Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Mamba: Je klinkt een stuk positiever. Hoop dat het zo ook voelt en als dat zo is dan ben ik blij voor je :D
    Tuurlijk ben je mega trots als hij het voor de eerste keer heeft aangegeven! Is een belangrijke en grote stap.
    Ik hoop dat je een fijne vakantoe hebt! Veel plezier met de verjaardag zondag :D
    Ik moet in februari toch gewoon terug naar het ziekenhuis als er dan nog geen zwangerschap is. Maar dan zit ik ook alweer een half jaar aan de clomid.

@Satijnvlinder: Dat klinkt dan ook wel als een hele verbetering, dat je nu minder bijwerkingen hebt met spuitan dan ooit met clomid. Maar het snel warm hebben is ook niet altijd ideaal...

@Hier: Ik merk wel dat ik het vertrouwen echt kwijt ben dat het met de clomid gaat lukken. Gaan natuurlijk nog wel even 2 maanden onze uiterste best doen :D
    Twijfel ook steeds meer of het bij vriendlief wel of niet goed zit. Zitten toch vruchtbaarheidsproblemen bij hem in de familie, zijn 1e onderzoek naar zaadkwaliteit was niet goed, 2e wel.... ze zeggen dan dat het toch goed is, maar ik blijf toch twijfelen... ingewikkeld... toch maar vragen als we terug moeten...

2. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Duna, voor mij was dat dusdanig een verbetering dat ik dit traject geweigerd heb clomid te slikken. Mijn hoofdhuid werd dunner en jeukte continu, werd letterlijk niet goed van de clomid. En maar 2x een eisprong gehad in 8 rondes van ieder ruim 53 dagen.

3. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Haha thanks! Succes zo!! Ik duim voor je!

@dml dit ken ik niet. Eigenlijk heb ik helemaal geen problemen met provera. 5 dagen slikken en dan binnen 3 dagen na de laatste pil ongesteld. Hoe gaat het nu met je?

@duna hmm dat is idd geen leuke achtergrond en als dan ook de testen nog een wisselend resultaat geven is dat wel verwarrend. Slaat je clomid wel goed aan? Nog even doorzetten meissie! Deze maand is altijd zo weer voorbij.

4. ManSte

ManSte Niet meer actief

@dml; Ik heb pas 1x provera gebruikt, dus ik kan dat misschien niet goed beoordelen, maar ik heb helemaal geen last van bijwerkingen gehad. Dus misschien toch even navragen.

@mamba; fijn dat het weer wat beter gaat! Ik hoop dat het spuiten wel zorgt voor goede resultaten en dat de bijwerkingen ook een stuk minder zijn.

@duna; geeft de Clomid wel een goede eisprong? Dan hoop ik dat het deze maand raak is.

@satijnvlinder; hoe ging de echo? Ik hoop zo dat het een goed resultaat heeft gegeven!

@Miesy; goed nieuws! weer een nieuwe cyclus

5. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Helaas nog niet veel veranderd. Ga nu meteen flink ophogen en moet dinsdag terug

6. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Satijnvlinder: Snap dat je dan overstapt inderdaad! Wel fijn dat je meteen kan ophogen met spuiten! Hooelijk dinsdag meer effect!

@Mamba en manste: tot nu toe heeft het goed aangeslagen :) Deze ronde is weer afwachten. Verwacht mijn eisprong met kerst.
    Ben geen opgever dus we gaan stug door ;) Maar heb geen hoop meer. Maar dat scheelt ook weer een teleurstelling straks dus ik zie het maar gewoon van de positieve kant :)

7. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @satijnvlinder hè wat balen weer zeg! Nu ophogen en wanneer dan weer terug?

@duna ik snap je instelling, maar als je wel mooie eisprongen krijgt heb je net zoveel kans als anderen. Dat is slechts 20% hè... Wie weet doet de magie van kerst jullie goed 😁

8. ManSte

ManSte Niet meer actief

@satijnvlinder; vervelend, hopelijk dinsdag beter!

