@nonne: voor jou ook spannend dus! @duna: hoeft toch niet zo te zijn dat ze alle drie gesprongen zijn of wel? Hoop dat je snel aan de nieuwe ronde kan starten m @wens86: hoop dat de Clomid aanslaat bij je. Gun jullie een lieve baby na zo'n lang verlangen @hier: maandag idd bloedprikken krijg na paar uur telefonisch de uitslag. Temp laat nog geen eisprong zien, dus afwachten maar. Anders denk 100mg priberen
@ help: Ik weet niet zo goed hoe of wat, maar het waren 3 grote follikels en de arts had met klem verzocht om niet te klussen ondanks dat ze wist dat we dat als een gemiste kans zouden zien. Zij vond het risico te groot. Lijkt me niet dat ze dat zomaar heeft gezegd Jammer dat je nog geen eisprong hebt gevonden, ben benieuwd wat er maandag uit komt en of het plan dan aangepast wordt
Dankje!! Ik ook met jullie en de rest hier laten we hopen dat we allemaal snel in het roze komen Dank je lief van je! Hoop dat het bij jou ook snel aanslaat is jullie ook gegund iedereen hier Het verlangen zit bij mij al ruim 10 jaar bij mijn man ook al een tijdje 2 jaar geleden eindelijk besloten ervoor te gaan
Eerste ronde clomid 50mg sloeg bij mij niet aan. 2e ronde heb ik 75 ingenomen. Dat zorode voor 2 mooie eitjes op dag 19 van mn cylus. Zit momenteel op het wachtbankje. Nog 1 week voordat k mag testen. Heb wel al een eisprong gehad
Jammer dat het de 1e ronde niet aansloeg bij je maar wel fijn dat je nu wel 2 mooie eitjes had hoop voor je dat je over een week een mooie test hebt. Ik moet ook nog ong een week op de wachtbank zitten word spannend
@ samirsvrouwtje, jammer dat de 1e ronde niet aansloeg. Hopelijk volgende week een goede test. @ Duna ben je inmiddels al ongesteld worden? Volgens mij zitten we nog met meer personen nog een week op het wachtbankje. Ik heb zelf zoiets van laat die week maar gauw voorbij zijn, ben nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig. Maar eerst maandag nog even bloedprikken op progesteron.
Ja van mij mag de week ook wel om zijn morgen en dan wel met goed nieuws het liefst. Jij ook? Ik moet maandag ook prikken en krijg woensdag de uitslag kon helaas niet eerder
Ja dat hoop ik ook, dat we goed nieuws krijgen. En wat ik nu wel jammer vind is dat ik komende week maar 2 dagen aan het werk hoef anders ging de week nog wel een beetje sneller voorbij. Ik weet niet wanneer ik de uitslag krijg, vergeten te vragen de vorige keer. Maar anders bel ik dinsdag ofzo even naar het ziekenhuis. Baal er wel een beetje van dat ik perse in het ziekenhuis moet bloedprikken, ben dan met heen en terug reis een uur onderweg voor een buisje bloed. Maar goed het is voor een goed doel
Jeetje dat is wel een flink eind ja wij zijn met 5 a 10 minuten bij het ziekenhuis ligt eraan hoe druk het is op de weg wel vervelend dat je een uur moet reizen zeg het is inderdaad voor een goed doel zo moet je inderdaad blijven denken als je zwanger raakt en je houd je kleine wondertje dan na 9 maanden vast ben je alles zo vergeten Ik werk helemaal niet ik zit thuis maar zoek in huis veel afleiding schoonmaken en tv kijken spelletjes spelen op de wii-u en mijn moeder komt ook regelmatig langs en mijn man heeft wisselende diensten dus dat scheelt ook weer
Ja het is ook wel even rijden, maar net wat je zegt als je zwanger raakt en de kleine in handen krijgt dan ben je het zo vergeten. Ik zou wel dichterbij naar een streek ziekenhuis kunnen, maar waar ik nu onder behandeling ben hebben ze vorig jaar ook al pcos vastgesteld en daarom hebben we ook besloten om hier de verdere behandeling te doen. Ik werk in de zorg, dus onregelmatige diensten en mijn man werkt in 2 ploegen. Gelukkig heeft hij komende week ochtend dienst, dan zit je s avonds niet alleen. En we hebben het aan nog niemand verteld dat we met deze behandeling begonnen zijn. Ze weten wel dat ik pcos heb, Maar dat komt ook eigenlijk omdat mijn zus ook medicijnen heeft gehad om zwanger te raken ik weet niet wat ze gebruikt heeft, maar toen zei ik nu is ze heel gauw zwanger en dat was ze ook. En mensen gaan dan toch vragen van hoe staat het ervoor. Help85 zou misschien wel handig zijn als hier ook een lijstje van komt maar zou niet weten of dat kan.
Hi ladies! Spannend die wachtbankje zeg! Ik duim heel hard voor jullie! Hier begin ik wat ongeduldig te raken volgende week laatste tablet Duphaston en dan maar weer wachten; -) Ik heb overigens wel een opzetje voor een lijstje maar die staat op de pc. Kan ik morgen wel online gooien?
Sorry ben aantal dagen niet aanwezig geweest. Nonne hier zijn wij voor een buisje bloed 2 uur onderweg of nog langer Ook al zover.. maar tis inderdaad voor een goed doel. Hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje? Ik heb echt een baal moment. Afgelopen maandag laatste tablet duphaston ingenomen. Nu is het zondag en heb ik nog steeds geen menstruatie gezien :x Hoop echt dat het snel een keer begint want baal echt als een stekker. Had gehoopt op afgelopen vrijdag.
Oooow koekie wat balen zeg ik geloof dat er uiterlijk 10 dagen tussen mag zitten toch? Hey meiden ik heb sinds de tweede dag Duphaston al op verschillende momenten op de dag last van menstruatie achtige krampen. Hadden jullie dit ook?
Bij ons was het meteen bij de eerste rond 50mg clomid raak! Ik heb pcos en hashimoto (trage schildklier) en we waren een jaar bezig voordat we met clomid mochten beginnen.
Ik weet het eigenlijk niet. Ik bel morgen even het ziekenhuis. Dan zit ik op dag 7. Ben benieuwd wat ze zeggen. Ja hier ook veel krampen dat ik echt dacht het doet zijn werk. Ook pijnlijke borsten. Vorige keer op dag 4 werd ik ongesteld. De krampen bleven af en toe aanhouden voor de ongi. Nu heb ik ook wel krampen en nog steeds pijnlijke borsten maar helaas nog geen menstruatie te bekennen. Snap er echt niks van. Zit in de cyclus nu op dag 30. Ben echt benieuwd maar hoop eigenlijk wel dat het vandaag of morgen door zet. Ik loop mega vaak naar de wc in de hoop dat ik iets zie
Bij mij kwam de menstruatie door 4 dagen na de laatste pil. Ik begrijp dat je baalt! Morgen anders de gyn bellen? Hoelang duurde het vorige keer?
Ja daar was ik ook vanuit gegaan 4e dag na laatste tablet. Zo is het de vorige keer ook gegaan bij mij na 4 dagen mijn menstruatie maar nu dus helaas niet
Hmm en je weet 100% zeker dat het de vorige ronde niet is gelukt? Ik was zelf ook bezig met een nieuwe ronde duphaston toen ik blijkbaar al zwanger was . Maar dat is waarschijnlijk een uitzondering geweest!