Als allereerste wens ik iedereen een spetterend 2016 en dat dit clubje allemaal een positieve test in handen heeft dit jaar. Veel liefde en geluk en dat we nog maar lang met z'n alle mogen doorkletsen alleen dan niet over het ziekenhuis maar over de zwangerschap. Duna, oh wat schattig van je vriend... haha.. Ja wachten duurt lang he ( af en toe ) Succes met het afdingen van de auto. Hopelijk lukt het. En nog even werken en dan flink klussen dus. Succes! Lala, Je bent zeker welkom hier. Alleen maar gezellig met nog meer meiden al was het natuurlijk fijner geweest als het zonder ziekenhuis zou lukken. Maar omdat je ook gaat starten vind ik het altijd wel leuk en gezellig als er meer meiden bij zijn. Wat vervelend zeg die ervaring met die echo in het zh. Ik zou echt een klacht in dienen. Zo ga je niet met mensen om. Bij mij zijn ze altijd heel vriendelijk en toen ik 4 jaar geleden naar het zh ging zagen ze ook heel veel follikels en leken het echt trossen druiven. Dit zeiden ze ook gewoon op een hele normale manier. Kijk, die trosjes die je hier ziet, dat zijn allemaal niet gesprongen follikels. Zoals je ziet lijkt het alsof er allemaal druiven in je buik zitten maar helaas is dat niet het geval. Maar ik kan ook wel wat hebben en had me al voorbereid op het geval dat er in ieder geval iets niet goed was. Miesy, wat fijn dat je follikel zo gegroeid was. Je mag gezellig aanschuiven op het bankje Mamba, Ja echt een groot ei he.. maar ben ik wel gewend dat als ze echt doorgroeien, ze echt groot worden en ik moet spuiten want ze springen dus niet vanzelf. Maar heb eigenlijk nergens last van gehad. Wel wat krampjes in mijn buik maar dit is pas na de eisprong geweest. Echt zo'n ongesteldheidsgevoel. Geen idee wat het was... kan ook van het vele eten komen natuurlijk met die feestdagen haha... maar ik voel dus nooit geen eisprong. Ik heb ook het idee dat hij 's nachts springt als ik slaap want heb echt nergens last van als ik wakker ben. Ik ken het pijnlijke gevoel niet wat je beschrijft. Die wensballon.... oh nee wat sneu. Wij hebben er ook veel voorbij zien komen bij ons. We hadden de dames wakker gemaakt en ze vonden het geweldig. Hoe gaat het nu met je zoontje? Beterschap. Heftig zeg. Manste, wat fijn dat je een goede eisprong hebt gehad. Ja die teleurstelling is echt niet fijn he. Ik zou het toch wel eng vinden zo een half jaar zonder controles. Ik weet nu dat ze dat bij ons in het ziekenhuis normaal ook altijd doen maar omdat ik dus zelf geen eisprong heb en mijn lichaam elke keer weer anders reageert op de Clomid moet ik dus steeds echo's en ben er echt wel blij mee ondanks dat het niet leuk is steeds mijn benen wijd.. hahha. Bijwerkingen, Hier af en toe wat bijwerkingen. Wazig gevoel, migraine, en af en toe echt extreem chaggie. Zaterdag ging ik echt uit mijn plaat Voelde me zo schuldig. Ben altijd wel de rust zelf en ik ging volledig los. De kids waren aan het irriteren en ik was bezig met eten opscheppen omdat ik moest gaan werken. Al 4x gezegd dat ze niet aan het aanrecht moesten hangen en dat het anders dalijk mis ging. Nou, dat ging het dus ook. Ik wilde ze eventjes een klein stukje aan de kant zetten, de oudste van de 2 wil niet en pakt de keukenweegschaal vast zonder dat ik het in de gaten had en liet deze los. Deze viel precies op mijn dikke teen op het kootje. Het deed PIJN! En oh wat werd ik boos :x Ik heb dr naar achter getild en niet zo netjes gezegd dat het nu afgelopen was. Mijn vriend schrok ervan want zo ben ik helemaal niet. Echt niet tof... ik ben sowieso wat prikkelbaarder merk ik sinds dit traject maar dit herken ik alleen van vroeger toen ik kindje was. Maar goed... heb het direct goed gemaakt en het is nog steeds alleen maar mama mama mama We gaan dalijk even lekker met z'n 3e weg... even naar Toverland. Abbo voor ze halen en even lekker gewoon genieten. Satijnvlinder, jammer dat die andere is