Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Spannend Miesy.
    Hopelijk een mooi eitje te zien

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel Koekie.
    Als er dan een eitje te zien is, moet ik helaas deze ronde overslaan.. vriend vaart en hij is niet thuis aankomende weken. Maar dan weet ik in ieder geval of het goed zn werk doet.

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Miesy: welkom! Succes deze rknde

@koekie: nog niets gespot helaas... Geduld wordt aardig op de proef gesteld. Als het er zaterdag nog niet is eerst testje doen en dan maandag zkh bellen

4. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Welkom Miesy wel balen dat jullie deze ronde dan moeten overslaan maar dan heb je wel die duidelijkheid ja voor de volgende ronde ik duim voor je dat deze gelijk goed aanslaat scheelt een hoop stress om de juiste medicatie en sterkte te vinden.

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel wens, lief van je!

6. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Zo had even wat bij te lezen haha.
    Hier is het toch een menstruatie denk ik, maandag toch weer roze en vandaag ook en wat meer met een beetje rood. Vandaag voor de zekerheid gebeld met het ziekenhuis en ze wilde me donderdag dan toch even zien om te kijken hoe het eruit ziet en of ik dan al aan de clomid 25 mag starten.

@koekie, wat mooi zeg 2 eitjes, duimen draaien ook voor jou Door tot donderdag. Hoop dat ze dan beide op knallen staan :D

@Help, wat ontzettend balen als je er zolang op moet wachten. Hoeveel dagen na de Provera zit je nu?

Uhmmmm voor de rest ben ik even de namen kwijt..... sorry! :)
    Maar welkom nieuwe, en succes voor degene die deze week nog meer op controle moeten of al zitten te wachten op het randje van de bank ;)

7. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ik zit nu 5 dagen erna. De vorige keer werd ik al oo dag 3 ongesteld, maar zal wel luxe positie zijn geweest :)

8. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Wat ontzettend balen zeg!! Hoop dat het gauw doorbreekt dan dat je weer verder kan!! Dit is ook erg vervelend natuurlijk en schiet niet op dikke knuffel

9. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Noord Brabant
    Had ik ook inderdaad binnen 3 dagen. Zou het misschien kunnen dat het te kort achter elkaar is en je lichaam niets heeft om eruit te gooien zeg maar? Zoiets vertelde ze mij de vorige keer omdat er toen nog geen 2 weken tussen zat. Dat het zou kunnen dat ik er niet op zou reageren omdat er dan te weinig is aangemaakt om een menstruatie te krijgen. Had ik het dan wel maar heel minimaal ook.

Maar we blijven natuurlijk gewoon positief en dat het één deze dagen door breekt ;)

10. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Geen idee zit nu op dat 35 dus denk het niet.

Gyn denkt nu dat ik dus na bloed prikken op dag 23 wat negatief was voor eisprong toch later een eisprong heb gehad. Heb ook sinds dag 25 super zere tepels wat ik normaal alleen na ei heb. Dus moet van hem tot zaterdag afwachten dan test doen en maandag bellen als ik nog niet ongesteld ben. Baal wel want had dus niet meer op ei gerekend. We hebben toen op dag 21 voor het laatst gedaan waarschijnlijk dag 25 ei en dag 26 pas weer volgende keer geklust... Dat is gevalletje nadeel geen echo's :(

11. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @koekie: wij kregen het nadrukkelijke advies op wo aan de gang te gaan, dan zaten we altijd goed volgens de arts... en ovulatietest was nog niet positief... maar denk dat wij gewoon vandaag en morgen doen... ;)

@miesy: wel spannend! Hopen op een goed ei, al is het maar om te weten dat het werkt of niet.

@ help: Jeetje, dat is ook wat... zo heb je waarschijnlijk geen eisprong en zo denken ze toch dat het een late was:( ingewikkeld allemaal... en dat allemaal door geen echo's. Is stom!

12. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Noord Brabant
    @Help dan zal het inderdaad niet te kort op elkaar zijn. Nou dan hopen dat op dag 25 je ei is geweest, maar wel verwarrend voor jezelf. En ook die onzekerheid...... digi knuf ;)

13. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    WoW ik loop een beetje achter hier. Op een of andere manier kan ik d'r clubs niet opslaan op m'n pagina. Dan kan ik alles veel makkelijker terugvinden

14. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Miesy, ow dat lijkt me ook wel zuur zeg. Wel fijn als je weet idd of het aanslaat maar wel weer jammer dat je vriend op dat moment niet thuis is. Is ie dan bijvoorbeeld 3 weken op en 3 weken af of gewoon echt heel verschillend?

Manutje, ben benieuwd. Hopelijk kun je starten met de 25mg. En lief dat je voor me duimt. Ben ook wel erg benieuwd morgen :)

Help, 5 dagen is inderdaad lang met zo'n lange cyclus. Hier had ik het met de duphaston pas na 1,5 week. Maar op dag 17 begonnen. Dat duurde ook echt een eeuwigheid voor mijn gevoel. Maar wat zuur dat je eisprong waarschijnlijk later is geweest ondanks dat ze dachten geen ei. Hopelijk super zaad wat lang is blijven leven en dan zaterdag gewoon een knaltest. Of snel ongi zodat je weer verder kunt.

Duna, Heb je het gezellig gemaakt gisteravond? Haha. Wij wel. Morgen en zaterdag ook nog en dan zitten de verplichte dagen erop ;)

15. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Haha... ja, hier ook gezellig gemaakt. Weet eigenlijk wel dat het beter is om om de dag te doen, maar oo een of andere manier voelt dat als een kans missen. Hebben jullie dat ook?
    Heb in ieder geval nog geen positieve ovulatietest gespot.... ben benieuwd wanneer mijn eitje precies gaat springen...

16. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @duna ik heb werkelijk geen idee wanneer ik m'n eisprong had bij m'n zoontje, maar om de dag heeft in de eerste cyclus dat ik überhaupt een eisprong had wel gewerkt! Want toen was ik zwanger. Zaadjes overleven tot wel 72 uur. Een eitje 12-24. 'Vers' zaad schijnt niet optimaal te wezen. Maar lekker belangrijk. Als je zin hebt, heb je zin hahahaha!

17. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ koekie ja wel zuur, maar het is niet anders haha. Hij vaart zes weken op zes weken af. Eerst drie maanden op en af, gelukkig nu niet meer :D Deze term moet ie misschien zeven weken weg. Dus hopen dat ie op n goed moment thuis komt :)

Ik heb eigenlijk geen last van bijwerkingen, soms even n opvliegertje wat niet lang duurt. Is dat goed dat ik geen bijwerkingen heb of heb je eigenlijk juist veel last van Clomid als het goed zn werk doet? Sorry ben nog een groentje.. mijn eerste keer Clomid.. Dus sorry voor de misschien domme vragen.

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @miesy de een heeft er meer last van dan de ander. Wees blij zou ik zeggen. De bijwerkingen die ik heb moeten doorstaan zijn geen pretje ☺️ Je zult met echo's zien hoe het vordert

19. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @miesy: Dat lijkt me best wel zwaar, 6 weken op en 6 weken af... of raak je daar een soort van aan gewend?
    Volgens mij maakt veel vijwerkingen niet dat het beter werkt. Denk niet dat het iets zegt over het effect van de clomid...

20. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thnx voor jullie reacties!

@ duna het is soms heel erg zwaar ja, ook mede dankzij mn ziekte ;) heb gelukkig veel hulp en mensen waar ik op terug kan vallen. En wat varen betreft, je raakt er aan gewend, accepteert het, maar leuk is anders haha. Soms wel even lekker op mezelf, maar wil je toch gauw dat ie weer terug komt haha

Deel Deze Pagina