Clomid 50mg

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Koekie2, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @samirsvrouwtje: Ook spannend voor jou dan nu. Een week kan lang duren, he?

@ nonne & wens: Fijn dat we niet de enige op het wachtbankje zijn :)

@ nonne: nee, nog steeds niet ongesteld en het voelt ook totaaaaal niet of het er aan komt. Gisteren middag wel even wat krampen gehad, maar vandaag echt nergens last van... dus ja... wachten nog maar wat langer. Als ik dinsdag nog niet ongesteld ben (en geen positieve test) dan ga ik toch maar even contact opnemen met het zh

@help: Ik vind een lijstje ook wel een goed idee :)
    @ Samsie: Als je jouw lijstje hier neer wilt zetten, kunnen wij waar nodig aanvullingen geven :)

@ koekie: wij zitten in hetzelfde schuitje, ik had ook verwacht afgelopen vrijdag ongesteld te worden. Maar tot op heden niets. Loop ook regelmatig even naar de wc in hoop dat het zover is. Maar ik heb geen medicatie ervoor gebruikt. Als het bij jou niet doorzet dan zou ik inderdaad gewoon even het zh bellen!
    Ik wilde ook hetzelfe vragen als leaf; je bent echt jiet zwanger?

@ leaf: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het de eerste keer clomid gelukt is!

2. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Snap dan wel dat je liever daar blijft ja is wel zo handig inderdaad.

Dat scheelt ja wel lastig dat jullie allebei wisselende diensten hebben ook met dit traject lijkt me dat wel lastig maar ach dat is even doorbijten en flink plannen en als het dan lukt krijg je er iets heel moois voor terug.
    Hier weet niemand zelfs van mijn pcos af we hebben niemand iets verteld ze weten ook niet dat we bezig zijn voor een klein wondertje wel erg moeilijk vooral omdat we al 2 jaar bezig zijn tot nog toe zonder resultaat (Deze ronde niet meegerekend)
    Maar wat jij zegt dat mensen gaan vragen hoe het ervoor staat maakt het allemaal inderdaad nog zwaarder dus we houden gewoon vol en hopen dat we gauw goed nieuws aan iedereen kunnen brengen
    En jullie ook natuurlijk!!

3. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @wens: Vind het wel knap dat je het voor je kunt houden! En ook al zo lang... Is inderdaad hopen dat het binnenkort raak is. :)

4. nonne

nonne Lid

24 aug 2015
    56
    0
    6
    Groningen
    @ Duna, ik hoop voor je dat voor dinsdag ongesteld wordt, zodat jullie weer aan een nieuwe ronde kunnen beginnen.
    Het is inderdaad fijn dat we niet als enigste op het wachtbankje zitten.

@ Leaf, gefeliciteerd met je zwangerschap en fijn dat het de 1e ronde met clomid raak was.

@ Wens86, we proberen de afspraken in het ziekenhuis zo te plannen dat we samen heen kunnen, maar dat lukt waarschijnlijk niet elke keer. Toen ik de 1e echo kreeg om te kijken of er een eitje gegroeid was kon mijn man er niet bij zijn. Maar dat is niet anders, we hebben ook zoiets van hij kan er wel vakantiedagen voor opnemen maar je kunt ze straks nog wel hard nodig zijn.
    Maar het wend wel hoor als je beide wisselende diensten hebt, soms zien we elkaar alleen maar slapend, of 5 min of 1,5 uur. Maar ik werk gemiddeld 20 uur per week, dus we hebben ook wel dagen erbij dat we elkaar wel gewoon bij elkaar kunnen zijn.
    Ik vind het knap van je dat je helemaal niemand wat over pcos hebt verteld. Ik ben zelf wel blij dat ik dat wel gezegd heb, maar toen ik te horen kreeg dat ik pcos had was ik nog aan de pil en waren we nog niet actief bezig. Pas vanaf april dit jaar gestopt met de pil. Maar ik kreeg wel al geregeld de vraag van jullie nog geen kinderen en dan legde ik het uit met pcos en dan vragen ze dat niet zo gauw weer. Maar over dit traject probeer ik me stil te houden, maar wat moet je soms dan ook liegen. Als je een afspraak in het ziekenhuis hebt,

5. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ow Duna jij dus ook nog steeds niet ongi. Hopelijk komt het snel.

Hier weet ik echt heel zeker dat ik niet zwanger ben maar misschien toch maar een test doen. Maar eigenlijk is dat echt een verspilling. Ik ben ongi geworden en sinds ik naar het zh ben geweest hebben we niks meer gedaan :) Heel erg druk en leede een beetje langs elkaar heen. Verschillende diensten enz.... klinkt wel erg dramatisch he.. hihi.. Morgen ochtend even bellen en dan hoor ik wel wat ze zeggen..

6. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Jaa hoop t ook zo!!! Ook voor jou natuurlijk.. Voel je al wat symptomen? Ik heb soms wat steken onderin mn buik. Verder voel ik niks bijzonders

7. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    ClomidClub aka Lange adem club! :D NODLijst: Op naar ROZE!

Help85-
    Koekie2-
    Samirsvrouwtje-
    Nonne-
    Duna-
    Wens86-
    Samsie – 29 jaar- 2e kindje - 4e ronde - NOD 14-09-2015 (10-09 laatste Duphaston)

Echo’s:

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

8. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oow meiden vandaag vind ik alles gewoon even stom en heb ik eigenlijk zin om terug naar huis te gaan, mijn bed in te kruipen en verder niets te doen! :(
    Wachten duurt belachelijk lang....en dan zit ik verdorie op mijn ongie te wachten i.p.v. op een ei of NOD. Ik ben gewoon even heel moe!
    Blegh!
    Zo....klaagmodus weer uit ;)
    Bovenstaand de lijst....roept u maar! (hoop dat ik niemand ben vergeten :))

9. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    @koekie: Dan inderdaad maar even bellen.

@Samsie: Misschien is het een idee om de NOD's ook apart te zetten in de lijst?
    Ik ben 30 (vriendlief 32),1e kindje, 1e ronde clomid. NOD 4 sept.
    Ben het helemaal met je eens dat wachten stom is :(

@ hier: vanochtend weer een test gedaan maar er kwam geen controlestreep. Dus vanmiddag nog maar eens een test halen. Kans op zwangerschap is nihil... maar nihil is niet onmogelijk natuurlijk...

10. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland

Hmmm....ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Kopieer m maar en vul hem maar in zoals je bedoelt....dan begrijp ik het misschien beter :)

Aah spannend meis! Ik duim voor je!

11. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63

Leden:
    Help85,
    Koekie2, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Samirsvrouwtje-
    Nonne,
    Duna,
    Wens86,
    Samsie, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje

Afspraken:
    7-9 Koekie2, Belafspraak fertiliteitsarts
    10-9 Samsie, Laatste tablet Duphaston

NOD:
    4-9 (2)
    Duna
    Koekie2

14-9 (1)
    Samsie

Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes)

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik heb de lijst even anders ingedeeld. Kunnen alle afspraken/ echo's etc ingevoegd worden en de NOD zelf worden aangepast :D

Zoals jullie kunnen zien heb ik het ziekenhuis gebeld.
    Ik wordt tussen 12 en 1 gebeld door een fertiliteitsarts.
    Ben benieuwd

13. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    #113 wens86, 7 sep 2015
    Laatst bewerkt: 7 sep 2015

Leden:
    Help85,
    Samirsvrouwtje-
    Nonne,
    Duna,
    Wens86, 29 jaar, ronde 7 mmm, 1e kindje

Afspraken:
    7-9 wens86, bloedprikken, progesteron
    9-9 wens86, uitslag progesteron

NOD:
    4-9 (2)
    Duna
    Koekie2

14-9 (2)
    Samsie
    wens86

14. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ziet er goed uit!
    Maareh, waarom staat er echter de NOD 2 of 1? :)

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Spannend Koekie! Ik ben benieuwd! :)

16. nonne

nonne Lid

24 aug 2015
    56
    0
    6
    Groningen

Leden:
    Help85,
    Samirsvrouwtje-
    Nonne, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Duna,
    Wens86, 29 jaar, ronde 7 mmm, 1e kindje

Afspraken:
    7-9 Nonne, bloedprikken progesteron
    8/9-9 Nonne, uitslag progesteron

NOD:
    4-9 (2)
    Duna
    Koekie2

14-9 (1)
    Samsie
    wens86
    Nonne

17. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Dat had ik nog niet gezien heb ik net veranderd dat is het aantal personen die op die dag hun nod hebben :)

18. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ik ben trouwens 25 jaar. Dit is mijn 2e ronde clomid en we gaan voor onze eerste kindje

19. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Wanneer is je nod? Dan zet ik je er even tussen

20. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0

Leden:
    Help85,
    Samirsvrouwtje, 25, ronde 2, 1e kindje
    Nonne, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Duna,
    Wens86, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje

Afspraken:
    7-9 Nonne, bloedprikken progesteron
    8/9-9 Nonne, uitslag progesteron

NOD:
    4-9 (2)
    Duna
    Koekie2

14-9 (3)
    Samsie
    wens86
    Nonne

Deel Deze Pagina