@Duna; (Dit bedoel ik helemaal niet verkeerd) "normale" vrouwen doen er gemiddeld ook een half jaar over. Dus ik blijf gewoon voor je duimen :)

9. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Ik weet het :) Daarom gaan we ook gewoon door en bel ik niet met het zh... maar zijn al 1,5 jaar bezig bijna dus voelt niet als een half jaar :) Gewoon ons best doen en afwachten :)
    Net in ieder geval slecht nieuws... zeer waarschijnlijk is onze auto total loss verklaard. Kunnen echt niet zonder maar ivm verhuizing is aanschaf van een nieuwe tweedehandse niet echt de beste timing.... best een beetje zuur... komen we ook wel weer overheen, maar wel vervelend...

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh duna dat is niet de perfecte timing idd..
    Hoe gaat het nu met je? Pas goed opjezelf hoor zeker met je hoofd en nek

Hier: morgen beginnen met clomid 150. Ik doe ze gwn rond 12 uur in een keer haha is voor mij de makkelijkste tijd.
    Op zaterdag 26 dec mef kerst terug komen voor een echo. Zo spannend weer. Hoo dat het nu echt zn werk gaat doen en dat ik niet te veel bijwerkingen ga krijgen

11. ManSte

ManSte Niet meer actief

@Duna; ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik zit nu in mijn eerste ronde Clomid, maar we zijn ruim een jaar geleden besloten dat we klaar waren voor een kindje. Ik weet wel dat dit pas de eerste ronde is. En dat we eigenlijk nu pas beginnen. Maar ondanks dat ik uit mezelf geen eisprong bleek te hebben heb ik toch een jaar lang iedere maand toch een beetje hoop gehad, toch nog een keer een zwangerschapstest gedaan, en nog een keer, en nog een keer. Het is nu inderdaad zo moeilijk om dat gevoel los te laten en opnieuw te beginnen.

12. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Duna, kun je niks met je verzekering regelen dan?
    Enne tja ik was 9 maanden bezig toen ik de MMM in ging en duurde toen al te lang. Ik ben van mening, wanneer je de wens hebt duurt iedere dag te lang, dat is zo'n oerinstinct.

13. Amare

Amare Niet meer actief

Hoi dames,

Mag ik met jullie meepraten? Sommige komen al bekend voor van de clomid-club.
    Hier de tweede rond met clomid achter de rug. Ik moet rond de kerst ongesteld worden. (Weet de exacte dag niet helemaal precies ivm onregelmatig cyclus).
    Stiekem merk ik dat, naarmate die dagen dichterbij komen, de hoop ook weer oploopt. Terwijl ik me iedere keer, als ik ongesteld ben geworden, weer voorneem er niet teveel op te hopen.

14. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @Miesy: Ik hoop met je mee! Hier gaat het goed, geen last meer van nek en schouders :)

@Manste: Dat is precies wat ik bedoel :) Al merk ik nu wel dat ik het meer los laat omdat ik er niet meer in geloof. Dus dat is dan wel weer goed denk ik.

@Satijnvlinder: We krijgen geld terug van de verzekering maar dat zal waarschijnlijk niet genoeg zijn om een goede nieuwe te kopen.. een exact dezelfde auto (en het is maar een klein boodschappen autootje), met dezelfde km en zo kost 2000 euro meer dan dat we terug krijgen waarschijnlijk....
    en inderdaad, elke dag niet zwanger is er 1 te veel.

@Lise: Welkom!Gezellig als je mee gaat praten hier :) Meestal is het hier ietsje drukker dan in de andere groep. Hoe meer zielen hoe meer vreugd :D
    Ik duim met je mee!

15. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Duna, In het begin niet zo veel last van bijwerkingen maar merk dat ik nu echt wel na de Clomid heel veel last van migraine krijg. Heb dat al heel vaak maar elke keer na de kuur begint het... Verder af en toe wat snauwerig.. :)

Pff nou vind het ook erg heftig hoor als je hoort dat het kindje het niet heeft overleeft. Ook al staat ze verder weg van je af... ik zou er ook door zijn aangeslagen omdat je dr kent.. bah bah.. erg heftig.

Satijnvlinder, ik heb maandag de eerste echo weer.. en dan denk ik donderdag en dan pas na het weekend... maar ze plannen elke keer pas weer als ik daar ben. En wat balen dat er niks veranderd is. Hopelijk door de hoge dosis nu wel en zie je dinsdag iets moois op de echo.