gekrompen maar wel fijn dat er nog wel een andere is gegroeid tot 12mm.. Wanneer moet je weer terug? Krimpen is echt niet tof. Had ik de vorige cyclus. Casly, Heb je gemeenschap gehad? misschien ergens iets geraakt doordat het iets gevoeliger is van binnen? Hier, Ik zit sinds 1 januari op het wachtbankje... haha... Ik ga proberen er niet te veel aan te denken. Aankomende week heb ik het redelijk druk met werken ( uh ja wanneer niet ) en de week erop moet ik nog wat winkeldagen inplannen. Dus ook wel weer een drukkere week maar ik wil eigenlijk 3 weken wachten ipv 2 weken omdat 2 rondes hiervoor ook pas na 2.5 week ongi werd... maar geen idee of dat gaat lukken mocht mijn ongi niet komen... De 10e gaan we nog naar de efteling. Heb er wel zin in. Nog wel wat dingen op de planning dus genoeg afleiding
@satijnvlinder; Ja! dat is goed nieuws Op naar het wachtbankje @koekie; ja, vind het ook wel spannend dat ik nu (voorlopig) niet meer op controle hoef. Helemaal als ik zie dat jullie allemaal zo wisselend op de clomid reageren, de ene cyclus wel resultaat, de andere keer niet. Maar goed. Als ik over de 35 dagen ga moet ik ook weer gewoon onder behandeling. Merk wel dat mijn man het fijner vind om het zo even zelf te proberen. Die voelde zich toch wel wat opgejaagd
Haha ja mijn vriend ook; hij noemt het seksuele intimidatie. Maar wel ontspannen lijkt me om even zelf aan de slag te gaan zonder ziekenhuisbezoekjes, ook in de weet dat je zo weer onder controle komt als je cyclus te lang duurt.
@duna leuk! nieuwe auto! De nieuwere hyundai's rijden echt heerlijk! Wij hebben twee keer de hyundai getz gehad. Heerlijke wagen. Nu Ford Focus Stukje groter. @koekie wauw heftig zeg van je emo-run! Wel herkenbaar hoor. Ik heb mezelf ook niet altijd in de hand na clomid. gelukkig nu vanaf. Jeej! Op het wachtbankje! Ik hoop dat je er met een goeie test vanaf komt! @kortjakje hahaha seksuele intimidatie en je eigen vriendin is medeplichtig ofzo? Hier gaat het al iets beter. Met zoonlief ook. Die heeft nu zelfs door dat hij zn bed uit kan en de slaapkamerdeur open kan maken. Dus hij stond ineens beneden! Straks maar even peuter-proof maken. Hij is dus in ieder geval aan de beter hand! Vrijdag komt steeds dichterbij. Donderdag nog sollicitatiegesprek voor een interne vacature, woensdag hele dag cursus, dus de dagen vliegen zo wel om.
@duna snap dat je auto nood was. Maar wel een leuke auto! Succes met afdingen @koekie spannend ook op wachtbankje. We lopen gelijk op bijna hopelijk is t raak! @satijnvlinder goed nieuws! Hopelijk snel verder goed nieuws! @mamba fijn dat t alweer wat beter gaat zowel met jou als met je zoontje!
Satijnvlinder, weg???? Ik hoop dat je een eisprong hebt gehad. Hoe denk je hier zelf over? Ik duim voor een goede uitslag. Mijn vriend vind het niet vervelend het zh. Ja wel vervelend dat het niet gaat zoals we willen maar vind het ook wel fijn dat we nu beter een inzicht hebben in mijn cyclus. Hier noem ik het gewoon ons avondje. Haha Ja leuk dat we samen een beetje oplopen met een paar mensen. Ik ga snel naar boven. Eigenlijk moet ik nog in bad.... hahaha
Goedemorgen Dames op het wachtbankje, succes met wachten! Duim op een goed resultaat! Mamba, hoe oud is jouw kereltje? Die van mij durft nog niet zelf uit bed. Maar is ng maar drie. Duna, jammer dat nu het budget voor een eventuele kinderkamer er doorheen zit. Kunnen jullie dat weer makkelijk bij elkaar krijgen in 9 maanden? En nog wat vd auto af gekregen? Koekie,heerlijk naar de Efteling! En zal na de drukte vd feestdagen daar nu niet meer zo druk zijn hoop ik. Maar wat naar dat je zo uit je slof schoot, kun je je zo rot over voelen! Fijn dat je meisje er geen last van had verder. En er zijn zat ouders die wel eens d'r geduld verliezen. Hier, wachten op ongi. Klaar met Provera en op cd 1 bellen naar ZKH voor echo afspraak. Kan me niet snel genoeg gaan eigenlijk!
