Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Miesy: Succes met de primolut, hopelijk snel ongesteld!

@Manste: Er is veel kans dat ze nog wel doorgroeien hoor. Bij mij springen ze pas op dag 17, dus op dag 10 ook vaak nog klein.

@Mamba: Ik heb hetzelfde hoor, ik maak het er thuis ook niet veel beter op. Maar meeste mannen snappen dat wel denk ik... Is ook gewoon een hormonen kwestie...
    Je ovulatietesten zijn nog niet echt positief :( Maar hopelijk komt daar snel verandering in!

@ Manutje: Wat leuk een tweeling!! :D Hopelijk gaan ze nog goed groeien en worden het twee wolkjes van baby's :) Vind het ook leuk zo nu en dan nog eens wat van je te horen hoor!

@ Koekie: Hoop toch dat je ongesteldheid snel doorzet... dan kun je ook weer door...

@ kortjakje: Spannend weer dan! Hopelijk gaan je eitjes goed groeien!

@ hier: vandaag ongesteld geworden... had het pas zaterdag verwacht dus kwam als een verrassing... Nu verdrietig, overmorgen weer verder...
    Ga nog wel even met het ziekenhuis bellen ivm bijwerkingen de vorige keer... hoop dat ik er deze keer niet zo veel last van heb :(

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @kortjakje ik duim voor je maandag! Spannend!

@duna kak zeg... Ik hoop op een mooie ronde voor jou dit keer! We blijven in de spirit deze maand hè 😉

Ik had vandaag weer een lichte streep, maar positief was hij zeker niet.
    Morgen nog een kans en anders laat ik het. Na dag 20 zal hij wel niet meer springen. Of m'n cyclus wordt steeds langer juist. Ben best wel weer down vandaag. In de app en op fb gaat het alleen maar over de baby's in de familie. Ik ben best creatief, ook eigen webwinkel enzo, en m'n moeder had kerstmarkt op haar werk (ouderen). Ze had daar een leuke krans gekocht, zegt ze: die kan ****** ook wel maken (ik dus). M'n zus: ja wat kan ze niet maken. Moeder: even denken.... Ik weet niks. Ik: ik weet wel wat..
    Hahaha BAM, die zit 😝

3. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Mamba: Ik herken je gevoel helemaal. Ik zat net in de auto naar huis en voelde me echt even mislukt. Er gaat al sinds jaar en dag vanalles fout in mijn leven en nu kan ik zelfs niet eens zorgen voor een kindje in ons leven. Oftewel de gedachte van 'ik kan ook echt helemaal niks' is aanwezig. Weet dat het niet reëel is, maar toch...
    Vervelend dat je testen niet positief worden :(

4. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij moest ik tpen wel als cd 1 tellen toen ik om 23.00 uur ongesteld werd. Vreemd dan dat bij anderen dan wordt gezegd pas dag erna. Haha

@manutje ooh wat leuk een tweeling! Geniet ervan :D

@satijnvlinder haha nou hij prikte mij ook altijd maar op 1 plek. Ik moest op verschillende plekken spuiten ivm harde plekken. En op 1 plek kon ik er niet bij dus moest hij het doen

En ja ik weet nu sinds april 2014 dat ik MS heb. Vrij kort.

5. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Jaaa manutje je weet me te vinden.. haha..

Ik ben nog steeds niet ongi. Ik hoop maar dat het snel komt. Ik zit nu over de 30 dagen met mijn cyclus.. here we go again...

Satijnvlinder we gaan niet gelijk lopen zo te zien... nou ja. klein beetje uit elkaar ook prima toch ;)

Duna ooooooooh nee wat shit.. ik hoop dat er snel een mooi wondertje mag komen hoor.

Hier ook wel eens dus het gevoel van pff waarom doet mijn lijf dat nou.. is het ons niet meer gegund? Maar dan denk ik.. het is al een keer gelukt dus hopelijk komt er nog snel een keer een wondertje bij zodat wij ook compleet zijn.. We wachten maar weer af... dat zijn we nu wel gewend he :)

6. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Aaaah lieve mamba toch, ook dat kan jij maken lieverd!! Met wat hulp maar je hebt al een mooi mannetje lopen dat is het bewijs!!

Ben even te moe om op de rest te reageren sorry

7. ManSte

ManSte Niet meer actief

@koeki2; mij is verteld dan een cyclus tot 35 dagen prima is. Dus ik hoop dat het deze week toch nog komt!

@kortjakje; ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt!

@duna; wat jammer. Hoop dat het de volgende keer raak is. Wel een goede cyclus gehad!

Vandaag de tweede echo gehad. Er is nu wel een eitje groter dan de rest. Maar was maar 9 mm. Dus nog niet dominant.
    Ik moet nu tot dag 20 om de een a twee dagen op controle (echo)
    Als er dan nog geen volgroeid eitje is, afbreken en met een hogere dosis opnieuw beginnen.

