Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ahh miesy niet leuk :( hoop dat je nog even goed met je vriend heb kunnen praten. Knuffel!

2. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Zeksem: Welkom! Hopelijk snel een mooie test :)

@ Help: zo'n lijst is altijd handig om daarin terug te kunnen vinden hoe en wat het staat met iedereen! Ik ben voor!
    Wat fantastisch dat je een ei hebt gehad (waarschijnlijk)! Ben echt enorm blij voor je :D

@koekie: hopelijk een fijn weekendje weg gehad!

@ kortjakje: Wat ongelooflijk shit dat ze geen goed ei hebben kunnen vinden :(

@ manieki: Wat spannend allemaal. Duim met je mee voor een gezond kindje! Wat houdt het in als je kindje bij de 25% zit? Wat zijn dan de problemen die het kindje in zijn/haar leven heeft?

@ mamba: wat vervelend dat je zoveel last hebt gehad van je ei :( Las dat het op een gegeven moment al wel weer ietsje beter ging en hopelijk voel je je inmiddels weer helemaal fit.

@manutje: Heb je al meer rood gespot? Of was het misschien toch een innesteling?

@Miesy: Erg rot allemaal :( Ik zou het gewoon nog eens met je vriend bespreken, of jullie het toch niet gaan vertellen tegen een aantal mensen... Dan kun je er in ieder geval met wat mensen uit je omgeving over praten. Mij helpt het wel altijd heel erg goed!
    En inderdaad, zijn je klachten niet gewoon bijwerkingen? Misschien dat je dan iets anders moet proberen?

@ hier: Ik ga heel langzaam aan richting een burn out. Zit er helemaal, maar dan ook voor 400%, doorheen. Op het werk is het enorm druk, we zijn aan het verbouwen, schoonouders wonen al 2 weken bij ons in ivm de verbouwing en heb dus geen eigen tijd, zwanger worden lukt niet en alles zit tegen. Ik weet niet meer hoe ik het bol moet trekken...
    Nu las ik net in een bericht van Mamba dat depressiviteit een bijwerking kan zijn... weet nu even niet of het dat is, want zit nu op dag 4 van pillen slikken en merk dat sinds dag 2 mijn burn-out-achtige klachten toenemen... zucht. Ik vind het maar ingewikkeld allemaal!

3. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    ♥ Onze lijst ♥

Help85/ 1e ronde Clomid 150 mg / 1e ronde Clomid 50 mg geen eisprong, provera 31 dgn / 2e ronde 100mg geen eisprong, provera 39 dgn / 3e ronde 150mg
    Mamba25 /na 3 maanden weer zonder cyclus provera + 100mg clomid: geen ei.. Bloedverlies op cd26 (6dgn) / clomid 150 Mg giga ei +25mm! LH piek cd17.
    Kortjakje84 /1e ronde 50mg, twee eitjes, eisprong dag 19 / 2e ronde 50mg, nog geen resultaat
    Koekie2 /
    Duna /3e ronde clomid 25 mg/ 1e ronde clomid 50mg overproductie/ 2e en 3e ronde clomid 1 eitje, niet zwanger
    Miesy /
    Emma88 /
    Zeksem /
    Manutje /

NOD's:
    24-11: Help85
    27-11: Mamba25

Zwanger:
    Manieki

Data ziekenhuis bezoek:
    19-11: Help85 progesteron prikken
    13-11: Mamba25 gesprek gyn
    18-11: Mamba25 progesteron prikken, uitslag 19-11
    17-11 : Kortjakje84 derde echo ronde 2 (dag 23)

4. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Tjee Duna pas je een beetje op jezelf! Klinkt heftig. Voor nu moet je nog 1 dag dus ik zou hem afmaken, maar mocht deze ronde niet slagen (wat we natuurlijk niet hopen!!) trek dan wel even aan de bel bij de arts. Want 400% erdoorheen zitten is echt een slecht signaal. Het kost misschien moed omdat het druk is, maar meld je anders een paar dagen ziek. Niemand is onmisbaar. Klinkt hard en is makkelijker gezegd dan gedaan misschien, maar je moet je eigen gezondheid wel voorop stellen! Misschien kun je iemand benaderen waarmee je kunt praten. Bedrijfsmaatschappelijk werker misschien. Die kan jou ook goed adviseren in wat je het beste kunt doen qua werk. Dan voel je je misschien al wat sterker in je schoenen staan. Tot een burn-out moet je het niet laten komen, want dan is het echt mis. Daarin kun je jezelf compleet verliezen. Dan móét je er zelfs wel ff uit. Overleg even met je man anders. En dan ook nog je schoonouders is huis. Pfjieuw dat is niet niks voor een lange tijd. Ga er samen wat avondjes tussenuit! Daar pep je van op en heb je ook qualitytime! Succes wijffie. Hou je hoofd omhoog en trek op tijd aan de bel. Dikke knuffel!

5. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Mamba: thanks voor je advies :) Ik heb al eerder een burn-out gehad dus weet dat het echt niet mis is helaas :( Heb al enkele gesprekken gehad met een psychotherapeut die me eerder al enorm goed geholpen heeft en dat heeft er voor gezorgd dat ik er nog niet helemaal in zit :)
    Ik moet me eigenlijk ziek melden op het werk, maar dan kom ik thuis zitten, gezellig bij de schoonouders. Dus dat gaat hem ook niet worden. Daarnaast werk ik in de zorg en er is niemand die mij kan vervangen (echt niet... als ik niet werk dan kunnen mijn patienten niet terecht totdat ik terug ben. Niet heel handig natuurlijk). Woensdag zijn de schoonouders als het goed is weer weg en mogelijk dat ik dan vrijdag in ieder geval even niet ga werken zodat ik 3 dagen de tijd heb om bij te tanken. Even kijken of dat dat te regelen valt.
    En misschien inderdaad even de arts bellen...

6. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    aan de ene kant begrijp ik je. Want in de zorg is het bagger geregeld wat dat betreft. Maar je moet wel voor jezelf zorgen en dus voor jezelf opkomen! Als jij uiteindelijk toch erbij neervalt heb jij er niets aan, je man niet en je baas ook niet. Zou toch van de zotte zijn als jij niet ziek mag zijn vanwege je werk?! Je hebt een dondersgoede reden! En wie wordt daar beter van? De patiënten ook niet denk ik.. Denk er maar goed over. En weet dat het echt geen schande is om jezelf eens op de eerste plaats te zetten. Sterkte meissie!

7. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen,

Ik ben nu in ronde 3 van clomid 50 mG en mijn nod is 18 november. Ik ben zeer benieuwd. Ik gebruik geen ovulatie testen meer en ook tempen doe ik niet.

Sterkte duna. Denk aan jezelf en aan je gezondheid meid.

8. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Dat is al bijna! Dat je dat geduld kunt opbrengen! Haha! Ik testte vier dagen voor nod. Was gelukkig positief. Dus nu ga ik die gok gewoon weer wagen. Als ie negatief is na nod nog een keer (als ik niet ongi wordt). Maar voor mij is het nog bijna 2 wk

9. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Dames help ik heb jullie mening nodig.
    Vanaf donderdag heb ik roze afscheiding gehad, vandaag 1 veegje voor de rest niet. Ik vind het zo raar dat ik net met middaguren nog wel een test heb gedaan, zie onder. Ik zit echt te trillen, vandaag ben ik 12dpo. Zien jullie deze ook als positief?

Bijgevoegde bestanden:

10. Manieki

Manieki Lid

12 okt 2015
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Manutje, jazeker zie ik hem, gefeliciteerd! Whoohoo!
    Duna je vroeg wat er is als de vlokkentest een slechte uitslag zou hebben. Ons kindje heeft dan cf, taaislijmziekte :(

11. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Die ziet er positief uit! Wellicht kan hij nog donkerder dus nog wel even doortesten als ik jou was. Maak het vooral gezellig 😁

12. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha nou ik heb wel getest. Was negatief 😓. Even afwachten wat er gebeurd

Nou even geduld nog voor jou!

