Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ja idd ik zou dan ook gewoon de laatste nog innemen. Ben benieuwd woensdag. Hopelijk is er een mooi eitje te zien

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Het viel gisteren wel weer mee. Ik had het expres anderhalf uur eerder genomen, om te kijken hoe dat ging. Pas veel later kreeg ik weer die wazen dan de dagen ervoor. Dus het zal toch echt met donker te maken hebben. Ik was overigens helemaal niet duizelig ervan. Dus misschien lag het ff aan de dag dat het niet lekker ging.

3. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Wat heb ik een hoop gemist in de week die ik offline ben geweest maar ben er weer helemaal bij! :D

Mamba
    ik herken je verhaal over je schoonmoeder wij zitten in een dezelfde situatie maar dan met mijn schoonvader hij leeft nog maar het kan zo over zijn en baal er zo van dat ik maar niet zwanger raak wil hem zo graag zijn 1e kleinkind in zijn armen geven hij wilt heel graag opa worden en gun het hem ook zo het is zo'n lieve man. Ik hoop dat wij er nog op tijd bij mogen zijn maar dan moet mijn lijf wel mee gaan werken natuurlijk en zwanger raken.. Zit nu op het wachtbankje sinds een paar dagen dus is afwachten en heel hard hopen.

manutje ik heb jarenlang gerookt en ben toen 4,5 jaar gestopt geweest en door stress van maar niet zwanger raken heel stom weer begonnen en nu inmiddels alweer bijna een jaar gestopt en er echt voorgoed vanaf had die paar maanden weer roken denk ik nodig om er voorgoed vanaf te komen want was niet gestopt omdat ik dat wou maar voor gezondheid van mijn partner.
    Ik heb het ondanks dat ik rookte altijd verschrikkelijk gevonden dat sommige vrouwen zo laconiek zijn en gewoon doorroken/drinken etc ben ik altijd fel tegen geweest en heb altijd gezegd ik word geen rokende moeder kan er zo slecht tegen laatst zag ik nog iemand boven de buggy waar een klein kind in zat een sigaret opsteken en vlak boven dat kind werd woest heb niks gezegd maar had ik wel gewild ik verafschuw dat als je zo graag wilt roken prima maar niet bij je kind!! Wij willen ook niet dat er binnen gerookt word als ik zwanger raak nu mag het nog manlief rookt namelijk wel nog maar vanaf dan mag er absoluut niet meer binnen gerookt worden alleen in de winter als het vriest in de keuken met afzuiging aan en deur dicht was manlief het helemaal mee eens.
    Verder leef ik nu zo gezond mogelijk eet dagelijks fruit en ontbijt elke dag met een bakje griekse yoghurt met havermout van quaker (is een nieuwe van dat merk) en een el lijnzaad best lekker viel me 100% mee en eet veel groente helaas geen vis want dat lust ik niet dan komt alles er net zo hard weer uit dus heeft geen zin haha.
    Mijn enige zonde is koffie maar ik kan gewoon niet zonder beperk het wel tot zo min mogelijk koppen per dag drink meestal 2 hooguit 3 koppen ligt er ook aan hoe moe ik ben, maar als ik zwanger ben dan zullen het er nog maar 2 zijn in de ochtend 1 en in de avond 1 in de middag een bakje thee en verder water met muntblaadjes en evt vers fruit heerlijk.

manieki natuurlijk ben je hier welkom!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd.. Alhoewel ik met dit toch liever zo min mogelijk dames hier zie want gun iedereen dat ze snel zwanger raken en geen problemen ervaren niemand zou moeten meemaken wat wij meemaken om ons zo gewenste wondertje te krijgen.

miesy wat fijn dat je een week later mag beginnen!! Duim voor je!!

Mensen die zeggen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn bedoelen het goed maar hebben niet door dat ze je pijn doen met die opmerking ik kan er ook niet tegen al helemaal omdat ik er zo min mogelijk mee bezig probeer te zijn maar dat ben je toch wel gezien je wel je eisprong gaat zoeken om de beste kansen te hebben wat heel logisch en normaal is.

Hier is manlief erg betrokken vraagt constant naar wanneer eisprong is en daarna houd ie bij wanneer ik mijn nod heb en leest ook in op internet etc wel fijn alleen is het geen prater dus dat is wel weer lastig maar vind het allang fijn dat ie betrokken is.

