Heel herkenbaar uit mijn vorige cyclus! Ik wilde echt NIKS! Alles en iedereen kon me gestolen worden. Nu werkt dit weer ook echt niet mee.. Lekker onder de wol en hopen dat het gauw over is. Hoort er helaas bij. Maar pas wel op dat het niet te ver doorslaat naar een soort depressie! Dat is waar mijn gyn echt heel erg voor gewaarschuwd heeft. Knuffel!!!
Yep, hier ook herkenbaar, maar daar heb ik sowieso wel van tijd tot tijd last van... Ik probeer wel steeds bezig te blijven, puur voor de afleiding, maar een hete douche en dan lekker onder de deken kruipen met een kop thee doe ik toch het liefst! Balen Koekie dat de Clomid deze maand niets doet, na twee goede rondes! Ik was ook in het ziekenhuis gisteren (dag 23) en bij mij was er helaas ook niks-noppes-nada gebeurd, alleen mijn bms was gegroeid (van 3,2 naar 6) dus ze hoopte nog even op een late reactie maar helaas. Ik had ook niet gevoeld dat er iets aan de gang was, dus had de hoop voor deze ronde al opgegeven, waardoor ik gelukkig wel wat relaxter de echo in ging dan de vorige twee keer. Bloed geprikt om uit te sluiten dat ze toch niet stiekem een ovulatie of zwangerschap over het hoofd hebben gezien, en bij een all-clear vrijdag beginnen pilletjes te slikken om menstruatie op te wekken. Volgende ronde 100 mg. Hopelijk blijft de vruchtbare periode op dit forum nog even voortduren!
Yeah progesteron waarde was 71! Voor goede eisprong hanteren ze bij ons een grens van minimaal 20. Dus de 1e test is geslaagd zeg ik , nu nog afwachten tot NOD.
@kortjakje ach dat is balen meid! Hoop dat er nog een wonder gebeurt en anders de volgende ronde @help yes!!! Zo blij voor jou! Nu lang wachten he.....
@Koekie balen meid dat je er gewoon even helemaal doorheen zit. Als je inderdaad maar wel oppast. Even lekker een paar dagen voor jezelf nemen. @Kortjakje wat vervelend dat het niets doen. Duim voor je dat het volgende ronde beter gaat. @Help Yes!!!! Eindelijk een stapje verder ook voor jou. Nou hopen op goed resultaat😉 Ikzelf voel me zo erg onzeker dat ik er zelf echt helemaal gek van wordt. Ik durf nog steeds niet op die roze wolk te gaan zitten, ben zo bang dat het nog een keer misgaat. Als ik niets voel is het niet goed en als ergens een een steekje/krampjes of apart gevoel in de baarmoeder heb dan is het ook niet goed Was er maar een knopje die je even om kon zetten en de zorgen allemaal weg zijn. Dus als jullie nog tips hebben om me gerust te stellen dan hoor ik die graag
Manutje ik snap je gevoel want het is zo onzeker in het begin. Maar je bent dubbeldik zwanger hoor! Je bent gewoon ZWANGER! Geniet daar vooral van! Je bent je nod voorbij dus nu gaat het in de meeste gevallen 'gewoon' goed. Klim maar lekker op je roze wolk. Als je de bevestiging van een echo hebt koop je gewoon wat leuke kleertjes en dan komt dat gevoel vanzelf. Het is gewoon nog niet tastbaar. Maar jij bent zwanger-der dan ik dus gefeliciteerd en be happy!
Dankjewel Mamba ben zo blij dat ik hier even mijn gevoel kwijt kan. Niemand weet het nog verder, wat ik bewust nog niet wil.
Ik had je reactie niet eens is gelezen. Lief van je Ik merk dat ik vandaag ook niet veel kon hebben... morgen een nieuwe dag en hopelijk kan ik snel wat vrolijker zijn. Vind het zo sneu voor mijn meisjes... maar goed... komt wel goed.. Heb het ook wel erg druk en iedereen moet wat van mij.. heb ik een dag vrij en wordt ik nog niet met rust gelaten.. maar ja dat krijg je met een eigen bedrijf Manutje ik snap dat je onzeker bent maar positief blijven... Kortjakje, balen zeg en hopelijk slaat de 100 mg wel aan
Ik reageer ook zo lekker tussendoor terwijl ik clomid waarschijnlijk oversla. Vervelend is dat dan he! En herkenbaar iedereen wil dan wel iets van je he met een eigen bedrijf. Anderzijds dan loopt het wel goed
Manutje, komt vast helemaal goed! Positief blijven denken helpt ook! Probeer er toch van te genieten, ondanks misschien de onzekerheid die je voelt.
