt he... vind het wel grappig.
    Normaal hoef je niet te weten hoe en wat en denk je echt van uh ja en nu zijn we allemaal blij voor de ander dat ze aan de bak moeten :D:p

17. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Goed nieuws! En ook namens mij veel klus plezier :D

18. Alie89

Alie89 Lid

28 jul 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hahaha bedankt allemaal! Maandag heb ik een echo om te kijken of de eitjes gesprongen zijn. Ik houd jullie op de hoogte!

19. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Samsie: Kans lijkt mij niet enorm groot, maar kans ik zeker wel aanwezig!

@alie: Goed nieuws! Je weet wat je te doen staat :p Heel veel plezier!

Dat is het leuke aan het forum! Dat je over de 'normaal gesproken' toch iets of wat genante onderwerpen zo heerlijk kunt kletsen :D

20. Emma88

Emma88 Lid

8 okt 2015
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    @alie: Super nieuws!

Ik ben vanmorgen weer naar de gyn geweest voor een tweede echo. Mijn eitje zat er nog steeds, is nu 24 mm (CD 13) en springt waarschijnlijk vandaag of morgen. Verder zag alles er goed uit.

Gyn heeft ook een samenlevingstest gedaan. Test was helaas negatief. Hij heeft alleen dode zaadcellen kunnen vinden (en 1 half bewegende zaadcel). Wel vreemd, aangezien mijn zuurgraad wel goed was en het zaad van mijn vriend ook. Ik moet nu vrijdag weer komen voor een tweede samenlevingstest.

Nu mogen wij vanavond weer geen gemeenschap hebben en dan morgenavond wel weer. Vind dit zelf nog steeds raar, maar gyn zegt dat om de dag voldoende is.

Deel Deze Pagina