Ik zit er ook zo op te hopen dat wij met kerst mogen vertellen dat we in blijde verwachting zijn maar ook ik verwacht dit jaar niet meer zwanger te raken heb na deze ronde (als het niet raak is) nog 2 rondes dit jaar waarvan ik van de 2e mijn nod in het nieuwe jaar heb.
    Ik zou zo graag na meer dan 2 jaar eindelijk eens dat nieuwtje willen brengen we krijgen van familie en vrienden om ons heen steeds vaker de vraag wanneer we aan kinderen gaan beginnen en ook of we al zijn begonnen en voel me zo kut op die momenten niet alleen om de vragen maar ook om het feit dat ik lieg omdat we het stil houden. Kerst is de mooiste tijd van het jaar en hoop dat wij dan het mooiste nieuws dat er is aan onze familie en vrienden mogen brengen.

Ik zou nooit gaan kopen voor ik zwanger ben straks raak je nooit zwanger en zit je met die spullen wat extra zout in de wond is ik heb wel mijn knuffels op de hopelijk toekomstige kinderkamer staan maar niet speciaal daarvoor gekocht zijn knuffels die ik heb gekregen van manlief en vond het leuk om die dan aan ons kindje te geven als we die krijgen. Maar verder hebben wij niks heb alleen in gedachten al heel vaak de kinderkamer ingericht en spulletjes gekocht haha maar denk dat we dat allemaal wel doen?!

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Wow wat een verhaal! Haha!

@schoonouders Ja dat is heel verdrietig, maar helaas onontkoombaar... We hebben haar wel zijn naam verteld. Ze vond zijn beide namen prachtig en herhaalde het nog een paar keer. De volgende dag wist ze nergens meer van... Twee dagen later overleed ze in het hospice.
    Veel sterkte met he schoonvader! Ik hoop het nu nog meer voor je!

@gezondheid wat ben je goed bezig! Wat koffie betreft... Het moet wel leuk blijven he. Je doet het al heel goed. Doe je over een week de koffie pas. Toen ik zwanger was heb ik amper koffie gedronken. Gewoon geen zin in. Terwijl ik vaak 4 koppen drink.

@vragen jaaaa die vraag of je kinderen wilt! Verschrikkelijk! Ik las laatst een artikel daarover. Mensen denken echt niet na soms. Zo hadden wij op vakantie eens een gezin naast ons waarvan de kids nogal luidruchtig waren. Zegt die vrouw tegen onze vrienden met wie we op vakantie waren: ik zou maar nooit aan kinderen beginnen als ik jullie was. Ik dacht: nou ik heb er lang over moeten doen en ben 18 wk zwanger en daar ben ik intens blij mee! Wat sneu dat je je kinderen niet leuk vindt!

@kopen het is ook allemaal veel te schattig spul he haha!

5. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @wens: je bent wel weer helemaal bij :) ik zeg goed bezig!
    Ik vind ook dat het wel leuk moet blijven voor wat betreft dingen wel en niet eten/drinken. Soms wordt het volgens mij echt overtrokken. Gewoon een klein beetje opletten is voldoende... vroeger at en dronk men ook alles... alles is denk ik ook niet goed, maar tegenwoordig gaat het ook wel weer érg ver allemaal.

Ik heb afgelopen weekend een bedeltje voor aan mijn armband gekocht in de vorm van 2 kleine voetjes... maar dat staat meer voor de hoop en de wens naar een kindje... Verder koop ik ook niets en de wieg (waar ik zelf ooit in heb gelegen) staat ergens ver in een hoekje... Nog genoeg tijd om dingen te kopen als het zo ver is :)

6. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Zo had een heel verhaal te lezen haha.

Ik heb zelf ook gerookt, ben nu 4 jaar gestopt. Een van de redenen was toen al omdat ik een kindje wilde in de toekomst. Wou dat ruim van te voren al voor zijn zodat stress o.i.d. Geen invloed meer zou hebben. Ook toen had ik er al een hekel aan dat iemand rookte al ze zwanger was of bij een ukkie in de buurt.