Mamba, ik heb nog gewoon de Clomid 50mg.
    Fijne verjaardag morgen van jullie manneke.

Miesy, wat fijn dat je ongesteld bent geworden... nu op naar de volgende ronde

Lise, welkom en natuurlijk mag je meepraten. Ik hoop voor je dat je dus niet ongesteld gaat worden.

Hier, Maandag gaan we terug voor de eerste echo weer. Ik hoop dat er in ieder geval wel weer iets te zien is buiten de cyste om

16. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    spannend koekie! Hoop op een goeie echo voor je!

17. Amare

Amare Niet meer actief

Duna, altijd weer een tegenvaller hè, zo een auto.
    Vaak kosten die je net ff niet kunt gebruiken.

Koekie, ik heb niet alles terug gelezen, dus wie weet stel ik wel een overbodige vraag. Maar zijn ze vorige cyclus pas achter je cyclus gekomen? Of had je deze al en kunnen ze daar niets aan doen?

18. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @lise welkom (ook hier)!

@koekie dankjewel! Jij heeeeeel veel succes morgen. We horen wel hoe het is gegaan.

Hier vandaag dus een drukke dag gehad vanwege de verjaardag van onze zoon. Hij is woensdag echt jarig, maar vandaag al heeeeel erg verwend. Nu lekker filmpje kijken en naar bed.
    Vrijdag hadden we Kerstviering van de school waar ik werk. ML en zoon waren met de trein naar een feestje van m'n zwager gegaan. Ik zou later volgen met de auto. Thuisgekomen lag er een briefje van PostNL dat mijn pakket bij de buren lag. Maar niet alleen de nieuwe schoentjes voor zoonlief, maar ook een kerstpakket van RTL boulevard! Wat bleek nu, ml had hem aangevraagd en ik was uitgekozen om dat pakket te krijgen! Er zat een heel lief berichtje van m'n man bij. Moest ervan huilen haha! Ik zie op tegen het spuiten, maar ik ga het wel doen. Ik moet wel (van mezelf). Als ik het niet doe heb ik niet mijn best gedaan vind ik. Als ik het straks voor elkaar krijg om mezelf wel te spuiten en er vrede mee te hebben vind ik mezelf echt een bikkel, haha!

19. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Lise, welkom... Liever niet maar wees hier welkom ;) Bij Koekie is vorige cyclus de cyste ontdekt.

Mamba haha wat een schat! Fijn dat zoontje goed verwend is! En dat kan je wel!!! Begin is even spannend ;)

Duna wat balen zeg :(

Koekie spannend weer. Ja hier ook telkens pas op de dag dat ik er ben.

20. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Mamba, Wat een gave verrassing dat pakket zeg.
    Ik had hem aangevraagd voor mijn moeder. Die van RTL viert de kerst en ze heeft hem ook gekregen. Ze zei.. nu heb ik een kerstpakket gekregen van mijn baas... hahaha. :D
    Maar het spuiten komt helemaal goed hoor. Het is een kwestie van doen. Ik vond het ook heel raar maar ja.. het went direct.

Lise, het klopt wat Satijnvlinder zegt :D Vorige cyclus zat er opeens een cyste. Deze zat er niet eerder. De 1e cyclus met Clomid heb ik ook een cyste gehad maar die was zo klein en is na ongi ook verdwenen. Deze dus niet.

Hier, vanmorgen terug geweest voor de echo. De cyste was hetzelfde gebleven dus gelukkig niet gegroeid. Aan deze kant zat verder niks. Aan de andere kant zat een follikel van 9.5.
    Donderdag moet ik terug en dan is ie hopelijk een stuk meer gegroeid. Zo niet, dan zal ik maandag wel weer terug moeten en dan zien we wel hoe het er dan voor staat. Ik heb nu nog steeds 50mg omdat ik het daar eerst wel goed op deed maar nu sinds vorige cyclus dus niet. Ik hoop dat ik hierna op mag hogen want nog meer ronden met 50mg mocht er niks groeien zie ik eigenlijk ook niet zitten. Dan weet ik al dat ik de volgende ronde ook wel niks zal hebben.. of denk ik nu weer te negatief?

Deel Deze Pagina