Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satijnvlinder

Satijnvlinder Fanatiek lid

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Duna, dit was een echte gyn die geloof ik niet door had dat ik zelf ook vrij redelijk de echo af kan lezen. Ben heel benieuwd morgen. Moet me melden op de verloskunde afdeling

2. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor jullie antwoorden. Ik kan even niet op iedereen reageren nu sorry!

Vanacht op t foute kerstfeest weer vlekken in mn zicht bah. Ook niks gedronken, want als ik dan zo zie is dat niet fijn om er nog eens alcohol bij te hebben haha

Ik weet even niet meer wie het zei dat ik misschien beter over kan gaan op spuiten als ik dat zelf wil natuurlijk. Ik ben al gewend om te spuiten voor mn ziekte dus ik zie dat meer zitten dan al die pillen met die verschrikkelijke bijwerkingen. Dus dat scheelt wel en is het ook minder eng haha

Morgen echo zoo spannend.. ga het dan gelijk aankaarten over die bijwerkingen

3. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    @miesy dat zei ik 😉 Echt vervelend. Ben zelf ook heel benieuwd of het spuiten echt groot verschil maakt. Het blijven hormonen...
    Hoe was het foute kerstfeest?

@satijnvlinder wat apart dat je 2e kerstdag mag komen! Jij was laatst ook al op een zondag of niet? Mja voor jezelf wel fijn die extra checks 😉

Fijne kerst allemaal!!!!!

4. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Mamba haha nee nog niet op zondag geweest ;) bij dochterlief ook net kerst geweest heel bizar dit dus :) Maar ander zaten er of maar 2 of 6 dagen tussen dus vandaar dat ze koos voor morgen ;)

Miesy, ik zou echt indd om spuiten vragen. Dit is je goed recht, ze hebben wel protocollen over medicatie bij pcos maar ja daar hebben ze zich bij mij deze keer ook niet aan gehouden omdat ik er zelf om heb gevraagd ;)

5. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Foute kerstfeest was echt super leuk mamba :)
    Ik was degene die op een zondag moest komen. Morgen op tweede kerstdag ook terug komen.
    En wat betreft spuiten.. ja blijven idd hormonen. Mja ik wacht eerst dit maar even af

6. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @ Satijnvlinder: Oh ja... is wel makkelijk als je zelf een beetje die echo af kan lezen. Ze hebben het mij wel wat uitgelegd en daardoor lukt het me ook wel als ze niet te snel wisselen tussen beelden, maar vind het toch maar een lastig iets. Spannend om te kijken wat er nu te vinden is. Succes vandaag :)

@ Miesy: jij ook succes vandaag met de echo. Ben benieuwd! En ook succes met het overleg over de bijwerkingen, benieuwd wat ze daar over zeggen.

@ Hier: nu officieel op het wachtbankje.. Donderdag de hele dag pijn gehad rechts onder in mijn buik, dus waarschijnlijk is dat mijn eisprong geweest :)

7. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    @satijnvlinder succes vandaag!

Jaaa ik had een follikel van 13 mm! Aan de andere kant 1 van 10mm. Maandag moet ik terug komen. Beter dan vorige keer :D

Heb overlegd over de bijwerkingen. Ze vond het wel veel wat ik allemaal had en ze vroeg aan mij of ik liever wilde stoppen met clomid of door wou gaan. Ik zei liever stoppen als ik zo met mijn ogen zit, moet ik toch mee oppassen. Ze zei dat ik een afspraak moest maken met mijn eigen gyn erover. En deze cyclus gaan we natuurlijk wel doorkijken hoe het loopt.

@duna spannend!! Ik duim voor je!

8. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Fijn dat ze de keuze bij jou laat! Ook fijn dat je in ieder geval 1 eitje en misschien wel 2 hebt! Hopelijk groeien ze mooi door :)

9. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Wauw spannend weer met alle echo's en eitjes! Hopelijk wil alles een beetje doorgroeien! En inderdaad, een wijntje met de feestdagen moet kunnen toch? Ontspannen en genieten is ook heel goed, zolang het maar geen groot drinkgelag wordt toch? ;)

Vervelend voor je Miesy dat je zicht zo in de war is! Doe je wel voorzichtig?

Bijzonder trouwens dat er gewoon in de weekenden en feestdagen echo's gemaakt worden! Bij mij gaat de fertiliteitsafdeling gewoon 10 dagen op slot, ik was de laatste patient voor de feestdagen. Maar ik ga toch liever niet met ovulatietesten in de weer. Ik ben er al zoveel mee bezig merk ik, dus liever niet nog meer spanning, het moet immers wel leuk blijven. Sowieso maken we het nu gewoon om de dag gezellig, en dat is bepaald geen straf. :)

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja vind ik ook best bijzonder. Bij mij in de woonplaats is ook alles dicht dus moet ongeveer een half uurtje rijden. Maar vind ik niet erg.

11. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik val ook weer even in.

Duna spannend zeg op het wachtbankje. Duimen draaien voor je.

Ook een aantal groeiende follikels. Super fijn :D

Hier ook alles op slot met de kerstdagen. Ik moet maandag terug en ben wel benieuwd wanneer dan.. Hopelijk zo'n groot follikel te zien dat ik mag spuiten

12. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend koekie! Hoop op een mooi eitje voor je

13. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Hier de fertiliteit afdeling ook ;) maar de dienstdoende gyn doet wel echo's dan. Was letterlijk lopende band werk.