Hier leef ikzelf ook wel vrij gezond denk ik. Ben vanaf april 2014 tot juni 2015 20 kilo afgevallen en zit nog wel in dat ritme. Maar de koffie kan ik ook niet laten staan, drink het wel veel minder. Op het werk neem ik altijd een fles water mee van 1 liter met verse citroen schijfjes en drink tussendoor ook groene thee citroen. Ik heb en tijdje van die superfood smothies geprobeerd maar kan daar niet zo goed tegen, krijg er z'n buikpijn van. Nu afentoe lekker een smoothie met rode vruchten, yoghurt en havervlokken als ontbijt. Daar kan ik echt zo van genieten...... :)

7. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @manutje in kreeg van Help de tip vN pcos-solutions, die heeft ook veel gezonde smoothies op de site staan!
    Jij bent ook goed bezig zeg! Zoveel afgevallen, knap! Ik heb op het werk ook altijd een kan thee van een liter. Die moet aan het eind van de dag leeg zijn 😉 Ik wil niet zeuren, want het is heel lekker, I know, maar groene thee met citroen is slechter dan gewone groene thee. Weet niet meer waar ik dat vandaan heb. Er stond iets bij over citroensap en daarom doe ik ook geen Citroen meer in m'n water. Maar al doe je het lekker wel: als je het met iets anders compenseert is er niks aan de hand

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wat is er weer een hoop gekletst.

Wens, wat fijn dat je er weer bent.

Opmerkingen, Hier vind ik de opmerkingen gelukkig meevallen. We hebben een twin en ze weten dat dat niet vanzelf is gegaan en vragen niet zoveel. Sommige mensen vragen wel of er ooit nog een 3e komt. Maar daar reageer ik op van oooh dat zien we wel hoe en wat. En ook opmerkingen van ooh jullie zijn al klaar he met een tweeling...

Hier, Ik zit nog even op het wachtbankje. Merk dat ik nu wat buikpijn krijg. Spierpijn achtig en dan weer zo'n ongi krampjes dus hou er rekening mee dat het deze ronde niks is al vind ik dat wel jammer.
    Heb vannacht wel gedroomd dat we bevielen van een tweeling. Weer 2 meisjes :)

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
  10. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Smoothies zijn altijd lekker!! :D

Hoop echt dat je toch niet ongesteld gaat worden koekie :(

@Manutje: Woow, 20 kilo afgevallen.Dat is echt knap! Diep respect!

Ik drink ook altijd groene thee met citroen ;) Nooit geweten dat dat slecht zou zijn. Maar ja... ga het toch niet laten staan. alles is slecht tegenwoordig.
    Vorige week nog in het nieuws over dat vlees wat later toch niet zo leek te zijn. Dus ja...

11. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @duna je bedoelt dat ons vlees kankerverwekkend is? Dat is wel waar, alleen dan moet je zoveel vlees eten, wil het kwaad doen, dan kun je elke dag bbq-en 😜

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Duna, Ik hoop het ook niet. Het wordt nu wel weer spannend.

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja al die opmerkingen krijg ik ook naar mijn hoofd! Vooral van mn schoonvader en vriendinnen die vragen of ik al n kindje wil en mijn moeder begon er laatst ook nog over..

De enige die het weten zijn mijn oom en tante. Helaas hebben zij nooit kinderen kunnen krijgen, maar weten daardoor wel hoe het voelt als het niet zo vanzelfsprekend gaat.. we zijn met hun op vakantie geweest en toen zag ze ook dat ik geen medicijnen voor mn ms had vandaar. Ik vind wel fijn dat hun het weten, want nu kan ik er ook met iemand over praten en dat vinden zij gelukkig ook niet erg.

Wens ik gun het je heel erg!! Hoop echt op heel snel een wondertje voor jou!

En natuurlijk voor alle meiden hier!

14. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @miesy dat is zeker fijn dat je iemand hebt om erover te praten. Helemaal als ze het zelf ook mee hebben gemaakt.

Gisteren was mijn laatste keer 150 Mg. Woensdag naar de gyn. Ben benieuwd!

15. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Miesy, inderdaad fijn dat je er met iemand over kunt praten.