Helaas was het geen goed nieuws!! Hij was gewoon echt weg!! Uit de bloedtest bleek dat er nog geen eisprong was geweest. Moet nu vrijdag terug komen en op 100 blijven. Ondertussen voel ik me echt zo beroerd maar dat is meer geestelijk. Voel me opgefokt, kan niks hebben zowel van man als dochter (die ook echt peuterpuber is momenteel) niet. Als deze ronde niet aanslaat wil ik vragen over te gaan op fostimon ipv gonal-f word hier echt gek van
Guusje hoop dat je ongi snel komt! Aah nee satijnvlinder wat erg echt niet leuk voor je! dikke knuffel
@satijnvlinder; wat raar! daar snap ik nou echt niks van! balen wat gaan ze nu vrijdag doen? weer echo om naar de groei te kijken?
Ik krijg vrijdag indd weer een echo om te kijken hoe het er dan voorstaat! Tot die tijd 100 spuiten en als er weer niks is te zien dan ook ophogen. Word er lichtelijk deprimerend van
@ Koekie: Spannend weer! Ik moet ook altijd 2,5 week wachten... ongesteldheid altijd op dag 17... Lijkt altijd zo enorm veel langer dan 14 dagen, vind ik. Ik hoop in ieder geval met je mee Naar de Efteling, dat klinkt wel leuk! Heel veel plezier @ Satijnvlinder: Wat rot dat je geen eisprong hebt gehad Snap heel goed dat je er down van wordt. Hopelijk dat er wel snel iets gaat gebeuren... Ik ga héél hard voor je duimen tot vrijdag! @ Mamba: Wat fijn dat het weer ietsje beter gaat met je zoontje. Inmiddels is het al bijna vrijdag! Nog een paar dagen wachten. Succes met je sollicitatie morgen! @ Guusje: Hopelijk hoef je niet lang te wachten! @ Hier: Hebben helaas niet voldoende kunnen onderhandelen over de prijs van de auto. Dus onze zoektocht gaat verder. Zaterdag waarschijnlijk weer een lading auto's testen... ben benieuwd. Hopelijk vinden we dan toch nog een iets goedkopere Verder echt enorm toe aan onze vakantie, ben nog net niet de uren aan het aftellen. Voor wat betreft het wel of niet zelf proberen zonder echo's... Ik vind het heel erg fijn, veel minder gedoe dan telkens moeten regelen dat ik vrij ben om naar het ziekenhuis te gaan. Scheelt natuurlijk ook wel dat het bij mij gewoon blijft werken en dat ik iedere keer gewoon mijn eisprong kan vinden. Pffff... en alsof het klussen allemaal nog niet genoeg tegen zit. We hadden alle muren laten stucen, is allemaal goed gelukt op de muur bij de keuken na. Dus wij die man gebeld omdat we niet tevreden zijn en we hebben vandaag voor de 3e keer een afspraak met hem gemaakt dat ie langs moet komen om het te herstellen, maar dat doet ie maar niet. Vandaag dus weer niet op komen dagen zonder iets te laten weten :x Ben echt woedend! Maar kan er niets tegen doen, behalve die gast een extreem slechte recensie geven op internet.
Maak er maar meisjes van haha.. ja ik ben totaal niet zo dus voelde me echt stom maar goed... gebeurt is gebeurt. Heb alleen even flink mijn stem verheft en even flink gescholden toen.. hihi. Ik hoop dat je ongi er snel is. Satijnvlinder, oooh nee Ik was er al een beetje bang voor. Wat shit zeg. Kan Tis ook niet niks. DUna, dankjewel Mijn duimen draaien ook voor jou. Hier heel wisselend maar hou 2.5 week aan... of misschien wel 3. Kan het ook niet tegenvallen.. haha Wat balen van die auto. Hopelijk vind je snel een nieuwe die wel binnen het budget past. En die stucadoor... die zou ik wat doen zeg als je hem ziet.. verschrikkelijk zo iemand. Ik hoop dat het snel wordt hersteld.
