Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Jeetje koekie wat werk jij veel! Dacht dat ik erg was, maar jij spant de kroon! Wat doe je voor werk? En hoe doe je dat met je kids?

@hier: nog steeds geen menstruatie, dag 8 na provera. Vanmorgen al wel temp daling gehad dus hoopte dat het eraan komt. Als maandag nog geen menstrustie is bel ik met zkh, uiteraard na het doen van een test. Enige wat ik niet thuis kan plaatsen is dat ik sinds woensdag felle steken rechts onderin mijn buik heb. Met lopen vooral maar ook nu ik in bed lig. Zit net naast m'n heupbot ofzo, iemand bekend mee? Super irritant gevoel

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @koekie het blijft volgens mij te allen tijden een hormoonkwestie. Je maakt teveel mannelijk hormoon aan en te weinig vrouwelijk waardoor de eitje niet groeien/springen. Maar ik snap je ook wel hoor. Ik dacht eerst ook: ja koekoek alsof eten invloed heeft. Maar dit boek had ik in een uur gelezen en ik was overtuigd. Eigenlijk daarvoor al.
    Zaterdag begonnen aan dieet en met extra vitamines (inositol en choline) die door pcos-solutions wordt aangeraden. Ik kreeg de volgende dag een soort menstruatiepijn. Dit heeft tot eergisteren volgehouden. Ik had die instantie gemaild wat het kon zijn want een eitje zat er niet, dus kon ook geen eisprong zijn. Toen zei die vrouw dat dit een veel voorkomend symptoom is dat het lijf al aan het werk gaat. Dat ik dat gevoeld heb heeft mij pas echt overtuigd. Dit zet ik door! 😁

3. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @help huh dat is lang. Ik was na 3 dagen ongesteld geworden!
    Dat gevoel ken ik! Dat is het gevoel wat ik had toen ik bet begon met die vitamines (zie hierboven). Dus er zal vast iets bezig zijn. Maar wat!?! 😅

4. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Dat klinkt wel speciaal mamba. Ben echt benieuwd wat het gaat doen..

@help: wat raar dat je nog steeds niet ongesteld bent... Dat gevoel onder in je buik herken ik als een eisprong, maar dat zal in jou geval niet logisch zijn... dus eigenlijk weet ik het voor jou niet zo goed...

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @koekie ook niet fijn voor je vriendin! Zeker altijd maar afwachten hoe het gaat. Niemand die het weet. Ik hoop voor jou ook voor snel een mooi wondertje! Voor iedereen hier!

Wat leuk dat (bijna) iedereen zo positief is over dat boek. Ik krijg hem maandag binnen. Ben erg benieuwd!

6. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ik krijg hem morgen binnen ben ook heel benieuwd!! Zal ook zeker hier op de hoogte houden!!
    Misschien een idee om er een aparte topic voor te openen?
    Zal m gauw even aanmaken is ook wel leuk dat anderen met pcos onze ervaringen met dat boek daar kunnen terug lezen, wie weet hebben zij er dan ook wat aan (als het ons bevalt ;)) en helpen we hun er weer mee

7. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
  8. Alie89

Alie89 Lid

28 jul 2015
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ga ook zeker even kijken en het forum volgen.. Ik geloof er wel in dat voeding een (grote) rol speelt.

Ik had gister bloedverlies... Een week na mijn eisprong. Dit is wel erg vroeg, omdat ze aangaf dat ik mijn ongesteldheid 2 weken na de eisprong kon verwachten. Ik heb gebeld met het ziekenhuis, omdat ik anders op de 3e dag (zondag) weer moet beginnen met Clomid.

Ze gaf aan dat het ook heel goed innestelingbloed kan zijn en dat ik het dit weekend even in de gaten moet houden. Als het veel bloed is, zal ik ongesteld zijn. Als het niet extreem veel is, is het waarschijnlijk de innesteling. Hebben jullie hier last van (gehad)?

9. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @Alie ik heb je nog niet eerder gezien, dus als je hier nieuw vent: welkom! Spannend hoor! Wel gauw na je eerste ronde clomid! Zo fijn zijn! Ik duim voor je

10. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
  11. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Leuk veel volgers! Hopelijk slaat het bij iedereen goed aan

12. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @alie: Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar wel over gelezen. Een heel klein beetje bloed kan heel goed een innesteling zijn! Dus is nog even spannend voor je :) Ik duim met je mee!!

13. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dat zou heel goed innesteling kunnen zijn dat lees ik wel vaker dat vrouwen dat hebben.

14. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Help, Ik werk inderdaad veel. Ik werk in de zorg wat ik af wil gaan bouwen met ouderschapsverlof mocht een zwangerschap er nog in zitten. En verder ben ik eigen baas ;) Heb een winkel ( baby en kinderkleding ) echt super leuk. Het is hard werken. Kindjes zie ik nog wel vaak. Als ik in de winkel sta niet maar ik zorg dat ik minimaal 1-2 dagen in de week vrij ben voor ze en dan als ik in de zorg moet werken zie ik ze in de ochtend of in de avond. Maar met het werken in de zorg ga ik echt wel keer minderen hoor. ( winkel heb ik nu iets langer dan een jaar dus zit nog in de beginperiode waarin ik niet direct kan stoppen met het werk in de zorg )
    So zijn met pensioen en vriend heeft makkelijk werk. We hebben wel veel oppas nodig hoor maar hopelijk kan het snel een keer minderen.

Wat je beschrijft lijkt op bandenpijn maar dat is beetje gek natuurlijk. Wel raar dat je ongi niet komt zeg.

Mamba, Oké misschien toch maar eens in verdiepen dan mocht het het allemaal lang duren :) Voeding zal zeker een rol spelen. Maar ik ben erg sceptisch over zo'n dingen.

Alie, Hopelijk een innesteling :D Zelf niet gehad bij mijn eerste zwangerschap.

Hier, Nu officieel op het wachtbankje en heb wat buikpijn... komt denk ik door het vocht van de follikels.
    Spannend weer zeg.

15. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Zo eindelijk ongesteld, en hoe :( man ben d'r weer klaar mee!

16. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Gelukkig toch nog gekomen, kan je ook weer verder met de volgende ronde. Spannend.... Deze ronde begin je met clomid 150 toch?

17. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @wens haha sorry! Had ik niet gezien!

@alie dat weet ik niet. Ik heb bij de eerste geen innestelingbloedinng gehad. Ik had wel rond die tijd ineens kwaaltjes als pijnlijke borsten en heel moe. Na een paar dagen verdwenen die als sneeuw voor de zon. Rest vd zwangerschap ook geen kwaaltjes gehad, op bandenproblemen rond 20 weken na. We waren toen op vakantie en liepen veel. Dat deed erg zeer. Het voelt wel heel anders dan de pijn die je beschrijft of was dat iemand anders? Haha

18. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Wel fijn dat je nu ongesteld bent Help maar wel een erg vervelend dat het zo heftig is :(

19. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @help zo hee dat moest ook van ver komen 😅 Sterkte ermee.. Hopen dat het gauw over is. Kun je mooi weer een ronde verder!

Ik ben ook maar eens begonnen met temperaturen maar volgens mij gaat het bij mij nergens over. Gisteren 36,2, vandaag 36,5. Zo'n verschil zou toch al de eisprong aan moeten duiden? Maar dat weet ik wel zeker dat ik die niet heb gehad 😂

20. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Je temp schommelt wel hoor, uiteindelijk zal je zien dat je een soort baseline temperatuur hebt. Na eisprong zie je duidelijke verhoging. En houdt die dat vast. Kijk maar eens op kaartjes. Ik gebruikte altijd thermometer met 2 cijfers achter de komma dan is het verschil ook minder groot.

Deze ronde idd 150, ga ook niet tempen. Even iets minder mee bezig proberen te zijn en op voeding te letten.

Deel Deze Pagina