Ik ben natuurlijk wel wat teleurgesteld. Je hoopt dat het meteen werkt. Maar er is in ieder geval iets aan het groeien. Ook al wordt het eitje deze keer misschien niet groot genoeg. Probeer het maar positief te houden.

8. ManSte

ManSte Niet meer actief

@mamba; Pff ken het gevoel zo goed.. is echt afschuwelijk. Ik hoop dat de eisprong gewoon wat laat is, en dat het toch nog komt!

9. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @duna hoe was jouw dag? Alweer wat blijer?

@koekie nog steeds geen rood ontdekt?

@satijnvlinder weet ik ook wel, maar dan heb ik toch al zo'n off day haha! Hoe is het met je? Minder moe nu?

@manste hè wat jammer! Ik hoop voor je dat het alsnog doorgroeit!

Hier weer een heeeeel lichte streep. Ik blijf steekjes links voelen dus test nog ff door en ik temp ook, maar toch... Ik baal ervan dat het zo lang duurt net in deze ronde dat ik geen Z-H wilde. Want nu twijfel ik of ik maandag toch niet moet bellen voor een echo

10. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Is ook begrijpelijk mamba... Ja nu minder moe, gisteren heb ik flink moeten reizen voor het werk, was kapot toen ik thuis kwam. In een ander filiaal gewerkt waar ik niemand echt kon.

Koekie wat jammer, maar als we in de buurt zitten is ook super leuk en wie weet lukt het hier niet met de gonal en zitten we nog gelijk ;)

Miesy, toch heftig hoor die diagnose krijgen :( Maar zo te merken sta je er erg positief in :) Haha ja dat scheelt dan dat het maar 1 plek is.

ManSte wat jammer dat er nog niks te bekennen was van een dominante follikel...

Duna hoe gaat het nu met je?

Hier vandaag echo gehad, der is activiteit, maar dit zorgt nog niet voor een effectieve dominante follikel. Maar goed het is vroeg ik zit op CD 7 momenteel dus dat komt wel. Maandag mag ik terug voor een echo en dit mag dan bij mijn favo echoscopiste die helemaal enthousiast was mijn dochter vandaag te zien en die er op stond dat de afspraak maandag bij haar is ipv bij de gyn :D

11. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @satijnvlinder oké nu lekker weekend dus even rust! Cd7 is nog wel vroeg ja. Ik duim voor je!

Hier wederom geen streep. Ik geef het nu wel op hoor. Kost me alleen maar een hoop geld en stress elke keer. Mislukte ronde. Klaar. Maandag bellen. Geef me maar weer provera en dan ga ik wel over op spuiten. Zit toch niks anders op...
    Ook een rotochtend hier met een ontzettende peuterpuber die het op mij heeft gemund. Bij m'n man was hij gisteren hartstikke lief en ook pas laat wakker. Ben ik aan de beurt (en de rest van de dag en weekend ook alleen) maakt ie alles kapot, luistert niet, jammert overal om. Bah!
    Zo dat moest er ff uit. Alles zit tegen en ik voel me zwaar kl#te met m'n stomme lijf.

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ooooooooooooooooooooooooooh ik ben zo blij :D
    Net naar de wc en hello ongi. Alleen is het zh niet te bereiken.. pas maandag en dan zou ik eigenlijk een echo moeten hebben.. zo stom :( Dus maandag dan maar gelijk bellen om 08.00u en zeggen dat ik eigenlijk die dag voor een echo moet maar dat ga ik niet redden. Dan hoop ik dat dag 4 ook prima is...

Dus Satijnvlinder we zitten een beetje bij elkaar.. haha..

mantse zo'n cyclus is ook wel prima maar als je opwekmedicatie hebt gekregen duurt een week best lang :)

Ik ga weer snel verder.. sta in de winkel en moet nog wat dingen afprijzen maar wilde even heel enthousiast vertellen dat mijn ongi dus is begonnen..

13. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @satijnvlinder ja ook is heel heftig en nu nog. Ik sta er niet altijd positief in hoor haha mja moet er mee leren leven.

@mamba ooh nee wat kl*te zeg voor je! Hopelijk snel zekerheid voor je! Dikke kbuffel

14. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ koekie: Yes!! Eindelijk! Op naar de volgende ronde. Lopen we toch weer aardig gelijk. Ik geloof niet dat ik kan wennen aan dat wachten, maar kan er toch niet onderuit...

@ Manste: Als het maar blijft groeien zodat je deze maand gewoon nog een kans maakt! Ik duim voor je :) Een eitje kan ongeveer 2 mm per dag groeien, hopelijk zet het nog een groeispurt in :)

@ mamba: ik snap je helemaal :( Het is ook allemaal niet eerlijk... Wel een goed idee om maandag met het ziekenhuis te bellen! Hopelijk kunnen ze je goed adviseren.