Heb je rechtsbijstand Duna? En hoe heb je hem.gevonden? Sorry hebben eigen bedrijf misschien kan ik Je helpen met wat te doen.
Oh Koekie je reactie is helaas herkenbaar. Ken dat ook niet van me zelf. Ze zal het je vast niet kwalijk nemen. Jou mooie prinsesjes Pfff cd 34 vandaag nog 3 en dan zit ik gelijk aan die met menopur in 2013 ben benieuwd
Bedankt dames, nog steeds aan het wachten helaas...is nu al 3e dag na provera dus hoop dat het toch wel snel komt nu. Duna, balen van de klusser. Voordat je overigens iemand iets (juridisch gezien) kan aanrekenen, moet je iemand officieel in gebreke stellen met wachttijd geloof ik om alsnog te herstellen. Maar een mooi klusje voor rechtsbijstand denk ik. Zon officieel briefje met in hoofdletters IN GEBREKE STELLING wil nog wel eens wonderen doen . Slaap lekker, liefs
@guusje; hoop dat het vandaag of morgen begint. Het zijn toch allemaal extra dagen die je moet wachten en dat is gewoon super vervelend. hier; dinsdag mijn laatste Clomid gehad. woensdag is dan mijn ergste dag wat betreft bijwerken. Gelukkig heb ik de woensdagen altijd vrij. Ik had een heleboel (sociale) afspraken en dingen die ik moest doen. Maar ik heb alles afgezegd, en gewoon eens lekker een dagje op de bank tv gekeken. Oh wat was dat een keer fijn. Dan ben ik niet de hele dag bezig mijn emoties onder controle te houden. Mijn man heeft vandaag zijn zaad ingeleverd voor onderzoek (dit hadden wij nog niet gedaan. We zijn in november begonnen met het ziekenhuis traject. En omdat de oorzaak voornamelijk bij mij lag is meteen begonnen met de behandeling (provera en clomid) en zou mijn man pas in januari hoeven te testen. Dit in verband met eigen risico) Gelukkig weten we morgen al de uitslag, maar ik vind het ZO SPANNEND! Ik ben zo nerveus. Eerder wist ik wel dat ik PCOS had. Met mijn symptomen (geen cyclus, acne. lichte overbeharing) had ik dat vermoeden al heel lang, en ik wist dat daar wel iets aan te doen was met medicijnen. Maar ja, als dat zaad nou niet goed blijkt te zijn. wat dan? pff spannend! gelukkig hoeven we maar een dag te wachten op de uitslag.
Oww Satijnvlinder dat had ik helemaal gemist dat je ei verdwenen was zonder dat er een eisprong was geweest! Da's ook stom zeg... Hopen dan maar dat er morgen meer te zien is! Spannend Manste dat je man nu ook wordt gecheckt! Bij mijn vriend hebben ze nog niet gecontroleerd, inderdaad ook omdat het probleem in de eerste plaats bij mij ligt, maar het wordt wel langzamerhand tijd denk ik. Voorlopig ben ik nog in de ontkenningsfase - lijkt me vreselijk als het bij hem dan ook niet goed blijkt te zijn - maar het zal wel gauw gaan gebeuren ben ik bang Nou ja, kunnen we ook weer een hoop stappen overslaan, moet je maar denken, en het is ook heel goed natuurlijk. Hier ook ongeduldig aan het wachten, ik vind het altijd zo lang duren! Aanstaand weekend zou dan twee weken na mijn eisprong moeten zijn, dus we zijn er bijna, maar het kan me niet snel genoeg gaan. En pfff zondag alweer mijn broer met zijn kersverse dochter gezien - in principe hartstikke leuk want ik zie hem eigenlijk bijna nooit, maar ik merk wel dat ik verschrikkelijk slecht tegen baby's kan momenteel (emotioneel gezien dan ). Gelukkig moest ik weg voordat ze in mijn armen werd geduwd haha.