Mamba, spannend zeg. Hopelijk is er een mooi groeiend eitje te zien

Hier, vanmorgen was mijn testdrang ineens zo groot.... echt niet fijn. Ik ben hel nuchter maar biljkbaar neemt mijn lijf af en toe een loopje met me. Ik ben diegene die altijd roept ik ga echt niet testen voor mijn NOD en nu wilde ik zoooo graag, maar heb het niet gedaan :p

16. Emma88

Emma88 Lid

8 okt 2015
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    @ Koekie: Knap dat je niet getest hebt! Het is super lastig om het niet te doen. Afgelopen ronde heb ik het zelf wel gedaan en toen was de test negatief en dag later ongesteld. Beter om gewoon te wachten tot NOD. Dan is de test ook het meest nauwkeurig.

@ Miesy: Vervelend dat Clomid deze ronde geen effect heeft gehad! Krijg je volgende ronde een hogere dosis? Hopelijk slaat het dan wel aan.

@ Mamba: Spannend! Wie weet heb je toch een mooi eitje.

@ Manutje: Welke CD is het vandaag voor jou? Lopen de ovulatietesten bij jou op wat betreft donkerheid van de streep? Super knap dat je 20 kilo afgevallen bent!

Ik leef zelf ook zo gezond mogelijk. Probeer niet teveel koolhydraten te eten en af te vallen. Gyn. zegt dat afvallen een positief effect kan hebben.

Zelf hebben wij aan niemand verteld dat wij graag een kindje willen en dat het niet helemaal vanzelf gaat. Ik merk wel dat nu wij ouder worden (27 en 30), dat de opmerkingen wel meer beginnen te komen. Maar veel mensen denken ook nog wel dat wij op dit moment druk zijn met werk en de bouw van onze woning. Ookal levert dat soms ook wel weer moeilijke opmerkingen op. Dan gaan mensen zeggen: "Wees blij dat jullie nog geen kinderen hebben tijdens de verbouwing." Of: "Oh, jullie willen toch eerst nog carrière maken". Ik vind het wel lastig hoe ik daar op moet reageren, meestal lach ik het gewoon maar weg. Ik wil ook niet vertellen dat het niet allemaal vanzelf gaat. Op een gegeven moment kent dan ook iedereen je cyclus en heb je elke maand weer die vragen of het raak is.

17. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Tegenwoordig is heel veel slecht inderdaad. Ik ben groene thee met citroen gaan drinken toen ik begon met afvallen, en dat heeft me er goed mee geholpen en vind het ook nog erg lekker. Ik blijf die ook gewoon drinken :)

Emma; Ik zit vandaag op CD11, vorige maand had ik op CD11 een positieve ovulatietest, daarom begin ik er ook wat vroeger mee ;)

Koekie; Wat goed dat je je voor nu in hebt kunnen houden. Ik hoop dat je kwaaltjes een goed teken zijn en dat je niet ongi gaat worden.

Mamba; Spannend woensdag, heb je al een beetje een idee/gevoel?

Hier; Vanmorgen bij de gyn geweest voor een controle echo, de baarmoeder krijgen ze soms zo moeilijk in beeld dat ze die niet goed heeft kunnen beoordelen. Aan de rechterkant zat een miniscuul eitje, die telde ze niet eens mee. Links zitten wel 2 grote, één van 21mm en één van 17mm. We hebben nu voor het eerst groen licht gekregen. Als ik donderdag nog geen positieve ovulatietest heb gehad dan met ik bellen, dan krijg ik vrijdag nog een echo. Maar voor nu gaat ze ervan uit dat alles goed zit en we aan de slag kunnen. Gisteren en vrijdag hebben we het al gezellig gemaakt en hebben de opdracht mee gekregen om dat dinsdag en donderdag ook nog even te doen:D

18. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wat fijn Manutje :D Heel veel plezier en goodluck!

Kwaaltjes, nu nergens meer last van.. haha..

19. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    @Koekie: wat een goede zelfbeheersing! Wel spannend voor je, wanneer is je NOD?

@Manutje; goed nieuws! Veel plezier deze week :) Wel vroeg ei dan de vorige keer?

20. Emma88

Emma88 Lid

8 okt 2015
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    @ Manutje: 2 mooie eitjes! Super nieuws! Heel veel plezier en succes gewenst;)

Deel Deze Pagina