@Satijnvlinder: Benieuwd wat er maandag te zien is op de echo. Wat leuk ook dat jouw favo echoscopiste het ook enorm leuk vindt om jouw dochtertje te zien en je daarom ook te helpen :D heel bijzonder!

@Hier: vind het echt super lief dat jullie vragen hoe dat het gaat! Kreeg er echt zo'n warm gevoel van.
    Vandaag gaat het wel weer ietsje beter. Gisteren was het nog 3x niks. Zat al niet zo lekker in mijn vel, maar hadden een lekker lang weekend vrij om te kunnen klussen. Dus wij naar de bouwmarkt en op de weg terug werden we van achteren aangereden... auto met 50 km/u op de onze terwijl dat wij stil stonden. Jongen achter het stuur zei dat ie even niet op zat te letten :) Vond mijn lijf niet zo leuk, had met name veel nekpijn en hoofdpijn. Vandaag even gefixt door de fysio en nu gaat het weer goed :) Auto staat nu in de garage, benieuwd wanneer dat die weer gemaakt is. Klussen is gisteren niet meer gelukt, maar vandaag wel weer opgepakt. Dus zit allemaal niet zo mee...
    Verder baal ik gewoon nog steeds dat het lijkt alsof mijn lichaam me in de steek laat :( heb ook eigenlijk geen vertrouwen meer in de clomid, maar durf ook niet te vragen om te spuiten. Dus moet nog 2 maanden proberen met clomid.
    Ben erg bang voor de bijwerkingen van de clomid. Heb gehoord dat 's avonds slikken minder bijwerkingen geeft, dus dat ga ik nog proberen deze maand. Als ik dan deze maand weer een overspannen gevoel ga krijgen dan ga ik direct het ziekenhuis bellen voor overleg. Dan wil ik die laatste maand echt geen clomid meer....

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Mamba, haha heb nu pas weekend Of ja sinds 18.15u tot maandag 12.00u :p

Koekie, indd direct bellen maandag... Wie weet reageer jij eerder op de clomid dan ik op de spuitjes ;) Maar dichtbij elkaar zitten we zeker nu... Hopelijk ook dichtbij elkaar met een zwangerschap :D

Duna, waarom durf j het niet te vragen!! Gewoon doen hoor. En kl*te van je auto zeg. Hopelijk geen nekletsel

16. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb even een vraagje. Ik moet vanaf volgende week 150 mg clomid slikken. De 100 mg had ik smorgens genomen en toen veel opvliegers in de nacht gehad. Os het beter om de 150 mg savonds te nemen en ook allemaal tegelijk?

17. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ik zou dat even overleggen met je arts. Ik pakte het de avond maar dan al op dag 2 startend ;)

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @miesy ik heb pas de laatste dagen wat opvliegers. Dus rond cd15 begon het pas. Ik heb ze 's nachts niet en slikte wel 's morgens. Is per lichaam verschillend ben ik bang. Per ronde trouwens ook, want met 150 heb ik het veel minder dan met lagere doses.

@koekie hoe stom kan het zijn dat je even blij bent met je menstruatie hè haha! Wel fijn dat je volgende ronde officieel begonnen is. Ik duim voor je meissie!

Jeetje Duna! Dat is echt niet tof of z'n zachtst gezegd. Ik hoop dat jij niets eraan overhoud!

@satijnvlinder dan heb je nu ook wel weekend verdiend!

Hier m'n laatste kop thee naar binnen voor ik twee uur niets meer drink en m'n test ga doen. Het voelt beneden opgeblazen, ongiachtig met rugpijn en zeurderige buikpijn. Gisteren keiharde pijnscheut dat ik ff moest gaan zitten. Dus ik hoop dat mijn test wat laat zien straks. M'n temp is weer aardig stabiel. En laag nog steeds.

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Dat klopt indd wel Mamba ik had met 150 de minste bijwerkingen :O

Hopelijk lopen je testen snel op!!

Zo blog is weer wat bij gehouden. Ik hoop dat er morgen al wat meer te zien is anders wil ik meteen ophogen eigenlijk nar 62.5 want weet dat als het na 7 dagen niks doet het niks blijft doen uit ervaring

20. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ja ik ben heel blij met mijn ongi.. haha.. Ben benieuwd wat het zh morgen zegt. Heb zo'n drukke week nu.. pff..

Mamba, en? Lieten je testen wat zien?

Duna, ben heel benieuwd bij jou. Hopelijk is de laatste ronde clomid niet nodig en mag je gewoon een positieve test in handen krijgen.

Deel Deze Pagina