Dankjewel voor het duimen haha. Stiekem hoop ik er ook hoop op, maar ga er niet vanuit. ( als het maar geen 5ling is ) DUNA succes morgen, hoop dat je mooie ei(tjes) hebt.
Spannend manutje! Inderdaad hopen dat het geen 5-ling is dan! Thanks allen, ben heel benieuwd Laat straks wel wat weten
Wow spannend manutje! Zal wel super zijn als je zwanger bent. 5-ling is idd niet te hopen! Dat zal wel erg heftig zijn. Succes Duna!
Oeh spannend Manutje! Maar inderdaad toch liever geen vijfling! Dat lijkt me meer babygeluk dan de meeste mensen aan kunnen... Bij zo'n grote meerling moet ik ook altijd aan Apu van de Simpsons denken... Dus: mochten het er vijf zijn, kun je er altijd nog mee op tournee of zo. En Duna, hoe is het gegaan vandaag? Mooie eieren gespot? Vandaag met het ziekenhuis gebeld voor bloeduitslag, en ik had volgens hen een torenhoge progesteronwaarde (128, voor wie er meer verstand van heeft dan ik) dus ik heb in elk geval een eisprong gehad. Had 'm ook wel gevoeld, maar toch altijd fijn om bevestigd te krijgen.
Spannend Manutje.. Zou wel super zijn als je wel zwanger bent! Ik ben vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest. Mijn twee eitjes waren weg. Er was wel vocht de zien op de echo. Ze gaf aan dat de eisprong de oorzaak daarvan is. Ik zit nu ook officieel op het wachtbankje... Mocht ik over twee weken ongesteld worden, dan mag ik beginnen aan de 2e ronde Clomid. Mag zelf bellen als ik weer een echo zou willen.
Wat fijn meiden, goede berichten!! @hier: gister klote dag gehad Nog steeds geen menstruatie te bekennen na opwerk kuur, dus geduld wordt flink op de proef gesteld.
@kortjakje: Fijn dat je progesteronwaarde goed was! Is inderdaad erg fijn dat het bevestigd wordt Spannend Alie!! @Help: Is echt balen Wanneer kun je het zh bellen om te kijken hoe het zit als je dan nog niet ongesteld bent geworden? @hier: Had het niet verwacht en de arts ook niet zei ze, maar heb warempel nu al (dag 11) een goed ei! Eentje van 15 mm en ze verwachten dat ie binnen nu en 3 dagen springt... Komende 3 rondes (hopen dat ik ze niet nodig heb) zelf proberen zonder echo's
Ik hoop ook niet dat het gelijk een 5-ling word voor je Manutje je bent wel gelijk klaar dan denk ik maar zal ook erg zwaar zijn ik hoop voor jullie dat je een mooi bevrucht eitje hebt en jullie een mooi wondertje krijgen over 9 maand
Wauw Duna mooi zeg. Dat is goed nieuws. Manutje een vijfling zou erg heftig zijn hoor... hihi. Help, ooh shit zeg. Ik hoop dat je snel je ongi krijgt. Alie, Spannend zeg. Hopelijk geen ongi over 2 weken. Hier, Ik mag morgen weer voor een echo. Ben benieuwd.
Wat een goede berichten allemaal meiden!! @Help85: Hopelijk zet je menstruatie snel door! Dat wachten steeds is echt verschrikkelijk! Ik zit vandaag op de 5e dag na mijn eisprong. Gisteren steeds steken in mijn onderbuik aan de rechterkant. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn? Ik heb wel gelezen dat sommige meiden hier last van hebben rondom hun innesteling. 4e dag na eisprong lijkt mij echter wel wat vroeg voor een innesteling. Waarschijnlijk voel ik weer allerlei dingen en is het uiteindelijk weer niets.
Ja, ik heb ook nog zo'n vijf, zes dagen na mijn eisprong last gehad van zeurderige pijn/steken op eierstokhoogte, zowel links als rechts. Ook geen idee waar mijn lichaam toen mee bezig was; heb het wel proberen te googelen maar niks gevonden. Lijkt mij ook veel te vroeg om zwangerschapstrubbel te zijn dus het zal wel niks zijn, was mijn gedachte.
Thanx lieve meiden. Hier ben ik dan Pijn, kan zijn van het vocht wat er nog een beetje zit geloof ik. Een innesteling kan plaats vinden tussen 6-12 dagen dus idd kan dat het niet zijn. Nou.. ik ben geweest. Vrijdag had ik 2 follikels van beide 10mm en was het even afwachten of er iets zou doorgroeien. En ja hoor. Beide follikels zijn gegroeid. De 1 is nu 16mm en de ander is 20mm. Donderdag mag ik weer terug en dan even kijken hoe groot ze dan zijn en dan zal ik waarschijnlijk weer ovitrelle moeten spuiten dus nu komt het weer allemaal wat dichterbij
Heel stom, maar ik wist echt niet wanneer de innesteling was (ook vooral te lui om het op te zoeken). Maar in ieder geval weer wat geleerd hier Fijn koekie dat je eitjes goed gegroeid zijn! Ik heb waarschijnlijk ook do of vrij mn eisprong dus lopen we weer lekker gelijk Gaat weer spannend worden!
ow cool wat gaaf haha.. vind ik toch wel wat hebben zo samen. Dus jij mag ook flink aan de klus. Hier moet ik de mijne even mededelen nog dat we vanavond er tegenaan moeten en ook donderdag en zaterdag just for sure... Thanx Help hoe gaat het met jou? Al wat rood gespot?
Ik ben ook sinds kort begonnen met Clomid 50. dag 3t/m 7 moet ik ze slikken en op de 12e dag echo. De 26e terug komen voor de echo. Veder helemaal geen bijwerkingen, soms af en toe even heel erg warm.