Koekie wat goed zeg

Duna poeh het Wachtbankje ik duim voor je

Nou ik ga maandag bellen voor een afspraak bij de echoscopiste want word beetje kriebelig van deze gyn. Ze is heel lief maar doet alles op het oog!! Het was dat ik vroeg hoe groot de follikels waren. Daarom ging ze meten! Nou ja sorry maar meten is weten, natte vinger werk heb ik niks aan. Ze zegt ja vanaf de 12 mm groeit hij door, terwijl andere gyns zeggen vanaf de 10 mm. Eentje was 10 mm nu. Ook vond ze ondanks het volgens haar gelijk was gebleven en ik al een week 75IE spoot niet nodig op te hogen dat deed ze dinsdag wel. Voel me net een marionetten zo. Dus ga voor maandag proberen te plannen want dan is de echoscopiste er zelf. Word hier namelijk nogal simpel van!

14. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Dankjewel Miesy

Satijnvlinder wat vervelend zeg.
    Goed dat je maandag even belt want je mag verwachten dat je follikel toch nog wat meer nodig heeft om te groeien want het gaat wel langzaam of niet?

15. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ja en voor mijn gevoel misschien nog wel langzamer dan dat het al gaat. Word er lichtelijk gestrest van ;)
    Dan heb je ook nog van die leuke mensen die als ons meisje baby's leuk vind om te kijken zeggen tja dan moet je papa en mama vragen er snel een te maken

16. Kortjakje84

Kortjakje84 Actief lid

25 sep 2015
    301
    21
    18
    NULL
    NULL
    Aaah wat een rotopmerkingen zijn dat toch altijd! Heb je ze even flink door mekaar gerammeld? Wel raar dat die gyn het maar een beetje op de gok doet, ik ben ook wel van de harde feiten, en dan kun je later preciezer vergelijken en zien wat er nou is gebeurd. Bij mij meten ze altijd wel, ook als er geen tussenuit springt qua grootte, hebben ze toch iets op papier staan. En sowieso, ik dacht dat het bij 10-12mm nog alle kanten op kan en dat ze pas vanaf ong. 14mm zeker doorgroeien?

Koekie fijn dat ze ook wat follikels bij jou hebben gespot, hopelijk groeit alles lekker door!

17. casly

casly Lid

27 dec 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik heb me sinds vandaag ook aangemeld. Mijn vriend ik zijn een jaar bezig met het proberen zwanger te worden. In het begin waren mijn menstruaties redelijk constant. De laatste 4 maanden zit mijn cyclus tussen de 12 en 50 dagen. Daarom deze maand begonnen met clomid 50 mg. Ik heb een stuk terug gelezen in de reacties en ik ben blij dat ik niet veel last heb gehad van bijwerkingen. Ik werd wel elke nacht met een opvlieger wakker, maar meer heb ik er niet van gemerkt. Afgelopen donderdag zat ik op dag 9 en toen waren er verschillende follikels zichtbaar van gemiddeld een 11 mm. Morgen mag ik weer terug voor de volgende echo. De opdracht gekregen om dit weekend voor de zekerheid alvast te klussen.

Bij mij hebben ze anderhalf jaar geleden een cyste naast mijn eierstok ontdekt. Deze hebben ze een tijdje in de gaten gehouden maar bleek niet groter te worden en helder te zijn, dus deze kon geen kwaad. Echter blijkt deze nu wel gegroeid te zijn. Morgen kom ik bij de gynaecoloog (de andere echo's doet de fertiliteit verpleegkundige) en deze gaat meteen mijn cyste nog eens bekijken om zeker te weten dat dit geen kwaad kan. Heeft er iemand ervaringen met een cyste naast de eierstok?

Erg spannend allemaal!

18. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Het erge is dat dit door mensen word gezegd die zelf moeite hebben gehad met kinderen krijgen

Ja ik wil zekerheid geen natte vinger werk

19. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Hoi dames, ik zag hier ook een aantal bekenden meeschrijven van het topic onder Mmm clubs clomid aug.sept. maar die lijkt niet erg meer in gebruik te zijn...vandaar dat ik me hier ff meld. Hoop dat het goed is, ben niet zo'n frequente schrijver :).

Duna succes op het wachtbankje meis, duim voor je!!

Hier ook bekend net de vervelende vragen/opmerkingen. Gisteren nog, of we het nog geen tijd vinden worden nu onze eerste bijna 4 wordt ... :(.

Ik wil graag ff van me af schrijven...Baal enorm. Vorige ronde deed de clomid zo goed zijn werk, cd 15/16 een eisprong. Veel pijn ook rond die tijd. Nu voel ik af en toe een steekje, temperatuur blijft laag en ovulatie testen negatief en inmiddels op cd 20. Begin een beetje mijn hoop te verliezen. Weet wel dat het nog maar de 2e ronde met clomid is maar dacht nu eindelijk wat meer zekerheid te hebben! Ben zo teleurgesteld in mijn lichaam. Heb ook best last vd bijwerkingen, veel hartkloppingen enzo. Mag gelukkig 12 januari een hartfilmpje laten maken voor de zekerheid.

Vanmiddag doe ik nog 1 ovulatietest en als ie ook negatief is ga ik bellen met mijn fert.arts. Hopelijk mag ik een echo!
    Bedankt voor het meelezen en leven dames. :)

20. Satijnvlinder

6 okt 2015
    1.383
    0
    36
    Ik zou sowieso even bellen met de arts. Voor ons pco klanten zeggen ovu's vaak niet zoveel ;) schommelen vaak nogal door de pco.

Hier zit ik in de wachtkamer van de poli gyn. Ik heb deze vanmorgen gebeld en uitgelegd dat ik zaterdag niet echt vrolijk werd van het bezoek en kom bijna meteen terecht :)

Deel Deze Pagina