@ kortjakje: Hopelijk voel je je al iets beter! @koekie: wat balen dat er een cyste zit ipv een mooi eitje Heb wel meer gehoord dat mensen terug moeten op dag 3... lijkt mij persoonlijk ook echt helemaal niks... Maar gewoon een washandje mee naar het zh en net voor de afspraak even naar de 'wc'? Geeft misschien een wat schoner gevoel @satijnvlinder: vervelend dat je er ziek van wordt kan het niet ook een griepje zijn (omdat je het normaal gesproken niet hebt)? hopelijk snel weer opgeknapt! @Miesy: Lijkt me fijn om weer samen te zijn! Hopelijk maandag goed nieuws en dan kan jouw week niet meer stuk
Miesy fijn dat hij weer thuis is. Duna misschien indd wel. Wel toevallig dat het echt sinds provera is.
@kortjakje voel je je inmiddels al wat beter? Vandaag laatste primolut he? @ koekie jeetje dat lijkt me ook niet tof op dag 3! Maar idd, dat zien ze veel vaker denk ik. Hoe gaat het nu met je? Wat een pech van die cyste... Ik hoop dat deze ronde een knaller mag zijn! @miesy fijn dat je weer lekker samen bent! Nog leuke plannen voor komende weken? Precies in dec thuis, dat zal vast fijn zijn! Hier even een paar dagen alleen mee gelezen. Ik ben kapot. Ik ben op. Zoonlief is verschrikkelijk vroeg wakker en zet dan het hele huis op stelten met schreeuwen en huilen als hij zijn zin niet krijgt. Ik zit op dag 4 van clomid waar ik ook alweer wat bijwerkingen van ondervind. Daarbij was ik ook een paar dagen niet lekker. Niet echt buikgriep maar het voelde of dat elk moment door kon zetten. Al met al ben ik gebroken en kan ik gewoon niets meer uit m'n vingers krijgen zonder dat iets tegen zit. Ben ook veel emotioneel. Dan draaf ik gelijk weer door in 'waarom lukt het nou niet' of dat ik me gewoon ff zo mislukt voel als vrouw (en moeder, wat doe ik toch fout dat hij zo slecht slaapt). Is natuurlijk overdreven maar ik kan me zo neerslachtig voelen daardoor! Als deze ronde niks wordt ga ik denk ik toch over op spuiten. De clomid nekt me
@satijnvlinder dan is het al een maand lang volle maan! Haha! Hij eet ook zo slecht. Daar maken we ons wel zorgen om. Hij krijgt echt niet genoeg voedingsstoffen binnen...
Haha oeps. Wat eet hij allemaal? Weet je wij ouders maken ons vaak veel te druk om wat ze wel en niet eten. Onze kindjes schelen niet bijzonder veel qua leeftijd en die van ons eet ook maar wat ze wil. Momenteel leeft ze op groente, fruit en aardappelen. Heel soms wil ze wel wat pasta, vlees weigert ze al zeker 4 maanden te eten daarentegen wil ze wel graag ei wat ook dierlijk eiwit is en mag gelden als vlees vervanger tot de 4 jaar Tja kan der moeilijk dwingen dingen te eten die ze niet wil. Als ik de groente geef eet ze super veel nou ja dat is ook prima toch. En brood tja ene keer eet ze veel andere keer weinig, heb nu ontdekt dat rozijnenbolletjes de bom zijn
Hallo dames ik zit op het wachtbankje van clomid 100mg met ondersteuning van pregnyl op maandag 23 nov positieve test een smile geplast en toen heb ik pregnyl 5000eh gezet woensdag 25nov gestart met utrobollen 1 Smorgens 2 savonds 27 nov pregnyl 1500eh en dan 30 nov pregnyl eh en op 3 dec pregnyl 1500 eh... Dan mag ik 7 dgn later testen....
@koekie: balen zeg hoop dat die snel weg gaat. Wat gebeurt er anders? @kortjakje: hoop dat je menstruatie snel doorbreekt en aan nieuwe ronde kan starten @hier: morgen alweer laatste dag Clomid. Gister erge off day gehad erg emotioneel en verder veel opvliegers. Maar goed allemaal voor het goede doel!!
Help, vervelend zo'n off Day! Blergh hier zo Sint vieren met schoonfamilie heb der totaal geen zin in. Maar komt denk ik omdat alle 2 de zussen komen die eigenlijk ruzie hebben met elkaar.
@Satijnvlinder eerder at hij het liefst de hele dag door brood. Nu laat hij dat na twee happen al staan. Toetjes hoeft 'ie niet, koekjes hoeft 'ie niet.. Fruit gaat er gelukkig nog wel in. Avondeten echt niet. Hij kan het best hebben hoor, want hij is best een stevig kereltje haha. Maar moet niet te lang duren en bepaalde vitamines en voedingsstoffen heb je gewoon nodig. Het zal wel weer een 'fase' zijn Oh dat is een lekkere binnenkomer ja... Is het een langdurige ruzie? @help jaaa morgen eindelijk laatste dag! Blij als we dat weer gehad hebben (en vooral de bijwerkingen). Hopelijk ben je al weer wat opgevrolijkt
Hoi hoi ik kom ook weer even binnen vallen. 7 dagen na pregnyl is idd wel snel zeg. Het kan tot 10 dagen in je lijf blijven en positieve testen veroorzaken. Een aantal meiden hier even niet zo lekker of een off day? Hoort erbij dames. Het is ook allemaal niet niks. Hoe ik me voel... uh... weet het eigenlijk niet. Eigenlijk wel prima maar van de andere kant baal ik natuurlijk als een stekker omdat de cyste er voor zorgt dat er niks groeit. Nu dus 1 ronde "weggegooid" geen kans gehad... Als de cyste blijft zitten bedoel je Help? Ik heb geen idee. Daar wil ik me ook nog niet druk om maken. Ik had al bedacht dat ik net voordat ik de afspraak heb mijn tampon eruit wip en van dat vochtig toiletpapier meeneem.. ook een beetje gewassen dan he en dan doe ik wel een verbandje in.. haha.. och ja het gebeurd vaker bij mensen maar ik kan er niet aan wennen dat ik nu dit keer ook aan de beurt ben op dag 3
Snap ik koekie vreselijk idee he, haha. Succes meid! Jammer van de verspilde cyclus, maar helaas niets aan te doen. Ik duim voor eenmalig ei deze ronde!
Mamba hahahaha lekker eigenwijs dus. Tja indd fases fases fases. Het was erg gezellig, wat ik niet verwacht had Babywish ja zoals Koekie zegt 10 dagen ongeveer ongeacht of het 1500 of 5000 is Koekie hahahaha geniaal idee Ik heb tegenwoordig als ik menstrueer (was wel met pil nog) dat ik maar 2 dagen echt menstrueer dus hoop nu ook
Thanx Mamba. Idd niks aan te doen. Ook ik hoop natuurlijk dat het 1 malig was en dat er de aankomende ronde gewoon weer 1 ( of 2 ) eitjes groeien Satijnvlinder, als mijn ongi in de ochtend begint heb ik op dag 3 ook niet gigantisch veel bloedverlies meer.. maar toch... het idee... echo apparaat eruit en lekker onder de smurrie haha
Hahahahahahaha begrijpelijk. Ik kreeg deze keer een handdoek van de gyn. Ik zeg is het zo erg dat ik een handdoek krijg
Ik heb 5000 pregnyl er na 6 dagen uitgetest maar goed ik zie wel even... Ga vanaf 3 december elke dag testen ik heb nog wel best wel wat testjes...kan ik zien wat er gebeurt... Ik hou jullie op de hoogte