Yes! Even een ego berichtje, maar ik moet naar m'n werk. Net zh gebeld voor de uitslag van progesteron prikken. Ze zei: "hij is hoog,: 47,8. Dus je hebt zeker een eisprong gehad. Dan kun je nu je menstruatie afwachten" nee, juist niet slimmerd 😜 M'n temp is ook op z'n hoogst sinds tijden. Na een dip van gisteren weer 0,2 omhoog. Duim duim duim
Dank je wel iedereen voor de lieve reacties. Het is zo fijn dat iedereen zo lekker met elkaar meeleeft hier. Ik zou Koekie en Manutje het liefst nu ook gewoon een dikke knuffel en een aai over hun bol willen geven. Een knopje om je gevoel even om te zetten zou inderdaad erg van pas komen! Misschien kunnen jullie iets leuks gaan doen, weekendje weg of zo, andere omgeving, om even te ontspannen? Even de routine doorbreken om zo je denk-/gevoelspatroon ook te doorbreken, al is het maar even? Hoop dat jullie je gauw weer vrolijker en ontspannener voelen. Vanmiddag nog even bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek maar het voelt meer als een formaliteit, verwacht er niet veel van. Ben alweer helemaal gefocust op de volgende ronde, maar nog zo lang wachten hè. Ze zei dat ik pas over twee weken weer een menstruatie kan verwachten als ik morgen met die premolutjes begin. Jeetje.
Hallo Meiden, Het is al even geleden dat ik gereageerd heb op dit forum, maar ik heb wel alles gevolgd. Ik heb gelezen dat er inmiddels nog 2 zwanger zijn gefeliciteerd manieki en manu! Help wat heb je een mooie eisprong gehad, ik hoop dat het goed uitpakt en je ook een positieve test in handen krijgt. Ik hoop trouwens voor iedereen hier in dit forum, dat jullie allemaal gauw een positieve test in handen krijgen!
@nonne dankjewel! Ik zit zelf ook in spanning te wachten op mijn NOD ☺️ Hoe staat het met jou? Ik heb je nog niet eerder gezien, dus aangenaam haha
@mamba Spannend he dat afwachten, ik kon toen niet wachten met testen tot de NOD heb 5 dagen eerder getest toen was het licht positief, dus toen een dag voor NOD weer getest en toen was het heel duidelijk. Met mij gaat het goed niet veel last gehad van kwaaltjes alleen moe zijn en last van de rug en billen daarvoor nu bij bekkenfysio. Het kan wel kloppen dat je me hier niet eerder hebt gezien, ik was na 1 ronde met clomid 50 mg zwanger. Ik heb het forum wel de hele tijd gevolgd maar niet gereageerd, ik vond dat wel een beetje moeilijk aangezien ik in 1 ronde zwanger raakte waar ik natuurlijk wel heel blij mee ben. Maar voor de meiden hier in het forum die er al langer mee bezig zijn en het niet lukt vind ik het confronterend. Maar ik gun iedereen het van harte om snel zwanger te raken.
He Nonne, leuk weer wat van je te horen en wat fijn dat alles 'op paar kwaaltjes na' goed gaat! Je bent altijd welkom hoor hier! Inderdaad mooi eitje gehad deze ronde, hopelijk gaat mijn temp morgen weer wat stijgen want die is vanmorgen op 10dpo gedaald, dus als die morgen weer verder daalt zal mijn menstruatie er waarschijnlijk aankomen...
@nonne oooh je bent al zwanger joh! Dat had ik ff niet in de gaten haha! Gaat goed dus, 13 weken. Wat balen van je rug. Hoop dat fysio goed helpt! Wachten is killing ja. Helemaal omdat ik niet zoveel voel. Bij de eerste ook maar een paar dagen. Dus we wachten af.. Wat een mazzel dat je bij 50 al direct zwanger was! Ik was bij de eerste na twee rondes (1e ei) met 100 clomid zwanger. Nu op 100 begonnen, maar weer niks. Nu tweede ronde en een ei gehad dus ik hoop heel stiekem op een herhaling van bijna drie jaar geleden 😊 @help mijn duimen doen zeer voor jou! Het eerste wat ik 's morgens denk als ik wakker word is (eerst zelf tempen) direct in je kaartje kijken! Ik hoop zo op een mooi wonder voor jou! Je verdient het met alles wat je ervoor doet. Nou... Vooral wat je ervoor laat! Xx
Nonne wat leuk dat je weer even reageert wat fijn dat alles goed gaat. Hopelijk helpt de fysio. Satijnvlinder, ben benieuwd hoe het jou zal vergaan. Nog even en dan naar de gyn he Hier weer naar het zh geweest. Maandag terug. Helaas weer niks te zien... ja een follikel van 11mm maar dat is veel te klein dus ik ben benieuwd maandag.
@ Help, ja ik ben er ook heel blij mee, dat ik niet veel last heb van kwaaltjes. Ik hoop zo voor jou dat je menstruatie gewoon uitblijft. @ Mamba, ja ik ben idd al zwanger. We hadden zelf ook niet verwacht dat het na 1 ronde raak zou zijn, we dachten we zijn wel een jaar zo bezig. Ik hoop voor je dat het nu ook naar 2 rondes raak zal zijn, net als 3 jaar geleden. @ Koekie, jammer dat je follikel maar 11 mm is, hopelijk krijg je dit weekend een groeispurt! Ik ga voor jullie duimen!!