13. Zeksem

Zeksem Actief lid

8 jan 2014
    220
    0
    16
    NULL
    NULL
    Manutje die is gewoon positief!! Alvast gefeliciteerd.

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Manutje die is echt wel duidelijk hoor, gefeliciteerd!

15. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    O wacht.. Ik ben steeds in de veronderstelling dat iedereen hier nog bezig is, maar er zijn meer zwangeren dan ik dacht 😅 Ben sowieso niet helemaal helder vandaag. Rotdag..

Maar voor jou: Gefeliciteerd!!!!!!

16. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Dankjewel dames. Ben zelf nog een beetje voorzichtig. Toch 3 dagen licht bloedverlies gehad en last van mijn onderbuik. Vorig jaar een miskraam gehad, daarom toch bang denk ik.
    Morgen moest ik sowieso naar het ziekenhuis voor controle, vraag dan ook gelijk een bloedtest. Wordt er nu al zenuwachtig van.

Sorry dames dat ik ineens met die foto kwam. Snap dat dat confronterend kan zijn als jezelf ook bezig bent. Dikke knuffel voor jullie allemaal. En ik blijf toch nog wel mee kletsen hier, wil het van jullie wel allemaal in de gaten houden ;)

En als jullie het leuk vinden houd ik jullie natuurlijk ook van mezelf op de hoogte.

17. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Tuurlijk manutje, we gunnen het toch iedereen! Geen probleem hoor. En gezellig als je blijft mee praten

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    #758 mamba25, 15 nov 2015
    Laatst bewerkt: 15 nov 2015
    Tuurlijk blijf je gezellig hier!! We gaan pas over als we allemaal zwanger zijn 😜

Ik weet het al! Ik haal je in de wat met iemand op een ander topic. Ik dacht namelijk even dat jij een LEO had gehad maar dat is niet zo toch? Nu zie ik wel van iemand anders ook een bericht met een test. Dat is wel een ovu test. Dus sorryyyyy!!!! Ben heel blij voor je! Hopen dat deze beeb lekker bij je blijft!

Hadden we hier ook een lijst of nog niet? Anders moet ie even (Up-to-date) gemaakt worden!

19. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    ♥ Onze lijst ♥

Help85

1e ronde Clomid 150 mg / 1e ronde Clomid 50 mg geen eisprong, provera 31 dgn / 2e ronde 100mg geen eisprong, provera 39 dgn / 3e ronde 150mg

Mamba25
    na 3 maanden weer zonder cyclus provera + 100mg clomid: geen ei.. Bloedverlies op cd26 (6dgn) / clomid 150 Mg giga ei +25mm! LH piek cd17.

Kortjakje84

1e ronde 50mg, twee eitjes, eisprong dag 19 / 2e ronde 50mg, nog geen resultaat

Koekie2
    3e ronde Clomid 50mg / 1e ronde Clomid 50mg 2 eitjes, niet zwanger / 2e ronde Clomid 50mg 2 eitjes, niet zwanger.

Duna

3e ronde clomid 25 mg/ 1e ronde clomid 50mg overproductie/ 2e en 3e ronde clomid 1 eitje, niet zwanger
    Miesy
    Emma88
    Zeksem
    Manutje

NOD'S
    24-11: Help85
    27-11: Mamba25

Zwanger
    Manieki uitgerekend
    Manutje uitgerekend

Data ziekenhuis bezoek
    17-11: Koekie2, 1e follkelmeting ( dag 10 )

19-11: Help85 progesteron prikken
    13-11: Mamba25 gesprek gyn
    18-11: Mamba25 progesteron prikken, uitslag 19-11
    17-11 : Kortjakje84 derde echo ronde 2 (dag 23)

20. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Even de lijst aangepast... hihi..

Ik heb de clomid ook meegenomen voor diegene die het zei maar aangezien we met een aantal meiden zijn en die alles willen weten was het lastig in te nemen maar tis gelukt.

Gefeliciteerd Manutje. Wat leuk :D

Deel Deze Pagina